manga_preview
Boruto TBV 08

Čekání ve tmě! - 2 Naruto a Itachi spojenci

tak jsem si torchu pospíšila s 2. dílem ale myslím, že to nevadí!! Smiling

Naruto se zamyšleně procházel po ulici. Nevnímal okolí kolem sebe a tak si ani nevšiml, že naproti němu běží jemu známý člověk.
„Naruto!“ křikne někdo ale Naruto to nevnímá.
„Naruto!“ křikne někdo už důrazněji a Naruto konečně zareaguje. Zmateně se rozhlédne kolem sebe, aby našel majitele toho hlasu.
„Sakura-chan!“ zvolá Naruto a rozběhne se Sakuře naproti.
„Naruto! Kdy jsi se vrátil?!“ zeptá se Naruta Sakura horlivě. Naruto se na ni usměje.
„Před chvílí! Právě jdu od Tsunade, potřeboval jsem s ní něco projednat a tak.“ oznámil Naruto. Sakura se pousmála.
„Co kdybychom šli na ramen? A ty my řekneš, co se tady všechno stalo, když jsem byl pryč! Jo?“ navrhl Naruto. Sakura se zamyslela.
„Dobře! Ale nemůžu se zdržet moc dlouho!“ přikývla nakonec Sakura a spolu s Narutem zamířila do Ichiraku ramen, kde asi dvě hodiny probírali vše, co se v Konoze stalo za těch pět let co byl Naruto pryč.
„Panebože! Vždyt já příjdu pozdě!“ zděsila se Sakura po několika hodinách, když se podívala na hodinky. Rychle vstala a zaplatila.
„Promin Naruto, ale už budu muset jít! Uvidíme se zítra na cvičišti!“ rozloučila se s ním Sakura a odpelášila do nemocnice, kde ji právě začínala služba. Naruto si povzdechl, ale nakonec se usmál.
„Hmm. Taky už půjdu!“ pomyslel si Naruto a také opustil Ichiraku. Zamyšleně se rozhlédl kolem sebe a uvažoval kam může jít. Nakonec se vydal po cestě, která vedla ven z Konohy na jeho oblíbené místo.
Procházel mezi stromy a asi po hodině konečně došel na místo, kde celých pět let nebyl. S úsměvem se rozhlédl kolem sebe a zhluboka se nadechl. Vzduch byl sice trochu studenější, protože se po celou dobu cesty začalo stmívat, ale Narutovi večerní vzduch nevadil. Naopak! Připadal si neskutečně volný.
„Už je to opravdu dlouho, co jsem tu nebyl.“ zašeptal Naruto a lehl si na okraj louky, kde rostlo mnoho nádherných květin. Chvíli tam jen tiše ležel a možná by i usnul, kdyby ho nevyrušilo zapraskání větvičky nedaleko něho. Pomalu otevřel oči a velice rychle sáhl pro kunai.
„Tak pojd!“ pomyslel si Naruto a zašklebil se. Najednou se z křový na Naruta vyřítilo několik kunaiu a shurikenu. Naruto bleskově vyskočil na nohy a všechny je v klidu odrazil. Nakonec do každé ruky chytl po dvou shurikenech a odhodil je na místo odkud přišli. Z keře se ozvalo menší syknutí a Naruto se výtezně usmál.
„Kdo je tam?! Vylez!“ křikl do křový. Tam to zašustilo a na louce se najednou objevilo asi deset ninju za skryté deštné a dva členové Akatsuki. Naruto si je se zájmem prohlédl.
„Aaaa, Itachi! Dlouho jsme se neviděli.“ řekl Naruto po chvíli a narovnal se.
„Naruto-kun! Rád tě znovu vidím!“ řekl klidně Itachi a postoupil k Narutovi o krok blíže. Naruto se zaměřil na jeho společníka.
„Ale ale, Iatchi! Kde máš rybičku?“ zeptal se Naruto Itachiho a provokativně se usmál.
„Proč se ptáš, když to sám dobře víš?“ zeptal se Itachi jen aby nestála řeč. Naruto se pobaveně zasmál.
„No jo! Málem jsem na to zapomněl, ale člověk by si myslel, že když je ryba tak se tak snadno utopit nemůže!“ zakroutil nechápavě hlavou Naruto. Itachi se pod pláštěm malinko pousmál.
„Itachi! Co se tady děje?! Nemáme čas se tu vykecávat!“ křikl na Itachiho jeho společník. Naruto zvedl jedno obočí.
„Kdo to je?“ zeptal se Itachiho se zájmem.
„Můj nový partner! Hidan!“ řekl lhostejně Itachi. Naruto si ho se zájmem prohlédl, ale nejvíc ho zaujala jeho obří kosa.
„A je aspon dobrej?“ zeptal se Naruto. Itachi zakroutil hlavou a Naruto si smutně povzdechl.
„Je vidět, že dneska se opravdu kvalitní zločinci hledaj velmi těžko.“ řekl chytře Naruto a Itachi mu to souhlasně od kývl.
„Ale teď konec mluvení! Musíme se dát do práce.“ řekl rozhodně Itachi a přemístil se vedle Naruta. Hidan a všichni ninjové překvapeně zamrkali.
„Itachi! Co to má znamenat?!“ křikl na Itachiho zmatený a naštvaný Hidan.
„Je to naprosto jednoduché! Já a Naruto jsme velmi dobří přátelé. Už tři roky špehuju Akatsuki. No vlastně ovšem, co se tady ve světe děje. Nějakou dobu jsem ho i trénoval, a proto je ted tak dobrý.“ vysvětlil Itachi a nadmnul se pýchou.
„Moc se nevytahuj! Stejně mi nejvíc pomohli otcovi svitky.“ zkrotil ho Naruto a Itachi se na něj ublíženě podíval.
„No jo pořád!“ zamumlal Itachi. Naruto se zašklebil a svou pozornost znovu obrátil na Hidana.
„Koukám, že jsi z toho dost vyjukanej!“ řekl posměšně Naruto a bleskovou rychlostí zneškodnil všechny ninji, co tam byli kromě Hidana.
Ten se zmateně díval kolem sebe a přemýšlel, proč všichni ti ninjové tak rychle padli.
„Neříkej mi, že to stále nechápeš?!“ zeptal se Hidana Itachi. Ten se na něj vyděšeně podíval a o krok ustoupil. Hned na to se rychle rozběhl do lesa, ale Itachi ho donutil zastavit tím, že se metr předním objevil.
„Mangekyuu Sharingan!“ zašeptal Itachi a jakmile se mu Hidan podíval do očí, Itachi ho poslal do své nejsilnější iluze a tam ho po pár minutách zabil. Jeho tělo se pak bez hybně sesunulo k zemi.
„Hotovo.“ řekl Itachi a zamířil k Narutovi. Když k němu došel Naruto se na něj tázavě podíval.
„Co?“ zeptal se nechápavě.
„Jak co?! Vysvětli mi co jste tady dělali?! A proč?!“křikl na něj naštvaně Naruto. V Itachiho očích se objevilo poznání.
„Jsem tu proto že, ....

4.92361
Průměr: 4.9 (144 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2021-02-11 22:13 | Ninja už: 5707 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mise pro V: No to se podívejme, tak oni dva jako nej kámoši? To se mi sakra líbí. A kde je Sasuke, furt u Orochimara? Tohle bude ještě hodně zajímavé. Protože, kde se objeví Itachi je vždycky o "zábavu" postaráno.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2017-08-05 00:13 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Zaujímavé, že Sakura je taká milá k Narutovi Smiling Mám veľmi rada príbehy, kde Naruto spolupracuje s Itachim, majú sa radi a tu ho dokonca aj Ity trénoval Smiling Podľa komentujúcich nižšie, séria bola písaná v čase, keď Itík bol považovaný za zloducha zloduchov, takže autorka mala dobrý ciťák, že to asi nebude také jednoznačné Smiling Nie som si teraz moc istá, ale zdá sa mi, že Hidan bol nesmrteľný za určitých podmienok, takže beriem ako autorkine právo, že ho prostredníctvom Ityho zabila, veď Itík bol ozaj veľmi silný nindža Smiling V ďalšom dieli sa snáď dozvieme, Ityho odpoveď na Narutovu otázku Smiling

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Ne, 2011-07-31 17:18 | Ninja už: 4648 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

tak toton je bomba!!! itachi? naruto? minato? eee.... mam z toho okno!!! Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud ale neee, chapem to ale je to cele akosi zvlastne....a super zaroven Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud xoxo

Obrázek uživatele Amalka
Vložil Amalka, Út, 2010-02-09 14:37 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

no teda! ty máš odvahu oživovať akatsuki a robiť z itachiho dobráka xD!! len tak ďalej! Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-01-04 22:25 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

cool díl

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, St, 2008-10-15 18:58 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Fakt je to suprový Laughing out loud za 5 bodů

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Čt, 2008-10-02 16:49 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

itachi-suprr hidan-no pravda ale je to FF Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele Insanity of Battle
Vložil Insanity of Battle, Čt, 2008-08-28 08:36 | Ninja už: 5723 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

dobrý
PS: vím že je to FF ale zabít hidana?HIDANA?

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-20 20:41 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

juchůů Itachi a je v pohodě žije neumře a ještě bonzuje..může být snad něco lepšího ?? Laughing out loud

Obrázek uživatele Sunny_Yuuki-a.k.a.-goforit
Vložil Sunny_Yuuki-a.k..., Pá, 2008-08-15 08:32 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

juuu Itachi donáša!! supeeeeeer Laughing out loudLaughing out loud

Povie mi niekto, čo je zlé na tom, že som naivná?
To, že verím, že v každom z nás je niečo dobré?
Alebo to, že verím na šťastné konce?
To, že verím v naozajstnú, pravú lásku?
Alebo čo?
TAK MI, SAKRA, NEBERTE SNY, VIERU A NÁDEJ! Ďakujem :)
Ja totiž realitu nevidím nie preto, že som slepá, ale preto, že ju nechcem vidieť.

Jo, a Zaki rulez Laughing out loud
Higurashi no Naku Koro ni, pravdepodobne najlepšie anime, aké som kedy videla

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Út, 2008-07-22 20:52 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Co říct, and jen že... Hustě! Super! Úžo!

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-07-20 16:42 | Ninja už: 5983 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super díl.

Obrázek uživatele Miya Ichiyo
Vložil Miya Ichiyo, St, 2008-07-16 11:39 | Ninja už: 5756 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

jůůů ... další povedená díl!

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Čt, 2008-07-03 14:13 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

preboha...odkedy je itachi na strane dobra....a hidan nemoze umriet..ale za snahu dam 5 bodov

Obrázek uživatele Evangelle
Vložil Evangelle, Ne, 2008-07-13 00:07 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Čistě teoreticky, podle toho, co jsem slyšela, že bylo v manze, tak Itachi je svým způsobem už od začátku na straně dobra.


No a k té nesmrtelnosti Hidana- o Hidanovi se skutečně říká, že je nesmrtelný, ale víc o tom najdeš zde https://konoha.cz/?q=hidan .

Obrázek uživatele benda
Vložil benda, So, 2008-07-12 23:43 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 336 | Autor je: Prostý občan

fanFICTION to znamena ze si tam muze napsat co chce a hlavne je to pekny a dobre se to cte

whats uuuuuup?
...change

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Ne, 2008-07-13 09:20 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

kazdy moze pisat co chce ja mu to nezakazujem...

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, St, 2008-07-02 21:49 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Pekné už sa teším na dalsi diel...

Obrázek uživatele Wizz - san
Vložil Wizz - san, St, 2008-07-02 14:09 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

chci videt dalšííí Laughing out loud

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-07-02 10:06 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Proč, proč?? Já t ci věděéét!! Takhle to ukončit, nejdřív Nettiex a teď i ty!! Jo a itachi my teď celem připadá jako babka donášečka Smiling .Rychle pokráčko=)!!!

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, St, 2008-07-02 07:13 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

honem další:-D

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, Út, 2008-07-01 23:41 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

jj skvele a honem pokracko nebo to nevydrzim...Smiling

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Út, 2008-07-01 22:01 | Ninja už: 6024 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

skvělej dílek,hodně napínavý, ale doufam, že se v dalším díle dozvím o co šlo Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-07-01 21:14 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak to je dobré, Itachi mu celú dobu donášal? Paráda Smiling
no, u, šup, prečo je tam? Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.