manga_preview
Boruto TBV 09

Když ztratíš city! - 5

5 díl Když ztratíš city je tu!!!

Hinata seděla na balkoně a pozorovala hvězdy. Užívala si tu příjemnou chvíli a měla pocit jako by Naruto znovu seděl vedle ní. Jako by znovu cítila jeho bušící srdce, jeho dech nebo jeho teplé rty jak ji vroucně a vášnivě líbají. Zhluboka se povzdechla. Z jejího snění ji vyrušili kroky.

"Hoshiko! Už musíme jít."řekla Risa a usmála se na ni. Hinata ji usměv oběpovala a obě si nasadili masku. Skočili dolů z balkonu na zem a rychle se schovali za strom, kde na ně už čekal Daisuke.

"Připraveni?" zeptal se jich. Obě kývli.

"Dobře tak jdeme!" zavelel Daisuke a všichni tři vyskočili na strom a rozběhli se směrem ke hřbitovu.

Když tam dorazili, stálo tam velmi málo lidí. Byli to Narutovi nebližší přátelé. Byli tam všechny týmy, Tsunade, Jiraiya a mnoho další senseiu a významě postavených lidí. Přišel dokonce i Gaara a jeho sourozenci. Hinata, Risa a Daisuke se schovali blízko nich ve křoví a poslouchali. Tsunade si stoupla před všechny a nadechla se.

"Děkuji všem co jste sem přišli. Myslím, že Naruta by to velmi potěšilo." poděkovala jim Tsunade a začala s projevem.

"Sešli jsme se tu abychm se rozloučili s hyperaktivním, drzím a roztržitím mladíkem. Jeho jméno je Uzumaki Naruto. Ale Naruto nebyl pouze takový! Měl sílu měnit lidi! Byl odhodlaný jít za svým cílem. Nikdy se nevzával a měl srdce právého shinobiho! Zmeřel v boji, jako pravý hrdina, aby ochránil své přátelé. Obetoval svůj život, aby mohli oni žít. Ano, byl to opravdu správný Shinobi, jak se patří! I přesto, že měl tak desivé detstvý, kde ho každý nenáviděl a opovrholval jím. Ale on to nikdy nevzal a stále měl hlavu vztyčenou hrdě vzhůru. Jsem ráda, že jsem potkala takového člověka, jako byl Naruto. Jen mě mrzí, že se mu nevyplnil jeho sen. Sen, stát se Hokage, že tu s námi ted není jeho nejražší. A to Hyuuga Hinata. Po jeho smrti Hinata velmi trpěla a rozhodla se odejít do ANBU. A ted vás prosím o minutu ticha na počest Uzumaki Naruto, který by byl určitě skvělí Hokage, jako jeho otec." skončila Tsunade a všichni zavřeli oči. Někteří z nich brečeli, jiný se usmívali, protože vědeli, že Naruto je pořád s nimi. Najednou začalo pršet. Gaara zvedl hlavu a zahleděl se na oblohu.

"I nebese, pro tebe dne naříkají! Příteli! Ty, který jsi mě vytáhl ze spárů samoti. Ty, který jsi odešel a znovu mě pohltila. Ale … nemám ti to za zlé! Ochranoval jsi svou milovanou. Asi bych se na tvém místě zachoval stejně." pomyslel si Gaara a šel odložit bílou růži na Narutův hrob stejně jako všichni ostatní. Poté tam ještě někteří chvíli zůstali, ale také nakonec odešli a Hinata vylezla ze křový. Pomalu došla k jeho hrobu a přejela prsty po jeho jméně. Sundala si masku a nechala déšt, at splyne s jejími slzami. Položila svou kytku na pomník k ostatním a ještě chvíli u něj zůstala.

"Zbohem má lásko! Nikdy na tebe nezapomenu! Budu sem chodit ve stejný den, ve stejný čas jako ted až do své smrti! To ti slibuji!" pomyslela si Hinata. Položila si prsty ke rtů a pak znovu na jeho jméno. Risa a Daisuke se z povzdálí sledovali. Bylo jim Hinaty líto, ale už se to nedalo napravit a nijak zvrátit. Pomalu došli za Hinatou a Risa ji chytla za ruku.

"Hoshiko ...... ty … ty jsi Hyuuga Hinata, že?!" zeptala se ji opatrně Risa. Hinata se na ni podívala a kývla.

"Takže ty jsi milovala Uzumaki Naruto." řekl Daisuke spíš pro sebe. Hinata se usmála.

"Ano! A stále ho miluji!" přiznala Hinata. Risa se usmála.

"Pojd Hin! Musíme se vrátit." vyzvala ji potichu Risa a všichni tři se rozběhli zase pryč. Hinata se ješte na posledy ohlédla a stiskla dva řetíky, co ji Naruto dal.

"Sbohem, lásko." rozločila se a zmizela ve stínu noci. Najednou se z dalšího stínu vynořila další postava. Už od vzhledu bylo pozvat, že to muž, vysoký zhruba jak Naruto. Stáhl si kapuci a tím odhalil tvé krátké bílé vlasy a rudé oči. Přešel k náhrubku a pomocí jutsu vyndal Narutovu rakev ze země a přemístil se na menší mýtinu daleko od konohy. Tam otevřel výko rakve a v ní uviděl ležet Naruta. Trochu se pousmál a znovu začal dělat pečetě. Když je dokončil objevila se kolem něj černá duševní energie. Hned na to se všechna duševní energie přesunala až na samé konečky prsů a v tu chvíli položil ruku na zem.

"Suipor ro no jutsu!" řekl a když ruku znovu zvedl držel v ruce duši. Vložil ji do Narutova těla, sedl si vyčerpaně na zem a čekal až se Naruto probere. Nemusel čekat dlouho a Naruto se posadil. Protřel si oči a rozhlédl se kolem sebe.

"Kde to jsem?!" zeptal se sám sebe, ale vyslovil to nahlas. Neznámy se pousmál.

"No, ani nevím, kde jsme, ale vím jen to, že ted jsi znovu živý." řekl a Naruto se na něj poplašeně otočil.

"Kdo jsi?! A co myslíš tím znvou naživu!! Já mám být mrtvý a mrtvý se nadají oživit!" křikl na něj Naruto. Jmenovaný si sundal kapuci, kterou až do ted měl a zašklebyl se na Naruta. Naruto si ho začal zvědavě prohlížet. Neznámy měl rudé oči a středně dlouhé bílé vlasy. Na čele měl podivnou čelenku s nějakým nápisem, kterému ale Naruto nerozuměl a tak to nechal být. Dále pak měl na sobě žlutočernou mikinu a stejné barvy boty, které byli zase trochu jinačí než měl Naruto a kalhoty měl tmavě červené.

"Hmm! Nikoho takového jsem předtím neviděl!" pomyslel si Naruto a zamračil se. Neznámy se ještě víc usmál.

"Ano, vypadám trochu jinak, než jsi zviklí. Mé jméno je Soul."představil se Soul a jeho usměv byl ještě širší.

"Duše?" podivil se Naruto nahlas. Soul přikývl.

"Ano, mé jméno znamená duše. Vlastně celé je to Soul Eater! Pojídač duší!" vysvětlil a zasmál se. Naruto se i když nechtěl musel usmát. Ten kluk mu připadal docela simpatický.

"Hmm, Soule?" zeptal se opatrně Naruto.

"Co?" zeptal se Soul. Naruto se poškrábal na hlavě.

"Nooo a proč jsi mě vlastně oživil?" zeptal se ho se zájmem Naruto. Soul se na něj zamračil, ale stále měl na tváři široký usměv.

"Protože jsi vyvolený!"

PS: V této povídce se budou objevovat nové Jutsu. Ale, nevymyslela jsem ho já ale Burner. https://konoha.cz/?q=user/12454

4.831325
Průměr: 4.8 (83 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-05-03 10:07 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

nic v zlom ale chýba ti tu odkaz na dalsiu casť

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Čt, 2009-04-23 21:41 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Mno na Soul Eater jsem sice neviděla, ale uvidíme jak se to tam vyklube:D



Obrázek uživatele Ithorak
Vložil Ithorak, St, 2009-04-15 06:37 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Mno...bylo to super....ale poslední polovina tohoto dílu mě sklamala...1.zapletli ste do toho Soul Eater 2. newím jestli je dobře že Naruto žije....né žebych nebyl rád..mno ale newim...JINAK SUPER

Žádné příběhy, které si o mně lidé vyprávějí,
nemohou změnit to, kým jsem doopravdy.
- Luke Skywalker

kulturistika a fitness |
Sportovní výživa, posilovací stroje

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, So, 2009-03-14 20:50 | Ninja už: 5778 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

No takbyl mrtvi hm ale ted zije tak jeto REDY rychle dal

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Čt, 2009-01-08 12:54 | Ninja už: 6190 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

Good takže Naruto opět žije musím ihned na další díl jsem hodně zvědavý co bude dál

Obrázek uživatele Minato Uzumaki
Vložil Minato Uzumaki, Pá, 2008-12-05 13:46 | Ninja už: 5665 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

pekny az na soula

Obrázek uživatele SaKuRa_love
Vložil SaKuRa_love, St, 2008-12-03 14:16 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

nemala si do toho zapliest soul eater..to bola dost ze chyba ale inak to ujde....az na tie chyby gramaticke...a stale su tam vety ktore nejavaju zmysel...

Obrázek uživatele xDavid333Dx
Vložil xDavid333Dx, Pá, 2008-11-28 22:06 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

u jednoho dílu sem brečel jako želva, něco tak nádhernýho jsem dlouho nečet a tak ti dekuju že si stvořila tak nádhernou FF, a dávám plnej počet bodů Kakashi YES (tvoje povídky se mi čtou nejlíp asi protože v nich je vetšinou pár NaruHina)

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Ne, 2008-11-09 15:43 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Úžasnej díl. Laughing out loud

Obrázek uživatele likvidator
Vložil likvidator, Čt, 2008-10-16 00:23 | Ninja už: 5689 dní, Příspěvků: 181 | Autor je: Prostý občan

Je to fakt povedený Smiling akorát je mi líto hináty Laughing out loud

Obrázek uživatele WombattheWiki Lestrange ĐBlack
Vložil WombattheWiki L..., So, 2008-09-27 18:54 | Ninja už: 5728 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

smrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk krasne

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 19:51 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

bože to je paráda.. sem rád že si Naruta oživila!!

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, St, 2008-06-25 21:26 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Úžasný,moc pěkný doufám že budou i další díly a už se na ne moc těším hlavně by mě zajímalo jestli se dá Naruto(když už je žívý)k ANBU. Doufám že to bude co nejdříve.

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Út, 2008-06-24 15:31 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

good....5 bodov

Obrázek uživatele Naruťák111
Vložil Naruťák111, St, 2008-06-18 08:15 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Kráááááásne aš mňe to chitlo za srdce, prosím pokracuj

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-06-09 18:32 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

jeee kráásneee a hlavne ten Tsunandin prejav. rýchlo pokracovanie

Obrázek uživatele Burner
Vložil Burner, Po, 2008-06-09 17:42 | Ninja už: 5841 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Takze kdyz se vam nejaky jutsu nebude libit tak nekricte na hinatu-sempai ,ale na me Laughing out loud
P.S-kdyz budete mit nejakou pripominku ke jutsu klido napiste Laughing out loud

Vas ctěný .... Burner

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Po, 2008-06-09 13:19 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

ja vím!! Ale prostě jsem nemohla odolat!!! Vždyt je to tak užasný!! Laughing out loud

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Po, 2008-06-09 13:09 | Ninja už: 5874 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

jezisi je to cool ale je tam moc hrubek...a co tam jako do toho pletes soul eater!!!ty uz to taky sledujes?SOUL EATER MANIE!!! Laughing out loud


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-06-08 18:19 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

oh dakujem!!! Smiling

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 17:36 | Ninja už: 19848 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mocko bryyyyyyyy, mno jo daslhi krasa... Kakashi YES uzh aby byla 6 Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-06-08 17:30 | Ninja už: 6045 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no pekne Hin, teda Naruto nám vstal z mŕtvych Laughing out loud

len nabudúce si najprv poopravujej medzery, čiarky a hrúbky Smiling (teraz som ti to viac menej spravila ja Eye-wink)


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.