Neobyčajný doprovod 3.
„Sakura-chan vieš, že si veľmi pekná.“ Naruto hľadel do Sakuriných očí. Sakura sa začervenela.
„Naozaj?“ povedala rozčarená kunoichi. Naruto sa k nej začal pomaly približovať. Sakura bola v rozpakoch. „Čo teraz? Čo mam teraz sakra spraviť?“ Naruto sa jej totiž tiež páčil. Už to nebolo ako pred 5 rokmi, teraz to bolo úplne niečo iné. Naruto zosilnel, musela si priznať, že je aj oveľa krajší.
Potom ako si Sasuke odišiel, hľadať silu aby sa mohol pomstiť. Stále myslel len na pomstu, (maniak ) nechal ju samú. Naruto však s ňou ostal, stále bol pri nej. Sakura si tak začala viacej všímať Naruta. Veď boli v jednom týme aj s Kakashi-sensiom. Spolu tvorili tým Kakashi. Už to neboli malé deti, boli takmer dospelí. Mali 17.
SAKURA
(kurzivá- vnútorná Sakura)
„Šannaro, tak rob, pobozkaj ho, práve ti povedal, že sa mu páčiš. Veď on sa páči tebe tiež, tak prečo ho nepobozkať!" Dobre, pobozkám ho. Rozhodla sa Sakura a naklonila sa k Narutovy.
NARUTO
Super, tiež sa jej páčim. ..
Naruto sa už takmer dotkol pusy Sakury, keď vtedy tesne medzi nimi preletel kunai. Naruto odskočil a Sakura tiež.. Obidvaja vytiahli svoje kunaie.
„Kto je tam?“ povedal Naruto pripravený okamžite zaútočiť.
NEZNÁMA OSOBA ( z Mitsuaku)
Aha, tam sú ti dvaja holúbkovia a tam je ten chlapec. Z kríkov sa ozýval šialený smiech.
„ Ja som Shituno. Patrím k Mitsuaku“ Z kríkov vyšla osoba v žltom plášti ktorý mal na sebe čierne blesky. Vyzeral na 30-ročného muža. Bol dosť vysoký. Asi 180 cm. Tvár mal normálnu akurát nos mal ako skrútený do L. „Prišiel som si po toho chlapca, lepšie povedané po ten amulet. Ak mi v tom budete brániť zomriete, ak nie... aj tak zomriete... HA HA HA.“ Spustil paľbu kunaiov... V tom sa už prebral Yusuke. „Čo sa deje?“ „Počkaj kým toho tu týpka zneškodníme."
Naruto a Sakura sa tomu ľahko vyhli. Neboli žiadne béčka. Sakura sa rozbehla na Shituna. Bola veľmi rýchla. „Toto bude ľahké.“ Pripravila si päsť a plnou silou udrela do Shituna. Neudrela však doňho, ale do zeme. Tá popukala ako pri zemetrasení. „Sakra, teleportačná technika.“
„HA HA HA, to vieš len toto. Tak to bude ľahké.“ Shituno sa rozbehol na Sakuru s kunaiom. Už bol meter pred ňou, keď v tom pred Sakurou stál Naruto s rasenganom. „Rasengan!“ zakričal Naruto. „Sakra! Shituno sa tomu už nemohol vyhnúť. Rasengan ho zasiahol priamo do tváre. Odhodil ho 10 metrov dozadu.
„Teraz ste ma už naštvali.“ Z úst vypľul krv. Postavil sa, vytvoril nejaké pečate, pozrel sa na Naruta a zakričal: „Torneedo Raitoningu!“(tornádový blesk) Naruto sa nemohol uhnúť, zasiahlo ho to do hrude. Sakura zhrozene pozrela na Naruta, ako spadol. „Naruto! Naruto!“
„Teraz už je po tvojom holúbkovi. Si na rade. Naruto sa nehýbal. Shituno si pripravoval potrebné pečate aby znova použil tú techniku. „Torneedo Raitoningu!“ blesk vyšľahol z Shitunových rúk. Sakura sa pokúsila uhnúť. Blesk ju zasiahol, ale len okrajovo. Kunoichy spadla na zem, zvíjajúc sa od bolesti. Naruto sa prebral. Stále bola noc a on bol v lese kde horel oheň. Spomenul si čo sa stalo. „Sakura!“ uvidel ju zvíjajúcu na zemi.
„Čo??? Ty si stále nažive?.“ Nebol však čas na rozmýšľanie ako to mladý shinobi prežil. Naruto už vykríkol: „Fuuton: Rasen Shuriken.“ A rútil sa a niečim pripomínajúc obrovský shuriken a uprostred toho bol rasengan.. Shituno skúsil teleportovaciu techniku no neuhol sa. Fuuton: Rasen shuriken ho zasiahol...
Komentíky pls. No urobil som to trochu skôr. Nejak som sa rozpísal... Ďalší diel bude až v utorok
Mise L: A máme tu očekávané přepadení Nemůžu si pomoct, ale ty kratičké popisné věty se mi líbí (Bol dosť vysoký. Asi 180 cm.) Není to sice žádný světoborný sloh, ale působí to mile. A ten maniak v závorce u Sasukeho opět pobavil. Možná právě proto, že povídka jako celek humorná není, tak tyhle odbočky tomu dodávají šmrnc.
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránkách Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA.
Jinak pořád na Konoze funguje hra Útok na Konohu, kde si můžete pořádně zmasakrovat pár „padouchů“.
neviem dajako nemam cas
Kedy bude pokracko pls ?
nj ale Shituno je ninja skoro triedy S nieco medzi A a S. A uz pripravujem dalsiu cast
super super velmo dobvre len jeden dotaz: nato ze toho shituna zasiahol rasengan priamo do tvare obysiel veelmo dobre ska co sa mu skoro nic nestalo ked to niekoho trafil do brucha boll skoro mrtvy...ale inak super len tato mala poznamocka
diky a ake odkazy?
Super,tento diel sa ti velmi podaril ,už sa tešim na pokračovanie
no celkom dobré len si tam daj odkazy na ostatné diely
Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!!
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.
----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.