manga_preview
Boruto TBV 09

Škola 2.část - Hodina Přírodopisu

Takže tohle je pokračování příběhu „Hodina Matematiky“.Tentokrát se to jmenuje „Hodina Přírodopisu“.Bavte se Smiling

Díl 2. - Hodina Přírodopisu

„Uf…To bylo vo fous!“ lekla se Sakura,a teprve teď si uvědomila,že nemá svoje věci.
„Sakra!Musím se tam vrátit!“ řekla si,a letěla zpátky do třídy.Cestou vrazila do Sasukeho,který jí ty věci nesl,a při pádu se to všechno vysypalo.
„Au!“ sykla Sakura.
„Promiň,seš v pohodě?“ vyptával se Sasuke.
„Jo,dobrý.“,odpověděla Sakura, a začala si sbírat svoje věci.
„Ukaž,já ti pomůžu!“ nabídl se Sasuke,a začal Sakuře pomáhat.
„Díky…“ řekla Sakura,a když bylo všechno posbírané,chystala se jít zpátky do třídy.
„Počkej!“ zastavil jí Sasuke.Sakura se jenom tázavě podívala,a čekala,co jí chce Sasuke říct.
„Nechceš se projít?Do začátku další hodiny nám ještě zbývá 10 minut.“ Nabídl Sasuke,a Sakura s radostí souhlasila.Procházeli se v parku a povídali si o Matice.
„Hele,kvůli čemu si na Ino tak zařvala?“ zeptal se Sasuke.
„No to je trochu složitý…“ odpověděla Sakura.
„To mi nevadí,já to určitě pochopím,tak povídej!“ řekl Sasuke a usmál se na ni.
„Tak dobře!Takže…Všiml sis,jak se Hinata divně chovala?Jak byla drzá,a dokonce i jak rychle vypočítala ten příklad?“
„No…?“
„Bylo mi to divný,tak sem se zeptala Ino,co si o tom myslí.Ino mi ale vůbec neodpovídala.Hlavu měla sklopenou,ruce taky,vůbec nereagovala.A v tom mi to došlo!“
„Co?“
„Ino přenesla svou duši do Hinaty!“
„Cože??“
„No přemýšlej!Chytrá,odvážná Hinata,a nevidomá Ino.Něco se stát muselo!“
„Asi máš pravdu…“ řekl Sasuke a začal přemýšlet.
„Navíc,když sem zakřičela,tak se na mě Hinata podívala hrozně vystrašeným pohledem!“
„Hmm…“
„Hmm??Tobě to ani trochu nevadí??!“
„A co by mi jako mělo vadit?“
„No to,že podváděla!“ zuřila Sakura.
„No a co,tak podváděla,dyť je to jedno.Copak ty si tohle nikdy nedělala?!“
„NE!“ zakřičela na něj Sakura a odešla.
„S-S-Sakuro počkej!“ křičel na ní Sasuke,ale ona neodpovídala a běžela dál.
„Co je Sasuke?“
„Ha…?“ otočil se Sasuke.
„Fuj,ty si mě vylekal Naruto!“
„Sorry,sem nechtěl.“ Omlouval se Naruto.
„Co se stalo?“zeptal se.
„No,Sakura se na mě naštvala…“
„A proč?“
„To neřeš…Hele můžu se tě na něco zeptat,Naruto?“
„Hmm!“ odpověděl znuděně.
„Tobě se Sakura líbí?“
„Mně??Na ní už sem zapomněl!Teď mám rád Hinatu,a jsem s ní moc šťastný…“ řekl Naruto a při poslední větě se trochu začervenal.Sasuke se na něj usmál a popřál mu všechno nejlepší,ať jim to spolu vyjde.
„A tobě se Sakura líbí?“ zeptal se na oplátku Naruto.
„Mně?No…trochu…“ odpověděl Sasuke, a také se trochu začervenal.
„Aha,takže líbí!“ usmál se.
„Neboj,já Ti s ní pomůžu!“ nabídl se Naruto a Sasuke mu za to moc poděkoval.
„Páni,už bude zvonit!Musíme si pospíšit!“ zaregistroval Naruto a spolu se Sasukem běželi zpátky do třídy.
Mezitím byl ve třídě klasický hluk.Kotetsu měl ZASE zpoždění.Za 5 min. přišel do třídy a křičel na Ino,ať mu jde s něčím pomoct.Ino k němu přišla (v jejím případě přiklapala) a čekala,co po ní chce.
„Ino,prosím tě,mohla by si pověsit tenhle plakát na tabuli?Tohle bude naše dnešní látka!“ poprosil jí Kotetsu.
„Fuj!To je nechutný,na to šahat nebudu,a navíc je to evidentně plesnivý,protože to hrozně smrdí!“ protestovala Ino.
„Ale to mě nezajímá,prostě to tam pověz!“ zdůraznil Kotetsu.
„Ach jo!“ fňukala Ino.
„Takže dobré dopoledne děti!“
„Ccc…Prej děti…!“ odsekl Naruto.Kotetsu se na něj jenom velice nepříjemně podíval.
„Takže dneska si probereme stavbu těla Ninjího psa (Ninkena).“
Celá třída se najednou začala šíleně smát.
„Dyť je to obraz člověka, a navíc to visí vzhůru nohama!“ doplnila TenTen.
„Ježiši to je votrava!“ komentoval to Shikamaru.
„Nestěžuj si pořád!“ okřikl ho Lee.
„Ehm,no to já vás jen tak zkoušel…“ zašklíbl se Kotetsu.

ŤUK,ŤUK

„Dále!“
„Dobrý den,Kotetsu,nemáte tu náhodou vaši třídnici?“ zeptala se Shizune,vcházejíc do třídy.
„Naší třídnici?No…Děti,neviděl jste jí někdo?“
„NE!“ ozvalo se z lavic.
„A nejsme žádný děti!“ dodal ještě Naruto.
„Obzvlášť já ne!Jmenuju se Naruto Uzumaki,a jednou---“
„---a jednou se staneš nejsilnějším Hokage,co kdy žil.“ Doplnil ho otráveně Sasuke,který už byl unavený z těch jeho řečí.
„No nic,zkusím se ještě podívat jinde,nashledanou!“ řekla Shizune a odešla.
„Kotetsu-sensei,Kotetsu-sensei!“
„Ano,Kankuro?“
„Co je to třídnice?“
„Třídnice?No…tak to je váš domácí úkol!“ zachechtl se Kotetsu.
„Cože,už zase???“ zuřil Kiba.
„Klídek,můžete si to vyhledat v knihovně!“ doplnil Kotetsu.
„Ehm…A co je to knihovna?“ ozval se znovu Kankuro.
„Knihovna?No…tak to je váš druhý domácí úkol!“
„Co???No super…!!!“ naštval se Shikamaru.
„Shikamaru!Zajdi za paní ředitelkou a přiveď jí sem!“ oznámil Kotetsu.
„Cože?Ale proč?Mně se nikam nechce…pošlete tam někoho jiného!“ kňoural Shikamaru.
„Dělej!“ zdůraznil Kotetsu a Shikamaru poslušně vyhopkal ze třídy.
„Sensei?“
„Ano,Sakuro?“
„Proč chcete,aby přišla paní ředitelka?Provedli jsme snad něco?“
„Ne,ne,to je kvůli tomu,že pojedeme na školní výlet do přírody.“ Celá třída najednou zkameněla a ve třídě zavládlo hrobové ticho,mezitím co se na ně Kotetsu culil.Během okamžiku se toto ticho přerušilo několika otázkami typu:
„Kam?“ „Kdy?“ „Proč?“ „Kolik si máme vzít peněz?“ „Co si máme vzít sebou?“ „Na jak dlouho?“
„TICHO!“ zařval Kotetsu a rázem byl klid.
„Nebojte se,všechno se dozvíte.Tenhle lísteček dáte doma rodičům,a nejpozději do pátku mi ho přinesete vyplněný a podepsaný od rodičů.“ Řekl Kotetsu a začal rozdávat papírky velikosti klávesnice.

Vážení rodiče,
dne 2.června 2008 (Pondělí) pořádá Ninjí Akademie výlet s názvem „Škola v přírodě“.Doufáme,že se Vaše dítě zúčastní tohoto projektu,a proto:

Místo: Okolí Konohy (lesy,louky…)

Čas: Sraz v 10:00 u brány vesnice,Rozchod je 6.června (Pátek) tamtéž v 17:00

Cíl:Cesta za poznáním přírody v okolí rodné vesnice

S sebou:Vhodné oblečení (i sportovní),hygiena,pomůcky ke stanování,jídlo a pití,pohodlná obuv.Ostatní je na Vás Smiling

Pedagogický dozor:Kotetsu Hagane,Iruka Umino

P.S.:Lékařské pomůcky (Lékárničku) bude mít pedagogický dozor vždy u sebe.

„No tak to je teda fakt trapný!“ stěžoval si Shikamaru.
„Co se Ti na tom zase nelíbí?Náhodou,to bude určitě super,aspoň budu moct být s Narutem!“ těšila se Hinata a přišla k Narutovi,aby se ho zeptala,co na to říká.Naruto ale vůbec nevypadal nadšeně,a Sasuke také nevypadal zrovna slavně.
„Na-Naruto?Co-Co se stalo?“ ptala se ustrašená Hinata.Po chvilce ticha jí Naruto konečně odpověděl.
„Já…já…já nikam nejedu!“ oznámil Naruto a Hinata zesmutněla.Aniž by na to mohla něco říct,uslyšela Sasukeho jak něco říká.
„Já taky ne!“ vypadlo z něj.
„Cože?“ zapištěla najednou Ino,když slyšela Sasukeho větu.
„Ale jak to?“ smutněla.Sakura se jenom otočila,ale nechtěla projevit nějaké známky smutku.
„To je úplně lehký…ani jeden z nás nemá rodiče,a proto nemůžeme jet!“ přidal se do toho Naruto.“Celá třída najednou ztichla.Kotetsu si tohle neuvědomil,ale beztak nemohli Naruto se Sasukem jet,i když mu to bylo líto.
„No…nedá se nic dělat.Budete hold muset zůstat doma.“,řekl Kotetsu a tvářil se lítostivě.
„Ehm…ehm…ehm…věnujte mi prosím pozornost.Kvůli tomu,že Naruto a Sasuke nemohou jet,vyhlašuji 2 minuty ticha!“ prohlásil Lee,a všichni se začali smát.Dokonce i na skleslých tvářích 2 kluků se objevil nepatrný úsměv.Hinata si mezitím šla zase sednout.
ŤUK ŤUK
„Dále!“
„Dobré dopoledne,Kotetsu.Potřeboval jste mě?“ ptala se zvědavě Tsunade,když vcházela do třídy.
„Ano!Chtěl bych se s vámi domluvit na našem školním výletu do přírody.Bylo by to možné?“
„Samozřejmě!“ souhlasila Tsunade s velice spokojeným výrazem ve tváři.
„To je vše?“ zeptala se ještě pro jistotu Tsunade.
„Ano,děkuju!“odpověděl Kotetsu.Tsunade okamžitě nasadila výraz:kvůli-tomu-mě-sem-zavolal?-tyvole-teď-musim-zase-nahoru-po-schodech.
„Pane učiteli?“
„Ano,TenTen?“
„Začneme už konečně probírat tu stavbu těla Ninkena?“ ptala se znuděná TenTen.
„Ups…na to sem málem zapomněl…“ odpověděl Kotetsu a šíleně se uculil.Všicni okamžitě nasadili idiotský výraz.
„Dobrá,takže,kdo ví,k čemu slouží Ninken?“
„Je to ninjí pes,který může být vyvolán jakýmkoliv ninjou.Slouží většinou k vyhledávání,než k boji.Může být různé velikosti,druhu,barvy apod.Má---“
„Dobře,dobře,Neji.Já chtěl ale pouze vědět,k čemu slouží.Jeho popis si probereme teď.“ řekl Kotetsu.Neji se jenom nechápavě podíval a poté usedl zpět do své lavice s výrazem sem-king-světa.
„Zde je obrázek těla Ninkena.Ino,pojď nám zapsat jednotlivé části těla.“ Vyzval jí Kotetsu k tabuli.Ino vstala jak modelka ze Santa-Fe a přiklapala k tabuli.
„Sakra narovnej se a vystrč ty svoje lentilky!“ poškádlil jí Kotetsu.Ino rázem zrudla od hlavy až k patě.Měla sto chutí ho rozsekat na 1000 kousíčků.Všichni ostatní samozřejmě chytli neskutečný výtlem,až se za prsty u nohou popadaly.
„Vidím,že toho moc nevymyslíš,tak kdo to tedy půjde napsat za ní?“ otázal se Kotetsu.Čekal dlouho…a stejně se nikdo nepřihlásil.
„Nehlaste se všichni!“ vykřikl Kiba.
„Tak pojď Kibo…“ vyzval ho učitel.Kiba se jenom nudně zvedl ze židle a vypláznul při tom jazyk.
„To je vo---AU!“
„To je moje hláška!“ zdůraznil Shikamaru,když Kibu plesknul přes kxicht.Kiba nad tím jen zakroutil očima a dál se šoural k tabuli.
„Hele,mám nápad!“ šeptl Naruto potichu Sasukemu.
„Jakej?“
„Pšpšpšpspspspšpšpspspšp…jo?“
„Tak jo!“ řekl Sasuke a šibalsky se usmál.
„Pošli to dál.“ Dodal Naruto.A tak to Sasuke začal posílat po celé třídě,až si to všichni mezi sebou přeposlali.

CRRRRRR!

„3…2…1…TEĎ!“
„JDEME ČŮRAT!!!!“ zařvali všichni v okamžiku,kdy zazvonil zvonek.Náhle k Narutovi přišel Choji a řekl:
„Dobrej plán!“

Poznámky: 

Tak doufám,že se líbilo Smiling

4.979165
Průměr: 5 (48 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-02-17 22:00 | Ninja už: 2699 dní, Příspěvků: 3016 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia VH: Prírodopis je môj obľúbený predmet Úpa boží!!! Sasuke pomáha Sakure a ešte sa na ňu usmieva, ja sa zmyším, ale asi chce len vyzvedať, beťár jeden Laughing out loud Aha, tak Ino preniesla do Hinaty svoju dušu, zato bola taká múdra, ale prečo Ino smrdela? Puzzled Ooo, Naruto bude robiť dohadzovača Sasanovi. Kotecu asi zadriemal, alebo hral karty, ale neskorými príchodmi je povestný Kakaši, možno sa nedochvíľnosť šíri Konohou ako vírus hihihi Ooo, Kankuro nevie, čo je knižnica Shocked Hurá, ideme do školy v prírode Jump! Jaaj, psia bieda, Naruto so Sasukem nemôžu ísť, lebo nemajú rodičov Chcíp Lee je potvora, vraj dve minúty ticha za naše siroty, to je sila mladosti? Hihi, vše je v pohodě TenTen je akási vedy chtivá a znalostí o stavbe tela Ninkena, možno si ho poučená lepšie dokáže vopchať do zvitku Mrk Uvidíme, čo za habaďúru zas vymyslel Naruto Naruto Bez cikania to nejde, asi aj na záchodoch preberú "bojový" plán Nya! Zábavné nenáročné čítanie Jofuku pro tebe :-)

Obrázek uživatele Nesi
Vložil Nesi, Po, 2010-02-08 01:29 | Ninja už: 5385 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

ty poslední řádky mě dostali

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, So, 2009-09-19 16:21 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Při představě že se Sasuke začervenal jsem se musela zasmát Laughing out loud
"3..2..1.. DEME ČŮRAT." Kultovní věta téhle povídky Laughing out loud Laughing out loud
Opravdu se ti to daří a mně nezbývá nic jiného než ti jen a jen tleskat Smiling

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-10-17 23:59 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Moc se ti to povedlo
je vidět, že nejsi pometlo

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Út, 2008-08-12 13:23 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Darkness 4you:Jejky,děkujů Smiling
Akitawa:Děkuju (doufám,že ten dech nakonec popadneš)Laughing out loud
Monai:Pomalu,pomalu,abys neměl otřes mozku Laughing out loud
hrabošík-san:Už píšu,píšu Smiling
N-Jay-kun:Ano,u nás totéž Laughing out loud
San Inuzuka:No to je hláška z mého zážitku,když jsem si v jednom obchodě zkoušela tričko Laughing out loud Nějaká přiteplená ženská mě furt osahávala a nakonec mi řekla tohle... Laughing out loud
Lady Kazekage:Děkuju Smiling
Miharu:Páni Laughing out loud to to bylo tak vtipný? Laughing out loud
Kazekage Gaara:Arigatou Gozaimasu! Smiling
dia:Pracuji na tom Smiling
Shime-Katsumi:No myslím,že nejseš jediná Laughing out loud
snowfox:No jo,to je trapas,znám z vlastní zkušenosti Laughing out loud
Japan Momusu:Díky Smiling
Uchiha Yumi:Jj,souhlasím! Smiling
pyroman:Děkuju a doufám,že je to upřímné Smiling
Sakura-sama:Páni,tak doufám,že se ti nic nestalo Laughing out loud
Larten:Neboj,já to udělala schválně (i když zatim nwm proč Laughing out loud) ale každopádně např. tenhle výlet bude jako povídka zvlášť Smiling ,ale plánuju si také udělat seznámek s FF tak to tam budete mít Smiling No a co se týče té Temari,tak ta se hodně zvýrazní v 5.díle,když ji budu seznamovat s Shikamarem Smiling

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-07-29 14:05 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

No to je bobastycký! Akorád mě trochu mrzí, že tam Naruto nemůže jít, ale i tak tam určo bude sranda.
No co dodat, je to super! A ještě bys tam mohlá dát nějakou scénu s Temari, je to moje oblíbenkyně Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, So, 2008-07-19 19:28 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Tak jo tentokrat jsem z ty zidle spadla. ale co jdu na dalsi. a abych nezapomela je to kawaiiiiii xDDD

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, Po, 2008-07-14 23:56 | Ninja už: 5803 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

5 bodov.....

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-10 12:29 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

hehehe Shikamaru je super, a ma pravdu, to je jeho hlaska!!!

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 18:23 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

SUPEER Smiling

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 16:44 | Ninja už: 5812 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

WaW SupER Smiling

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Čt, 2008-07-03 14:24 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

a je už další díl?

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2008-07-04 16:42 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Jj,dneska jsem ho vložila,ještě čeká na schválení Smiling

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Čt, 2008-07-03 14:23 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

A nebo ne,změná plánu ať wybouchne škola a ať to zabije Shikamara Laughing out loud nenáwidím hooo

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2008-07-04 16:43 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Mno to promiň,ale tohle udělat nemůžu Laughing out loud Je to komedie především a vybouchnutí školy nemůžu dopustit a už vůbec ne smrt studenta Smiling,Gomenasai,ale opravdu to nejde Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-06-12 18:13 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Hep, hep, no lol xD Povedení, hlavně ty lentilky! xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Shime-Katsumi
Vložil Shime-Katsumi, St, 2008-06-11 17:20 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

thak toto nemalo chybu...rýchlo daj pokračko....dosť som sa u toho nasmiala..fakt moc....dobré....=)

Obrázek uživatele dia
Vložil dia, Út, 2008-06-10 15:05 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

fakt super rychlo piste dalsi diel

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Út, 2008-06-10 14:45 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Skvelé, skvelé a ešte raz skvelé, úplne som sa šupoval Smiling

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Út, 2008-06-10 14:39 | Ninja už: 5997 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Joo.. to chce další díl.. ať se Shika s Temi trochu sblíží Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Čt, 2008-06-12 16:15 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Sblížení ShikaTema a SasuSaku plánuji v 5.díle Smiling

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, So, 2008-05-31 21:40 | Ninja už: 6096 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

XDDDD *záchvat smiechu* ja z toho nemôžem, rýchlo píš pokračko XDDDD

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Pá, 2008-05-30 18:20 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

kawai

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-05-30 18:10 | Ninja už: 19852 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Hey super! Smiling
„Sakra narovnej se a vystrč ty svoje lentilky!“ todle kdyby mi ňákej učitel řek tak už čichá k fialkám ze spoda!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-05-30 17:12 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

juuuuj sup, milé, pekné...no holt všetko ako má byt


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele N-Jay-kun
Vložil N-Jay-kun, Pá, 2008-05-30 15:37 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

kvalita jak u nas ve skole

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-05-30 14:18 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

juuuuj sup, milé, pekné...no holt všetko ako má byt


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Pá, 2008-05-30 14:09 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

lol upa haluz pis dal pis!Laughing out loud


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Pá, 2008-05-30 07:32 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

to bolo super *chytam zachvat smiechu a trieskam hlavu o stol* je to fakt super Kakashi YES!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Čt, 2008-05-29 22:35 | Ninja už: 5851 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jj líbilo a moocinky! *stále na zemi popadajíc dech* rychle napiš pokráčko prosím=)