Milovat může každý! - 5
V době kdy Rin a Naruto stáli u západní brány, Gaara stručně popsal situaci, kvůli které sem byli zavoláni.
„Před několika dny jsme dostali hlášení od jižní brány. Asi den chůze od Suny byli spatřeny dvě osoby v černých plášťích s červenými mraky. PO tom to popisu bylo jasné o koho se jedná a že sem Akatsuki přišli pro jednoocasého, jiný důvod jejich přítomnosti nenapadá.“ přiznal mladý Kazekage a posadil se do křesla. Nadechl se a pokračoval.
„Nikomu jsem o tom ale neřekl. Ani Temari a Kankurovi ne. Vím, že by začali šílet a to by mohlo vyvolat zbytečnou paniku. Takže vše co uděláte, dělejte prosím v nejvetší tichosti a tajnosti.“ požádal je nakonec. Ninjové z Listové chápavě kývli, nečež se na ně nejstarší obrátil.
„Dobře. Počkáme až se Rin s Narutem vrátí a naplánujeme strategii boje proti těm dvěma.“ Kakashi se otočil na Gaaru, „A pokud bych vás směl o něco poprosit Kazekage, tak během boje se vy a Naruto držte dál. Naší prioritou je vás ochránit a kdyby se dozvěděli, že je tu i Kyuubi určitě by chtěli využít stuace.“ poprosil ho Kakashi nesmělím hlasem. Přece jenom žádat o něco takového nějakého Kage chce odvahu. Kazekage si povzdechl, ale nakonec svolil. Věděl, že má Kakashi pravdu, i když si to nerad připouštěl.
Právě když se chtěl Kakashi omluvit, že už musí jít, někdo zaklepal na dveře.
„Dále.“ vyzval příchozího Gaara, dveře se otevřely a do místnosti vstoupili Kankurou, Rin, Naruto s Temari jako poslední.
„No to mi ještě chybělo.“ pomyslel si Gaara umučeně a snažil se vyhýbat pohledům svých sourozenců. Zastavil se u Naruta, který se na něj omluvně podíval. Pohledem mu vyslal odpověď, že nevadí a zahleděl se na Rin. Ba-dump. Ba-dump. Trochu nervózně se ošil a odvrátil od ní pohled.
„Proč z ní mám takový divný pocit?“ ptal se sám sebe Gaara a pátral v paměti, co by to mohlo být za pocit. Nic identického však nenašel.
„Nic takového si ještě nikdy necítil.“ prohlásil znuděně Shukaku a uvnitř své klece si zývnul.
„Proč, ne?“ zeptal se ho podezíravě Gaara. Shukaku si ho přeměřil jako největšího blázna.
„Protože jsi ještě nikdy nebyl zamilovaný.“ vysvětlil mu nakonec a s úšklebkem se díval na překvapení pohled svého hostitele.
„Zamilovaný? Já nejsem zamilovaný!“ křikl na něj Gaara a s růměncem na tváři se vrátil do skutečnosti. Zjistil, že na něj všichni zírají.
„Co je?“ štěkl na ně naštvaně, až se všichni lekli. Kage honem za svou reakci omluvil. Neměl v úmyslu na ně křičet, ale skutečnost, že je zamilovaný ho vyvedla z míry.
„Jak si to vůbec představuješ?!“ zakřičel na něj najednou někdo. Gaara se otočil pohlase a uviděl tam stát nasupeného Kankuru a úplně rudou Temari.
„Co si jak představuju? A nemáte být náhodou na hlídce?“ hrál blbého Gaara a herecky se na ně zamračil.
„Ty se ještě ptáš?“ sykla na něj Temari a nebezpečně se k němu přiblížila.
„Ty si jako myslíš, že když mají na tebe zaútočit Akatsuki, tak si to prostě necháš pro sebe a nikomu to neřekneš?! Jak sis asi myslel, že budeme reagovat, až se to dozvíme?! To sis jako myslel, že budemem skákat tři metry do stropu nebo, co? Navíc si nám to měl říct ty a ne Naruto nebo někdo jiný! Vždyť i Listová má větší přehled a to je ještě k tomu pěkně daleko! A přestaň hrát blbce!“ řval na něj zplna hrdla Kankuro a Temari mu to jen odkývla. Gaarovi zacukali koutky. Dost se při pohledu na ně bavil, ale dokázal se ovládnout, aby se nerozesmál.
„Přesně pro toto, jsem vám to nechtěl říct.“ prohlásil jejich mladší bratr a usmál se. Oba dva jeho sourozenci už chtěli vybuchnout ale zarazila je gaarova zvednutá ruka.
„Já vím, že by jste to chtěli vědět, ale prostě sem vám to nemohl říct. Podle vašich reakcí dokážete uhádnout i důvod, i tak se však omlouvám.“ omluvil se upřímně Gaara a ti dva vychladli. S hlasitým povzdechem se odebrali k odchodu.
„Ještě na chvíli počkejte.“ zadržel je Gaara a otočil se na Kakashiho.
„Měli by jste si jít odpočinout.“ prohlásil a pak obrátil pohled na Naruta, „Naruto, ty, Sasuke a ta dívka tu zůstaňte. Potřebuji si s vámi ještě o něčem promluvit. Kankurou a Temari vás zavedou do vašich pokojů.“ oslovil je Gaara a podíval se na Kakashiho. Ten nic nenamítal a spolu se Sakurou odešli z místnosti. V té nastalo hrobové ticho, které přerušil Gaara, když si sednul na židli.
„Ty jsi Uchiha, že?“ podíval se na Rin a usmál se. Všechny tři tak naprosto šokoval.
„J-jak jsi to poznal, Gaaro?“ zeptal se ho udiveně Sasuke. Ten jen pokrčil rameny.
„Máte podobnou, no vlastně skoro stejnou chakru.“
Gaara se obrátil na černovlásku. „A jak se vlastně jmenuješ?“
„Uchiha Rin.“ představila se Rin a snažila se zachovat klid. Byla nervozní s pohledu jeho zelených očí.
„Bože! Já snad z něho zešílím! On je tak užasnej!“ pomyslela si Rin a v duchu se rozlívala, ale její tvář zůstala bezvýrazná.
„Těší mě Rin.“ řekl Gaara a usmál se na ni. To už ale Rin nevydržela a podlomili se jí kolena. Kdyby ji Naruto včas nezachytil, složila by se tady.
„D-díky. Máš skvělý postřehy Naruto.“ poděkovala mu Rin. Naruto se usmál.
„Heh s Hin jste úplně stejný!“ řekl Naruto.
„Taky v jednom kuse omdlívá když mě vidí.“ řekl Naruto. Rin se usmála.
„Pak mě s ní musíš seznámit.“ řekla Rin a už se těšila až se setká s dívku, která je do Naruta očividně stejně zamilovaná jako ona do Gaari.
„Jasně.“ přikývnul Naruto a znovu se obrátil na Gaaru a Sasuke, kteří právě něco probírali.
„.... kontrolovat?“ zeptal se udiveně Sasuke. Gaara kývl.
„Ano.“ Naruto a Rin se na ně nechápavě podívali
„O čem jste mluvili?“ zeptala se jich zvědavě Rin. Sasuke zakroutil hlavou.
„Začínám pochybovat jestli si vůbec má příbuzná a ne Narutova.“ povzdechl si Sasuke a všechny tím rozesmál.
„Gaara po mě a Rin chce, abychom kontrolovali vaše démony.“ vysvětlil mu to Sasuke. Naruto se na něj překvapeně podíval.
„A to jde?“ zeptal se zmateně.
„Ano.“ přikývla Rin a zamyšleně zavřela oči.
„Sasuke? Jsi si jistý?!“ zeptala se ho trošku nervozně Rin.
„Ještě nikdy jsem to nezkoušela.“ vysvětlila mu Rin. Sasuke se na ni podíval.
„Já taky ne a proto si to ještě před bitvou zkusíme. Já budu kontrolovat Naruta, protože Kyuubi je mnohem silnější než Shukaku a ty budeš kontrolovat Gaaru.“ řekl rázně Sasuke a podíval se na Gaaru a Naruta jestli souhlasí. Ti jen přikývli.
„Následujte mě.“ vyzval je Gaara a přemístil se ke dveřím. Rin, Naruto a Sasuke se za ním hned vydali.
„Chytněte se za ruce já vás pomocí písku přenesu.“ nakázal jim Gaara a oni tak učinili. Sasuke byl na konci, Naruto uprostřed a Rin vedle Gaari. Trochu znervózněla ale Naruto ji stiskl ruku a povzbudivě na ni mrkl. Rin se slabě usmála a chytila se za Gaarovu ruku. Gaara a Rin na sebe letmo pohlédli ale každý svůj pohled rychle odvrátil a Gaara je přenesl na cvičiště. Hned jak se ocitli na cvičišti se Rin a Gaara okamžitě pustili.
„Dobře. Takže teď se rozdělíme do těch dvojic. Sasuke a Naruto a Já a Rin.” řekl Gaara a všichni udělali co jim řekl. Gaara se podíval na Sasukeho a ten začal hned na to vysvětlovat další postup.
„Jak už jste slyšeli. Klan Uchihů může ovládat a kontrolovat démony uvnitř vás. Jde to ale pouze za případu, že uživatel Sharinganu naváže přímí oční kontakt s Jinchuurikim a soustředí se pouze na něj.” vysvětlil Sasuke a podíval se po všech přítomných. Rin nasucho polkla.
„Oční kontakt?! Ale to nedokážu! Nedokážu se Gaarovi dívat do očí!” pomyslela si vyděšeně Rin. Gaara z toho také nebyl dvakrát nadšený ale stejně jako Rin své pocity potlačil.
„Tak a teď si to zkusíme. Rin, ty se nejdřív dívej, aby jsi věděla jak to správně udělat.” požádal ji Sasuke. Rin kývla a usmála se na něj. Sasuke se otočil zpět k Narutovi, který se soustředil, aby v sobě vyvolal Kyuubiho. Za několik minut se mu to konečně povedlo a jeho oči byly krvavě červené. Sasuke se také soustředil a zapnul Sharingan. Poté se podíval Narutovi do očí. Sasoutředil se pouze na Naruta a na nic jiného. Naruto mu pohled oplácel a už už se chtěl na něj vrhnout, ale najednou se zarazil. Stále se díval Sasukemu do očí. Rin a Gaara se na Sasukeho oči také podívali a uviděli jak se Sharingan začíná měnit. Začal se tam tvořit jaký si výr, který pohlcoval Kyuubiho chakru a jako kdyby vtlačoval zpátky do Naruta. Ještě chvíli se ten to úkaz děl, ale nakonec skončil a Naruto si klekl na jedno koleno. Težce při tom oddechoval ale stále se díval na Sasukeho. Sasuke kývl a stáhl Sharingan.
„Tak takhle by to asi mělo vypadat. Můj Sharingan se proměnil a vtlačil Kyuubiho chakru zpět do Naruta. Samozřejmě čím víc je démon silnější tím těžší je dostat jeho podstatu zpět do vnitra uživatelova těla. A protože Kyuubi je nejsilnější démon je nejtěžší ho dostat zpět do Naruta. A také pro mě je to velmi vyčerpávající.” Vysvětlil Sasuke a došoural se do stínu velkého stromu. Naruto k němu došel a oba si sedli pod strom.
„Teď to můžete zkoušet vy dva. My s Narutem si na chvíli zdřímneme.” oznámil Rin Sasuke a skoro okamžitě s Narutem usnuli. Rin se nervozně podívala na Gaaru, který na tom nebyl o nic líp.
„No myslím, že bychom měli začít.” řekla klidně Rin, ale uvnitř ni se odehrával velký boj. Gaara na chvíli uhnul pohledem ale nakonec přikývl a začal se soustředit stejně jako Naruto. Rin si okamžitě nachystala Sharingan a teď už jen vyčkávala. Za chvíli Gaara otevřel oči ale místo zelené barvy je měl žluté až zlaté a uvnitř měl podivné obrazce. Rin mu pohlédla do očí a začala se soustředit. Stále si dívali do očí. Ani jeden z nich nebyl schopen přerušit ten kontakt. Když už se Gaara teď už Shukaku rozhodoval jestli na ni zaútočí nebo ne, něco se zvrtlo a Gaara se začal měnit zpátky. Stále si ale s Rin hleděli do očí.
„Co se to děje?” užasla Rin a překvapeně se dívala na Gaaru. Z jejich očí už také zmizel Sharinngan a Gaara se teď utápěl v jejich černých očích a ona zase v těch jeho smaragdově zelených.
"Misia M" Ach jaj jaj. Nuže Gaara, sa nám vážne konečne po prvý raz zamiloval. A mne sa neskutočne páči, keď spoločne s Rin sa dostávajú do rozpakov. Sú spolu mocinko spadučky až mám v ústach medovú chuť. Ale, ako sa zdá tak tí dvaja asis tréningom ďaleko nedôjdu, keď sa nemôžu poriadne sústrediť.
Jedním slovem překrásné skoro jsem i brečela
jediným slovem krásné
pekneeeee
FF série - pre milovníkov Sasukeho a Gaary :)
FC PRE SABAKU NO TANARIS: http://147.32.8.168/?q=node/107525#new
pokračuje to dobre.
Supeovej .. už jdu zase na další :oP ..
Parada jdu na dalsí
dobře napsaný je to goood
Jako vždy nepřekonatelný.
good.....5 bodov....
Super!!! Kdy bude pokráčko??
http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3
TWINCEST FÜR IMMER!!!
Hele lidi mně dáváte jako příklad!!!
To jsem rád!!!
http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi
Super, moc povedeny. Tesim se na dalsi
Moc pěkný...rychle ať je pokráčko
heh super:) dalsiiii oh muj boze uz sem jak sakiro
no nečumte a klikejte! doufám že mně nechcete naštvat -__-
pekny...
doufam ze bude brzo pokracko moc se tesim