manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (25. kapitola)

,,Tak za prvé mám aspoň jednou za čas chuť bráchu zaskočit a za druhý to udělat Sasukemu není tak jednoduchý, takže si to vychutnávám…!“

25. kapitola: Kotva

,,Ty v**e!“ užasl Naruto. ,,Ty máš teda štěstí…“
,,Ale prosím tě,“ odporoval Sasuke, ,,co měla říct na ty tvoje blbý kecy?!“
,,Zmlkni!“ řekl pobaveně Naruto a oba usnuli.

Tak se další den znova vydali na sníh a mohli si do turistického zápisníčku vlepit novou permanentku.
,,Hmm, tak jdem na to!ů zavelela Hed a popojela kousek níž na druhou stranu sjezdovky.
Ostatní se snažili jed pod místo, kde stála a nezabít se při tom.
Takhle několikrát sjeli celou dráhu, dokud neměli hlad.
,,Holky, slyšíte, jak mi kručí v břiše?“ zeptala se Ino, když šli ve dvou skupinkách (kluci a holky) na oběd. ,,To je jako bych byla těhotná a skuhralo mi tam to děcko…“
Kluci to naneštěstí slyšeli a rozesmáli se na celé kolo.
,,Neříkej dvakrát, Ino!“ varoval s úsměvem Shikamaru. Ino se zastavila. Lee tam okamžitě vtrhl a pořádně ho zfackoval. Nakonec se otočili a šli dál.
Když už byli kluci vevnitř, zeptala e Ino holek, ale ani neočekávala odpověď:
,,O co tu jde?!“

Na sjezdovce vedle hotelu Sorea Máj není vlek, jak by si každý, kdo tam nebyl mohl myslet. Jsou to dvoukotvy.
Kdo na nich někdy jel, může si říkat něco ve smyslu ,,Jéžišmarjá, jak se tam vyškrábali?!“, ale tentokrát to bylo celkem štěstí.
Jak název napovídá, mohou jet jednou várkou až dva lidé, a to tak, že ten, co jede napravo si vezme hůlky do pravé ruky (to se nás netýká), levou rukou se chytne tyče mezi ,držadly‘, která je táhne a horní částí nohou se opírají o ona ,držadla‘ ten nalevo naopak.
Byla to snad pátá jízda po obědě, před kterou jeli na jedné dvoukotvě (jako obvykle spolu) Tenten a Neji.
Cestou si povídali, je dlouhá, dost vysoko. Občas byla výtažná dráha přerušovaná cestami, po kterých tu a tam projížděli běžkaři.
Jednu takovou právě opouštěli a dostali se na nejstrmější svah. Tady byl problém se udržet, ale to nebylo ještě to nejhorší.
Už jim zbývalo asi jen třicet metrů do výstupu.
Neji se právě ptal Tenten, jak se cítí jako ,nová‘ Uchiha.
Než mu ale stačila odpovědět, kotva se nahoře až u provazu utrhla. Nestačili říct ani ,,do háje!“ a na té do ledu vyježděné trase se snažili zachytit.
Po několika sudech se jim naštěstí odepnuly lyže, jinak by si dočista zpřeráželi nohy.
Každý se z trasy vykutálel na svou stranu. Do sněhu. A bylo to dobře, protože už jela další kotva.
Jeli tam Sakura a Gaara, kteří slíbili, že budou informovat ostatní.
Nakonec se jim podařilo sesbírat lyže, čepice a to, co ztratila. Chudák neji musel ještě přes tu ledovou cestičku směrem k sjezdovce.
Jakmile se tam v těžkých lyžácích doškrábal, vzal přes jedno rameno utrženou kotvu, přes druhé stejně, jako tenten svoje lyže a pajdali mezi kořeny a stromy směr lyžařská dráha.
V těch místech už na ně čekali přátelé.
,,Tak to jste měli štěstí!“ řekla Hedanna a zabrzdila těsně u nich. ,,Nazujte si to a počkejte všichni tady, já vezmu tu kotvu a vyřídím to s provozem…“ s tím od Nejiho převzala onu nešťastnou kotvu a pojížděla dolů.
,,Ty si hleď Hinaty!“ varoval šeptem Sasuke Naruta… samozřejmě se zase hádali, kdo pojede dolů.
Naruto něco nesrozumitelně zamručel, ale zůstal nahoře. Sasuke se potom pustil podívat se na ,vracení kotvy‘.
Nejimu s Tenten se jakýmsi záhadným způsobem podařilo nazout se do lyží a s ostatními čekali, jestli třeba nedostanou peněžitou odměnu…
,,Tak kde jsou?!“ zamručel Neji.
,,Podívej se Byakuganem...“ naváděl Lee.
,,To by bylo nanic… Chápej, já si je nepřiblížím…“ odpověděl Neji.
,,A co jet za nima?“ zeptal se Gaara.
,,Řekla, že máme zůstat tady…“ vrčel Naruto.
,,Proč je tak chcete pozorovat?“ zamumlala nechápavě Sakura a vykouzlila nevinný kukuč.
,,Protože… jim to trvá…“ zalhal Shikamaru.
,,No neříkej, že TY bys tam byl rychleji…!“ zasmála se Ino.
,,Tak sledovat, jo?!“ zašeptala Tenten a zadívala se dolů, ani se nepohnula.
,,Je ti něco?“ zeptal se jí Neji. Jen pootočila hlavu a neji pochopil, protože jí duhovky zčervenaly a naskočily černé ,čárky‘. Pak se jala znovu pozorovat.
Najednou se rozesmála a spadla dozadu, až se jí odepnula levá lyže.
,,Co je?“ zeptala se Temari.
,,Ale…“ pohihňávala se Tenten. ,,…Bratránek neumí lyžovat…!“ Z toho nikdo moc nepochopil, ale ostatní holky měly v plánu se na to Hedanny a tenten po lyžování zeptat. Kluci zase chtěli zpovídat Sasukeho.

,,Tak si dal pokoj..“ komentovala suše Hed, když sjeli o kus níž, a to aniž by se podívala nahoru.
,,Ee – jak o mně víš?“ zeptal se Sasuke.
Hedanna se zastavila tak prudce, že do ní Sasuke s hlasitým ,,UÁÁÁ!!!!!“ narazil.
,,Tak poslyš,“ začala, když se jakštakš vyhrabali, ,,zaprvé ze mě slez.“ Jediné, co je totiž dělilo (kromě oblečení) byla vrstva sněhu sotva pět centimetrů široká. ,,A za druhé:“ pokračovala, když ji (trochu neochotně) poslechl, ,,možná su blbá, ješitná, nafoukaná a úplnej magor, ale v žádným případě NEJSU HLUCHÁ!!!!!“
Pomalu se pak zvedli a sjížděli dál.

Pár minut nato vyjeli nahoru.
,,Co to je?“ zeptala se Hinata a ukazovala na několik lístečků, které Hed držela v ruce, zatímco se Sasuke ptal Tenten, z čeho má takový záchvat smíchu.
,,Hádejte!“ odpověděla Hedanna.
,,Hmm, že by malá sumička?“ zeptal se neji a už se viděl s napěchovanou peněženkou. Hed jen zakroutila hlavou.
,,Tak to pak nevím…“ posmutněl Kankurou.
,,Zítřejší lyžování máme ZADARA!!!“ vyhrkl Sasuke a málem dostal pěstí, protože to prozradil.
,,Super!“ ozvalo se ze všech stran.
Dojezdili ještě asi hodinu a půl, pak sbalili lyže a šli na hotel.
Jakoby náhodou se kluci sešli na 313 a holky na 314.
313:
,,Nazdar! Co se děje?“ To přišel Lee s Nejim. Už tam byli i ostatní (kluci).
,,Nic…“ odpověděl Sasuke.
,,no úplně!“ pousmál se Shikamaru.
,,Podle toho, jak se Tenten smála, tak neumíš lyžovat,“ řekl Neji.
,,Aha tohle…“
,,Co se stalo?“ zeptal se Gaara.
,,Hmm, jak to říct… Narazil jsem…“ zamumlal Sasuke.
,,A do čeho?“ pokračoval Kiba.
,,…Do ní…“
,,CO??!!!“ křikli všichni kolem unisono a po tom, co utišili vlnu smíchu, jim Sasuke vylíčil, co se stalo. Smích nebral konce.
,,A jak získala ty lístky?“ zeptal se Lee.
,,No tak to jste měli vidět!“ začal Sasuke. ,,Jsem rád, že nejsu ta obsluha. Ta je tak seřvala, že na to do smrti nezapomenou! Jak jsem stál u dveří, tak jsem se sám cítil provinile…“ Znova vybuchli smíchy a jinak se nevedlo holkám na 314.
,,…Tak mi pak dali ty permanentky a všechno bylo v pohodě,“ dopověděla hedanna.
Za dveřmi se ozval smích.
,,Tak už jste se prozradili, víte, co si můžete!“ křikla na ně Hinata.
,,Prej v pohodě!“ smál se Sasuke, když vešli do dveří.
,,Hmmm, velká společnost…“ zamručela Tenten. ,,Nepůjdeme radši do společenské místnosti?“
,,OK!“ odpověděl Shikamaru a přesunuli se.
Chvíli projednávali, co se stalo na sjezdovce.
,,…Na tom už asi nikdy nepojedu, jak vidím!“ zasmál se Sasuke.
,,Nápodobně…“ zamručel Neji.
,,Já vás fakt nechápu!“ pousmála se Hedanna.
,,A to jako proč?“ zeptala se tenten.
,,Máte štěstí, že tohle jsou kotvy…“ odpověděla. Víte, jak se na nich jazdí?“
,,Samozřejmě,“ ohradila se Sakura.
,,A co tím myslíš?“ zeptal se Sasuke.
,,No, kdyby tam byly kotvy, tak bys to asi nepřežil…“ Hed přemýšlela. ,,Nebo lépe: přežil bys to, ale už bys asi nebyl chlapeček…“
Výbuch smíchu, ale zároveň konec zábavy.
,,To je otrava,‘‘ stěžoval si jako obvykle Shikamaru.
,,Mimořádně se Shikamaru souhlasím,‘‘ promluvila Ino.
,,Co takhle jít do bazénu?‘‘ navrhla Hed.
Všichni okamžitě zaprotestovali: ,, Ne!!!‘‘
A Hinata dodala: ,,Na to jsme moc utahaní.‘‘
,,Co teda budeme dělat?‘‘ zeptal se Naruto ,,Je tu strašná nuda.‘‘
,,Už to mám!!!‘‘ zařval najednou Lee. ,,Budeme předvádět lidi a ostatní budou hádat kdo to je.‘‘
,, Jo to bude sranda,‘‘ souhlasil Naruto ,,Můžu začít?‘‘ zeptal se a už se cpal tak, aby na něj všichni viděli. ,,Tak a počkejte, až vám řeknu, že můžete hádat,‘‘ a začal. ,,Síla mládí!‘‘a udělal Leeho pózu. ,,I love Gai-sensei!‘‘ teď zase udělal pózu Gaie-senseie.‘‘ Lee by se na Naruta okamžitě vrhl, nebýt Ino, která ho zadržela. Všichni se okamžitě začali řehtat, až na Leeho, který litoval, že ho to vůbec napadlo. ,,Tak a teď můžete hádat.‘‘
Hedanna dovedla svůj smích ovládnout nejrychleji a křikla ,, Lee!‘‘
Všichni se ještě aspoň 5 minut smáli a pak Naruto řekl ,, Teď Hedanna.‘‘
Šel si sednout a na jeho místo nastoupila Hed, sedla si a předváděla že něco pije, pak škytla, jako kdyby usla a začala chrápat (no co, Narutova sestra…). ,, A teď můžete hádat,‘‘ řekla.
Tentokrát byl první Sasuke a řekl: ,, Tsunade!‘‘ Hed jen přikývla a šla si s ním vyměnit místo.
Sasuke si vytáhl triko až k nosu,dal si pásku přes levé oko, zvedl ruce a dělal jako že si čte. ,, Tak hádejte!‘‘ pobídl. Nadšená Ino vykřikla jako první. ,, Kakashi-sensei!‘‘
Sasuke už si s ní vyměňoval místo, ale Ino místo aby před všechny předstoupila šla k hromadě polštářů na sezení v rohu, tři si vzala a nacpala si je pod tričko. Pak začala dávat ruce k puse jako že jí.
Chouji se naštval a radši řekl, že už je čas jít na večeři, protože mu došli čipsy a že začne ječet jestli se nenají. Tak ho radši všichni poslechli protože Chouji bez jídla je nebezpečnější než Akatsuki plus Orochimaru a jejich síla by se ještě k tomu vynásobila deseti.

Poznámky: 

Lidi sorry, ale teď budu mít takovou přestávku se Sázkou, protože jsem zanedbala jednu věc, a to: jak se tam vzala Hedanna. Je to taky kapitolovka, ale nemělo by to být delší, než co mám teď napsaný ze Sázky.
Jmenuje se to ,,POSLEDNÍ SOUBOJ", proč, to zjistíte. Ale plsky nedávejte mi tam spilerky.

4.913045
Průměr: 4.9 (46 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Ne, 2008-05-25 19:03 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud bylo to uža!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-05-25 17:27 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

hehe pekný dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Zinata
Vložil Zinata, Ne, 2008-05-25 11:49 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

ze všech co jsem tady četla jsou ty tvoje NEJLEPŠÍ až si dáš pauzičku tak napíšeš pokráčko že????Smiling

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-05-24 16:22 | Ninja už: 5848 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Můžu se tě zeptat kdy bude pokráčko???

Jinak jsou ty tvoje fakt super!!!

Jo a dáš sem odkaz na poslední souboj?!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-05-24 15:18 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Super! Vůbec(možná trošičku) nevadí že si dáš pauzu. Se těšim na tu tvou novou=).

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, So, 2008-05-24 14:21 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

drsný Hed

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 13:27 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Super! Smiling Už se nemůžu dočkat až bude další!!!

Obrázek uživatele mik
Vložil mik, So, 2008-05-24 11:05 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 151 | Autor je: Prostý občan

pekny tesim se na pokracko