manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto rozjíždí business!! 04

Tak jsem tu s dalším dílekem, bohužel je trochu kratší.

„Naruto tam přece pracuje. Může jim tam něco pokazit, třeba přidat projímadlo do pizz a tak podobně… lidi tam pak přestanou chodit a budou chodit sem, na tvůj výborný rámen,“ řekla se zářením v očích.
„Ale to by mě pak mohli vykopnout,“ posmutněl Naruto, ale pak si uvědomil, že pokud by to neudělal, zavřeli by jeho oblíbenou stravovárnu.
„Tak dobrá, jdeme do toho,“ usmál se Naruto.
„Ale to nemusíte. Akorát pak budete mít problémy, ne,“ strachoval se Teuchi, ale dvojice se nedala odradit. Dojedli rámen a šli domu.
„Naruto? Co kdybychom jsme se pokusili o to miminko,“ začala se na Naruta Sakura lísat a líbat ho.
„Že váháš miláčku,“ usmál se na ní a už zmizeli pod dekou. Bylo slyšet jen slastné sténání a výkřiky.
Druhý den ráno se Naruta se Sakurou probudili v dobré náladě. Doufali, že se jim to včera večer povedlo. I Naruto už přemýšlel o tom, jaké by to bylo mít malí miminko, které by se na něj usmívalo a dělalo by ho každým dnem šťastným.
„Miláčku? Máš teda nějaké to projímadlo?,“ zeptal se Naruto pomstychtivě.
„Jasný… počkej, jen se obléknu a najdu ti ho…“ odpověděla mu ze šatny Sakura a pak se začala hrabat v lékárničce.
„Ah, tady je… je ho tam sice už jenom trochu, ale snad to bude stačit…3 kapky stačí,“ mrkla na něj Sakura. Naruto se pak vydal do práce a začal se svojí pomstou.
Zákazníků chodilo stovky, jako každý den. Naruto kápnul 3 kapky projímadla do kečupu, do sýra a do všech ingrediencí, pak ho kápl i na pizzu a pekl.
Když se první zákazník vydal s kručeným v břiše na záchod, Naruto se zaradoval.
„Opravdu to funguje,“ pomyslel si a věnoval se dál svojí práci.
Na záchodě se všichni střídali jeden po druhém a chtěli vracet peníze.
„Co se to tady sakra děje?,“ vztekal se jeho šéf a postupně vracel zákazníkům jejich peníze.
„Už sem k vám nebudu nikdy chodit,“ mumlali odcházející zákazníci.
Další pracovní den utekl opět jako voda a Naruto šel domu. S úsměvem na tváři si to štrádoval ulicí a zastavil se u Teuchiho na rámen.
„Vyšlo to,“ zaradoval se Naruto a pověděl o tom, co se dneska dělo v pizzerii.
„Opravdu?,“ usmál se Teuchi a dal Narutovi další misku rámenu, za jeho pomoc.
Vedle Naruta se posadil jeden ze zákazníků, který pravidelně chodil na pizzu. Naruto zářil štěstím, už sem konečně bude chodit více zákazníků a Teuchi bude mít více peněz…
Když se pořádně zdlábnu po pořádné práci, došel pomalým krokem za Sakurou, která na něj čekala.
„Sakuro, Sakuro! Podařilo se to! Dneska už měl Teuchi zase více zákazníků,“ políbil jí Naruto.
„Tak to je skvělý… ještě pár dnů a bude to opět jako dřív,“ usmála se a šla se posadit k návštěvě, která seděla v obýváku.
„Hinato? Sasuke? Co tu děláte?,“ obejmul Hinatu Naruto a podíval se na její pořád rostoucí bříško.
„Tak už to za chvilku bude co?,“ zeptal se Naruto.
„Jojo, už se moc těšíme!,“ odpověděl mu Sasuke.
„My jsme se včera taky snažili, viď?,“ podíval se na Sakuru, která s ním souhlasila. Po několika hodinách se začínalo stmívat a Hinata se Sasukem se vydali domu.
Ubíhal den za dnem a Naruto pořád přidával projímadlo do pizz, Teuchimu se začínal rozjíždět obchod jako nikdy jindy a pizzerie začínala pomalu krachovat.
Jednoho slunečného dne, když měl Naruto volno, které měl tedy poslední dobou pořád, ležel se Sakurou v posteli.
„Chceš něco k snídani?,“ zeptala se Sakura, když vylézala z postele.
„Jo klidně bych si něco dal,“ odpověděl jí a zachumlal se zase do peřin. Pak uslyšel ránu, vstal a podíval se, co se to stalo… Sakura omdlela.
Rychle jí vzal do nemocnice, za Tsunade, která kupodivu vypadala pořád stejně.
Když se Sakura probrala, Tsunade jí zkontrolovala.
„Co se jí stalo?,“vyzvídal Naruto.
„Sakura… bude čekat miminko,“ prohlásila s úsměvem na tváři Tsunade. Konečně budou mít miminko.

4.733335
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ivanitko
Vložil Ivanitko, Po, 2018-07-16 20:44 | Ninja už: 4226 dní, Příspěvků: 2120 | Autor je: Editor všeho, Manga tým, Tatér prokletých pečetí

MISE L3: Naruto je zaměstnanec roku. Takového mít, tak se nedivím, že zkrachuje Laughing out loud Projímadlo do pizzy a kam se hrabe moje rámenová pizza? Škoda no, ale jeho jednání teda vůbec neschvaluji. Takové pěkně zákeřné. Uličníci.

Obrázek uživatele Mafarazo
Vložil Mafarazo, St, 2008-07-16 12:12 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 47 | Autor je: Prostý občan

projímadlo? pche...kyselina sýrová je lepší...

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-23 19:03 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

skvělý konečně to vyšlo s tím projímadlem alespon rámen bar bude mít zákazníky
a Naru Saku konečně se taky dočkaj svího dítěte Smiling

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Po, 2008-06-23 17:26 | Ninja už: 5810 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

miminko !! Laughing out loud ...moc pekny..projimadlo hm Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-06-20 21:18 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělé, Lil Smiling Chudáci zákazníci, projímadlo v pizze Laughing out loud
a Naru a Saku budou mít mimčo... super Kakashi YES

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-06-20 20:42 | Ninja už: 5875 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

jupí Smiling to je supeeer


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud