manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 14: Chuuninská zkouška

Všichni 3 se pak společně vydali ven z místnosti.

Bylo horké letní odpoledne a všude vládl rozruch, dnes se totiž konalo čtvrté kolo Chuuninské zkoušky. Tým Konohamaru samozřejmě úspěšně prošel prvními třemi koly.
"Sakra sakra sakra!!! Neměl jsem si dávat ten šestej Ramen!!! Já nestíhám!!! Zmeškám to!!!" bědoval Konohamaru a řítil se ulicemi jako šílenec. Zahnul za roh když vtom vrazil do něčeho měkkého. Chvíli tam jen tak stál a přemýšlel, co by to mohlo být, když najednou: "Co si sakra myslíš že děláš???!!!"
Pomalu zvedl hlavu a střetl se s Yoshininým vražedným pohledem. To, do čeho vrazil, byl její výstřih (ona sice měla tričko s límcem až ke krku ae to neřešte! Laughing out loud).
"Mami!!!" vypískl Konohamaru, podělanej strachy.
Yoshino se pomstychtivě zašklebila.
"Teď ti nepomůže ani duch svatej!" zavrčela.
Napřáhla se. Klučina dal instinktivně ruce před obličej. V nejlepším případě bude mít silný otřes mozku. Avšak místo smrtící pěsti dostal jen pohlavek, který ho ovšem smetl na zem. Chytil se za bouli na hlavě o velikosti pomeranče a zaskučel. Viděl hodně rozmazaně a náhle tam byly 3 Yoshino.
"Proč jenom pohlavek?" zeptal se s menší úlevou.
"Děti nebiju. Kdybys byl starší už by tě vezli do nemocnice," odpověděla pohodově.
Trochu se naštval, jak mu řekla, ale v tu chvíli byl moc rád, že starší není. Náhle se ozvaly rachejtle. Čtvrté kolo započalo.
"Neee!!! Já to propásl!!!" vykřikl.
Yoshino na něj soucitně koukala, jak se svíjí na zemi a brečí. S povzdechnutím obrátila oči v sloup.
"Vlez mi na záda!" řekla rázným hlasem.
Konohamaru brečet přestal, ale začal na dívku řvát: "Hele, už tak jsem zmeškal svou životní šanci tak mi tady nenadávej!"
Yoshino ho chytla za šálu a zavrčela: "Vlez mi na záda ty prcku uřvanej donesu tě tam!"
Chvíli na ni zůstal nevěřícně zírat, ale pak nadšeně přikývl.
"Díky!!!" zajásal.
Yoshino jen něco zamručela a s úctyhodnou trpělivostí čekala, až se na ni ten skrček vyškrábe. Vzala ho pod kolenama, když vtom ji Konohamaru chytil okolo krku, až z toho málem přepadla dozadu.
"Ještě mě uškrť prcku a budeš mít po odvozu!" zasípala naštvaným hlasem.
"Jé, promiň," pípl omluvně.
Stisk povolil. Rázem tam jako mávnutím kouzelného proutku nebyl ani Konohamaru ani Yoshino.

Naruto nervózně hleděl do arény. Jeho neoficiální žák tam pořád ještě nebyl. Jestli nedorazí během vteřiny, bude ho muset diskvalifikovat. Jen co to domyslel, zjevila se tam Yoshino a na zádech měla nějaký pytel brambor. Ten pytel brambor byl Konohamaru. Hokage si úlevně vydechl. Bylo to jen tak tak. Vděčně se na černovlásku usmál, která na něj zpátečně kývla. Vzápětí se přemístila a už mu spočívala po boku.
"Díky, žes ho přivedla," poděkoval jí.
"Nedělala bych to ale začal tam bulet jak želva tak sem se usměrnila," odpověděla klidně.
Naruto kývl a zvedl se, chystajíc se na svůj proslov. Odkašlal si a zhluboka se nadechl.
"Drazí obyvatelé Konohy, je mi ctí zahájit čtvrté kolo Chuuniské zkoušky. Jsem rád, že jsme se tu sešli v takovém počtu a doufám, že se budete skvěle bavit. Nuže, nechť čtvrté kolo započne!"
Rázem dav propukl v ohlušující jásot. Blonďák se znovu svalil do křesla.
Genma si letmo prohlédl zbývajících 6 finalistů. Byli jimi Konohamaru, Moegi, Udon, jejich spolužáci Dango a Choko, a jeden Genin ze Zvučné Yutaka. Boje jsou následující: Konohamaru x Yutaka, Moegi x Choko, Udon x Dango.
"První souboj: Konohamaru proti Yutakovi. Ostatní ať se odeberou nahoru," rozkázal jim.
Zbylí 4 účastníci se tedy vydali ke schodům. Moegi ještě stačila na svého týmového partnera povzbudivě mrknout. Ten se pousmál a jal se věnovat svému soupeři. Byl o trochu vyšší než on, měl světle hnědé rozcuchané vlasy a hnědé oči. Byl oblečen do šedivých kalhot po kotníky, šedého nátělníku a měl také šedé návleky na loktech. Čelenka se znakem Zvučné se mu skvěla na pravé paži. Genma se zeptal, jestli jsou připraveni. Oba dva kývli. Jen co uskočil, Konohamaru hodil po protivníkovi 3 shurikeny. Ten tam jenom stál, poklidně sledujíc blížící se hvězdice. když byly asi půl metru před jeho tělem, zastavily se. Zůstaly jen tak viset ve vzduchu.
"Cože?!" vykřikl vnuk Třetího.
Yutaka se ušklíbl, přimhouřil oči a najednou letěly shurikeny zase zpátky na Konohamarua, navíc ještě dvojnásobnou rychlostí. Stačil jen tak tak uhnout.
"Jak jsi to udělal?!" vyzvídal, v hlase neskrývaná zvědavost.
"To je jednoduché. Kolem mého těla je zvukové pole, které mě pořád chrání. Jakékoliv zbraně vždy automaticky odrazí," odpověděl klidným tónem.
V davu to obdivně zašumělo. Yoshino si poodhrnula vlasy z obličeje, aby si ho mohla lépe prohlédnout. Nelhal. Kolem sebe měl neprostupné pole, skoro jako bariéru. Kdykoliv může odrazit letící zbraně nebo i lidský výpad. Náhle si všimla, že přesně ním to krytí není. Jediná Konohamaruova šance je tedy dostat se mu nad hlavu, což nebude lehké. Genin vyvolal 5 klonů a rozběhl se na něj . V tu ránu Yutaka máchl rukou, čímž na něj poslal silnou tlakovou vlnu. Všechny klony zničil. Originál byl smeten na zem, přičemž jel asi ještě 10 metrů. Zanechal za sebou dlouhou hlubokou rýhu. Bolestně zaskučel, při pokusu se zvednout. Náhle zařval a chytil se za hlavu. Z uší mu začala téct krev. Yoshino s Narutem se na sebe vyděšeně podívali, načež dívka začala horoucně hledat krabičku s léky. Když v ní žlutá pilulka zmizela, byli si oba dva jistí, že žádné krveprolití nehrozí. Černovláska se znovu podívala do arény. Klučina pořád ještě silně krvácel z uší.
"Sakra!!!" zaklela.
"Co je? Co je s ním Yoshino?!" naléhal blonďák.
"Naruto," promluvila roztřeseným hlasem, "on... Konohamaru... on je hluchý!"

Poznámky: 

Moc se omlouvám za zpoždění měla sem menší potíže s počítačem!!! Smiling Další díl bude zase zítra!!! Eye-wink (teda pokud mi zase nekiksne komp!!! Laughing out loud)

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 01:27 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Ma to prekvapive dobrou akci. Ale kdyby tam nebyla ta sance ze Yoshino Konohamara vyleci tak by ten cliffhanger k necemu byl, takhle to zase ma Mashimuv efekt.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 12:52 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

chudák Kony, ale to už je holt život, no! je to skvělý, ale počkat-já myslela že jsou jen tři kola zkoušky!??

Můj Valenth

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-07-06 15:25 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

San Inuzuko-chan promin že sem sito přečetl až tět
jinak suprovej dílel ale nemuselasiho nechat o hladu Laughing out loud

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-07-07 12:07 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To je dobrý lepší pozdě než nikdy!!! Eye-wink Počkej počkej... o hladu?! Shocked O čem to mluvíš???!!! Puzzled On ohluchnul neni o hladu!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-07-02 14:31 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

San! To si mu ako mohla urobiť, chudáčikovi? Nechať ho ohluchnúť, ty si zlá Sticking out tongue
Hehe ale nie, je to moooc dobrý diel, som zvedavá, ako to pôjde ďalej Laughing out loud

Ak ti bude blbnúť comp, tak mu povedz, že ho osobne prídem nakopnúť, ha Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), St, 2008-07-02 17:51 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Chachá já sem potvora obecná!!! Laughing out loud Mno ae nedělej ukvapený závěry!!! Eye-wink xD jo jasně až se můj počítač dozví že ho pudeš osobně nakopnout třeba zmoudří a začne pracovat!!! Sticking out tongue