manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 02: Záhada

Ještě chvilku se tam tak na něj dívala, pak se otočila a vydala se vstříc hlubokému lesu.

Slunce pomalu vycházelo na obzor. Ptáci se rozezpívali, trávu pokryly kapičky třpytivé rosy a Konoha se pomalu probouzela. Blonďatý chlapec se ospale protáhl a zamrkal. Provedl potřebné rituály a vydal se pln energie vstříc novému dni. Náhodou na cvičišti narazil na Kibu a Gaaru. Zamířil tedy k nim a nasadil svůj debilní úsměv číslo 1.
"Nazdar pánové, co vy tady?" zeptal se jich.
"Čau Naruto," pozdravili ho oba chlapci najednou.
Naruto se podíval na Kibova psa, který jen tak ležel a nejevil žádné známky života.
"Co je mu?" optal se ho a ukázal na psa.
"Akamaru spí," řekl mu klidně.
Naruto nakrčil obočí.
"Copak je netopýr, že spí ve dne? Navíc když je takhle hezky?"
Kiba pokrčil rameny.
"Včera nás něco vzbudilo a on pak dlouhou chvíli nespal. A navíc tu usnul na sluníčku."
"A co že vás to vzbudilo?" vmísil se do rozhovoru Gaara.
"To právě že nevím. Já a Akamaru jsme cítili něco jako psa, člověka a ještě něčeho divnýho, co jsme ani jeden nemohli rozpoznat."
Tohle oba zbývající překvapilo. Jestli to "něco" nemohli ani Kiba ani Akamaru poznat, pak to muselo být něco nenormálního.
"A co tu vlastně děláte?" zeptal se nakonec Naruto.
"Kecáme o holkách!" ušklíbl se Kiba.
"No spíš on tu kecá. Já spíš sedim a čumim," řekl znaveně Gaara.
Kiba se na něj vykuleně podíval.
"Chceš tím říct, žes mě doteď vůbec neposlouchal?!!!" vyjel na něj.
"To si piš, že ne," odpověděl mu klidně Gaara.
Kiba něco zabručel, ale pak se zase zasnil.
"Když ona je Sakura tak nádherná, silná a přitom citlivá..."
Náhle ho Naruto přerušil svým hlasitým smíchem.
"No jasně, ta je tak citlivá, že dřív než tě zabije, ti dá poslední požehnání," smál se blonďák.
"Hej a to si vezmi, že s ní chodí teprve tři roky. To jsem zvědavý, jaký to bude za další tři," uchechtl se Gaara.
Tohle v Narutovi vyvolalo další návaly smíchu. Jak se tam spolu bavili, ani si nevšimli, že je někdo pozoruje. Nějaká dívka se krčila v křoví, asi dvacet metrů od nich, a pozorně je sledovala. Akamaru by ji ucítil, ale ten spal a Kiba byl až příliš zasněn, než aby mohl něco zaregistrovat.
"Ale ty taky nejsi žádný svatouš. Co ty a Hinata?" zeptal se po chvíli Gaara.
Naruto se přestal smát.
"Hmm...rozhodl jsem se, že Hinatu poprosím o ruku."
Oba chlapci zůstali nevěřícně sedět s čelistma až někde u kolenou. Jako první se probral Gaara.
"Ty vado...tak to je bezva!!!" řekl s úsměvem.
Kiba tak optimistický nebyl.
"Ale jak to pak chceš vysvětlit Hiashimu?"
Dobrá otázka.
"No právě! Ten až se to dozví, tak mě zabije, uvidíte!"
Gaara se ušklíbl.
"Místo svatby ti půjdem na pohřeb."
Kiba se taky rozchechtal. Avšak Narutovi do smíchu nebylo.
"No a co ty? Jseš furt sám, nikoho nechceš...copak tě už holky omrzely?" zeptal se Gaary.
Ten zakroutil hlavou.
"Moc dobře víš, že nechci nikoho jinýho než..."
Zarazil se. Dělalo mu velké potíže vyslovit to jméno. A ani nemusel. Všichni totiž moc dobře věděli, o kom je řeč.
"Ale ona se už nevrátí. To chceš zbytek života prožít jako starý mládenec?" zeptal se ho Naruto.
"Jestli to bude nutný, tak klidně," řekl Gaara.
Dívka v křoví si neslyšně povzdechla. Pořád na ni myslí. Pořád ji miluje!
Rozhovor mezitím pokračoval: "Ale nezapoměň, že bych ho prožil jako starý mládenec Kazekage!"
Neznámá se musela hodně držet, aby ze sebe nevydala ani hlásku.
'On...on je...Kazekage?!' proběhlo jí hlavou.
"Ale já jsem taky Hokage a holku mám!" namítl Naruto.
Tentokrát se musela chytit za pusu nebo by se rozeřvala na celé kolo.
"Hej, něco slyším!" zašeptal Kiba.
Všichni rázem ztichli a Akamaru se také probral. Zavětřil a ihned se hnal do křoví.
"Akamaru! Počkej, stůj!" řval Kiba a rozběhl se spolu s ostatními za ním.
Dívka se snažila co nejrychleji zmizet, ale obrovský pes na ni už skočil.
"Akamaru přestaň! Okamžitě ze mě slez!" šeptala překvapená osoba a snažila se ze sebe psa shodit.
Bez účinku. Obrovské zvíře na ní leželo celou vahou svého těla a olizovalo jí tvář. Musí zmizet a to hned! Dívka náhle zavrčela tak hrozivě, že pes okamžitě odskočil a stáhl ohon mezi nohy. Mezitím k němu přiběhli Kiba, Gaara a Naruto.
"Akamaru, co je?" zeptal se chlapec psa, který koukal kamsi do lesa a žalostně kňučel.
Náhle Kiba znovu ucítil ten povědomý pach.
"Hej, cítíte to taky?" pronesl Naruto a natáhl do plic vzduch.
"No jo. To smrdí jako...jako ty Kibo," přitakal Gaara.
Dotyčný se na něj zamračil a pak se nedůvěřivě podíval směrem k lesu.
"Ale ať to je kdokoli, Akamaru ho zná, protože jinak by už bylo po něm," řekl nakonec a otočil se k odchodu. Naruto a Akamaru ho následovali, jen Gaara zůstal stát. Naruto se za ním ohlédl.
"Jdeš už?"
Chlapec zatřepal hlavou a přikývl.
"Jo, jasně."
Naruto se tedy otočil a pokračoval v cestě. Gaara se ale znovu zastavil a ohlédl se. Zase se mu vybavila jeho dávná láska. Kdyby byla naživu, byl by si na sto procent jist, ale ona je mrtvá. Smutně si povzdychl a vydal se zpět za klukama.

Poznámky: 

Já vim...trochu nuda ale od příštího dílu se to už rozhejbe, slibuju!!! Smiling

4.866665
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Čt, 2016-09-01 21:58 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
Z tohohle dilu mam strasne rozporuplne pocity, na jednu stranu jsem se 2x uprimne zasmala (debilni usmev c. 1 a Smrdi to jako ty Kibo) ale na stranu druhou je Gaara ooc, na Kazekageho ma az moc volnyho casu ktery travi zrovna v Konoze, KibaxSakura mi malem privodilo raka no a do toho ty !!!

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2009-03-17 23:07 | Ninja už: 6186 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

Naruto hokage to je super jen tak dal jdu rychle na další

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 00:26 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

jé doufám že se Gaara s Yoshi dají zase dohromady! je to super a já jdu na další dílek! a sem ráda že je Naruto Hokage Eye-wink

Můj Valenth

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, St, 2008-06-04 22:21 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Jo a to s tim Narutem a Hinatou de do příběhu vážně moc hodí Smiling

Obrázek uživatele Hinata_Hyuga..22
Vložil Hinata_Hyuga..22, St, 2008-06-04 22:24 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Pravda aj podla mna sa to hodííí...SUPER Laughing out loud

Obrázek uživatele Hinata_Hyuga..22
Vložil Hinata_Hyuga..22, St, 2008-06-04 22:21 | Ninja už: 5960 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Sticking out tongue

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, St, 2008-06-04 22:19 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

Nemám ve zviku se moc opakovat, a ani to nedělám ráda. Ale když tady už jaksi nevím prostě co říct. No já mám možná dobrý děje, ale neumi je tak hezky sepsat Sad
Chci vlastně říct, že tobě nechybí ani jedno z toho.
PROSTĚ JE TO SKVĚLÝ Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, St, 2008-06-04 14:47 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

perfektní ale asi se moc opakuju už bych měl vymislet něco svího,ale máš to zase překrásný Smiling

Obrázek uživatele Aiyu
Vložil Aiyu, St, 2008-06-04 09:29 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 250 | Autor je: Prostý občan

juchůůůů krása Laughing out loud

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2008-06-04 09:19 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Jednu z autorek jsem označila za čarodějku slov. A ty jsi čarodějka času, protože u tvých povídek se pro mne normální čas zastavuje a plyne v dimenzi Narutosvěta, to se mi moc líbí.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-06-06 23:39 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Safra to je tak krásnej koment až mě to bolí!!! Laughing out loud Já...já fakt nevim co říct...sem dojatá!!! Laughing out loud A kdopak asi je ta čarodějka slov?! Eye-wink

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-06-03 20:56 | Ninja už: 6041 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

super dielik, jaaaa škoda, že sa nestretli Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Út, 2008-06-03 20:41 | Ninja už: 5832 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Úžasný!!!

Fakt nemám slov a mně připadá jako ty slova co vždycky používám jako by byla zastaralá!!!

Pro tebe to chce něco novějšího a moderního!!!

Seš fakt GOOD!!!

S pozdravem,Sakiro(Pospěš si s dalším dílem!!!)Laughing out loud

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Út, 2008-06-03 20:48 | Ninja už: 19844 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Další bude opět pozítří Eye-wink. A moc děkuju za pochvalu, strašně mě potěšila!!! Smiling