manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 07: Zase spolu

"Já vim. To bylo Yoshino Tensei (Reinkarnace Yoshino)."

Gaara překvapeně vytřeštil oči.
"J-jak to víš?!" vykřikl roztřeseným hlasem.
Dívka se na něj nechápavě podívala.
"Co vim?" zeptala se zmateně.
"No že to je Yoshino Tensei!"
"...Co to je?" nechápala čerovláska.
Gaara na ni zmateně koukal.
"Vždyť...vždyť jsi to před chvilkou řekla!"
"Co sem řekla? To...Yoshino Tensei? Ne, to sem opravdu neříkala!" odporovala dál dívka v černém.
Gaara už tuplovaně nic nechápal. Vypadalo to, že Yoshino ihned zapomene to, co řekne.
"Mimochodem...máš to na levé ruce. To jsou tvoje Hiden Justu. Předávaly se v tvém klanu z generace na generaci," řekl a vyhrnul jí levý návklek.
Pohled mu utkvěl na jejích dlouhatánských drápech. Musely měřit přinejmenším 3 centimetry a měla je takové na obou pažích.
"Ty si asi málokdy stříháš nehty co?" popíchl ji.
Yoshino se ušklíbla.
"A to je ještě umim na levý ruce prodloužit," řekla a trochu napnula svaly na levé paži.
Vzápětí drápy vyrostly o dalších 7 centimetrů. Gaara nestačil valit bulvy. Její ruka teď vypadala, jako by držela nějakou pekelně ostrou a nebezpečnou zbraň.
"Fíha! Tím bych fakt nechtěl dostat přes hlavu!" řekl znepokojeně.
Yoshino se rozesmála.
"Na těch by se daly opíkat špízy."
Chlapec se také ušklíbl.
"Tak mě pak nezapomeň pozvat," řekl, pak jí návlek zase stáhl dolů a pustil ji.
Podíval se jí do očí, ale ona nesměle uhla pohledem. Gaara se usmál.
"Vypadala jsi trochu jinak než teď. Tričko ti sahalo po pas, měla jsi pásek, na kterém byly připevněny tvoje bojové jehly a ještě vzadu pouzdro na zbraně. Navíc byly tvoje vlasy o hodně kratší a...měla jsi boty," ušklíbl se.
Pak jeho pozornost upoutala zakrytá část obličeje.
"Proč ti půlku tváře zakrývají vlasy?" zeptal se zvědavě.
Natáhl k ní ruku, ale ona před ním polekaně ucukla a couvla dozadu. Gaara se zarazil.
'Je strašně nedůvěřivá k lidem. Ostatně jako každý vlk,' pomyslel si. Yoshino najednou strnula.
"Jakto že slyšim tvoje myšlenky, Gaaro?!"
Chlapec se na chvíli zamyslel a pak se usmál.
"Máš schopnosti slyšet cizí myšlení, aniž bys něco dělala. Ještě umíš věštit a jsi vynikající medic-nin."
Dívka se na něj podezíravě podívala.
"A jak to že toho o mně tolik víš?"
Gaara mlčel. Tahle vzpomínka mu způsobovala bolest, ale ani nic říkat nemusel, protože mu Yoshino přečetla myšlenky. Chvilku zavládlo ticho a dívka pak promluvila: "Milovali sme se?" zeptala se tiše. (hey já nemyslim tamto...ehm...vy víte co! Laughing out loud)
Chlapec sklopil hlavu a povzdechl si.
"Ano. Ani nevíš jak moc. Když jsme se poprvé setkali, seděla jsi na téhle tebou vytvořené skále. Jenže pak jsi mi kvůli své misi musela vymazat paměť, ale my jsme se do sebe nakonec zamilovali."
Na okamžik se odmlčel a náhle se rozesmál.
"Když jsem tě poprvé políbil, plivla jsi mi do tváře."
Yoshino se chytla za pusu, aby udržela smích.
"Jakto?" zeptala se pobaveně.
Gaara se ušklíbl.
"Víš, po tom co jsi mi vymazala paměť, jsem přesto měl pocit, že tě odněkud znám. Pořád jsem za tebou dolézal a jednoho dne jsem tě musel dokonce spoutat mým pískem, abys mi nezdrhla a já tě pak políbil. No...a tys mi za to plivla do ksichtu, protože tvý končetiny ti vypověděly službu."
Pobaveně sledoval, jak se Yoshino svírá v křečích smíchu.
"A od té doby jsme spolu chodili."
Dívka se přestala smát a zpříma mu pohlédla do očí.
"Proč používáš minulý čas?" zeptala se ho.
Gaara pokrčil rameny.
"Protože jsi údajně zemřela. A navíc...teď záleží jen na tobě, jestli chceš v tom chceš pokračovat."
Opět zavládlo ticho. Dívka se na okamžik zamyslela.
"Já...chtěla bych v tom pokračovat," řekla po chvilce napětí.
Chlapec se na ni překvapeně podíval a ona se na něj nesměle usmála. Rozzářeně jí úsměv opětoval a pomalu se k ní naklonil. Jemně ji chytil za bradu a žíznivě se vpil do jejích rtů. Byl to dlouhý polibek, plný citů, vášně, ale i něhy a ještě více zesílen po tolika letech mučivého čekání. Zase se od sebe odtrhli a Gaara ji šťastně objal.
"Konečně! Na tohle jsem čekal 3 nekonečně dlouhé roky," zašeptal a znovu ji políbil.
Yoshino se na něj usmála a řekla: "Tak, když si teda můj kluk tak ti to ukážu, ale opovaž se zdrhnout nebo uvidíš!" vyhrožovala mu žertem.
Chlapec se pousmál.
'Možná ztratila paměť, ale jinak je pořád stejná,' proběhlo mu hlavou. Dívka se mu jemně vymanila z náručí a pomalu si odhrnula vlasy z obličeje.

Poznámky: 

Jo mimochodem...vrátim se zase v sobotu ae další bude až v neděli! Eye-wink Tak se nesežerte a buďte trpěliví!!! Smiling

4.846155
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Čt, 2016-09-01 22:55 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Wow proc me ty jeji schopnosti vubec neprekvapily? Zajimalo by me kdo za Gaaru plni povinnosti Kazekageho protoze zatim to nevypada ze by se mu chtelo domu.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 01:04 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jooooooo! GaaraYoshi 4EVER!! Eye-wink tenhle dílek mě vážně moc potěšil Laughing out loud no a já makám dál... Smiling

Můj Valenth

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-06-16 16:37 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné až přímo nádherné jentak dál a už se těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Ne, 2008-06-15 15:22 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

zaujimave pekne

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-06-15 10:33 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Všechno začíná být jako dřív, to je moc podezřelé, ty nemáš ve zvyku nechat lidi a události v klidu Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-15 15:19 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Vůbec nechápu kam tim míříš! Sticking out tongue