manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 04: Ztráta paměti

Naruto rychle vzbudil ostatní a Gaara bleskově zmizel ve víru písku.

Všichni se probudili hned po prvním zavytí a to ještě zaznělo dvakrát. Vyřítili se ze stanu a rozběhli se za Narutem, který už mezitím zmizel mezi stromy.
Gaara se zhmotnil na nějaké lesní cestě, vyskočil na jednu z větví a pokračoval po stromech. Asi po dvaceti metrech zahlédl obrovskou vlčí stopu. Byla opravdu velká, v průměru musela měřit přinejmenším 20 centimetrů, to určitě není stopa normálního vlka. Seskočil na zem a dotkl se půdy. Jestli se nějaká z jeho schopností zlepšila, pak to bylo stopování pomocí nerostných surovin v zemi. 30 metrů od něj běžel vlk. Rychle se rozplynul a zanechal po sobě jen malou hromádku žlutohnědého písku.
Objevil se přímo před vlkem na jakési lesní zkratce. Tamty stopy nebyly od tohoto vlka, tenhle byl o hodně menší. Byl uhlově černý a Gaara ho zřejmě pořádně vyvedl z míry. Náhle zuřivě zavrčel a užuž se připravoval ke skoku, když náhle zaslechl další zavytí. Na okamžik strnul, ale pak se přikrčil a zmizel ve víru černého listí. Gaara vytřeštil oči. Znovu si klekl a pustil do země svoji chakru. Náhle se přiřítili Naruto a ostatní.
"Našel jsi ji?" křikl na něj blonďák, když k němu doběhl.
Kiba a Akamaru za běhu zavětřili.
"Jsou asi 80 metrů před námi, musíme si pospíšit!" řekl po chvilce.
Náhle jeho pes vyděšeně zaskučel.
"Co se děje Akamaru?" zeptala se nervózní Sakura.
Kiba si k němu klekl a pohladil ho po hlavě. Akamaru se k němu těsně přitiskl a znovu zaskučel.
"Lidi...nevím sice, s kým máme tu čest, ale tohle nebude lehký!" řekl zasmušile Kiba.
"To si piš, že nebude!" pronesl náhle Gaara.
Všichni se na něj podívali.
"Jakto?" zeptala se nejistě Hinata, která stála vedle Sakury.
"Zase to je tamta obrovská vlčice se dvěma ocasy. Ale dneska je jich 7," řekl stále ještě klečící chlapec.
"Rychle, musíme je dohnat!" zavelel Naruto.
Všichni kývli a tak znovu vyrazili.
Stopovali až do rána a pak konečně našli další stopu. Vlastně stopy, bylo snad tucet. Pokračovali podle nich a asi po dvou hodinách je v dáli zahlédli. Gaara zmizel a zjevil se přímo před smečkou. 2 z vlků se na něj vrhli, ale zastavil je Gaarův písečný štít. Ten ho pak velkou rychlostí poslal na vůdkyni, ale té pouze stačilo malinko přimhouřit oči a písek se okamžitě stáhl. Gaara se na ni vyjeveně podíval.
"Jak jsi to udělala?!" zařval na ni.
Vlčice se ušklíbla.
"Já jsem bohyně Amaterasu, chlapče. Tohle na mě neplatí, klidně bych tě teď mohla zabít tvým vlastím pískem," řekla hlubokým hlasem.
Gaara se zamračil. Dvouocasá vlčí bohyně Amaterasu byla japonskou bohyní přírody. Proti ní je teď zcela bezmocný, ať už s pískem nebo bez něj. To už k nim doběhli i ostatní. Jen co Kiba dorazil, zase ucítil ten zvláštní pach. Teď už věděl, proč ho nemohl identifikovat. Byl totiž od vlka.
"To je ona! Ten černý vlk, to je Yoshino!" vykřikla Sakura a ukázala na vlčici, která stála po boku vůdkyně.
Ta si ji prohlédla a pak se tázavě podívala na Amaterasu. Ta kývla a vlčice se začala měnit. Gaara, Naruto, Hinata, Kiba a Akamaru vykuleně sledovali proměnu. Náhle před nimi stála dívka s přibližně třímetrovými vlasy. Měla černé tričko bez rukávů, které končilo pod prsy, dlouhatánské návleky zakrývající lokty a dlaně a k tomu černé kalhoty nad kolena. Chodila bos a neměla ani svůj pásek s jehlama, ani pouzdro na zbraně. Celou levou část jejího obličeje zakrývala patka (styl česání s pěšinkou na straně) a prsty u nohou zdobily černé zahnuté drápy. Dívka pootevřela ústa a všichni zahlédli její dlouhé, nebezpečně ostré tesáky.
"Co ode mě chcete?" zeptala se jich hlubokým hlasem.
"No přece aby ses s námi vrátila domů!" vykřikl Gaara.
Černovláska se na něj udiveně podívala.
"Ale já sem doma. Tady, mí bratři a sestry...a moje matka. Kam bych teda měla jít?"
Nastalo ticho. Bylo slyšet jen vzdálené cvrikání ptáků. Gaara si dívku nevěřícně prohlédl a pak otočil hlavu směrem k vlčí bohyni.
"Proč nás nepoznává?! Proč nepoznává ani mě?!!!" zeptal se jí mírně roztřeseným hlasem.
Amaterasu se zlostně zamračila.
"A jak by mohla? Ona kvůli vám zemřela a díky nám se znovu narodila! Není divu, že si vás nepamatuje. Všechny její vzpomínky totiž zemřely spolu s ní," řekla chladně.
Všichni vyděšeně vykřikli a Akamaru zakňučel. Gaara k dívce přiskočil, chytil ji za ramena a silně s ní zatřásl.
"No tak Yoshino!!! Podívej se na mě! Podívej se mi do očí a řekni kdo jsem!" naléhal na ni.
Dívka se ponořila do jeho tyrkysově zelených očí a bloumala ve své mysli. Po chvilce hrobového ticha se ozval její hluboký hlas: "Já...nevim. Nikdy v životě sem tě neviděla. A..." odmlčela se. "...Kdo je Yoshino?"

Poznámky: 

Mě připadá že je to díl od dílu kratší!!! Sad Mějte se mnou pls slitování a nezabíjejte měěě!!!!! Laughing out loud

4.857145
Průměr: 4.9 (28 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Čt, 2016-09-01 22:30 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Ach jo nejdriv cislovky v textu co by mely byt slovne a ted jeste k tomu na zacatku vety. Amaterasu je bohyne slunce ne prirody a Uchihove podle ni pojmenovali svou techniku. Ale Yoshinin popis mi nebezpecne pripomina Gona z HunterxHunter. Laughing out loud

Obrázek uživatele Kitaka Inuzuka-sama
Vložil Kitaka Inuzuka-sama, Čt, 2009-08-13 18:00 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 341 | Autor je: Prostý občan

Ale jak si nic nemůže pamatovat?????????? Mě málem omyli když jsem tohle četla!!!! °Huba pod stolem a omdlela xD° Smiling Ale jinak bezvadný!!!Jak ty to dokážeš udělat takhle napínavý ??? :-s

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-03-17 23:20 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, Út, 2008-09-30 16:33 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Zajímavý a dost mi to připomíná Mononoke Hime

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 00:39 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

ta dýlka vůbec nevadí, jak víš, moje FF sou poloviční!! Laughing out loud no je to bezvadný, ale je mi líto Yosh... Sad jdu dál!

Můj Valenth

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Út, 2008-06-17 02:22 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Tentokrát mám stejnou otázku co Yamata: Co to s ní sakriš Amaterasu udělala??? No ale jsem zvědavá jak se to nakonec vyvrbí Smiling I když to nebyl ojak sem si to představovala, ale o to je to ještě lepší Laughing out loud Takže jdu na další.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-06-08 18:07 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Co Amaterasu s Yoshinou provedla ? Přece si pamatovala všechno. Asi se jí nelíbí, že chráněnku něco pořád táhne k těm druhým, k lidem Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 18:16 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Co s ní (ne)provedla se dozvíš zajtra! Eye-wink Ae vončo se to bude v dalších a dalších dílech postupně vyvíjet! Smiling

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Ne, 2008-06-08 17:54 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

perfektní já už ani nevím co mám napsat abyto bylo originální Smiling
Ale tanhle díl byl sice oněco kratší než ten minulej ale itak byl suprovej Smiling

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 13:42 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Proč jsi to tak zdramatizovala???

Ale máš pravdu tenhle díl mi připadal o mnohem kratší než ostatní díly!!!

Sakiro Laughing out loud

P.S.Těším se na další díl!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-07 16:03 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To by přece jinak nebylo žádný vzrůšo ne?! Eye-wink Mno...ehm...vzrůšo Laughing out loud...spíš chvilková demencie xD (nebo taky trvalá! Sticking out tongue)

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-06-07 23:00 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Hmn...

Já bych to nazval dlouhodobá očekávanost na další díl!!!

Což znamená = Já se zblázním jestli už nepřijde ten další díl!!!

Sakiro Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-07 23:12 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Trpělivost přináší růže...na tvůj hrob! Laughing out loud Další ae bude až v pondělí! Eye-wink

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-06-09 19:03 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Dnes je pondělí!!! chachá!!!!

Dnes přijde nový díl!!!

Dnes je můj šťastnej den!!!!

Dnes jsem se dozvěděl kdy jedu do ..... !!!!

To si nechám pro sebe!!!

Sakiro Laughing out loud

P.S. A v kolik bude????
P.P.S.Dnes,dnes,dnes!!!To slovo je DNES nějak moc používám!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-06-09 19:04 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Už sem to poslala a jenom čekám na schválení! Eye-wink A kam že jedeš? Mně to říct můžeš neboj!!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-06-09 19:06 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

To bys mi nevěřila?! Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-06-09 19:07 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Ae jo neboj se! Laughing out loud

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2008-06-09 19:14 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Posílám zprávu...Send Message

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-06-07 13:04 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

neee Yoshino si nič nepamätá? Smiling jaaaj to si jej ale dala, alebo chudáčikovi Gaarinkovi, ten sa aj zcvokne Smiling pekný dielik, teším sa na pokračovanie Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-06-07 13:12 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Taky si myslim že se zcvokne!!! Laughing out loud Ae neboj, možná to dopadne úpe jinak!!! Eye-wink