manga_preview
Boruto TBV 09

Kunoichi zo zeme vodného víru a . . . - 1

Ako to všetko začalo alebo 1.kapitola ktorá mala byť vlastne prológ

Na zničenom bojisku, v priesmyku Ankoku, sa odohrával krutý boj medzi shinobi z Konohy a shinobiň zo zeme víru. Na oboch stranách už bolo mnoho mŕtvych, keď na bojisko prišiel Žltý blesk. Hneď ako ho shinobi zo zeme víru uvideli, začali vo veľkej rýchlosti opúšťať bojisko.
Veď aj oni mali rozkaz: "Ak uvidíte Žltý blesk, okamžite utečte." Pre mnohých však už bolo neskoro a útok neprežili. A aj tí, ktorí zostali nažive, mali ťažké zranenia. Medzi tých šťastnejších patrilo aj mladé červenovlasé dievča, opreté o kmeň stromu a ukryté tak pred zrakmi nepriateľov.

O trinásť mesiacov ustavičné boje priviedli zem víru k tomu, že bola nútená podpísať prímerie aspoň z jednou z piatich hlavných zemí. Najvyšší lordi sa rozhodli pre Konohu. Ako posledný krok k prímeriu mal ísť jeden z najvyšších lordov do Konohy a odovzdať im najväčších poklad svojej zeme: Zvitok tajomstiev. Nebola to však tak jednoduchá úloha ako vyzerala. Istá časť shinobi bola totiž za to, aby sa prímerie uzavrelo s inou dedinou. Preto sa lord Shizuka rozhodol vziať si zo sebou, na túto cestu, sprievod.

Krátko pred polnocou na dvere lordovho domu niekto zaklopal. "Ďalej," zvolal starec.
Do miestnosti vstúpilo asi osemnásťročné dievča s dlhými červenými vlasmi a modrými očami.
"Volali ste ma?" opýtala sa zdvorilo.
"Áno, chcel by som aby si ma sprevádzala na mojej ceste do Konohy." povedal lord aj, keď tušil aká bude odpoveď.
"Je mi ľúto ale nie," odvetila zdvorilo, ako mala vo zvyku.
"Bol by som rád, keby si išla. Len málo shinobi pozná bezpečnú cestu, ako sa vyhnúť nepriateľom, a ty si jedna z nich."
"Nepopieram, že máte pravdu lord Shizuka, ale nemyslím si ,že som tá pravá kto by mal ísť do Konohy."
"Chcela si snáď, aby zem víru uzavrela spojenectvo s inou dedinou?"
"Nie, to nie. Z pomedzi všetkých možností je Konoha tá najlepšia."
"Tak teda čo?"
"Nechcem ísť do Konohy, lebo nemám práve v láske ich shinobi."
"Ach, asi narážaš na bitku v priesmyku Ankoku."
"Áno."
"Viem, že si vtedy bola vážne zranená. Ale tvoje zranenia by už mali byť vyliečené."
"To nie je tak úplne pravda. Ešte stále mám vážne zranenú pravú ruku a niektoré iné časti tela, ale o to vôbec nejde. Ide o jedného shinobi, ktorý pozabíjal mojich priateľov. O toho shinobiho, ktorý ma takto vážne zranil. Od toho dňa nenávidím Žltý blesk z Konohy!"

Poznámky: 

Ja viem, že to je napísané v slovenčine, ale ja, aj keď viem po česky čítať a rozprávať, si s českým pravopisom jednoducho neporadím, takže by to asi bolo plné chýb.

4.933335
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mina Mane
Vložil Mina Mane, Út, 2008-08-26 16:16 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

Diki Laughing out loud

Niekedy je sila, ktorá vzišla z porážky väčšia ako tá ktorá pozná iba víťazstvá Laughing out loud

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Po, 2008-07-21 09:55 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

good...5 bodov

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-28 19:49 | Ninja už: 6061 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kto povedal, že to musí byť písané po česky? Smiling
Začína to naozaj zaujímavo, som zvedavá, ako to pôjde ďalej Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.