manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 06: Stará dobrá Konoha

Zase se otočila a s Gaarou bok po boku se vydala zpátky do svého starého domova.

Pomalu se blížili ke Konoze a Ookamiko začínala být čím dál tím víc nepokojnější. Gaara se na ni ustaraně podíval.
"Není ti nic Yoshino?" zeptal se jí opatrně.
Ta sebou polekaně trhla.
"Nic mi neni. A proč mi furt řikáš Yoshino?"
Pak se ale na okamžik zarazila.
"No jo, deť je to mý jméno," dodala tiše.
Gaara se pousmál. Takhle roztěkaná v životě nebyla, tedy alespoň v tom minulém životě ne. Ale popravdě řečeno se jí ani nedivil. V Konoze nebyla už 3 roky a navíc, jak Amaterasu říkala, si vůbec nic nepamatuje.
"Nemůžete mi řikat Ookamiko?" zeptala se nejistě.
Naruto se na ni otočil.
"Ne. Pokud ti chceme vrátit paměť, musíš být tamta stará Yoshino. Navíc tě stejně tak budou všichni oslovovat," řekl šestý Hokage.
Dívka se při těchto slovech zarazila.
"Jaký všichni?" nasadila podezíravý tón.
Zastavili se a Naruto trochu poodstoupil.
"Tihle všichni."
Yoshino pomalu vykročila vpřed a když už byla u Naruta, strnula překvapením. Před branami Konohy se sešla celá vesnice a jakmile je spatřili, zajásali radostí. Naruto se usmál a pokračoval v cestě a všichni ostatní ho následovali, jen Yoshino zůstala ohromeně stát a jen koukala.
"Tak pojď! Už na tebe čekají!" usmála se Hinata, chytila ji za loket a táhla ji s sebou.
Prodírali se davem a Yoshino byla pěkně vykulená, kdo všechno ji zná. Všichni křičeli, jásali, zdravili ji, usmívali se na ni a někteří blázniví chlapci drželi nad hlavou velký transparent s obrovským nápisem "Miluji Tě Yoshino!". Ta se nechala táhnout Hinatou a jen to všechno zmateně sledovala. Když se konečně vydrali z davu ven, se všichni začali hádat, kdo Yoshino provede po vesnici. Vyhrál Gaara, protože nemusel nic vybalovat a ostatní se tedy zklamaně vydali do svých domovů. Gaara se na Yoshino podíval a zeptal se: "Tak, kde začneme?"
Dívka se na něj zmateně podívala. Tomu došlo o trochu později.
"To je blbá otázka! Tak pojď, já tě provedu," řekl pobaveně a nastavil jí ruku.
Yoshino se na ni chvilku bezradně dívala a pak se znovu obrátila na chlapce.
"A co s tim mám dělat?"
Gaaru tahle otázka překvapila. Opět se mu na tváři objevil pobavený úsměv.
"Chyť se mě."
Yoshino nakrčila obočí do nechápavého výrazu.
"Ale já nepadám," odpověděla zmateně.
Gaara se zamyslel.
"Jak dlouho jsi nebyla ve společnosti lidí?" zeptal se jí.
"Už od narození, proč?"
Chlapec se na ni překvapeně podíval.
'To znamená 3 roky,' pomyslel si v duchu.
"Protože ty jsi člověk a všechno ohledně lidí jsi zapomněla. Ale jakto, že ještě umíš mluvit?"
Yoshino pokrčila rameny.
"Moje matka taky mluví jako vy a člověk neni."
"Ale Amaterasu je bohyně," namítl.
Dívka uznala, že má pravdu. Gaara se tedy rozhodl pro plán B. Bez řečí ji vzal za ruku a společně s ní zmizel ve víru písku.
Objevil se na jejich tajném místečku. Otočil k ní hlavu a zvědavě se na ni podíval. Yoshino se ho pustila a vydala se "prozkoumat" zdejší terén. Pohybovala se po čtyřech a vypadala skutečně legračně. Gaara ji se zájmem pozoroval, jak všude zvědavě čmuchá a pečlivě si prohlíží každou věc, která jí přijde pod ruku. Nakonec k němu zase přiběhla a znaveně si sedla na zadek.
"Myslím, že lepší to bude nahoře," řekl a ukázal na velikou skálu.
Yoshino se jím nechala přenést na vrchol a na skále se pozorně rozhlédla. Bylo odtud vidět až ke Konoze. Dívka si zase sedla a Gaara se zeširoka ušklíbl, když se pravou nohou podrbala za krkem. Nechápavě se na něj podívala a on přestal.
"Pověz mi o mně něco," řekla po chvilce ticha.
Gaara se na okamžik zamyslel a zaklonil hlavu k jasnému nebi.
"Jsi poslední generace Nazuki klanu, který byl vyvražděn tvým otcem... Mimochodem, toho jsi zabila před třemi lety."
Na chvilku se odmlčel, aby si to uložila do hlavy.
"A před třemi lety jsi přišla do Konohy, abys splnila určitou misi, o které ale nikdo nevěděl. Teda kromě páté Hokage Tsunade a její pomocnice Shizune."
"A co se s nima stalo?" zeptala se ho.
"Shizune ještě žije, ale Tsunade zemřela, když se Naruto, ten blonďák, přidal na stranu jednoho parchanta jménem Orochimaru a vypustil svýho démona Kyuubiho na svět. Toho jsi pak přemohla a donutila ho, aby se Narutovi podřídil. Ty ho máš taky."
Opět mu věnovala jeden ze svých zmatených pohledů. Gaara si odkašlal a se zarudlými tvářemi jí rozepl zip na tričku. Dívka spatřila svou pečeť. Už ji viděla mnohokrát, ale něvěděla k čemu to je a Amaterasu jí to odmítala říct.
"Já ho mám taky," řekl po chvilce Gaara a snažil se nedívat na její vnadné poprsí.
Yoshino se na něj pobaveně dívala a s klidem si tričko zase zapla. Chlapec si znovu odkašlal a pokračoval:
"Ehm...tedy...a když se mi ho snažili odebrat, nepodařilo se jim to. Jen tím způsobili, že jsem usnul a můj démon tím pohltil moji osobnost, ale nemohl se dostat ven, protože jsi mě naučila, jak ho ovládnout."
Černovláska překvapeně nadzvedla obočí.
"A ty si teda zemřel?" zeptala se nejistým hlasem.
Gaara smutně sklopil hlavu a přikývl.
"Ano. A ty jsi pak jedním svým Jutsu vyměnila svůj život za ten můj..."
Yoshino mu skočila do řeči: "Já vim. To bylo Yoshino Tensei (Reinkarnace Yoshino)."

Poznámky: 

Tak, mám pro vás jednu dobrou a jednu špatnou zprávu...začneme tedy tou špatnou Eye-wink: zítra jedu se třídou na výlet (popravdě řečeno já ani nevim kam! Sticking out tongue) což znamená že tu ňákou dobu nebudu (asi tak 3 dny)...a teď ta dobrá: aby se vám po mně nestýskalo (nebo spíš po mym pokračování Eye-wink) sem dávám hned 2 díly! Smiling Tak si to užijte a naschle v neděli!!! Laughing out loud

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Čt, 2016-09-01 22:48 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
To privitani nemohlo byt kycovitejsi. Stejne tak Yoshinina minulost. Zajimalo by me zda se takove pribehy lidem tehdy skutecne libily nebo se jen nenosilo vyjadrit kriticky nazor.

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Ne, 2009-09-20 22:07 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 00:55 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jů tak ona už si i něco vybavuje? je to skvělý pokráčko! a já jdu dál!! Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-06-12 16:31 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

nervózny Gaarinko? no pekne Smiling teším sa na nové dieliky Eye-wink
a uži si to tam Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Čt, 2008-06-12 16:21 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

hezký už du na další
jo a s tim výletem jási počkám ikdybyto trvalo díl jak 3 dny aspon su budu moc na co těšit Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-06-12 15:58 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Říkala jsem, že láska všechno napraví, to chce jen čas Smiling
Doufám, že si ten výlet užiješ, na pokračování se těším Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!