manga_preview
Boruto TBV 09

Tobi si dělá řidičák

Jednoho osudnýho dne se Tobi ála Madara rozhodl že si musí za každou cenu udělat řidičák. To proto že mu Deidara nadává, že je nemožnej imbecil, a Bůh ví co. Tak si řekl: "Když budu mít řidičák, budu jezdit v nablejskaným Cabrioletu, tak už možná nebudu ten nemožnej, a on si bude chtít vozit p***lku." Tak jedno krásné ráno, ještě dřív než všichni z Akatsuki vstali, nasedl na svoji růžovou trojkolku, co potají ukradl Sasukemu, a už si to řítil do Konohy udělat si řidičák.
Když vcházel do Listové všichni na něho čuměli až museli rolovat papuly ze země. Na všechny roztomile mával a doufal že tady nemaj pedofily(fakt že mu je kolem stovky nebereme v úvahu xD)
Hrdě dojel až k autoškole, a nikdo s ním ani nechtěl bojovat, což ho velmi překvapilo. Kakashi - učitel v autoškole(věděli jste, že Kakashi bere na poloviční úvazek práci v autoškole?) se na něho skrz jedno oko podíval a propukl ve velký smích.
"Co se děje? něco k smíchu? Jen jsem si přišel udělat řidičák." bránil se chudák Tobi.
"Ale nic, jen tohle je tvůj bourák?" kuckal Kakashi a ukazoval na růžovovou věc, ze které Tobi slézal.
"To je jenom dočasný. Za chvíli budu mít lepší." řekl hrdě Tobi.
"No fajn. Pojd dovnitř. Probereme základy." řekl Kakashi a ukázal do ošuntělé budovy.
Vstoupili do budovy, a Tobi si prohlížel různé obrazy na stěně, Papriku na koloběžce a další 'hrdiny z Listové'. Kakashi ho posadil a sám si sedl na stůl.
"Takže, začneme. Když pojede vůz s ingrediencemi na ramen po vedlejší silnici, a vůz se zlatem po hlavní-kdo by měl jet první?" otázal se Kakashi a Tobi začal šrotovat.
"Vůz s ramenem!" vykřikl a Kakashi měl velkou radost jak rychle to Tobi pochopil.
"Skvělé! Chápeš! A dál- pojedeš v autě, hm spíš na trojkolce a na přechodu bude stát Tsunade, na dalším přechodu budu stát já. Komu zastavíš a komu ne?"
Tobi který není tak hloupí řekl, že Kakashimu.
"Vynikající! Teorie by šla. Ještě pár ústních příkladů a můžeme přejít na praxi." řekl, protože ústně ho to, tak nebavilo. Tak se ho zeptal na pár příkladů, a chytrý Tobi odpověděl vždy dobře.
"Fajn, ted si vyzkouším, jak to zvládneš v autě. Můžeš si vybrat jestli pojedeš v autě s karoserií ála paprika, rajče, brouk, panenka Berbie v leže.." "Panenka Barbie!!!" křičel vysokým hláskem Tobi nadšeně.
"Ach, ta je nejoblíbenější, tak nastup." povzdychl si Kakashi a sedl na místo spolujezdce. Tobi si sedl na místo řidiče a promnul si ruce a pomodlil se k řízkům od oběda.

.... tak Tobi jezdil po Listové, málem přizabl ožralou Tsunade a pár dalších, skoro Barbie urval ruku a odřel nohu, ale jak řekl "to se vsákne". Tak jezdil až do večera a skoro padl do mikrospánku. Naštěstí se ale vzbudil dřív než zajel Gaie a Leeho, kteří trénovali na polňačce. Ale znavený Kakashi řekl, že tu zkoušku hned po něm udělal nejlíp, takže ten řidičák nakonec dostane.
Tobi přespal u Sakury přes noc, která ho pustila, když si vyslechla o jeho namáhavém dnu. Řekli mu, že přes noc mu natisknou řidičák a má se pro něho stavit.
Ráno se vzbudil celý natěšený a schovával si do baťůžku s medvídkem Pú peněženku s hotovostí akorát na autíčko a panenkou Barbie, kterou si zamluvil a pojmenoval ji Mimi.
Šťastný Tobi odjížděl zpátky s řidičkým průkazem a autem Mimi. Když přijel domů, všichni z Akatsuki koukali co Tobi zase provedl. Ale kupodivu se všem Tobiho čin líbil. Deidara si Mimi zamiloval a rád se s ní nechal vozit. Jezdilo se v ní dobře, a Tobi rozdělil kdo bude kdy umývat Mimi 2 hodiny v kuse celý týden. Všichny se o to prali, ale nejvíc Deidara s Hidanem(kdo by do něho řekl, že je tak obětavý?)
Tak ubíhali dny s dalším členem Akatsuki, a všichni se měli skvěle. A Mimi? Ta se měla nejspíš dobře, protože ji Tobi rval každý den oběd pod kapotu(prý aby z ní nebyla Barbie anorektička), takže do autoservisu jezdili co 2 týdny. Tak končí příběk jednoho muže a jeho káry.

Poznámky: 

Další jedna z mých nepodařených povídek, kterou jsem si nemohla odpustit xD tak snad se vám líbila x)

4.775
Průměr: 4.8 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sasuke6815812
Vložil Sasuke6815812, Po, 2012-01-09 23:08 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Ty v**e toto bolo naj FF ktore som cital a ked skoro prizabil ozratu tsunade parada



Obrázek uživatele Die
Vložil Die, So, 2010-04-10 21:50 | Ninja už: 5193 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

heh Laughing out loud no akoráts mi připoměla že já jsi musím do řidičáku počkat ještě rok a půl Laughing out loud krásny Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Út, 2009-08-11 21:56 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

nádhera!

Obrázek uživatele lucy-anime
Vložil lucy-anime, St, 2009-06-10 20:05 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

Supeer.. ale sa čudujem že si Tobi neuvedomil že je to Kakashi ( možno viete na čo narážam, že Obito? ) awe ináč super príbeh Laughing out loud

Obrázek uživatele Rushi
Vložil Rushi, St, 2009-05-13 16:58 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 75 | Autor je: Pěstitel rýže

mimi se má teda dobře Cool

Obrázek uživatele ChidoriKaname-chan
Vložil ChidoriKaname-chan, So, 2008-07-26 10:00 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Jekžuu.. xĐĐ já se z toho válím smíchy! xĐĐ Famózní!!! Smiling Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele wewunka
Vložil wewunka, So, 2008-07-26 09:50 | Ninja už: 5772 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

hůůůůstý!!!! xDDDDD

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, Čt, 2008-06-12 18:40 | Ninja už: 5817 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

lol ...tobi 4ever:D

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2008-06-11 18:23 | Ninja už: 6042 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

aj ja chcem vodičák, a pôjdem rovno s Tobim, nech ma naučí šoférovať Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), St, 2008-06-11 18:19 | Ninja už: 19845 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jaj tak to je hustyyyyy... Laughing out loud Tobiiiik v autinu.. hmm to nema chybu.. Laughing out loud Kakashi YES