manga_preview
Boruto TBV 14

Secret Love 10-Konec

10.Part
Odcházíme šťastni

V tu chvíli si Sakura vzpomněla, jak takhle proti sobě stáli Naruto a Sasuke. Ale mezi ně vstoupil Kakashi. Ani jednomu se tenkrát nic nestalo. Teď to musí udělat ona. Ona musí vstoupit mezi dva rozzuřené Uchihi. A bylo jí fuk, co se s ní stane. Náhle jí někdo chytil kolem pasu. Sakura se otočila a spatřila Naruta.
„Ne, pust! Pust m-mě. Já musím…musím něco udělat. Jinak se zabijou!“vyjekla Sakura.
Z jejích očí se začali hrnout slzy. Ale s Narutem to ani nehnulo. Stiskl ji ještě pevněji.
„Nemůžu tě nechat zabít se.“řekl.
Sakura už jen viděla, jak se k sobě Sasuke s Itachim nebezpečně přibližují. Věděla, že jí Naruto nepustí a ona už s tím nic neudělá. V ten moment se otočila k Narutovi a svůj obličej zabořila do narutových prsou. Hned na to se ozvala ohlušující rána a po okolí se rozlilo oslepující světlo.
Sakura se nadechla a otočila se tím směrem.
„Nééééééé!“zakřičela se slzami v očích, když uviděla na zemi dvě bezvládná těla.
Rozběhla se k nim a doufala, že nedošlo k nejhoršímu. Když doběhla k Itachimu, s hrůzou zjistila, že rána na jeho hrudníku je smrtelná. Ale pořád žil. Sasuke ležel na druhé straně. Díky tomu, že se uměl zregenerovat, se jeho zranění trochu zlepšilo, ale přidalo mu to jen pár minut.
„Ita-Itachi.“zašeptala Sakura a klekla si k němu.
Itachi se na ní podíval.
„Sakuro…Promiň.“šeptl.
„Nespíš…už přišel…můj čas“dodal.
Sakuře začaly po tvářích stékat slzy.
„Ne nepřišel. A víš proč?! Protože ty budeš táta. Budeme mít dítě. A budeme ho spolu vychovávat. Vyroste z něj skvělý ninja, jako je jeho otec.“řekla a vyhrnula si tričko.
Itachi vyjeveně koukal na její kulaté bříško. Pak se ale usmál.
„Ne. Vychovávat ho už nebudu…ale jsem šťastný, že sem otec.“řekl.
Sakura se na něj dívala a z očí se jí dál valily slzy.
„Já…než odejdu…Chci se tě na něco zeptat.“řekl a z pláště vytáhl malou krabičku.
„Vezmeš si mě?“zeptal se a otevřel krabičku.
Byl v ní malý stříbrný prstýnek s kamínkem uprostřed. Sakura na něj koukala se slzami v očích.
„Ano…Vezmu.“řekla na konec.
Itachi jí navlíkl prstýnek a usmál se.
„Ještě něco…Naposledy mě polib.“požádal jí.
Sakura zadržela další vlnu pláče a nahnula se k Itachimu. Jejich rty se spojily a splynuly v jeden předlouhý polibek. Číšila z něj láska a vášeň. Náhle však itachiho rty zchladly a jeho tělo ochablo.
„Ne…“zašeptala Sakura.
„NÉÉÉÉ…Itachi, vrať se!“zakřičela. Lehla si k němu a hlavu si položila na jeho hruď. Chtěla opět slyšet tlukot jeho srdce. Chtěla cítit teplo jeho těla. Ale ani jedno jí už nebylo dopřáno.

„Naruto?!“podivil se Sasuke, když k němu přišel jeho bývalý týmový partner. Naruto si k němu klekl.
„Tak to vidíš Sasuke. Chtěl jsem tě přivést zpět do Konohy. A ty tu teď umíráš.“řekl smutným hlasem.
„Naruto…Můžu tě o něco požádat?“zeptal se Sasuke.
Naruto kývl.
„Donesl mě k němu.“prosil Sasuke.
Naruto se trochu pousmál a vzal Sasukeho do náručí.
„Díky.“šeptl Sasuke.
Sakura zvedla hlavu a uslzenýma očima se podívala na Naruta, který zrovna pokládal Sasukeho vedle Itachiho. Bylo to zvláštní. Jak tam teď viděla Sasukeho ležet, jako by mu odpustila.
„Sakuro…O-odpust mi.“řekl najednou Sasuke.
Sakura chvíli váhala, ale pak chytla Sasukeho z ruku. I přes velký smutek a obrovskou bolest, se dokázala usmát.
„Vždy…sem si přál…umřít v Konoze…a abyste u mě byli vy dva…“řekl Sasuke a podíval se na Naruta a Sakuru.
Ta začala opět plakat.
„To m-mi nemůžeš z-zůstat alespoň ty?“zavzlykala.
„No…asi ne. Ale j-já a Itachi…budeme žít v tom dítěti.“řekl a podíval se na svého bratra.
Natáhl k němu ruku a chytl ho za tu jeho.
„Promiň…bráško.“řekl.
Pak se podíval na Sakuru.
„Vždy jsem tě miloval…ale byl jsem slaboch a neřekl ti to…A ty Naruto…“podíval se na něj.
„Si byl vždycky můj nejlepší přítel…Sbohem týme.“řekl a zavřel své krásné, černé oči.
Navždy.....
„Ne…Prosím.“zašeptala Sakura.
Otočila se k Narutovi a objala ho. Pak se mu rozbrečela v náručí. Narutovi také spadlo pár slz…

O týden později
Po smrti Itachiho a Sasukeho se Sakura uzavřela do sebe. Odešla od Akatsuki a rozhodla se žít v Konoze. Ovšem s Konan, která byla nejvíc smutná, protože ztratila nejlepší kamarádku, si stále psala. Znovu se nastěhovala do svého domečku a stala se ředitelkou nemocnice. Také si změnila jméno. Teď byla Sakura Uchiha. Naruto, po dohodě s Hinátou, která nic nenamítala, posunul termín svatby o měsíc. Kvůli pohřbu. O tom se Naruto se Sakurou pohádali s radou. Ta nechtěla, aby měli takoví zločinci, jako Sasuke a Itachi, vystrojený právoplatný pohřeb. Když jim Naruto pohrozil, že dostanou padáka, radši svolili. Tak se mohl připravit pohřeb. Nebylo tam však moc lidí. Jen Naruto, Sakura, Kakashi a farář. Bratři Uchihové byli pohřbeni k ostatním Uchihům. O jejich hrob se starala Sakura a občas se stavil i Naruto.
Za měsíc se tedy konala narutova svatba. Sakura šla za svědka Hinátě a Narutovi Kakashi. Ač se Sakura snažila, vůbec se nedokázala bavit. A povrchu se usmívala, ale uvnitř byla stále smutná. Jediný, kdo to věděl, byl však Naruto.

O pár měsíců později, už měla Sakura bříško jako dinosaurus. Nevěděla, co to bude a tak byla dost překvapená, když jí sestřička přinesla dva uzlíčky.
„Dobrý den, Sakuro-sama.“pozdravila ji sestřička a podala ji nejdřív jedno a pak i druhé miminko.
„Jsou to chlapci.“oznámila jí sestra a usmála se.
Pak se otočila a odešla. V tu chvíli do pokoje vrazil Naruto a za ním se dokutálela Hináta. Té už také rostlo bříško a dávalo jí pěkně zabrat.
„Sakuro. Hned, jak mi to oznámili, běžel jsem za tebou…Jééé! Oni ti jedno přidaly?!“zeptal se hloupě Naruto.
Sakura podala jednoho chlapečka Hinátě a volnou rukou udeřila Naruta pěstí.
„Ty tupče! Oba sou moji!“zařvala Sakura.
Když však chlapec, kterého měla v náručí, začal fňukat, uklidnila se. Hináta ji podala i toho druhého a začala se nad nimi rozplývat.
„Ty sou tak krásní. A jak se jmenují?“ptala se.
To už se vzpamatoval i Naruto a přišel k ní.
„Itachi a Sasuke.“řekla a podívala se na Naruta. Ten se usmál.
„To jsou krásná jména.“řekl.

Chlapci rostli jako z vody. Měli černé oči i vlasy. Prostě praví Uchihové. Když jim bylo 10 let, stali se genniny. Také zdědili Sharingan, který právě v deseti ovládli. A děvčata za nima pořád lítala. Tolik se podobali Itachimu. Teda jen v tomhle. Byli totiž strašní průseráři. Vždy, když přišli domů až moc zamlklí, věděla Sakura, že něco vyvedli.

„Itachi, Sasuke! Pojďte okamžitě dolů!“řvala Sakura z kuchyně.
Za chvíli se dole objevili malí chlapci. Sakura vypadala strašně naštvaně.
„Ahoj mami. Co se děje?“zeptal se Sasuke.
Sakura ukázala prstem na hromadu střepů.
„Kdo z vás mi rozbil moji ozdobnou mísu?!“zeptala se hned Sakura.
Chlapci se na sebe podívali a pak pokrčili rameny.
„Ne. Jeden z vás to byl. Ale to je fuk. Za své kapesné koupíte novou!“řekla rázně Sakura.
Chlapci se už chystali něco namítnout, ale Sakura vztyčila ruku s natažením ukazováčkem a tím je umlčela. Oba se otočili a zalezli do svého pokoje.
„Ach jo. Kdybys tu mohl být se mnou Itachi.“vzdychla Sakura a koukla se na svůj prstýnek.
„Nebo alespoň ty, Sasuke.“ Řekla a chytla se za řetízek co měla na krku, který jí dal Sasuke k narozeninám.

KONEC
Tak finito. Konec Tajné lásky. Doufám, že se vám to líbilo a nejste smutní z toho konce. Já holt neumím psát happyendy :0)

4.935485
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, So, 2017-08-05 11:09 | Ninja už: 5103 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Smutné, ale krásne. Je veľká škoda, že Itachi aj Sasuke nakoniec zomreli. Aj to, že Sasuke si uvedomil svoju chybu až keď umieral. Chcíp Ale páčilo sa mi, ako chcel naposledy vydýchnúť pri svojom bratovi. Zaujímalo by ma čo ho dohnalo k tomu aby zmenil svoj názor na neho.

Obrázek uživatele Ormalin
Vložil Ormalin, Čt, 2010-09-23 20:24 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

můj miláček umřel... čtu to potřetí za měsíc a zas se mi chce brečet Sad

Obrázek uživatele Mangetsu-sama
Vložil Mangetsu-sama, St, 2010-06-16 10:29 | Ninja už: 5428 dní, Příspěvků: 108 | Autor je: Prostý občan

éééj nádhera ty mimčíííííčkáááá

Obrázek uživatele zukatoka
Vložil zukatoka, Ne, 2009-12-27 18:53 | Ninja už: 5424 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

beeeeeeeeeeeeeee ja sem vážně plakala a to doslova ale povedlo se ti to XD

Obrázek uživatele Temari-senpai
Vložil Temari-senpai, St, 2009-11-04 04:08 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Prostý občan

pár Itachi a Sakura miluju...super povídka

Obrázek uživatele Haruka Kasumi
Vložil Haruka Kasumi, Po, 2009-11-02 00:08 | Ninja už: 5577 dní, Příspěvků: 401 | Autor je: Prostý občan

bylo to moc moc krásný, jen je škoda, že Itachi zemřel

Můj deviantART
Teidu

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Miley Cyrus na vrcholku mrakodrapu, kde by se chystala skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu, pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč!!!

Obrázek uživatele sakura0908
Vložil sakura0908, St, 2009-08-19 20:48 | Ninja už: 5567 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

jej velmi krasna poviedka no pri tom konci som plakala trosku

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Čt, 2009-04-23 23:49 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

fakt super poviedka a je sice smutné, že umreli, ale páčilo sa mi to napriek tomu Kakashi YES

_____________________________________

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, Ne, 2009-01-04 20:20 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

to byla dokonalá kapitolovka. *fňuk* opravdu se ti moc moc povedla Smiling jen ten konec mě rozbrečel..a le nevadí.. je to krásný :ly:

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, So, 2009-01-03 23:54 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

* * ou máj jashin to bylo pěkný! Vážně !

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, So, 2008-09-27 19:58 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nezbývá mi než pochválit za vážně povedený příběh

Obrázek uživatele Andulaa
Vložil Andulaa, Čt, 2008-06-26 07:26 | Ninja už: 5975 dní, Příspěvků: 98 | Autor je: Prostý občan

BOSHE...to bolo tak pekne...som plakala ked itachi umrel..

Obrázek uživatele KatuSHka
Vložil KatuSHka, Ne, 2008-06-15 18:34 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

mno lidišky asi vás zklamu ale pokráčko Secret love neplánuju...ale pokud máte zájem mrkněte se na moji stranku www.konan-layout.blog.cz ...jsou tam ňáké moje povídky

...

Obrázek uživatele kasumi-chan
Vložil kasumi-chan, So, 2008-06-14 23:14 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 266 | Autor je: Prostý občan

je to good ten koniec je praveze super Laughing out loud ale zisla by sa.... (teraz ta tak trochu nabadam ale to nevadi) ...dalsia seria,take nejake volne pokracko alebo tak neco.... bolo by to goooooooooooood Laughing out loud
ale aj tak je to skvele Smiling

(no videt sakuru ako vychovava svoje deti by nebolo od veci)
urob ako chces ale pises naozaj uuzasne Laughing out loud

Obrázek uživatele Anellis
Vložil Anellis, Pá, 2008-06-13 22:39 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

velmi pekne a velmi smutne... nemam rada ked sa to takto skonci nieciou smrtou... Sad ale aj tak je to super Smiling

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Ne, 2008-06-08 23:23 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

jako se ví že jsem smutná...tady brečim jak bobr x( je to nádherné....jenom z toho budu brečet celej večer...škoda že umřeli...škoda že umřel Itachi x( *fňuk* budu mít zejtra ve škole z toho depky x( *fňuk*

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele L.O.R.I.E.N
Vložil L.O.R.I.E.N, Ne, 2008-06-08 23:06 | Ninja už: 6378 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkný, ale je fakt škoda že v každé povídce to končí dítětem a smrtí otce.....njn tak třeba se někde dočkám i happy endu. =o(

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-06-09 23:37 | Ninja už: 20016 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ju paraaaaadni mocko mocccccccccc krasnyyyyyyy skoda zhe oa umreli ,a mozhna to tak bylo prece jenom lepsiiiiiiiiiiii Kakashi YES