manga_preview
Boruto TBV 15

Sasukeho pomsta část 3

"Sasuke!" zakřičel z plných plic mladý, žlutovlasý kluk. Byl připoután na jakémsi podivném stroji, takže mohl hýbat pouze hlavou.
"Vidím, že už jsi se vzbudil, Naruto," promluvil Sasuke a vykročil z jednoho kouta místnosti.
"Rozvaž mě, nebo...!" Sasuke se ušklíbl.
"Nebo co? Nemůžeš mi nic udělat, přerušil ho. Naruto se soustřědil. Chtěl získat trochu chakry od devíti ocasé lišky, ale nikde v sobě jí nemohl najít.
"Promiň, ale na tomhle místě Kyuubi nemůžeš vyvolat. Nejseš v normálním světě. Tento svět byl vytvořen mým unikátním Saharinganem a platí v něm zákony, které určuji pouze já."
"Co ode mě chceš?" zvolal Naruto a bezúspěšně se snažil vymanit ze silného sevření přístroje.
"Já? Nic. Budeš muset čekat na Sakuru, ta jediná tě bude moct vysvobodit. Nejdříve jí však čeká ještě několik zkoušek." Naruto na Sasukeho nechápavě zíral.
"Co to meleš?" rozčiloval se.
"Tak fajn, vysvětlím ti to. Je to trochu delší příběh, takže poslouchej..."

Sakura se otočila a spatřila skleněnou stěnu s dveřmi. Za ní byla mnohem větší místnost, než ve které se nacházela. Vzadu v té místosti byl malý bazének, ve kterém se vařila voda. Ze stropu viseli malinkaté a tenoučké stalaktity a každou vteřinu padaly na zem. A přímo u skleněných dveří se choulela Temari. Nebrečela, nýbrž se odhodlaně dívala na konec místnosti- na bazének. Sakuře došlo, že už jí zřejmě Sasuke seznámil s tím, co má dělat. Tamari(poněkud zvláštní, protože u sebe neměla svůj vějíř) vyběhla k bazénku. Cestou se do ní zabodávaly padající stalaktity. Občas Temari vylétl z úst výkřik bolesti. Už měla celá záda zkrvavená, i vlasy byly od krve, když konečně dorazila k malému bazénku. Zaťala zuby a sáhla do vroucí vody. Obličej se jí zkřivil bolestí. O několik dlouhých vteřin později vytáhla svou ruku z vody, a držela v ní klíč! Ruku však měla doslova zničenou. Nejenže byla úplně rudá, ale měla na ní všude popraskanou kůži.
"K***a!" zaklela a rychle se vydala zpátky ke skleněným dveřím. Teprve teď se všimla Sakury, která stála za nimi. Zarazila se. Ten okamžik jí stál o několik stalaktitů na zádech více. Jenže nyní už tu bolest takřka nevnímala, když měla zničenou ruku. Opět vyběhla a brzy se dostala ke dveřím. Odemkla je a vběhla do chráněné místnosti za Sakurou. Prudce dýchala. Temari se téměř složila, ale Sakura se jí snažila pomoci a opatrně jí vyndavala z celého těla zabodlé a zkrvavené stalaktity. Nebála se, že by se zamazala, stejně už byla celé od krve.
"Díky, Sakuro, řekla Temari. "Ale co ty tady děláš?" zeptala se s údivem.
"To je na dlouhé vyprávění. Pojď, musíme si pospíšit, než začnou umírat i další, odpověděla Sakura a rychle za sebou táhla divící se Temari. Byla šťastná, že alespoň někdo přežil. Obě dvě vběhly do další místnosti. Na konci byl ke zdi přivázaný Gaara.
"Bratře!" vykřikla šokovaná Temari a vyběhla k němu, aby mu pomohla se rozvázat. Vůbec se jí to však nedařilo, řetězy byly moc silné.
"To je marné, Temari, ozval se z rohu Sasukeho klon.
"Ty!" zaječela Temari a vrhla se něj, schopná ho zabít, ale Sakura ji zastavila.
"Vidím, že už ses naučila mě tolerovat, Sakuro. Každopádně, život toho písečného netvora ti leží v rukou. Budeš muset uhodnout hádanku, jinak zemře. Hádanak zní- ABY PŘEŽIL, MUSÍ JÍST, ALE NEPOTŘEBUJE PÍT, kdo je to?" Sauke se usmál, oznámil Sakuře, že má na odpověď přesně minutu a zmizel.
"Sakra! Temari, nevíš, co by to mohlo být?" zeptala se usilobně přemýšlející Sakura. Temari také na nic nemohla přijít. Sakura si připadala ůplně nezmocná. Snažila se vzpomenout si na odpověď, protože tuhle hádanku už někde slyšela, ale v hlavě měla úplně prázdno. Věděla, že jí utíkají vteřiny a tím to bylo ještě horší. Nedokázala se pořádně soustředit. Temari opět přiskočila ke Gaarovi a cloumala pevnými okovy, ovšem bez sebemenšího úspěchu.
"Co? Jak jsem se sem dostal?" ptal se udivený Garra, ale nikdo už mu nikdy neřekl odpověď. Minuta uplynula. Ze stropu na Gaaru začaly padat kapky lávy a jemu začaly hořet vlasy.
"No ano! Je to oheň! Odpovědí je oheň!" vykřikla Sakura, ale bylo už pozdě. Gaara byl pokrytý plameny. Nekřičel, ale v očích mu bylo znát neskutečné utrpení. Tělo měl celé černé a oheň už se mu dostal i do plic. Upaloval ho i zevnitř.
"Uááárg!" řvala Temari a mlátila do Gaary, pokoušela se tím oheň uhasit. Pro Gaaru však bylo již moc pozdě. Svěsil hlavu a umřel. Z těla vycházel neuvěřitelný smrad a kouř.
"Ne... ne..." vzlykala Temari a odmítala se od Gaary oddálit. Nejenže to byla nepřekonatelné ztráta pro ní, ale i pro lidi z písečné vesnice. On byl totiž ten nejlepší Kazekage. A teď ho všichni ztratili...

Poznámky: 

Tak jenom doufam, že se vám to líbilo, abych byl upřímnej, trochu mi bylo Gaary líto, je to totiž jeden z mých oblíbenců. Sad

4.6
Průměr: 4.6 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kyell
Vložil Kyell, Po, 2016-10-24 17:23 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 1367 | Autor je: Účastník chuuninské zkoušky

Miseh H: Konečně drobný záblesk naděje. Někdo přežil, i když sice pochroumaná, vyvázla Temari živá. Ono obecně dostat se z těchto pastí bez úhony je nemožné, takže jsem rád i za tohle. Každopádně aby někomu hořely plíce zevnitř, nejsem si tím úplně jist, ale pro gradaci atmosféry, inu proč ne.

Obrázek uživatele TerraWhitethorn
Vložil TerraWhitethorn, Ne, 2016-10-23 18:49 | Ninja už: 3360 dní, Příspěvků: 59 | Autor je: Recepční v lázních

Začínám pochybovat o tom, že jsem duševně zdravá, protože se právě zase chystám rozkliknout další díl.

UMĚNÍ JE VÝBUCH!!!


"Sumo zápasník opravdu přišel do mého bytu a střelil bazukou do zdi.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, St, 2010-11-10 21:22 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ne gaara ne, jinak další skvělý díl

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Ne, 2009-05-10 13:38 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

ty sadista! total horror OMG

_____________________________________

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, Ne, 2008-08-03 22:08 | Ninja už: 6375 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

Jashin!! Tys mi zabil Gaaríska Sad Asi si jdu změnit rychle Sasukeho avatar jak to tak čtu. Ale jinak je to dobrý na to, že já horory zrovna nemusím.

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Ne, 2008-06-15 12:39 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

JOOOJ to je ale skoda preco gaara zomrel??? Smiling inac je to krasne brutalne

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Ne, 2008-06-08 16:48 | Ninja už: 20054 dní, Příspěvků: 9606 | Autor je: Prostý občan

super super horrory neznasam ale v takejto podobe sa mi pacia Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., So, 2008-06-07 20:58 | Ninja už: 6054 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Jak já miluju krev! Laughing out loud Moc nádherný! Smiling Chudák Tsunade. Sad


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Hikate
Vložil Hikate, St, 2008-06-04 18:27 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 378 | Autor je: Tsunadiny pětky

je to docela brtalni jinak supr =)))))))))))

Minato Facebook Fanclub CZ/SK



Kurosaki x Teru / Minato x Kushina

Obrázek uživatele seia uchiha
Vložil seia uchiha, St, 2008-06-04 15:11 | Ninja už: 6151 dní, Příspěvků: 212 | Autor je: Prostý občan

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaru neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee preco mi to robiiiiiiiiiiis prezijem kakashiho, tsunade shikamara aj nejiho ale gaaaaaaaaaaaru ne fnuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Po, 2008-06-02 21:09 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

trochu slabší narozdíl od druhého dílu, ale super Smiling

Obrázek uživatele es
Vložil es, Po, 2008-06-02 18:58 | Ninja už: 6285 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Hezký, ale už by mohl být další díl Laughing out loud
Pro sadisty jako já, to je to pravé Laughing out loud

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-06-03 16:34 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

No jo bohužel bude další díl až zase někdy o víkendu, pasti už mam sice promyšlený, ale sem línej to psát... Smiling

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-06-01 12:20 | Ninja už: 6120 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Áááá, on někdo žijee! Bravo, koukám, žes sme na tom stejně XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-05-31 23:25 | Ninja už: 6210 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

mhehéé...hustý xDD...moc se mi to líbí *zvrhlý pohled*

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-31 21:40 | Ninja už: 6251 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

teda Gaarinka si upálil? no hm, pekne ....Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.