manga_preview
Boruto TBV 08

A jede se na dovolenou 08: houmlesáci

Tak! a je tu další díl :)

„Tsss, co si to dovoluje? Sem se ani nestihnul namalovat“ stěžoval si Gaara.
„Ty to máš ještě dobrý. Já sem si zapomněla dneska ráno vzít kalhotky“ rozbrečela se Ino a kluci jí hned padli k nohám a koukali jí pod sukni.
„No tak nechte toho!“ chtěla to trochu zklidnit Sakura, jenže marně. Všichni si stěžovali, že si tam nechali věci, oblečení, hřeben, lak na nehty, odlakovač, kosu, piercingy, a nebo dokonce i ponožky.
Jediný Zetsu si nestěžoval, ten měl o zábavu postaráno.
„Mařenko! Boženko! Počkejte!“ vykřikoval Zetsu na tučňáky, když si spolu hráli na honěnou.
„Já jsem dostal nápad!“
„Další skvělej Narutův nápad. To je otrava“ zastěžoval si Shikamaru a ponořil se opět do svý knížky o kouření.
„Dobijeme náš hotel! Uděláme si sněžnej tank a bude váááááálka!“
„Vááááááááálka“ ozvalo se sborově a všichni se dali do práce na sněžném tanku.
„Tak a je to hotovo“ zajásal Tobi a nasednul si vedle Naruta za volant tanku.
„10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, teď!“ odpočítali jako o silvestra.
„Co je s tim? To nejezdí!“ zasténal Naruto.
„To je asi jasný, když sme tomu neudělali kola ne?“ podotkl Chouji a zabořil opět ruku do pytlíku s křupkama. Tak jim nezbylo nic jiného, než jejich sněžnému tanku udělat kola.
„To jste tak blbý, že nevíte o tom, že tank nemá kola, ale pásy?“ prohásila šprťácky Hinata.
„Pečte na to. Kola jsou lepší!“ odpověděl jí někdo z bandy.
„Tak a kola jsou hotová!“
„10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, teď!“ a Naruto zatáhl za sněhovou páčku, která se mu rozpadla v ruce.
„Je to nějaký rozbitý“
„Proč to nejede?“
„Protože jsem tomu rozbil páčku, voe“
„Ty jsi takovej blb, Naruto“
„Hele, teče vám benzín“ a jejich sněhový tank se začínal pod slunečními paprsky roztávat.
„Áchjo. Teď už to nepůjde vůbec. Naruto, ty jsi opravdu takovej blb, ty dokážeš vždycky všechno rozbít, uhni“ vyhodil Sasuke Naruta z tanku.
Sasuke šlápl na pedály, který se taky rozpadly.
„A pak mi říkej, kdo je tady blb“ začal se Naruto se Sasukem hádat.
„Já určitě ne! Blbej je tenhle tank a ty!“
„No tak, přestaňte se hádat“ uklidnila je mamka. „Chce to klidnou hlavu. Násilím se nikdy nic nevyřeší.“
Mamka zaklepala na dveře hotelu Ledová královna, nikdo neotvíral. Zaklepala znovu a tentokrát se jí dveře otevřely. Stál mezi nimi Charlie s pomačkaným obličejem od polštáře.
„Moc se omlouvám, že vás budím“
„Proč se mu omlouvá? To my by sme tam měli spát, ne on!“ pošeptal Naruto Tobimu do ucha a mamka na něj vražednej pohled.
„Vždyť je to pravda“ zamumlal Naruto a mamka pokračovala.
„Chtěla jsem se zeptat, jestli by jsme si o tom mohli popovídat a pak se popřípadě vrátit“
„To jako myslíte vážně?“ vysmál se jí Charlie do očí. „Nejdřív tady uděláte bordel, a teď by ste se chtěli vracet, když sem to tu zrovna douklidil? Dobrej vtip“. Mamka se podívala malou škvírou do předsíně a žádný rozdíl tam neviděla. Pak najednou Charliemu někdo hodil do obličeje sněhovou kouli. Setřel si sníh z obličeje a v tu ránu mu jich tam přistálo dalších 30.
„To já vááááálka“ vykřikovali. Nacpali se bez dovolení do hotelu a Charlieho zavřeli venku. Zamkly zámky na deset západů a klíček hodili do záchoda.
„Jakej blb?“ rozčiloval se Kiba, když nemohl odemknout dveře, protože mu venku zůstal Akamaru s jeho mláďátkama.
„Nojo, my sme zapomněli, že si pak musíme nějak odemknout“. V tu ránu všechny vražedné pohledy padaly na bráchu, kterej klíč hodil do onoho záchoda.
„Já sem nic neudělal! To mi řek Hidan, abych to tam hodil!“
Pak se každej kouknul na Hidana v koutě společenské místnosti.
„Nemáš kam utíct hošánku. Nejdřív sme byli kvůli tobě bez jídla a teď jsme kvůli tobě zamčený i v tomhle hotelu!“ rozčilovala se mamka, až jí stály vlasy na hlavě.
„Ale co si pořád stěžujete. Nejdřív chcete dobývat hotel, aby ste tam mohli bejt a teď se z něj zase chcete dostat. To je ale otrava“ povzdychl si Shikamaru.
Když se konečně všichni uklidnili, Gaara se šel namalovat, Ino si šla vzít kalhotky a Deidara se šel učesat a společně s Hidanem, Itachim, Peinem a Sasukem si šli nalakovat nehty do pokoje č. 2, což nemohl Itachi snést, protože mu jeho malý bráška osídlil JEHO postel, o kterou se musel prát a zlomil si přitom nehet na pravým ukazováčku, kterým se dloube v nose, a teď si ty nosní dírky rozedřel.
„Sasuke? Nechceš se podívat pod postel? Čeká tě tam překvapení“ řekl Itachi s úsměvem na tváři. Sasuke se zvědavě podívat pod postel, kde ho opravdu čekalo překvapení.
„Itachi, ty si ale fakt prase. Lepit si holuby zespoda na matraci. Divim se, že sme vůbec příbuzní!“ a odběhl si na záchod vyhodit snídani.
„Co je?“ zeptal se udiveně Itachi svých Akatsuki kolegů a spokojeně si hupsnul na postel.
„A to jako to děláš i na postele v našem sídle?“
„Nene, tam to nejde. U nás doma to lepím na postel co je nademnou(pro vysvětlení: mají tam palandy)“. To už nevydržel nikdo a prali se se Sasukem o záchod.
„To snad ne! Při pomyšlení, že Itachi lepí svoje výtvory z nosu na mojí postel………..To je na mě už opravdu moc!“ udělal hysterickou scénu Deidara a znova se naklonil k záchodové míse.
V tu chvíli tam zrovna přišel Shino.
„Tak to jsi byl ty. Ty….Ty… ty jsi mi snědl moje gumové medvídky Haribo!“ vzlykal Shino a ukazoval ukazováčkem na Deidaru.
„Já? Jak tě to mohlo napadnout? Já jsem hodná dušička“ usmál se Deidara se zvratkama u pusy, kde mu vyseli gumový medvídci.

Chcete vědět, jak to dopadne s Shinovýma gumovýma medvídkama? Kdo si počká, ten se dočká Laughing out loud

4.82143
Průměr: 4.8 (28 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asaki Uchiha
Vložil Asaki Uchiha, Ne, 2017-07-30 16:19 | Ninja už: 3619 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Mise L2: Mařenko, Boženko počkejte! Neee to je na mě moc, super jména tučňáků. Sněžný tank, sněhová válka, aby se dostali do hotelu. Pak spláchnou klíč, ach jo. Akamaru a jeho mláďata zůstaly zamknuté venku Laughing out loud . Deidara snědl Shinovi medvídky Haribo, na to už se těším.

Obrázek uživatele nikola-chan
Vložil nikola-chan, Pá, 2012-06-08 21:37 | Ninja už: 4338 dní, Příspěvků: 393 | Autor je: Recepční v lázních

a znova chudak deidara a chudak jeho postel Cry Laughing out loud

muzu zmenit styl muzu zmenit uces ale me nikdo menit nebude!!!
tyto slova NIKDY nevezmu zpet to je ma cesta ninji!
デイダラ
サソリ
jo a jsem anti NaruSaku takže bacha!

Obrázek uživatele Nix
Vložil Nix, Út, 2012-05-08 22:23 | Ninja už: 5595 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

"protože mu jeho malý bráška osídlil JEHO postel, o kterou se musel prát a zlomil si přitom nehet na pravým ukazováčku, kterým se dloube v nose, a teď si ty nosní dírky rozedřel."

Maximálne najviac zabité XD

Naruto is over, rejoice!

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Po, 2010-05-24 18:22 | Ninja už: 5179 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Smiling

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), St, 2008-06-04 21:41 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Sry zhe pishu azh sem ale cetla jsem to secko naraz.,.. Kakashi YES upe mazacky sikulka a ver cenu psat to ma Kakashi YES Laughing out loud Eye-wink

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Út, 2008-06-03 20:49 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

má cenu to psát? Sad

Obrázek uživatele Gondzi
Vložil Gondzi, St, 2009-08-05 21:30 | Ninja už: 5371 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

ano ma ak to nedopises zbijem ta aj ked neviem kde byvas a ako sa volas ja ta najdem

Obrázek uživatele Sůů
Vložil Sůů, So, 2008-06-14 20:20 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

anoo!!!