manga_preview
Boruto TBV 08

2. šance - kapitola 6 – past

„O čem to mluvíte děcka??“
„To uvidíte seinsei.“ Řekl Naruto hrdě.
„O čem to tam sakra mluvíte! Buďte sakra zticha!“ Přilít na ně strážník.
„Máš problém.“ Zeptal se Naruto a asi mu nedošlo že se nemůže hýbat.
„Jo mam, ale není problém ho vyřešit.“ Dostal Naruto odpověď v podobě pěstí, která pro něj znamenala další spánek.
„Naruto, nééé!“
„Buď zticha taky ty d*vko, nebo chceš dostat taky?!“
Sakuru by tahle slova asi normálně naštvala, ale oko jejího kamaráda na ní mrklo, jen jednou ale mrklo. Sakuru to v tu chvíli uklidnilo, poté když strážný odešel však začala uvažovat jestli to nebyl jen tik.
Ráno si stráže přišli pro Naruta. Ten stále vysel a nehýbal se.
„Vypadá to že má dost, a to ještě ani nezačali testy.“
Na ty slova Naruto čekal, na ty slova pochybností.
„Nikdy, nikdy mě nepodceňujte!“ Zařval a oba je sejmul.
„Naruto.“ Udiveně a zároveň láskyplně zařvala Sakura (začínám uvažovat že některý popisky jsou zbytečný)
„No, doufám že máš plán, jinak nám by mohl nastat trochu velký problém.“
„Si piš Kakashi.“
Naruto obě stráže svlékl a dal Kakashimu a Sakuře jejich oblečení.
„Snad si nemyslíš že si to vezmu na sebe.“
„Budeš muset Sakuro.“
„Nepočítej! Henge no Jutsu!“
„A proč já sem se teda převlíkal?“ Divil se Kakashi. Naruto se Sakurou z Kakashiho chytli výtlem, což přilákalo dalšího strážného.
„Co se to tu dě…“ Nedořekl strážný a dostal od naší dvojice pěstí, od každého na jednu stran.
„Nějaký sehraný.“ Divil se Kakashi, děcka se jen usmála.
„A to taky patří do tvého plánu?“ Kakashi
„Jo!“ Naruto
„A jak?“ Sakura
„Jednoduše, tyhle 2 přeměníme na vás dva, Kakashi je hodí do genjutsu tak aby se nehýbali a připevníme je do těch okovů. Tohohle přeměníme na mě, a zacpeme mu hubu aby neřval + ho ještě svážeme a vezmeme sebou, jako že ho vedeme do laboratoře.“ Řekl Naruto již přeměněný na jednoho z trojice strážných.
Sakura s Kakashim jen čuměli kde Naruto vytáhl tak skvělí plán.
„A víš kde ta laboratoř vůbec je??“
„Ne.“
„Já věděla že ten jeho plán nebude bez much.“ Chytla se za čelo Sakura.
„Ale zaslechl jsem kde je feudální pán.“
„A kde ?“ Vykulili oči Sakura a Kakashi
„No, vlastně, myslím, no, asi…“
„Debile!“ Vlepila mu jednu dívka.
„Hej vy 3, kde se loudáte s tím králíkem, už měl být dávno v laboratoři!“
„Jo jasně už jdeme.“ Zachraňoval situaci jonin.

„Hele šéfe, nevíte kde je ukrytý ten feudální pán?“
„Co to děláš blbe!“Strčila Sakura do Naruta.
„Proč to chceš vědět?
„Tak teď jsem zvědavá jak z toho vybruslí?“ Přemýšlela dívka.
„No víte, my jsme se tady s kluky vsadily a nevíme kdo vyhrál.“
„Cože kluky?!“
„Cos říkal?“
„Ehm, jasně vsadily.“ Pousmála se nervózně Sakura a pomyslela si. „To sem fakt tak plochá že vypadám jak kluk Sad ?“
„Aha, Feudální pán je v severní věži. A teď už koukejte donést toho kluka do laborky, nebo se postarám o to abyste týden nedostávali mise!“
„Jooo vyhrál sem!“ Zahrál si Kakashi na vítěze Kakashi YES.
„Cože, to je trest?“ Podivil se Naruto, chytl společně s Kakashim svého dvojníka a vykročil ven z vězení.
„Ještě by to chtělo vědět kde je severní věž.“ Povzdych si Naruto.
„Asi na severu ty blbe!“ Vlepila mu Sakura.“A ještě ti dlužím za toho kluka.“ A uštědřila mu ještě jednu.
Kakashi vytáhl mapu a ukázal.
„Je to támhle.“
Mladý pár na něj čuměl s vytřeštěnýma očima.
„Kde si vzal tu mapu!“ Vrhl se na něj oba.
„Koupil sem jí po cestě.“ Bránil se Kakashi.
„Tys měl čas cestou ještě nakupovat!?“
„Proto sem jonin děcka. Vždy připraven!“
„Už zase kopíruje něčí věty.“
„Jo všimla sem si.“
„To už mě zase pomlouváte?“
„Jen si tu něco ujasňujeme.“ Bránila oba Sakura.
„Dobře tak dělejte, musíme tam být co nejdřív, nesmíme riskovat že přeměna nevydrží.“
„Ale co s tímhle?“ Upozornil Naruto na přítěž, kterou nesl na zádech.
„Aha, no, naklonuj se tady za rohem a pošli s ním klona do té laboratoře, užije s trochu mučení a nějakou chvíli nepoznají rozdíl. Potom ho nech v záloze, mohl by se hodit později, ať si zajde třeba na jídlo, možná zaslechne nějakou důležitou informaci.“
„A proč si nemůžu na jídlo zajít já, už jsem hladový!“
„Nestěžuj si , to jsme všichni!“
„Dobře. Kage bunshin no jutsu! Víš co máš dělat?“
„Jo!“
„Tak běž a až budeš jíst to jídlo tak na mě mysli!“
„Jasně!“
A klon spolu s kamufláží zmizel do laboratoře.
„Tak a teď k té severní věži!“ Zavelel Kakashi.

Tým Kakashi se vydal k severní věži a klon do laboratoře, my ale budeme pozorovat klon Smiling.
Když konečně našel laboratoř , vyskytl se malý problém.
Ťuk, ťuk , ťuk.
„Co chceš!“ Ozval se nepříjemný hlas.
„Nesu pizz.. ehm teda pokusný morče.“
„A znáš heslo?“
„Cože ? Heslo ? Jak ho mam sakra znát, sem jen chunin , ty dvě lemry ho na mě hodili a šli hrát mariáš, o heslu se ani nezmínili!“ Snažil se to ukecat Naruto.
„Cože? Mariáš? Nedostanou mise! No, neměl bych ti otevírat ale protože už sme přes čas tak tě pustím.“ Naruto pořád nechápal co je to za trest nedostat misi ale vešel a předal tělo.
„Je nějakej grogy, byly s ním potíže?“
„No.“ Zapřemýšlel Naruto.
„V noci se probudil a dělal kravál, tak jednu dostat a od té doby je v tomhle stavu.“ Vylízal si Naruto co si navařil.
„To byl on jo ? Takže kvůli tomuhle debilovi sem nemohl spát, počkej , já ti dám dneska, ty dostaneš do těla!“
„Já už radši pudu, králíka sem předal!“

Naruto odtamtud vypadl seč mu síly stačili. To místo si už nechtěl připomínat, div že se mu nerozklepali kolena když stál za těmi dveřmi. Klon si tedy podle plánu zašel na jídlo a poslouchal co se kolem šustlo. Už měl jednu misku místní speciality v sobě, ale nic nezaslechl a tak se rozhodl že si dá radši druhou. A měl štěstí.
„Slyšel si to?“
„Né, co sem měl slyšet?“
„Řeči o tom že je feudální pán země ohňů v severní věži jsou past!“
„Fakt? A kde tedy je?“
„Prý je ve sklepení.“
„Uf.“ Oddechl si klon. „To není tak daleko! Ale počkat oni tam šli!“ Klon vyběhl bez placení za roh aby se zrušil.
Mezitím již dorazil team Kakshi do věže.
Naruto už už šahal na kliku do dveří ale pak se zastavil.
„Děje se něco?“ Zeptal se Kakashi.
„Jen zdržuje.“ Šťouchla do něj Sakura a otevřela dveře za něj.
„Néé Sakuro je to past!“ Vykřikl Naruto, ale už bylo pozdě.

„Tak přeci jen se někdo nachytal.“ Usmál se jeden z bandy vojáků čekajících uvnitř.
Voják použil pro mě neznámou techniku Laughing out loud a naši hrdinové vylítli ven z věže oknem které bylo za nimi.
„Sakra! Kage bunshin no jutsu!“ Vykřikl Naruto když dopadl nazem.
Začal boj. Kolem našich 3 ninjů se sesypala skupina alespoň 50ti bojovníků na úrovni anbu.
„Snad si nemyslíš že nás zase porazíš tímhle trapným jutsu.“ Smála se skupina. Ale nikdo si nevšiml že jeden z klonů se vydal za feudálním pánem aby ho osvobodil. Kupodivu feudální pán v onom sklepení opravdu byl a nebyl ani moc střežen. Se strážemi si klon celkem rychle poradil a utekl i s feudálním pánem zadním oknem, směrem Konoha.
„Feudální páne, jsem jen klon a kdybych náhodou zmizel znamená to že mé skutečné já je se silami v háji a proto vás prosím ihned se vydejte za 5. hokáge Konohy.“
Feudální pán je přikývl protože věděl že mu jde o život. Klon ho nesl na zádech a utíkal zatím nezpozorován, seč mu síly stačili. Myslím že cestou dokázal skátit z 2 dnů na 2 hodiny, za což by se nemusel stydět ani Lee s Gaiem Laughing out loud .
Mezitím probíhal v kamenný boj.

Sakura svou obvyklou silou drtila protivníky a Kakashi mohl díky dvoudennímu odpočinku ve vězení používat sharingan dle libosti. Jen Narutovi kvůli pokusů a nedostatku spánku docházeli síly, což bylo u tohoto hyperaktivního chlapce nevídaným jevem.

„Můžeš ještě Naruto?“ Strachoval se Kakashi.
„Jasně.“ Zalhal Naruto , ale v zápětí padl vyčerpáním.
Jeho klon však kupodivu stále běžel s feudálním pánem na ramenech směrem Konoha.
Kakashi se jen usmál. „Jak sem si myslel“
„Narutó!“ Zařvala Sakura.
„Nepolevuj, nemůže jih být nekonečně!“Upozornil Jonin Sakuru.
„Asi zapomínáš že jsme u nich ve vesnici!“
„Ehm, dobrá připomínka.“ Usmál se Kakashi.
„Už taky nemůžu. Dlouho sem nejedla! Už to dlouho nevydržím!“
„To je zlí, musíš to vydržet Sakuro, sám je nemám šanci dát!“
Sakura se naposled napřáhla jako tehdy když se po Narutově návratu do Konohy snažili obrat Kakashiho o rolničky a práskla do země. Sundala 10 vojáků a už nemohla.
„Už nemůžeš?!“ Zařval jeden z jejích protivníků a vrazil jí pěstí do břicha, tak že se již neudržela a skácela se k zemi v bezvědomí.
„Sakra!“ vykřikl Kakashi.

Poznámky: 

Tak a je tu další Laughing out loud a příští bude snad zítra Smiling Ale už to mam všechno v hlavě Kakashi YES.

4.97183
Průměr: 5 (71 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yayoi-chan
Vložil Yayoi-chan, Út, 2013-07-09 15:22 | Ninja už: 4109 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Napínavé, musím pokračovať, mám novú závyslosť! Laughing out loud

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2009-12-04 19:18 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

je to strašně zapínavé .. hned musím jít dál Laughing out loud

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Čt, 2008-12-04 16:47 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Jdem si přečíst další..heh..a kdy se budu učit?? RÁÁNO...JJ..

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Po, 2008-11-17 02:17 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Neplatí to neplatí Laughing out loud
číst v noci se to nevyplácí..vážně ne Laughing out loud
chytala sem nonstop výtlem
Kill Pary and his flair Laughing out loud
dobřéé už sem zticha Laughing out loud je to skvělý Eye-wink

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-10-24 18:09 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Ty vieš písať vážne zdrvujúco, ako teraz myslím, že ma to tak baví a si jedno veľké prekvapenie, rovnako tvoja tvorba Laughing out loud
každou časťou som viac a viac závislá na tvojich príbehoch, no ak nebudeš pridávať dlhšie ako jeden deň, asi umriem od nudy... Sad

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Konoha Naruto
Vložil Konoha Naruto, So, 2008-10-18 16:26 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

To je skvely fakt...mel bys delat nejakyho spisovatele fakt good

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-08-24 02:32 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

ehm...ehm neni co dodat. Je to prostě skvělé.

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-13 17:06 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

nj dochází mi slova :.. Smiling super ultra skvělé Smiling

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-08-05 09:46 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

paráda,tento pribeh

Obrázek uživatele Dai-sensei
Vložil Dai-sensei, Ne, 2009-03-29 15:36 | Ninja už: 5680 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

S tým možno len súhlasiť... Páčia sa mi tie smajlíky namiesto vypisovania mien.

TestIq.sk - Iq test zadarmo

My authentic japanese name is 鈴木 Suzuki (bell tree) 千秋 Chiaki (very fine in autumn).Take your real japanese name generator! today!Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

Jop, už to tak bude Dai je členka KMYaY. A je na to hrdá...

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Ne, 2008-07-13 18:08 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Dobrý!!!

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-07-10 22:54 | Ninja už: 5982 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Jééééé zase superově useknutej konec. No musim dál nebo napětím prasknu jak struna na kytáře. Smiling Jop

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Pá, 2008-07-04 15:36 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

je to uplne super mas to dobre vymyslene

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Pá, 2008-06-27 21:14 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

uu ncool bezim dalej

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-05-28 19:08 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Ůžasný! Píšeš fakt super povídky! Se du mrknout(jako obvykle) na další=).

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-05-26 18:58 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Hey super dílek!!! Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-20 16:37 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

poslední díl hotov a poslán Cool

[img][/img]

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Út, 2008-05-20 16:39 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Wauuuuuuuuuu.... Kakashi YES

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-05-19 22:01 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Paraaad ataj ty dva dilky jsem slupla jedna radost... Kakashi YES jenom pekne pokracuj Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-19 21:42 | Ninja už: 5897 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Skvělý! Ty vážně dobře píšeš... jen, prosím tě Kyuubi a ne kiubi, ale detaily, to máš jedno, nechci poučovat...Laughing out loud
Btw s těmi smajlíky - originální nápad Laughing out loud
Moc se těším na další, NS 4ever!Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-05-19 22:45 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

jasně , hned to napravím Laughing out loud , hmm a nebo až o reklamu house Laughing out loud
edit: no tak sem to opravil
btw ne né , ty dobře píšeš Laughing out loud já jen ťukám na klávesy Laughing out loud
jo souhlas Naruto Sakura 4ever

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Po, 2008-05-19 21:34 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Super,úžasne si to vymyslel Kakashi YES