manga_preview
Boruto TBV 10

Noc na strašidelném hřbitově 3

Tak se teď dozvíte, kdo ty zvuky dělal!

Ten Ten: ,,A teď já jo?"
Sakura: ,,Tak jo, ale napodob třébá, třébá....... Prase!"
Ten Ten: ,,Ne to ne! Ať to napodobí Ino! Vždyť pořád říkáš, že je Ino....no prase."
Sakura: ,,Tak jo, dělej Ino!"
Ino: ,,No dobře, ale za to mi zaplatíš!"
Sakura: ,,No jo, no jo, zaplatím, ale né teď nemám peněženku víš, tak příště."
Ino: ,,Grrrr! Tak jo, jdu na to! Chro chro chro kvík kvík kvík chro chro chro!"

Kiba: ,,Pane bože, co to bylo! Nějaký divoký prase!"
Gaara: ,,Neeeee! Já mám fobii z prasat! Už jako malý jsem jezdil na praseti a pak sem z nej strašlivě spadnul a kvůli tomu nemám obočí, protože mi popadalo!"
Naruto: ,,Háááááhahahahahahahahahhaaaaaaaa!!!"
Kankurou: ,,A já bych mohl taky takhle dopadnout, kdybych neviděl Gaaru!"
Shino: ,,Trevore, Pepo a Osvalde jděte to prohledat!"

(Terevor,Pepa a Osvald jsou hmyz, jo? Jenom abyste věděli.) Když se Pepa Osvald a tak dále vrátili kluky čekalo překvápko.

Shino: ,,Tak co?"
Osvald: ,,Bzzzzzz bzzzzzzzz bzzzzzzz!"
Sasuke: ,,Co říkal?"
Shino: ,,Že nás sledujou holky! A že ty zvuky vydávají ONY!!!!"
Neji: ,,Mím osudem je, aby mě sledovali holky!"
Naruto: ,,Ty s tím svím osudem jdi do...... eeee..... do háje!"
Neji: ,,Můj osud nikdy nelže!"
Naruto: ,,Jo jo, to známe! Třeba jak si mi namluvil, že prohraju tak to ses co? Spletl?
Neji :,,Rozhodil jsi mě! A to se stává!!!!!!"
Naruto: ,,Noo! Jasně!"

CO UDĚLAJÍ KLUCI S HOLKAMA? PŮJDOU K NIM, NEBO SE BUDOU TAK BÁT, ŽE RADŠI NE! UVIDÍTE PŘÍŠTĚ!

3.333335
Průměr: 3.3 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Missa
Vložil Missa, Po, 2008-07-07 16:24 | Ninja už: 5850 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

tak to je prča chlamu se už hodinu v kuse hahahaha!!! super fakt

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-25 07:26 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

takže pre to prišiel Gaara o obočie? Smiling

ako vždy, len keby si sa s tou úpravou pohrala, ako sme ti vraveli...Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.