manga_preview
Boruto TBV 07

A jede se na dovolenou 09: pomsta

Další dílek ;)

Shino nahodil vraždící tvář a měl sto chutí Deidaru uškrtit. Deidara vzal nohy na ramena a utíkal po hotelu, jak kdyby mu hořel zadek. Shino mezitím na něj házel medvídky, který si schovával po mikinou.
„No tak Shino. Nemrhej s nima, pak nebudeš mít nic!“ snažil se Deidara vyhnout medvídkům a jeden se mu přilepil na čelo.
„Hm… dobrý…“ chytal medvídky Deidara a jedl je.
„Kdo ti dovolil je jíst?“ rozčiloval se Shino a medvídky, co po něm házel pak zase sbíral ze země. Deidara pak zalezl do koupelny a zamkl se tam.
„Ty blbe, proč tady zamykáš?“ nadávali ostatní obyvatelé koupelny.
„Simtě, to nepochopíš“ dal jim rychlou odpověď Deidara a snažil se držet dveře, aby je Shino nevyrazil.
„Téda. Takhle jsem ještě Shina neviděla vyvádět“ podotkl Hidan.
„To bude asi tím, že si mu nikdy nesežral jeho gumový medvídky. Je na to fakt alergickej, stejně jako když Choujimu řekneš, že je tlustej“ udělal chytrýho Sasuke.
„Kdo říkal, že sem tlustej?“ byl slyšet i Choujiho hlas za dveřmi.
„Ajeje“
„Panebože, vy ste fakt paka“ vrtěl hlavou Pein nad blbostí ostatních.
„A jako co s tím teď chcete dělat?“
„Se ptáš mě?“ zasmál se Itachi.„Za to může Deidara a bráchovo blbá připomínka ohledně Choujiho“
Za dveřmi bylo slyšet křoupání brambůrků a mlaskání z jezení medvídků Haribo.
„Uf, teď maj přestávku“ ulevil si Deidara, jenže to zakřikl. Mlaskání a křupání přestalo a zase začali bušit na dveře, které už pomalu začali praskat.
„Hej kluci! Počkejte chvilku. My odejdeme a necháme vám tady Deidaru a Sasukeho. Pak si s nima můžete dělat, co chcete, my sme v tom nevinně!“ navrhl Pein a otevřel dveře. Pein, Hidan a Itachi vylezli a do koupelny se nahrnul Chouji s Shinem, aby mohli potrestat Sasukeho s Deidarou, který se krčili v koutě s obavami, co jim provedou.
„Já mám nápad“ objevila se nad Choujovo hlavou baterka. „Já zabiju Itachiho.“
„Nééééé to néééé.“ Rozbrečel se tam Sasuke. Shino si pořád lámal hlavu nad tím, co provede Deidarovi.
„ÁÁ. Já už taky vím. Jsem dobrej kadeřník, co ty na to?“ udělal pomstychtivý úsměv Shino a zacvakal nůžkami.
„Prosíííím pomocte mi“ křičel Deidara, když se Shino pustil do jeho nádherných vlasů.
„Tak a my jdeme za Itachim“ odtáhl Chouji Sasukeho za nohu.
Zatímco Shino s Choujim prováděli svojí pomstu, zbytek obyvatelstva sedělo nad katalogem TV shopu, Datartu a Kenvela.
„Hej děcka, já mám bezva nápad!“ vykřikl nadšeně Naruto.
„Koupíme si počítač. Budeme pařit hry, psát si na icq a pak se zkoukneme na www.konoha.cz. Slyšel jsem, že jsme tam opravdu oblíbení“
„To je skvělý nápad, Naruto“ přitakala mu Sakura a projížděla si s ní katalog s počítačema.
„Volejte 123 456 789 a dovezeme vám vaší objednávku přímo do domu“ četl Kiba a vyťukal na telefonu číslo.
„Tak a máme to. Prý nám to do týdne přivezou“ usmál se Kiba a shodil na zem plechovky od piva, starý noviny a prázdný sáčky od brambůrků, medvídků Haribo a kondomů, co byly na stole.
Mezitím co se většina obyvatelů hrabala v katalozích, chouji byl připraven se pomstít Sasukemu.
Vytáhl si kunai a byl připraven se vrhnout na nic netušícího Itachiho, který si lakoval nehty.
„Crrr (zvonek)“ Chouji se jak na zavolání vzdal pomsty a usedl do jídelny. Sasuke si mohl konečně oddychnout, že Itachiho zabije on. V koupelně si zatím Shino hrál s Deadarovejma vlasama.
„Tak a hotovo. Jak od kadeřníka“ smál se Shino a Deidara byl na ježka.
„To ale není vše“upozornil Shino Deidaru a ukázal mu zrcátkem, co má vystříhanýho v zadu na hlavě.
„Miluju Kláru? Já jí nemiluju!“
„Ale jo miluješ!“
„Ne to fakt nemiluju“
„Tak od teď budeš muset“ zasmál se Shino a odešel na večeři. Když na večeři dorazil i Deidara s nápisem „Miluju Kláru“ na hlavě, ségra jemně zčervenala a padla Deaidarovi kolem krku.
„To sem si o tobě vůbec nemyslela“ řekla s nadšením ségra a dala Deidarovi pusu.
„Teď si mi úplně zkazila chuť k jídlu“ stěžoval si Deidara a odešel od stolu se zavěšenou ségrou kolem krku. Po týdnu, jak Datart slíbil, jim přivezli počítač. (A taky nás upozornili na zmrzlýho Charlieho za dveřmi Laughing out loud )Super, mega, cool, úplně novej počítač.
„Kde se to zapíná?“ zeptal se Lee.
„Co já vím? A teď pojď se mnou“ odtáhla Tenten Leeho a cestou popadla jedno balení kondomů.
„Vy ste chytrý jak ty vajíčka, co sme měli dneska k snídani“ zahuhlal Shikamaru a zmáčknul malej čuflík na bedně. Na obrazovce se objevilo Windows XP a každej na to koukal jak na kouzlo.

4.903225
Průměr: 4.9 (31 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2017-07-30 15:26 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L2: Já to fakt asi nedočtu, se tady směju, protože to není možné. Už vím co udělám,, zabiju Itachiho. Já jsem dobrý kadeřník Deidaro Laughing out loud . Naruto a jeho nápady, začínám se bát, co nás bude čekat další díl.Tak komp dorazil, Charlie je zmrzlý před vchodem a hurá na další díl.

Obrázek uživatele Safira333
Vložil Safira333, Čt, 2014-02-13 22:51 | Ninja už: 3754 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Ne. Ne ! Néé !!! Deidara :'D chudák on ... Nevim jestli brečet , nebo se smát ... Super Laughing out loud

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-05-24 17:31 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Laughing out loud

Obrázek uživatele Layla
Vložil Layla, Ne, 2008-06-08 15:54 | Ninja už: 5847 dní, Příspěvků: 1111 | Autor je: Prostý občan

eeej...se nezdáš...bre ty xD další úžasný dílek...yo vymysli si krcí jméno...ať je to nějaký ujetý zvíře xD

ááááááájem....SMILEY PIG....chňo chňo
Bleach a dalšíLayla deviantartí
→TOP anime →NANA
to teď u mě vlááádne
Bazinga!

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Ne, 2008-06-08 15:37 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Čekají na kouzlo!!! Laughing out loud

Tenten vzala Leeho a popadla ještě balení kondomů!!!Laughing out loud

To je fakt .....

Honem další díl!!!

Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele animeotaku
Vložil animeotaku, So, 2008-06-07 21:25 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 93 | Autor je: Prostý občan

supaaaaa Smiling

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-06-07 18:55 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Jaj Petuiii Laughing out loud bre tyy akorat si zkus hlidat chybky Kakashi YES Eye-wink