manga_preview
Boruto TBV 08

2. šance - kapitola 5 - feudální pán

Naruta pustili z nemocnice asi týden po oslavě, když už byl docela zdráv.(Myslím po fyzické stránce Laughing out loud ) Shizune měla co dělat aby ho udržela na lůžku. Několikrát se Naruto dokonce naklonoval a nechal klona ležet v posteli zatím co si zašel na rámen. Shizune ovšem o každé takové intrice věděla a naschvál vždy přišla s injekcí, Narutův klon se ale radši zrušil než aby se nechal píchnout, a tak Shizune hledala spolu se Sakurou Naruta skoro po celé vesnici.
První Narutova noc doma byla skoro jako každá jiná, jen ráno bylo dost neobvyklé.
Ťuk, ťuk, ťuk. „Co to sakra je!“ Otevřel dveře Naruto a hned mu přilítla facka.
„Au, za co to bylo Sakuro.“
„To aby ses probral, máme se ihned dostavit do kanceláře páté.“

„Dobrý den seinsei.“ Pozdravila Sakura Tsunade
„Ahoj babi.“
„Jé, dobré ráno Kakashi, nevšimla sem si tě.“ Uvítala se Sakura i s Kakashim.
„Kde je Kakashi, kde, kde?“ Rozhlížel se Naruto po místnosti.
„Za oknem blbe!“
„Á, ahoj děcka, koukám že máte dobru náladu.“ Pousmál se spokojeně Kakashi a byl rád že je vše při starém.
„Takže, týme Kakashi, vaším úkolem je….“
„Tsunade, Tsunade, přišel dopis z skryté kamenné!“ Vřítila se do místnosti Shizune rychlostí alá Felipe Massa.
Tsunade se zahleděla do dopisu, a po chvíli řekla.
„To není dobré!“
„Co se tam píše.“ Odtrhl se Kakashi od knížky.
„Skrytá kamenná unesla feudálního pána země ohně, chtějí ho vyměnit za Naruta!“
„To přece nemůžou!“ Vykřikla Sakura.
Naruto se smutným obličejem hleděl do země a nic neříkal.
„Obávám se že můžou, jsou ve výhodě. Pokud se s feudálním pánem něco stane odnese to celá země. Bohužel tohle rozhodnutí není jen na mě ale i na správní radě.“
„Tak se vydáme do skryté kamenné a osvobodíme feudálního pána.“ Navrhla Sakura.
„To není tak snadné, pokud se tam vydáte a budete spatření, zabijí feudálního pána!“
„Já pudu!“ Řekl odhodlaně Naruto.
„To nemůžeš, oni tě zabijí!“ Sakura
„Správný shinoby a zvláště hokáge má chránit svou vesnici!“ Naruto
„Ochráníme jí!“ Vyhrkla Sakura.
„Ano vesnici možná ano, ale tady už nejde o vesnici, tady už jde o celou zemi!“ Začal Naruto, a ne a ne se nechat ukecat.
„No Naruto, rozhodl ses sám, i když s tebou nesouhlasím je to pro dobro země! Kakashi, Sakuro doprovodíte Naruta až do vesnice skryté v kamenní kde ho vyměníte za feudálního pána a vrátíte se zpět do vesnice, to je vaše mise!“
„To nemůžeš, nemůžeš mu dovolit aby to udělal!“ Snažila se Sakura bránit Naruta!
„Je mi líto Sakuro, ale tady už nejde jen o vesnici ale o dobro celé země.“ Řekla sklesle Tsunade.
„Vyrážíte ihned!“
V místnosti zůstala pouze Tsunade a s velice smutným obličejem přešla k oknu pozorovat tým Kakashi jak odchází na misi.
„Naruto, právě jsi ukázal jak jsi skvělí ninja, doufám že to dobře dopadne.“

S týmem Kakashi se přišla rozloučit celá vesnice. Po opuštění Konohy se vydali směrem skrytá kamenná. Naruto i přes svojí ukecanost byl po celou cestu úplně potichu a vypadalo to že nad něčím stále přemýšlí. Sakura se snažila zakrývat smutek a Kakashi? Kakashi se cestou rozbrečel s výmluvou.
„Ta knížka je tak strašně smutná.“
Ale všichni tři věděli kvůli čemu brečí. ( Sakra Kakashi to bych do tebe neřekl Laughing out loud )

Asi okolo 9té hodiny Kakashi rozhodl.
„Tak děcka, tady rozložíme tábor, do skryté kamenné dorazíme zítra.“
„Kakashi, co s Narutem udělají až tam dojdeme?“ Zajímalo Sakuru.
„Jo, to já nevím, ale rozhodně mu nepřinesou pod nos misku rámenu, tím chci naznačit že rozhodně nic příjemného!“
Naruto seděl opodál a vypadalo to že se Sakuře i Kakashimu stranil, asi jim to chtěl ulehčit, ale nešel na to zrovna z toho nejlepšího úhlu.

„Naruto nechceš si o něčem popovídat?“ Snažila se nastolit Sakura konverzaci. Naruto byl však potichu a bylo na něm vidět že se trápí.
„Naruto, můžeš mi alespoň odpovědět když s tebou mluvím!“ Ale Naruto byl stále zticha.
„Nech ho Sakuro, pravděpodobně mu ještě nedošlo pro co se rozhodl a musí si to hlavě urovnat.“ Ozval se Kakahi. Sakura jen smutně přikývla a šla se uložit ke spánku.

„Neměl bys jí takhle ignorovat, už takhle to těžce snáší!“
„Jo já vím, ale nechci jí to dělat těžší.“
„No možná nechceš, ale děláš, takového tě nezná. Skleslí, tichý, to není ten Naruto kterého zná!“
„Měl by ses chovat úplně normálně! Dokonce ještě stále nevěřím že jsi to tak lehce vzdal, Naruto kterého znám se přece tak snadno nevzdává! Sám jsi nám předvedl před 2ma týdny že ten Naruto ještě není pohřbený v hrobě!“ Tahle Kakasiho slova se Narutovi vryla do paměti.
„Máte pravdu seinsei!“ Řekl již omnoho radostnějším hlasem Naruto.
„Tak se mi to líbí! Ale teď pojď spát, zítřek nebude lehký den pro nikoho z nás!“ Usmál se Kakashi a ulehl ke spánku.
„Dobře.“ Pokývl Nauto a uložil se taky.

Když se Sakura ráno probudila, málem nevěřila vlastním očím. Naruto se šťastným výrazem v očích opékal na ohni králíka. Kakáshiho probudila chvíli po Sakuře krásná vůně zvěřiny.
„Dobré ráno.“ Pozdravil oba teď již opět hyperaktivní kluk.
„Musíme se dobře najíst, před dnešním příchodem do kamenné.“
„Hmm tak to si nechám líbit.“ Usmál se Kakashi.
„Naruto, kdes vzal toho králíka? Snad jsi nebyl nějakého ubohého králíčka ulovit v lese!“
„Jasně že ne.“ Zalhal Naruto protože věděl že by jinak Sakuru nedonutil sníst ani jedné sousto.
„Tak děcka je čas vyrazit.“ Zavelel Jonin po dobré snídani.

Tým Kakashi vyrazil celkem slušným tempem. Ke kamenné to měli ještě asi hodinu cesty a tak Naruto navrhl že si zahrají slovní fotbal. Jeho návrh neměl dlouhého trvání, protože Sakuře se nepodařilo najít slovo na G , které by ještě nepadlo a tak Narutovi jednu flákla, za to že má tak blbý nápady. Načež Naruto vymyslel další hru, ale když se podíval na Sakuřin vražedný výraz, sám sobě si radši jedno fláknul aby byl potichu.

„Tak támhle to je. Jak se cítíš Naruto?“ Optal se Kakashi.
„No …. Úplně normálně .“ Vykřikl Naruto ale to už byly u brány Kamenný.
„Takže tohle je ten malej fracek co sundal polovinu armády kamenný?“ Udivil se voják , který je čekal.
„Dobře zajměte je všechny!“
„Cože!?“ Vykřikl Kakashi.
„Být tebou tak se nebráním nebo ten váš feudální pán odnese!“
„Toho skrčka odveďte do laboratoře, a tyhle 2 do vězení!“
„Nééééé Narutóóó!“
„Sakuróó!!!“
„Moc sebou nemel nebo….“
„No jo, no jo.“ Nesouhlasně přikývl Naruto.
„A co bude s feudálním pánem?“ Řekl Kakashi, kterého vedli vojáci do vězení. Ano mohl by se bránit, ale to mohlo ohrozit život feudálního pána.
„Neboj se, pustíme ho, až dokončíme pokusy na vašem kamarádovi.
Kakashiho s Sakurou odvedli do chackrového vězení, ze kterého se ani Kakashi nedokázal dostat. Oba byli přikováni k stěně a vyseli asi metr nad zemí.
„Co dělají s Narutem?“ Strachovala se Sakura.
„Pravděpodobně na něm provádějí pokusy, ale nevím jakého zaměření.“
„Nemyslíš si snad že by…?“
„Ne, určitě z něj nevyndají kkyuubiho, na to je to moc cenné pokusné morče.

Večer toho dne přivedli Naruta za nimi do věznice. Přivázali ho do okovů a odešli. Naruto dýchal ale byl v bezvědomý. Sakura potichu brečela a Kakashi byl nas*aný že kamenný nedodržela slovo.
Asi za dva dny, když Sakura večer usnula objevila se opět v tom divném sklepení. Bylo to tam ale mnohem poničenější než pamatovala. Vydala se opět tou cestou kterou šla kdysi.
„Sakuro si to ty?“ Ozval se Narutův hlas.
Když Sakura spatřila Naruta, nevypadal vůbec dobře. Jeho tělo (navenek) vypadalo úplně normálně ale duše byla poničená. Naruto měl opuchlý oči , po celé hrudi šrámy a krvavé rány. Jinými slovy co nebylo vidět navenek, to co kyuubi dokázal vyléčit se projevovalo na Narutovo duši.
„Naruto!“ Vykřikla dívka. „ Ty vypadáš Sad , co to s tebou sakra dělají.“
„Radši se ani neptej.“
„On sám to pořádně neví, po 5 minutách upadne vždy do bezvědomí kvůli veliké bolesti.“ Ujasnil kyuubi Sakuře situaci.
„A kde se tady zase ty bereš! Že by?“ Divil se kiubi.
„Sakuro, miluješ Naruta?“
Sakura se ale zdráhala odpovědi, když se však zadívala do Narutových opuchlých očí, musela odpovědět.
„Ano.“ Vykřikla a rozbrečela se.
„Sakuro.“ Řekl jen těžce Naruto.
„Tak je to tedy!“ Řekl Kyuubi , protože byl nad věcí.
„Co?“ Divila se Sakura
„Jen pravá láska může spojit 2 srdce a duše v jednu (o). Proto tě tu vidím již po druhý, protože oba i když o tom třeba nevíte , sdílíte lásku k tomu druhému.“ Vyjasnil vše lišák ryšavá.
„Pořád jste v tom vězení?“ Vyhrkl pomalu Naruto.
„Jo a jak to tak vypadá tak tam budeme ještě dlouho.“
„To nedopustím!“ Vykřikl Naruto a jeho rány na duši se začali regenerovat.
„Co nedopustíš?“ Optala se Sakura.
„To aby holku co mě miluje a mého seinseie drželi ve vězení a nedodrželi tak slib!“
Sakura se probudila ze snu a pohlédla vedle sebe. Naruto byl taky vzhůru.
„Jsi připravená?“
„Myslíš to vážně?“ Ozvala se láskyplně Sakura
„Jo!“ Řekl odhodlaně Naruto.
To probudilo i Kakashiho.
„O čem to mluvíte děcka??“

Poznámky: 

Tak já ještě nekončím, když mě na záchodě napadlo tak pěkné pokračování, tak sem prostě neodolal Kakashi YES .Mimochodem , tohle jsou 2 díly v 1 Laughing out loud poděkujte nudě, je hrozná. Doufám že sem neodradil příznivce NaruHina ale prostě pár NaruSaku mám rád.

5
Průměr: 5 (73 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yayoi-chan
Vložil Yayoi-chan, Út, 2013-07-09 15:07 | Ninja už: 4109 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Konečne nekdo zabil nudu Smiling Parádne to je, palec hore!!

Obrázek uživatele ero-sennin naruto
Vložil ero-sennin naruto, Út, 2012-12-04 19:53 | Ninja už: 5113 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

anooo !!!! NaruSaku diki bože !!! prosim podporte ak budete mat čas

Obrázek uživatele AkioShigeru
Vložil AkioShigeru, St, 2011-08-31 18:11 | Ninja už: 4617 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

FF NaruSaku mám nejradši je strašně těžký je najít moc lidí o nich totiž nepíše Sad

NaruSaku 4EVER

Obrázek uživatele gagar
Vložil gagar, Po, 2011-05-30 09:08 | Ninja už: 4789 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Pár NArutSaku he nej Laughing out loud

Moje FF Legenda jménem Uzumaki NAruto http://147.32.8.168/?q=node/86243 Na ni navazuje Legenda jménem Namikaze Naruto http://147.32.8.168/?q=node/88042
Černý přízrak http://147.32.8.168/?q=node/88596. Namikaze Kuran no shinjitsu http://147.32.8.168/?q=node/91025. Vesnice Krvaé mlhy http://147.32.8.168/?q=node/92142. Přečtě te si, a když tak zanechte koment:d Přijímám i kritiku. Moc díky všem kdo čtou moje povídky.

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Čt, 2009-12-03 22:19 | Ninja už: 5520 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

souhlasím stebou alespoň někdo kdo vydává FF s párem NArusaku .. je to ńádhera a vůbec mě to nenudilo ... bohužel už musím opravdu končit .. zítra budu určo pokračovat

Obrázek uživatele NaruSakuManiac
Vložil NaruSakuManiac, Čt, 2009-06-25 18:19 | Ninja už: 5411 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

tomu ver NaruSaku je naj. Ja moc Hinatu nemusím.

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Čt, 2008-12-04 16:36 | Ninja už: 5645 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

JOOOOOOOOOOOOO!!!! Já jsem doufala, žwe to bude NaruSaku....Díky..MUCK..Sakura

Obrázek uživatele Nemehlo-chan
Vložil Nemehlo-chan, Čt, 2008-11-27 20:24 | Ninja už: 5815 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

je to prostě bomba...hned du na další díl

Obrázek uživatele Buuublinka
Vložil Buuublinka, Ne, 2008-11-09 21:22 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 1399 | Autor je: Prostý občan

Mechechééé Laughing out loud
myslím, že všecko už sem ti řekla na ajsku Laughing out loud
ale z tý lišky psycholožky fakt nemůžu Laughing out loud a citlivej Kaka je taky něco Laughing out loud
ehéém..zase někdy příště přečtu další díl Laughing out loud teď to vážně nestíhám Laughing out loud

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Pá, 2008-10-24 18:04 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

A kto by nemal rád tento pár? Laughing out loud
veď to je na voľbe každého z nás a myslím, že si ich viem predstaviť aj naživo, takže to nebude také hrozné Laughing out loud
je to super, ešte že si pridal dva diely v jednom, inak by som to mala príliš rýchlo prečítané a príšla tak o dvojitý pôžitok z tvojej práce Kakashi YES

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, Ne, 2008-08-24 02:22 | Ninja už: 5811 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Já mám ráda oba páry jak NaruHina, tak i NaruSaku. A tohle je fajn povídka.

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), St, 2008-08-13 16:57 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

bomba díl [ jako vždy :)]

Obrázek uživatele Ramengirl
Vložil Ramengirl, Út, 2008-08-05 09:23 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 320 | Autor je: Prostý občan

Naruto + Sakura je aj moj oblubeny pár takže je to super a nielen to ale celá tato poviedka je super Kakashi YES

Obrázek uživatele AddieMystery
Vložil AddieMystery, Út, 2008-08-05 00:07 | Ninja už: 5753 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Prostý občan

sem chtěla napsat můj poslední comment (tenhle to rozhodně není) až na konci celé téhle FF, ale to tvé "když mě na záchodě napadlo tak pěkné pokračování" mě tak šíleně rozesmálo =D jinak celá ta FF, alespoň ty díly co mám doposud přečteny sou super, a co se týče mě, nemám moc ráda pár NaruSaku ale v téhle ffce mi to nějak nevadí Eye-wink

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Pá, 2008-07-18 18:42 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

Jsem rad ze pises par NaruxSaku protoze jen to muj par cislo 1.

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-18 18:48 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

můj taky Kakashi YES

[img][/img]

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Pá, 2008-07-11 10:08 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

to si piš že si mě odradil rád bych četl dál ale když koukám na to že bude Naruto a Sakura tak dál číst nemůžu pač mě to zabíjí Sad

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2011-06-18 21:13 | Ninja už: 4707 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

nic si z toho nedělej, mě taky odradili Smiling asi dál nečtu, a autore, píšeš vážně dobře, škoda jen, že na špatný pár, alespoň podle mě XD

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Pá, 2008-07-11 10:10 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

podle některých jsou další série srandovní Smiling, ale je to tvoje volba Eye-wink

[img][/img]

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Pá, 2008-07-04 15:25 | Ninja už: 5880 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

upe geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalne!!!!!!

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Pá, 2008-06-27 17:53 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jeej Laughing out loud

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, St, 2008-05-28 18:58 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Supeer! Ikdyž mám ráda pár NaruxHina ale to nevadí! NaruxSaku je totiž můj 2. nej pár! Se du rychle mrknout na pokráčko=).

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Po, 2008-05-26 18:47 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Já sice dávám přednost páru NaruHina ae tenhle mi až tak moc nevadí... Eye-wink Moc hezký!!!

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Po, 2008-05-19 21:53 | Ninja už: 19831 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Supeeeeer uzh se tesi mna to pokraacko Kakashi YES

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-05-19 22:00 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

já nevím jo Laughing out loud ale mě se zdá že už tu je Cool

[img][/img]