manga_preview
Boruto TBV 07

A jede se na dovolenou 10: počítač

Nějak rychle mi to poslední dobou píše Laughing out loud

„Tý voe, tak tohle je brutální“ řekl Tobi a rozrazil si cestu k monitoru.
„Chce to po mě nějaký heslo, nevíte jaký to je?“
„Zkus tam Tobi!“ navrhnul a Naruta tam půl hodiny hledal 4 písmenka.
„Hele nefunguje to. Tak zkusím Naruto.“ Vyťukal tam jeho jméno a ejhle, fachá to.
Počítač je uvítal úvodní znělkou a objevil se tam obrázek zelené krajiny s mraky. Celé šťastná sem se tam nahrnula, abych se mohla po dlouhý době zase kouknout na net, pokecat s kámoškama a vyprávět jim, jaký tady s náma sou magoři, ale taky krasavci, jako třeba Shikamaru.
„Hele, jako co si to dovoluješ?“ naštval se Naruto, když sem ho vyhodila z židle.
Klikla sem dvakrát na ikonku Internetu exploreru a objevil se mi tam seznam. Ostatní na to koukali jak na zjevení. Rychle sem namačkala do hledání atlas.cz a stahovala ICQ 6.
„Tak a teď jenom nainstalovat a je to“ byla sem štěstím bez sebe a Tobi, kterej mi koukal přes rameno jenom nechápavě koukal.
„Hele, ty si v tom nějaká zběhlá co?“ zeptal se Itachi, jako kdyby chtěl, abych ho na tom učila.
„Na to zapomeň“ odpověděla sem jednoduše Itachimu a už sem se přihlašovala na icq. Každý mi psal, kde jsem, co dělám, jestli mám nějaký fotky, pořád se na něco prostě ptali. Psala sem jak zděšená a všichni jenom vyvalovali očka a slyšeli jenom rychlé cvakání klávesnice.
„Tý jo, ta ale jede co?“ špehoval Pein, jak o něm píšu hrozný věci.
„Mě tohle nezajímá, kdyby se to aspoň dalo jíst“ dělal Zetsu, že ho to nezajímá, ale ono ho to zajímalo docela dost. Když mi kamarádka poslala odkaz na super stránku jménem Konoha, Tobi, kterej mi pořád nakukoval přes rameno svolal všechny, aby se šli podívat na jeho nádherné fotky.
„Hele jsou tam i moje fotky?“ ptali se všichni a já sem musela povinně projíždět jeden obrázek za druhým, aby se mohli na sebe pořádně podívat, protože zrcadlo rozbil Kakuzu, když se do něj podíval.
„No fuj, co to s ním dělám? Dyk sem tam úpe nahatej“ hysterčil zase Deidara.
„Neboj se, nejsi sám“ a ukazovala sem i ostatním jejich Shonen-ai obrázky. Sakura byla zase rudá, když zjistila, že tam sou i obrázky, jak se Sasuke líbá s Hinatou, a nebo že se dokonce Sakura líbá s Ino.
„Panebože, vy ste takový prasata“ řekl Sasuke zezadu, ale když sem ukázala i jeho shonen-ai s Narutem či Leem atp… radši byl zticha. Každej měl něco proti obrázkům, který se jim nelíbili, ale na obrázcích, kde se k sobě maj původní dvojice, se sami sobě líbili a dokonce to chtěli nechat i vytisknout. Narutovi se nejvíce líbil obrázek, kde je jako Hokage.
„Já se stanu Hokage!“vykřikoval Naruto jak na lesy a říkal to každýmu na potkání.
„Haha, to ještě neviděly FF, který se o nich píšou“ smála jsem se a začala jim číst jednu FanFiction za druhou.
„Proč já všude umírám?“stěžoval si Naruto, ale pak hned zase padl do snění o tom, že bude Hokage.
„Hele, on je o nás i seriál?“ kouknul se Kakuzu do novinek.
„Jasný, už máte docela dost dílů“ odpověděla sem mu.
„A jaktože z toho nemám žádný prachy?“
„Ty jsi jenom na ty prachy, Kakuzu. Dokážeš myslet i na něco jinýho?“ rejpal Sasori a vyndaval si třísku z prstu. Četla jsem jim povídky až do půlnoci, než jsem usla na klávesnici.
Druhý den ráno, byl na nohách jako první Zetsu a brouzdal na stránkách konohy.
Byl přilepenej na monitoru a obdivoval svoje nádherný fotky.
„Jé, já jsem z profilu, ale docela pěknej“ mluvil Zetsu sám pro sebe.
„No jsi úplně nádhernej“ řekla jsem mu a vylekala ho tak, že vyplivl celou kostru Mařenky.
„Jé ty už jsi taky vzhůru?“ zeptal se už nervózní Zetsu a zavřel okno konohy. Pak zmizel kdo ví kam.
Zatím jsem si šla pokecat na icq s kámoškou, která po mě pořád chtěla fotky. Tak jsem si zvala svůj vymakanej Nikon D300 a vyběhla ven fotit. Vyfotila sem jí krápník, sníh, planinu, zmrzlýho Charlieho a taky jsem jí nezapomněla vyfotit tučňáky jak živý, tak i jejich ostatky.
Přišla jsem do společenský místnosti, že si přetáhnu fotky do počítače a kdo tak zase nesedí. Jasně že Zetsu a tentokrát se koukal na velmi sprostý videa.
„No tak, Zetsu, že se nestydíš takhle očumovat Sakuru“ a sedla jsem si na židli vedle něj.
„No ale docela jí to s Narutem a Sasukem sluší co?“ pozorovala jsem napjatě sprostá videa a na fotky jsem úplně zapomněla.
Naší hezkou podívanou nám zkazit brácha, když zrovna přišel k nám a pozoroval nás, jak sme nalepený na obrazovce a zkoumáme každej detail Sasukeho těla.
„Téééda ségra ty se nezdáš“ křičel brácha na celej hotel, čímž je všechny vzbudil a přinutil je, se podívat, co se to tam vlastně děje.

5
Průměr: 5 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2017-07-30 15:32 | Ninja už: 3598 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L2: super díl. Akaťasí a komp. Čumí se na to, jak na svatý obrázek. Zetsu dělá, že ho to nezajímá, že to není k jídlu. Nejlepší vyplivne celou kostru Boženky, to jsem nevěděla, jestli se mám smát a nebo brečet. Prostě super FFko.

Obrázek uživatele Áža-chan
Vložil Áža-chan, Ne, 2012-12-23 15:42 | Ninja už: 4205 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Pěstitel rýže

achjo, měla sem rozepsanou ff na téma konoha a počítač a tys mě předbhl/a Laughing out loud no co je to vážně úžasný

Blog o anime a všem okolo Mrk
aza-anime.blog.cz

Obrázek uživatele Inuyasha-neechan
Vložil Inuyasha-neechan, Út, 2011-02-22 20:40 | Ninja už: 4797 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

Ty se nezdáš já se směju a máma nadává,že nesliší telku!Ale teď to hlevní:
HAHAHAHAHAHAHA:HEHEHEHEHEHEHE:HIHIHIHIHIHI!!!!!!!!!!!!!

Můj blog!A není to parodie Naruta,prostě nemám Naruta-postavu ráda tak sem si vymyslela vlastní příběh!
http://inuyashik-chaan.blog.cz

JSEM HRDOU SASUFILKOU A NESTYDÍM SE ZA TO!

Obrázek uživatele Kirin Hyuuga
Vložil Kirin Hyuuga, St, 2010-06-30 09:51 | Ninja už: 5078 dní, Příspěvků: 194 | Autor je: Prostý občan

LOL

:-D
senzační Kakashi YES

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-05-24 17:42 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

lol som zvedava ako by sa tvarili keby si čítali tuto FF Laughing out loud

Obrázek uživatele ichi
Vložil ichi, Čt, 2008-07-31 13:42 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 2187 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Jadenovo osobné Icha icha

zajímalo by mě co by asi sasuke říkal na fankomix: Naruto, moje láska k tobě je jako průjem. Už ji nemohu déle držet v sobě. XD


Obrázek uživatele martina ibiachi
Vložil martina ibiachi, Út, 2008-07-15 19:55 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

kks to je riadne namakane...........musim uznat ze zo zaciatku ma to az tak nebavilo ale teraz som strasne rada ze to citam

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Út, 2008-06-10 17:15 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Hustý!!!!

Tenhle díl je úžasnej!!!

Vtipnej a .... (moje slovní zásoba Laughing out loud)

Honem další!!!!

Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, Po, 2008-06-09 19:28 | Ninja už: 5790 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

hmmm sem zvedav na reakci teamu 7 Laughing out loud

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Ne, 2008-06-08 17:05 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Masožravka za klávesnicí, zajímavé Laughing out loud, rychle pokráčko

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 11:47 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

jaj jako Tobi s pocitacem *mozek ji pracuje na plne obratky....KRACH..., hlava vyhorela..* mno tak to si fakt nejde predstawit... Laughing out loud