manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (34. kapitola)

,,To nemyslíš vážně?!“ uchechtl se Lee, ale přitom si myslel něco ve smyslu ,No, asi bych se nesázel…‘

34. kapitola: Do třetice všeho dobrého i zlého

Neji se pomalu coural za Tenten, která o něm neměla sebemenší tušení (samozřejmě, že to věděl).
Najednou do ní lehce zezadu drcl, až se lekla.
,,Tohle – mi – už – NIKDY – nedělej!!!!!“ zakřičela na něj.
,,T-Tak promiň,“ vyhrkl.
,,Já tady na tebe řvu a ty mi jen řekneš ,promiň‘, to se teda chováš di-‘‘ nedokončila, protože Neji pochopil, co tím chtěla říct a pěkně dlouze ji políbil.
,,Tohle je správně!“ zamumlala zvesela Tenten, když se pustili.
,,Nejseš opilá?“ zeptal se opatrně Neji.
,,Ne, proč?“ otočila se.
,,No, trochu mi připomínáš Tsunade…“
,,Já a Tsunade? Ty mě s ní srovnáváš?!“ začala křičet, ale pak uslyšeli:
,,Vy už jste tady?!!“ podívali se tím směrem a (konečně) si všimli, že procházejí kolem budovy Hokage a z okna prvního patra se vyklání opravdu lízlá Tsunade.
,,…Doufám, že mě neslyšela…“ zašeptala Tenten.
,,No, měli jsme přerušení…“ odpověděl Neji.
,,Neslyšim!“ zahlaholila Tsunade a vyklonila se.
,,Že zájezd byl překopanej!“ řekla Tenten hlasitěji a oddechla si.
,,Furt neslyšim!“ zasmála se znova Tsunade a ještě víc se naklonila. V tom se stalo to, co se prostě při jejím neovládání dalo prostě čekat: Neji si všiml, že je nakloněná tak, jak se prostě nemůže dotýkat nohama země a pomalu se převažuje směrem ven.
,,Tsunade, pozor!“ zaječela Tenten, která si toho nakonec taky všimla. Bylo už ale pozdě. Prostě slítla, ani flaštičce saké nestihla dát ,sbohem‘ a říct, ať nikomu jinému nenalévá.
Neji (který si toho zřejmě patrně všiml) si pomyslil, že asi není nejlepší, když má největší velikost poprsí, jaká se vůbec dá plastikovat.
,,Au!“ řekla Tsunade opožděně, když si nakonec taky všimla, že už není ve své teploučké kancelářičce, ale rozpláclá na ledovce pod oknem. Taky dokonce, že to nejspíš nebylo dobrovolně!
,,Můžete vstát?“ starala se Tenten.
,,To asi pořádně zhodnotíme, až vystřízliví…“ komentoval Neji.
,,Tak ji pro jistotu vezmem do nemocnice,“ řekla Tenten, shodila tašky a začala Tsunade pomáhat na nohy. Neji ji napodobil.
..Jau!“ zopakovala Tsunade, když si všimla, že jí nějaké neznámé nervy do mozku hlásí ,Tady je to porouchaný!‘ a instinktivně si po kecnutí na zem chytla nohu.
Neji s Tenten se po sobě podívali a než ji odnesli k nemocnici, byli si oba jistí, že by je Sakura nejspíš zabila, kdyby jí ji donesli.

Poznámky: 

Tak, teď bude přerušená dodávka všech mých FF a to ze 2 důvodů:
1) dneska kolem půlnoci jedu do Itálie
2) mám absolutně vyčerpanou zásilku fantazie
tak děkuju, jestli to pochopíte.

4.945945
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Anischa
Vložil Anischa, Po, 2008-08-04 09:36 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

ségra, už abysme chodili do školy - to by sis pak na nedostatek inspirace nemohla stěžovat xD zdá se mi to nebo píšeš pořád stručněji (máš kratší kapitoly),ae čím dál líp ??

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Čt, 2008-08-14 13:48 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Jak to jako myslíš???

Obrázek uživatele Hina.LOVE.Naru
Vložil Hina.LOVE.Naru, Ne, 2008-08-03 17:08 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

jo jo prosim

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-06-30 17:46 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Heh ani se ti nedivim po tolika kapitolách!!! Laughing out loud Tak se brzo vrať a nasbírej novou inspiraci!!! Eye-wink