manga_preview
Boruto TBV 07

Čekání ve tmě! - 3 ANBU a mise

No tak ty největší hrubky by tam měli být spraveny!! No uvidíme! Smiling

„Jak co?! Vysvětli mi co jste tady dělali?! A proč?!“ křikl na něj naštvaně Naruto. V Itachiho očích se objevilo poznání.
„Jsem tu proto že, mě poslal Pein, za nějakou holkou! Má v sobě zapečetěného démona. Přesněji Gobi no Houkou." vysvětlil Itachi. Naruto se zamračil.
„U nás ve vesnici je ještě jiný Jinchuuriki?“ zeptal se ho překvapeně Naruto. Itachi souhlasně kývl.
„Páni. A jak se jmenuje?“ zeptal se Naruto. Itacho chvíli zvažoval jestli mu to má říct, ale nakonec se rozhodl, že mu to řekne. Stejně by se to později dozvěděl.
„Jmenuje se Hyuuga Hinata.“ řekl Itachi a přitom Naruta celou dobu pozoroval. Naruto na něj třeštil své světle modré oči a nemohl uvěřit tomu, co se teď dozvědel.
„H-hinata, že má v sobě pětiocasého?!“ vysoukal ze sebe namáhavě Naruto. Itachi se ani neobtěžoval přikývnout. Naruto se zhroutil na zem a nevěřícně se díval na Itachiho.
„Hinato! Omlouvám se, že jsem tě neochránil.“ pomyslel si smutně Naruto a do očí se mu draly slzy, ale rychle je včas zastavil. Podíval se znovu na Itachiho, který se ted široce usmíval.
„Co?“ zeptal se hloupě Naruto.
„Aaale! Jen jsem si nemohl nevšimnout, že tobě se ta Hinata líbí, že?“ zeptal se jen tak Itachi. Naruto se zarazil a zčervenal jak ředkev. Tuhle otázku vážně nečekal.
„J-já ani nevím .... beru ji jako kamarádku, ale když na ni myslím, tak mám tady,“ sáhl si na srdce,“ podivný pocit, který mě příjemně hřeje.“ vysvětlil Naruto. Itachi k němu došel a klekl si před něj.
„Tomu se Naruto říká láska!“ řekl klidně. Naruto se na něj trochu pochybovačně podíval, ale nepřel se s ním.
„Dost už bylo mluvení! Musíme si vymyslet, co uděláme dál.“ řekl po chvíli Itachi a spolu s Narutem začali vymýšlet jak budou postupovat dál a co by se tak mohlo v nejbližší době stát.

„Zavolejte mi Hiroshi!“ křikla v kanceláři mladá žena na svou pomocnici.
„Hai!“ přikývla pouze a okamžitě byla pryč. Ale ani ne za pár minut byla zpátky i s ANBU.
„Ted nás nechte osamotě.“ rozkázala znovu a její asistentka Mitsumi znovu zmizela.
„Chtěla jste mě vidět, Kameko-sama?!“ zeptala se stroze ANBU. Velitelka přikývla.
„Ano! Zavolala jsem tě sem proto, že budeš mýt misi! Ale né jako ANBU a budeš ji plnit ještě s někým! A ještě dřív než začneš něco namítat je to rozkaz Hokage.“ řekla stejně stroze velitelka. ANBU se pod maskou trochu pousmála, ale úsměv ji zase ihned zmizel a vystřídala ji kamenná tvář.
„Hmm. Dobře! A kdy mám vyrazit?“ zeptala se ANBU.
„Ted hned!“ rozkázala velitelka. ANBU kývla a zmizela. Kameko si výrazně oddechla.

„Dobře Naruto! Takže plán je hotoví! Jen ho stačí realizovat." řekl asi po dvou hodinách Itachi. (Připomínám! Je stále večer! =) )
„Ano! Ale stejně jsem si jistý, že vyjde!“ řekl rozhodně Naruto.
„Když to říkáš?!“ pokrčil rameny Itachi a trochu se usmál. Naruto mu úsměv oplatil a oba se rozesmáli. Najednou se však Naruto zarazil.
„Za chvíli tu někdo bude! A zdá se, že to je ANBU!“ křikl Naruto. Itachi na nic neváhal a zmizel. A opravdu! Ani né za minutu tu byl ANBU se žlutou obálkou v ruce.
„Uzumaki-san?“ zeptal se nejistě ANBU.
„Ano. Co si přejete?“ zeptal se zamračený Naruto. ANBU mu beze slova podal obálku a znovu zmizel. Naruto se na ni zkoumavě podíval.
„Hmm! Myslím, že je to mise!“ ozvalo se za ním a Naruto poplašeně vyskočil.
„Ježiši Itachi! Tohle mi nedělej!“ křikl na něj naštvaně Naruto. Itachi se jen mluvně usmál a Naruto se povzdechl.
„Jo máš pravdu! Tohle vypadá jako nějaká mise.“ přikývl Naruto.
„Tak co kdybychom šli k tobě a tam se na to podívali? Myslím, že budeme muset radikálně změnit celý plán!“ pronesl chytře Itachi. Naruto souhlasně odkývnul a spolu s Itachim se přemístil k sobě domů, kde spolu do rána probírali novou misi a měnili své plány.

„Hmm. Zajímalo by mě, kdo to bude.“ pomyslela si ANBU a zabalila si všechny nezbytné věci na misi. Na chvíli se zarazila a porozhlédla se po místnosti. Smutně zkopila oči a nasadila si masku.
„Tuhle místnost nikdy nemůžu nazvat domovem! A žádnou jinou! Já už totiž žádný domov nemám!“ pomyslela si hořce a zmizela. Objevila se před dveřmi, ji velmi známé kanceláře. Upravila se a zatukala na dveře. Nic. Zkusila to ještě jednou a … Nic.
„Je to pořád stejné!“ zašeptala ANBU a vstoupila dovnitř. Rozhlédla se po kanceláři a pohled se jí zastavil na ochable visícím těle dolů ze stolu. Popošla k němu a prudce s ním zatřásla.
„Tsunade-sama!“ křikla ji do ucha, jak nejvíc mohla. Tsunade sebou poplašeně trhla a zamračila se. Chtěla okamžitě zabít nebo aspoň zmrzačit toho, kdo ji vzbudil. Když si ale dotyčnou pořádně prohlédla, uklidnila se.
„Ráda tě zase vidím.“ uvítala ji tsunade a srovnala si papíry co měla na stol.
„Já vás taky. A jestli se divíte, proč jsem tady tak brzy tak jsem vám chtěla jen něco oznámit.“ vysvětlila ANBU. Tsunade zdvihla obočí.
„Co je to?“ zeptala se ji na rovinu.
„Už to držím v tajnosti celých pět let." Tsunade se zamračila. „ Když mě Orochimaru unesl, prováděl na mě nejrůznější pokusy. Bylo to ohavné a já na to nechci vzpomínat. Ale nejdůležitější je, že ... že do mě zapečetil Bijuu. Přesněji pětiocasého." v místnosti nastalo ticho. Tsunade chvíli trvalo, než ji došlo, co řekla.
„Takže ty jsi Jinchuuriki?!“ křikla překvapeně Tsunade. ANBU ji naznačila aby se ztišila a jen přikývla.
„A to mi, jako řekneš až teď?" křikla na ni Tsunade a zamračeně na ni hleděla. Při pohledu na její masku a jak si dokázala představit kamenou tvář za ní, pookřála.
„Promiň, ale pochop, že ty si po pěti letech přijdeš a řekneš, že jsi Jinchuuriki!" omlouvala se Hokage a povzdechla si.
„Je mi to líto."

4.906975
Průměr: 4.9 (129 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2021-02-12 20:39 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: Fakt miluji, když jsou Naruto a Itachi nejlepší kamarádi, anebo potažmo spiklenci. Chápu, ty jsi autor, ale nějak mi neštimuje fakt, že z ničeho nic si Hinata přijde a řekne, že má v sobě Gobiho... jaký to má smysl? Puzzled

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-05 00:07 | Ninja už: 2658 dní, Příspěvků: 2988 | Autor je: Gaarova tykev

„Misia L2:“ No toto, Hin je Jinchuuriki a Ity sa stal odborníkom vo veciach lásky a dokonca si pred Narutom kľakol, asi pre názornú ukážku Shocked Zo záhadnej ANBU Hiroshi sa vykľula Hin a priznala sa Tsunade, že Oro z nej urobil Jinchuuriki. Netušila som, že je Oro špecialista aj na pečatenie bijuu Smiling Preto sa jej veliteľka Kameko asi Hin bojí a ona zažíva to, čo si musel prežiť Naruto. Bohvie, akú naši dvaja kamoši vymysleli stratégiu Puzzled

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2011-07-31 16:24 | Ninja už: 4627 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

ja asi odpadnem! to snad nemyslite vazne!!! idem hned dalej!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud xoxo

Obrázek uživatele Amalka
Vložil Amalka, Út, 2010-02-09 13:40 | Ninja už: 5164 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

OMG!!! hinata?! takžeee....itachi je stále zlý a naruto je...tiež zlý?!! aháá! nieee, takže itachi je dobrák! no super Laughing out loud. som z toho jeleň, proste mi to ako hidanovi pomalšie zapaluje xD

Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Po, 2009-12-07 16:28 | Ninja už: 5297 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazooooo! Hinatka Jinchuuriki xD Hmm a Naruto...hmmm.....no uvidíme jak se to vyvine xD

Jsem fanda:

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, St, 2009-05-06 14:04 | Ninja už: 5486 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Juuu!Hinata Jinchuuriki...Super čtení!



Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-20 19:48 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

šokující: extra extra !! Hinata je Jinchuriki!!!extra extra !! Smiling
Hin a Jinchurriki to mě fakt dostalo..ae to je dobře ptže rád vidím že ti nedochází nápady a to rád vidím Smiling

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-08-16 10:49 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Páááni, Hin a Jinchuriki?? Tak to bych nečekala!! No ale co, má v sobě podle mě jednoho z nejhezčích Bijuu XDD!! Běžim na pokráčko Laughing out loud Kakashi YES !!!

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-15 07:39 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

nadherne, chudatko Hin,... ale je to pekne ,,, lol Itachi si klakol pred Naruta,... viete si to predstavit??hehe pekne

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-07-25 16:14 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

nadhera

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-07-22 20:01 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Bezvadný!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-07-20 15:48 | Ninja už: 5961 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Bájo! Mám rád démony a čím víc tím líp Laughing out loud . No jdu na další díl. Jinak super pecka tenhle díl.

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Pá, 2008-07-18 03:42 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

tak hele Anjo doufam že jméno píšu správně aby se nazbláznila!!
jestly seti to nelíbý lehký řešení NEČTI TO.
nikdo neni dokonalej a ty taky ne.
a HINATA-SEMPAI má super články ty bas....!!!

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Po, 2008-07-14 15:25 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Kurňa
1) dost chyb
2) TOS TAM NEMOHLA DÁT JKINÝHO DÉMONA??!!

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Ne, 2008-07-06 19:39 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

Kraasne, spolocnaaa mise uz sa nemozem dockat.

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Ne, 2008-07-06 08:47 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Noooo SuPEr Laughing out loud 5 bodov Smiling

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-07-05 11:49 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

o a este som zabudol napisat bodovanie Laughing out loud 5 bodov

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-07-05 11:49 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

je to fajn ale stale ma stve itachi....on predsa nemoze byt na strane dobra...

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Čt, 2008-07-03 21:12 | Ninja už: 6003 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

uchvatná práce, jako obvykle už se nemužu dočkat dalšího dílu Laughing out loud

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Čt, 2008-07-03 17:54 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

zajímavý zvrat:-D

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-07-03 16:17 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

No to je dobré, Hin má v sebe démoníka Laughing out loud
No teším sa už veľmi na ďalší dielik...


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.