manga_preview
Boruto TBV 09

2. šance - kapitola 7 – Nitsuki

Už nemůžeš?!“ Zařval jeden z jejích protivníků a vrazil jí pěstí do břicha, tak že se již neudržela a skácela se k zemi v bezvědomí.
„Sakra!“ vykřikl Kakashi.
„Co teď s nimi, to nemam šanci dát sám!Ale, možná! Kage bunshin no jutsu!“ Naklonoval se Kakashi .
„Musím doufat že se Naruto co nejdřív vzpamatuje, jinak bude problém a to ne jen s feudálním pánem!“

Mezi tím zase v onom sklepení.
„Cože, to už jsem zase tady? Vždyť nespím! Leda že by mě dostali?!“ Sakura
„Kudy se sakra šlo ke Kyuubimu?“ Nadávala si Sakura za to že si nepamatovala cestu bludištěm ve kterém byla zatím jen 2x Laughing out loud . Z ničeho nic se ale objevila záchrana.
„Jsi slabý hochu!“ Opět provokoval Kyuubi Naruta, což pomohlo Sakuře aby se zorientovala ve spleti chodeb.
„Nejsi slabý!“ Vlítla do místnosti s pečetí. „Jsi jen vyčerpaný! Všichni jsme vyčerpaný Sad!“
„Cože, zase ty! Tak tebe už taky dostali! Oba jste slabý!„ Vysmívala se liška oboum.
„Už sem ti řekla že jsme vyčerpaný! Nerada se opakuji!“ Bouchla naštvaně Sakura do pečeti.
„Au.“ vzlykl Naruto a vyplivl krev.
„Jé promiň, neuvědomila jsem si kde jsem.“
„Sakra děvče, tomuhle říkáš vyčerpaná?“ Vzpamatovával se Kyuubi z tlakové vlny.
„Ne! Tomuhle říkám nas*aná!“ Obořila se dívka jeho směrem.
„Radši vymysli jak se z toho vylížeme!“ Zakašlal Naruto a držel se za břicho.
„No, to by mě taky zajímalo, ale teď se bojím víc než o nás o feudálního pána!“
„To nemusíš!“ Kašli, kašli. „Když jsme spadli z té věže poslal sem jednoho klona aby se o něj postaral, teď už jsou oba v Konoze, vesnice bohužel nemůže poslat pomoc kvůli nedostatku shinobi po válce.“
„Pomůžu vám, oběma! Tvá dívka se mi zalíbila Naruto, její agresivita je cílem k vašemu úspěchu.“
„Co to meleš?“ Nechápavě civěla Sakura jak se k ní blíží…..“

„Ha už se konečně probouzíš.“ Usmál se Kakashi bránící obě těla.
„Nech to na nás Kakashi!“ Naruto
„Jak to myslíš na nás? Sakura je v bezvědomí.“ Nechápal Jonin.
V zápětí se kolem Naruta objevila Kyuubiho chacka, která se pomalu blížila k Sakuřině tělu a měnila svou barvu z oranžové na růžovou.
„Co to sakra je?“ Divili se útočící Anbu. sakura kyuubi 1
„Nitsuki no Jutsu!“ Zařval Naruto. (Má to znamenat spojení dvou, japonsky neumím tak doufám že je to dobře Laughing out loud )
Sakura otevřela oči, její původně krásné, svítivě zelené oči se začali měnit. Zelená barva se změnila na svítivě červenou ve stylu Narutvých očí. Sakuřina síla rostla, rostla ruku v ruce s její agresivitou.
„Jak se jim tohle povedlo?“ Divil se Jonin uhýbající tlakové vlně , která se zvedla po Sakuřině probuzení.
Naruto a Sakura teď společně stály proti asi 50 posledním ninjům vesnice skryté v kamení. Z obou mladých ninjů sála chakra Kyuubihi. Kolem Naruta to byla chackra jeho obvyklé oranžové barvi. Sakura měla kolem sebe neznámou růžovou chackru. Obě síly se spojovali jedním obrazcem vypadajícím jako ocas 9ti ocasé lišky a barva pozvolna přecházela z oranžové na růžovou.
„Tak pojďte vy sv**ě!“ Zařvala Sakura a pouhým dotekem odhodila 2 ninji , kteří se na ní řítili, až za brány vesnice.
„Pěkně.“ Pousmál se Naruto a začal též kosit protivníky.
„Tak tohle myslel tím, nech to na nás. Bojím se jen aby to nemělo na Sakuru nějaký vedlejší dopad.“ Kakashi
„Rychle zajděte pro feudálního pána, tohle jim nesmí projít!“ Zavelel voják ale nedostal kladnou odpověď.
„Není tam, je pryč!“
„Sakra, poďe…..“ Nedořekl ninja a byl Sakurou poslán na misi Apolo11.
Snaha všech vojáků byla marná, nedokázali se k páru ani přiblížit, a pokud se to nějakému šťastlivci náhodou povedlo, jeho zbraň se otupila o Kyuubiho chakru a byl poslán jedním z dvojice mladých bojovníků na dovolenou.
„Tak to bychom měli.“ Usmál se Naruto po boji.
„Pěkně děcka.“ Kakashi YES , ozvalo se z věže.
„Počkej Naruto, ještě ti dlužím za to nitsuki, zdá se ti že by sme byly nějak spojený?!“ Dala Sakura Narutovi pěstí a asi jí nedošlo že má pořád znásobenou, už tak svou brutální sílu, kyuubiho chakrou. Chudák Naruto se zastavil až o zeď věže a chakra z něj pomalu vyprchala. Naruto zůstal v bezvědomí, díky součtu Sakuřiny rány, vyčerpaností testy a hladu.
„Sakuro , vy jste ale byli spojení po celou dobu boje Kyuubiho chackrou.“ Usmál se kakashí a hodil si Naruta na rameno.
„Cožo?“ Uvědomovala si Sakura po rozplynutí chakry co udělala.
„Sakra, já nechtěla to ta chack…“ Nedořekla dívka větu a upadla též do bezvědomí, díky součtu stejných věcí jako Naruto , pokud ovšem nepočítáme ránu , kterou nedostala a testy , kterými si nemusela projít.
„Ta holka se mi líbí, jen by mi nemusela přidělávat práci!“ Řekl si Kyuubi po bitvě. ( jen pro ujasnění , řekl si to sám pro sebe, nikdo u něj zrovna nebyl Eye-wink )
Kakashi si hodil Sakuru přes druhé rameno a vydal se na cestu do Konohy.

Sakura se probudila v nemocnici v Konoze. Tentokrát však nebyla ošetřující ninja, jak byla zviklá, ale pacient. Něco se jí ale na tom pokoji nezdálo.
„Aha, od kdy má nemocnice dvoulůžkové pokoje?“ Divila se dívka.
„To je Naruto?“ Pohlédla vedle sebe na 2. postel a uviděla něco, co by se dalo přirovnat spíše k mumii než k Narutovy.
„Už jsi se probrala?“ Vešla do pokoje Tsunade.
„Jo.“ Sípla Sakura, ale nešlo jí moc dobře mluvit, chtěla se pohnout, ale to také nešlo.
„Radši se moc nehýbej, tvé svaly by to nemuseli vydržet!“
„Co se mi stalo?“ Zeptala se Sakura s velikou námahou.
„Podle toho co mi řekl Kakashi jste měli celkem slušnou bitvu, Naruto ti propůjčil chakrou 9ti Ocasé lišky, nebýt tvých regeneračních schopností asi by to tvé tělo nevydrželo a rozpadlo se!“
„A Nar.. Na..“ Sakura nemohla ani doříct vyčerpaností jméno.
„Naruto? Je na tom o trochu hůř než ty, podle všeho nebyly jeho zranění způsobeny bojem ale spíše prudkým nárazem do stěny. Podle všeho jsi ho na ní ještě pod vlivem Kyuubiho vrazila. Má roztříštěnu většinu kostí v těle.“
Sakuře se vybavil ten okamžik, kdy se na Naruta naštvala kvůli názvu jutsu, a rozbrečela se.
„Není to tvoje vina, nemůžeš za to, Naruto umí kyuubimu vzdorovat, ale ty na to nejsi zvyklá a tak ses nemohla ovládat.“ Snažila se Tsunade Sakuru uklidnit.
„To bu.. bu.. de v po…po… poho… ho…dě Sa…saa…Saku…Sakuro.“ Přidal se do utěšování Naruto, kterému ovšem stejně jako Sakuře nešlo moc mluvit.
„Ani jeden by jste neměli moc mluvit, je to při momentální léčbě jen zátěž na váš organismus.
Díky vaší regeneraci odhaduji že budete oba zdravý tak do týdne. A doufám že ani jednoho z vás nenapadne zdrhat, zvlášť tebe Naruto, už z tohoto důvodu jste na stejném pokoji.“ Nechtěla si Tsunade připustit, že je prostě k sobě po tom co se stalo, dát musela.
Naruto by jí na to asi něco řekl ale nemohl mluvit a tak jen ležel.
„Tak za týden bychom vás mohli propustit a týden poté se budete regenerovat doma.“
Naruto se v koutku duše radoval a Sakura přemítala kolikrát se Naruto pokusí o útěk.
K jejímu údivu se nepokusil zajít si na rámen ani jednou a za týden je oba propustili domů.
Děj posledních událostí jim doslova změnil život. Naruto přestal dělat blbiny a Sakura konečně nechala proudit své city k němu. Naruto se Sakurou spolu začali chodit, a co bylo dál ? To nevím protože jsem se nad tím nezamyslel Laughing out loud .

„Jakto ty idiote, já chci vědět jak to dopadne!“ Zařvala na vypravěče (mě Laughing out loud ) Sakura
„Jasně jasně, počkej já to napravím.“ Nechci dostat pěstí Laughing out loud
„To bych ti doporučovala!“
„Dobře dobře . Hmm. Naruto a Sakura se spolu oženili a žili spolu šťastně až do smrti.
„ A?“ hrozila dívka pěstí.
„A měli spolu dceru, krásnou a chytrou po matce a s dvěma chakramy po otci.“
„A?“ Začala si Sakura nasazovat rukavice.
„Naruto se v 30ti stal hokáge a já už nevím tak mě prosím nebij. Ááááááááááá.“ Zdrhnul sem Cool.
„To už je lepší, tak koukej ještě něco napsat nebo si tě najdu! SmilingSakura
Konec

Poznámky: 

Ten konec, no sem nevěděl jak to zakončit Laughing out loud a nechtělo se mi vysvětlovat v stylu info Cool.
A ještě jednu poznámku Smiling zkontrolujte mi prosím ten to příklad:
Naruto + těžká mise = úspěch + Narutův pobyt v nemocnici.
Já jen jestli mi to dobře vyšlo Laughing out loud
FF možná taky ještě napíšu Laughing out loud nechci dostat do huby, jestli teda budete chtít Eye-wink

4.935485
Průměr: 4.9 (62 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yayoi-chan
Vložil Yayoi-chan, Út, 2013-07-09 15:37 | Ninja už: 4116 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Parádne FF, parádnejšie ukončenie!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, Pá, 2011-12-09 15:31 | Ninja už: 4662 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Super, ještě že máš další díly nebo bych byla asi jako Sakura xD

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2011-08-31 18:31 | Ninja už: 4624 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Originální zakončení Laughing out loud

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Pá, 2009-12-04 19:29 | Ninja už: 5527 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jasně že chceme a opravdu ti do jde tak neořesrávej jasný?

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, Pá, 2008-12-12 21:07 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

tak jo pary povedlo se ti to prave sem zavisla na vetsine tvych povidek Laughing out loud

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Čt, 2008-12-04 16:57 | Ninja už: 5652 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

LOL..ten konec..FAMOZNÍ! Ale chce to ještě druhý díl..heh..'přemýšlí' on ten druhej asi bude, cwo?? Jdu na něj...DÍKY ZA TO NARUSAKU!!!!!

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Čt, 2008-11-27 20:42 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

byla to bomba...a ten konec taky supr...jo a ta rovnice ti vyšla naprosto bezchybně hihi

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-10-24 18:13 | Ninja už: 5801 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Nádherný záver, krásne si to ukončil...
jediné čo je mi trochu ľúto, že to končíš...
jediná záchrana je pokráčko Do pekla a zpět Kakashi YES
ďakujem Ti za úžasnú sériu, fakt zahriala u srdiečka

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Út, 2008-09-02 21:07 | Ninja už: 5805 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

fakt skvelyyyyyyyyyyyyy a hned jdu na dalsi serii Smiling

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-08-24 02:40 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Neni co dodat, je to prostě kouzelný a dokonalý! Laughing out loud

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-13 17:12 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

nj hezké Smiling

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-08-05 10:02 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

konec bol supr a ten príklad ti vyšiel dobre !!

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Út, 2008-08-05 00:24 | Ninja už: 5760 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

ten konec byl bestovní =)) skvělá ffka, našla sem si dalšího oblíbeného autora ff Eye-wink

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-08-05 08:45 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

vážně ? Smiling tak to mě moc těší Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Pá, 2008-07-18 19:42 | Ninja už: 5780 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

dobry konec ale myslim si ze si vsichni dokazeme predstavit co bylo dal a jinak super dil a povidka.

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, Ne, 2008-07-13 18:20 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Fakt Pěkný!!!

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Akimoto Kaito
Vložil Akimoto Kaito, Čt, 2008-07-10 23:07 | Ninja už: 5988 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

Super konec. Tak tohle byla super série, jsem zvědavej na další. Jo a pro pořádek zvykat se píše s y, páš je to vyjmenované slovo, ale nic si z toho nedělej.Já mám vždy z diktátu za 5. Smiling Tak jdu na to pokráčko.

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Pá, 2008-07-04 15:46 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

Ten koniec bol genialny!!!!

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-07-01 13:51 | Ninja už: 5994 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Ha já ti slibovala, že si ty tvoje dílka přečtu xDD a co slíbím, to splním!! Tohle je geniální FF (sice tam máš chyby, to jo a není jich málo xD) ale od prvního dílu jsi se moc zlepšil xDD pstě skvělý xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-07-01 13:56 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

fíha díky Smiling od tebe to potěší Sticking out tongue

[img][/img]

Obrázek uživatele Takara
Vložil Takara, Po, 2008-06-30 14:05 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 370 | Autor je: Prostý občan

je to geniaaaaaaaaaaaaalne...idem na dalsiu seriu Smiling

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Pá, 2008-06-27 21:23 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

super Kakashi YES narusaku ideeee

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Po, 2008-06-23 19:14 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

tak toe neco!!dlouho uz me nezacla bavit naka seriovka jako tato..du na dalsi serii! Smiling

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Čt, 2008-06-12 20:37 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Superne aj ten koniec je uplne super

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Ne, 2008-06-08 15:59 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

prostě skvělé, sem ráda, že si mě konečně přemluvil, abych si to přečetla, nemám slov je to geniální Kakashi YES

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Ne, 2008-06-01 13:42 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

DOKONALE NEMAM SLOV A TEN ORIGINALNY KONIEC...PROSTE SUPER Eye-wink

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-05-28 19:20 | Ninja už: 5837 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Supeeer! Nádhera! Úžasný! Já už newim co dodat. Snad jen napiš pokráčko nebo..nebo..nebo si vezmu samopalxD. Dattebayo=).

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-05-26 19:11 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Jáj supééér!!! Laughing out loud Sakuře to s Kyuubiho chakrou docela sekne! Eye-wink Ae mám menší problém: to Justu (Spojení dvou nebo jak to bylo) tam máš jako Nitsumi a Nitsuki...a který z nich to teda vlastně je??? Puzzled

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-27 07:50 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

no jestli to je teda správně japonsky Laughing out loud tak je to Nitsuki Eye-wink dík za upozornění Laughing out loud nebudu se vymlouvat Smiling sem prostě nepozornej a i to že to 3x přečtu před posláním i po poslání před schválením prostě nestačí Laughing out loud

[img][/img]

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Čt, 2008-05-22 20:12 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no pkene práve som doslova zlupla všetky dieliky naraz, je to fakt dobré Laughing out loud idem na tú druhú sériu...Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.