manga_preview
Boruto TBV 08

ChidoriKaname-chan

Obrázek uživatele ChidoriKaname-chan
ChidoriKaname-chan je právě na misi (tzn. offline).
Nindžou již
16 roky 7 týdny
Poslední vstup do Konohy
Sobota, Únor 13, 2010 - 15:11

Mise

Hodnost: Prostý občan (bodů: 0) (info)
ChidoriKaname-chan se žádných misí neúčastnil(a).

Anime a Manga

Nejoblíbenější Anime a Manga
FullMetal Panic!
Anime, které jsem viděl(a)

Naruto/Movie 1, 2, 3 + Konoha sports festival, Shippuuden Movie 1,2, Shaman King, Kiddy Grade, FullMetal Panic!/Fumoffu!/TSR + OVA, Yu-Gi-Oh! GX, Jigoku Shoujo, Spiral, Gravitation, Kaleido Star, Kyoro-chan, Spirited Away,, Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch, Mew Mew Power, Read or Die, Full Metal Alchemist, Byasoku 5 centimeter, Android Kikaider, Blood+, Blue Gender, Chobits, Chrno Crusade, Death Note, Yami no Matsuei, Gallery Fake, Ghost Stories, Gravitation + OVA, Hellsing, Honey and Clover, Ichigo 100%, InuYasha, Junjou Romantica, Level C, Okane ga nai, Kamichu!, Kamikaze Kaitou Jeanne, Kirepapa, Loveless, Lovely Complex, Nabari no Ou, Ouran Kukosu Host Club, Paradise Kiss, Slayers/Next/Try, Sukisho + OVA, Vampire Knight/Guilty, Boku wa Imouto ni Koi wo Suru, Angel'S Feather, Junjou Romantica 2, Ai no Kusabi, School Days: Magical Heart Kokoro-chan, School Days: Valentine Days, Lesson XX, Wonderfull Days, Mononoke-hime, Gakuen Heaven, Yu Yu Hakusho...

Zajímá mě
Anime i Manga
Nejoblíbenější postava
Chidori Kaname, Sagara Sousuke, Haruno Sakura, Rosette Christopher, Naruto, Shindo Shuichi, Horohoro, Suou Tamaki, ...

Naruto

Oblíbená postava
Naruto, Sakura, Sai, Pein
Oblíbené Jutsu
Oiroke no Jutsu :D
Postava, kterou nesnáším
Orochimaru >.< Danzou, Kabuto
Jutsu, které se mi nelíbí
Všechny Oročákovy :D
Naruto sleduji
S Českými i Anglickými titulky
Kam chci patřit
Vodopádová

Nindža karta

Homepage
http://zvrhla.kaname.sblog.cz
ICQ
358-161-727
Věk
14
Bydliště
Počítačová židle xĐ
Pohlaví
Holka
Moje oblíbená hudba

J-pop, někdy J-rock, metal, občas 'klasická hudba'


Podpis