manga_preview
Boruto TBV 09

Sila lásky prekoná aj smrť 01

Noo, ďalší pokus o nejakú poviedku, dúfam, že sa bude páčiť.

Sila lásky prekoná aj smrť 01

Naruto už pol roka bojoval s nesmiernými bolesťami po premenách na Kyuubiho. Jeho priateľka, Hinata s ním všetko prežívala a tešila sa s ním. Konečne sa mu to podarilo dať pod kontrolu a dostal misiu s Hinatou. Bola veľmi jednoduchá, ale niečo sa stalo. Po ceste stretli Sasukeho s Orochimarom. S počiatku sa snažil ovládať, ale potom Sasuke napadol Hinatu a zranil ju. Vrelo to v ňom ako v kotly a potom sa opäť začal meniť na Kyuubiho. Síce mal len tri chvosty, ale tie bolesti sa mu vrátili. Sasuke sa zľakol a aj s Orochimarom odišli za svojimi povinnosťami. Naruto omdlel od bolesti. Hinata ho zobrala a išli spolu do Konohy.
„Tsunade-sama, Naruto má zase tie bolesti.“ Povedala Hinata, keď sa vrátili do Konohy.
„ Zase? Ako to?“
„Stretli sme Sasukeho s Orochimarom a Sasuke ma zranil, ale len trochu a potom sa nahneval a zmenil sa na Kyuubiho.“
„Tak poďme do nemocnice.“
Tsunade s Hinatou a Narutom sa vybrali do nemocnice.
Po 10 minútach vyšla Tsunade aj so Sakurou z jeho izby so smutnými tvárami.
„Čo sa stalo?“
„Hinata, tie bolesti sa mu vrátili a už ich nebudeme môcť zase utlmiť.“
„Čo?“
„On už nemôže, nedá sa to zastaviť.“
„Nie, to je hlúposť. A vy to dobre viete. On je silný, on to zvládne.“ Hovorila Hinata so slzami.
„Ja pochybujem, asi ho budeme musieť zabiť.“
„Čo? Nie! To nikdy nedovolím. Nikdy sa nevzdám, až kým dobrovoľne neprestane dýchať.“ Plakala Hinata tak, že ani nevidela.
„Hinata, myslím, že už to nepomôže.“ Povedala teraz Sakura.
„Môžem ísť za ním?“ Opýtala sa Hinata.
„Áno.“
Hinata vstúpila do jeho izby.
„Naruto! Povedz, že sa nevzdáš. Povedz, že ešte stále veríš. Povedz to!“
„Prepáč, Hinata, ale už nemôžem.“
„Nie, ty nesmieš! Nesmieš zomrieť! Nie, teraz. Tak dlho sme bojovali a teraz, keď je to za nami, to vzdáš? Nie. Prosím, nie. Ja ťa potrebujem. Veľmi ťa potrebujem. Čo budem bez teba robiť? Ja neprežijem. Už nemôžem. Ty si pre mňa to jediné, čo mám. Ty si celý môj život. Milujem ťa a nikdy nikoho nebudem milovať viac ako teba. Naša láska je nezničiteľná a nikdy nezanikne. Vždy bude aspoň v jednom z nás. Alebo v našich deťoch. My budeme mať ešte deti, ja tomu verím. Ty vyzdravieš a budeme mať spolu svadbu a potom deti. Uvidíš. Náš život sa ešte neskončil. Aj keď ty tomu veríš ako všetci ostatní. Ale ja nie. Nemôžeš takto odísť, to najhoršie je za nami a to najlepšie pred nami. Ešte si spolu užijeme. Ty a ja sme nezničiteľní. Aj ostatní hneď pochopia, že naša láska dokáže liečiť a vylieči ťa. Ty nezomrieš. Nikdy. To si zapamätaj. To ty si bol vždy ten silný. To ty si sa nikdy nevzdal. Vždy si dokázal ísť ďalej. A to som sa od teba naučila. Ani ja sa teraz nedokážem vzdať. Nikdy sa nevzdám, ty a ja patríme k sebe. A smrť nám to neprekazí. Radšej ti dám všetku moju silu, aby si to prežil. Rozumieš?! Ty prežiješ, či sa ti to páči alebo nie.“ Povedala Hinata tak odhodlane ako nikdy.
Naruto sa na ňu smutne a udivujúco pozrel. Neveril, že by dokázala veriť viac ako on. Nikto nikdy nemal väčšie odhodlanie ako on. Až teraz ona. Teraz aj on pochopil, že ich láska je silnejšia ako smrť. Zase mal odhodlanie a silu.
„Hinata, máš pravdu. Idem bojovať. Odznova, a keď to bude potrebné, tak pôjdem aj tisíc krát.“
Hinata sa na neho pozrela zamilovanými očami a pobozkala ho. Obaja teraz boli silný. Ich sila spočívala v ich láske.
„Mali by sme odísť z Konohy a nájsť niečo vhodnejšie na prekonanie bolesti. Najlepšie by boli nejaké kúpele.“ povedala Hinata.
„Áno, máš pravdu. Poznám jedny mimo mesta. Ďaleko od mesta, tam sme boli s Jiraiyom.“
„Dobre, idem to povedať Tsunade. A chceš tu ešte prespať?“
„Nie, chcem odísť čo najskôr.“
„Tak, ahoj!“
„Ahoj.“ Dali si pusu na rozlúčku a Hinata zamierila k budove Hokage.
Zaklopala a počkala na pozvanie.
„Dobrý deň, Tsunade-sama.“ Tsunade bola prekvapená z Hinatinej radosti.
„Ahoj, Hinata!“
„Tsunade-sama, žiadam o priepustku na neurčito a aj pre Naruta Uzumakiho.“ povedala odhodlane.
„A kam idete?“
„Do kúpeľov, Naruto chce byť opäť zdravý, aj keby mal preto veľa obetovať.“
„A môžem sa opýtať, kde máte tú istotu, že bude zdravý?“
„Naša láska nám dáva odhodlanie. My prekonáme všetko.“
Tsunade nechápala, odkiaľ zobrala toľké odhodlanie. „Dobre, a kedy vyrážate?“
„Ešte dnes.“
„Dnes nie. Naruto musí byť ešte v nemocnici na pozorovanie aspoň cez noc.“
„No dobre. Tak zajtra ráno. Ďakujeme Tsunade-sama a verte, že my to zvládneme. Dovidenia.“
„Ahoj!“ Stihla ešte povedať Tsunade pred tým ako Hinata vybehla z kancelárie.
Na ďalší deň išli dvaja zaľúbení ľudia bránou Konohy. Lúčili sa z rodnou vesnicou a nevedeli na koľko. Vedeli, ale že sa do nej vrátia. Boli si viac ako istí. Ešte zakývali Hokagom na skalách a opustili Konohu.

Ďalší diel: Sila lásky prekoná aj smrť 02

4.6
Průměr: 4.6 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele dusicinko
Vložil dusicinko, St, 2011-03-30 21:58 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

pekny pribeh, len zo zaciatku trosku kostrbate vety

userbarz.com

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Pá, 2008-07-11 21:48 | Ninja už: 5806 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

no....trochu tam niektore vety......na jedno kopyto...ale dam tych 5 bodov....

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 08:03 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

haha, teda ja viem, ono to nie je až také smiešne, ale táto veta ma dostala: Ja pochybujem, asi ho budeme musieť zabiť. hehe Tsunade je krutá ženská Smiling
pekne začínaš... Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.