manga_preview
Boruto TBV 07

Ztráta a zisk 05

Ztráta a zisk 05

Sasuke s celým týmem byli posláni na misi a Naruto zůstal v bytě sám. Myslel si, že si odpočine od tréninku, ale nepočítal s tím, že si ho do parády vezme Lee s Nejim. Zrovna byli v tělocvičně a snažili se o taijutsu.
„Podívej, musíš pořádně vykopnout,“ radil mu Lee a Naruto se ho snažil napodobit.
„Je to marný,“ povzdechl si Uzumaki a sednul si na zem. „Nechápu, jak jsem to všechno mohl umět a teď na to úplně zapomenout.“
Lee si sednul vedle něho a podal mu láhev s pitím: „Do toho se dostaneš, jenom se musíš snažit.“
„Přesně tak,“ přidal se Neji.
„Proč si pamatuju jenom jména, proč si nemůžu pamatovat i techniky a podobně,“ vztekal se Naruto a udeřil pěstí do podlahy. Lee ani Neji nevěděli, jak by mu pomohli. Byli stejně bezradní.
„Naruto, jsi jediný, kdo mě kdy porazil,“ snažil se ho rozveselit Neji. „Dokonce jsi mi otevřel oči a já ti pak pomáhal dostihnout Sasukeho, když odcházel. Všechno se ti brzy vrátí i techniky.“
„Jak odcházel,“ ptal se zmateně. „Kam?“
„Ech,“ zakoktal se Neji a podíval se zděšeně po Leeovi.
„Oni ti to ještě neřekli,“ zeptal se opatrně Lee.
„Co? Kdo mi měl, co říct,“ dotíral Naruto a v jeho obličeji byl vidět náznak vzteku.
„No,“ ošíval se Lee.
„Tak ven s tím,“ prudce se postavil a dožadoval se vysvětlení.
„Začalo to chunninskou zkouškou,“ začal vyprávět Neji. Vyprávěl mu celý příběh o Sasukem, o jeho bratrovi, o něm samotném i těch letech mezitím. Naruto to všechno poslouchal se zatajeným dechem a v jeho očích se zračilo čím dál větší překvapení.
„Takže Itachi je mrtvý,“ zeptal se nakonec.
„Jo, a proto se Sasuke také vrátil,“ přidal se svou troškou do mlýna Lee, pak se zamyslel a řekl: „A abych pravdu řekl, od té chvíle, co se vrátil, jsi se, choval divně. Jako bys ho tady nechtěl. “
„Cože, proč bych to dělal,“ nechápal Naruto a v tu chvíli mu došlo, co bylo hlavním důvodem, proč Sasuke nechtěl, aby s ním bydlel.
„To já nevím,“ pokračoval Lee. „To bys měl vědět ty.“
„Kéž bych si vzpomněl,“ zazoufal si. „Vysvětlilo by se mnoho věcí.“
„Teď se tím nemá cenu trápit,“ uzavřel debatu Lee.
„Přesně tak,“ přidal se Neji a pak ho něco napadlo. Usmál se a řekl: „Naruto zvu tě na ramen.“
„Ramen, co je to,“ zeptal se Naruto.
„Uvidíš,“ chytnul ho Lee za paži a táhnul k východu z tělocvičny.

„Sasuke, zmírni trochu, vždyť nás uženeš,“ stěžoval si Kakashi a utíkal ve stopě za mladým Uchihou. Zrovna se vraceli z mise.
„Nemůžu,“ odsekl Sasuke.
„Proč,“ nechápala Sakura.
„Jde o Naruta,“ vyrazil ze sebe celý červený.
„Cože,“ zeptal se nechápavě Sai.
„Vždyť ho znáš, budu v bytě uklízet nejmíň týden,“ vysvětlil Sasuke.
Sakura se zasmála a řekla: „Neboj, to nebude tak horký.“
„Z toho mám právě strach,“ přidal na rychlosti a za sebe křikl: „Počkám u brány.“
Ostatní tři jenom se po sobě podívali, pokrčili rameny a nechali ho, ať si běží.

„Tsunade-sama,“ vletěla do kanceláře Páté Shizune.
„Jestli to nejsou dobré zprávy, tak tě prohodím oknem,“ ozvala se zpoza papírů Pátá.
„Akatsuki se prý dávají znovu do pohybu,“ vychrlila ze sebe jedním dechem.
„Cože,“ stoupnul si tak prudce, že shodila jeden ze stohů dokumentů. „Kolik jich ještě je, vždyť už musejí být skoro vyhubeni.“
„No podle naši zpráv jich zbývá šest,“ odvětila Shizune.
„Sakra, myslela jsem, že jich je míň,“ pro změnu se posadila a kousla se do prstu. „Co chtějí?“
„Jako obvykle,“ řekla Shizune. „Pátrají po dalších démonech, asi se dozvěděli, že Naruto už není tím starým Narutem, tak se rozhodli, že ho dostanou.“
„Výborně, jako bychom neměli dost svých starostí,“ vztekla se Tsunade. „Proveď potřebná opatření a přiveď mi sem Sasukeho, hned jak se vrátí do vesnice.“
„Rozkaz,“ řekla Shizune a vyběhla z kanceláře splnit úkoly.

Sasuke vbíhal do brány Skryté Listové a hned na něho mávla Shizune.
„Sasuke, okamžitě běž k Páté,“ křikla na něho. Sasuke jenom mávl rukou a změnil směr ke kanceláři Hokageho.
„Co se sakra zase děje,“ mihlo se mu hlavou. „Naruto?“
Mezitím doběhl ke kanceláři, zaklepal na dveře a na vyzvání vešel dovnitř.
„Výborně, už jsi tady,“ vítala ho slovy Tsunade.
„Co se děje,“ vypálil ze sebe hned.
Tsunade odpověděla jenom jedním slovem: „Akatsuki.“
„Naruto,“ zděsil se Sasuke. „Je v pořádku?“
„Zatím ano,“ uklidňovala ho. „Ale znovu se tato organizace dala do pohybu, ale chtěla bych, abys na Naruta teď trochu dohlédl.“
„Myslíte, že si pro něho dojdu přímo sem,“ zeptal se.
„I to se může stát,“ opřela se o ruce. „Už jsem udělala všechna bezpečností opatření, ale i přesto ho hlídej trochu víc, než předtím. Je teď bezbranný. A kdyby se ještě k tomu probudila Liška, byla by to katastrofa.“
„Dobře,“ souhlasil nakonec Sasuke.
„Teď běž domů,“ ukončovala debatu Tsunade. „A ostatním z týmu sedm nic neříkej, zůstane to mezi námi.“
Sasuke jenom kývnul hlavou, otočil se, otevřel dveře a skoro se srazil s Kakashim.
„Hoh,“ vydechl Kakashi při vyhýbání se střetu. Sasuke kolem něho prošel se skloněnou hlavou a ve vlastních myšlenkách. Ostatní se po něm jenom ohlédli.
„To Naruto vyhodil jeho byt do povětří, nebo co,“ divila se Sakura a upřela tázavý pohled po Tsunade. Ta se jenom usmála a řekla: „Nasadila jsem mu brouka do hlavy, ale teď vy. Co se dělo na misi?“

Sasuke stál před dveřmi do jeho bytu a hledal klíče. Hlavou se mu honil rozhovor s Tsunade a sdělení, že Akatsuki se znovu rozhoupali k akci. Pomalu otevřel dveře a opatrně nahlédl dovnitř, připravený na nejhorší, ale k jeho údivu byl byt uklizený, stejně jako když odcházel. Zavřel za sebou dveře, shodil boty a vydal se do pokoje. Byt byl prázdný. Naruto byl pryč.
„Kde vězí,“ zeptal se sám sebe a pokrčil rameny. Vydal se ke své skříni a vytáhnul od tam čisté oblečení. Po cestě byl celkem špinavý, tak chtěl jít rovnou do sprchy. Stáhnul si ze sebe triko a zůstal stát uprostřed místnosti jenom v kalhotách. V tu chvíli zarachotili v zámku klíče a dovnitř vešel Naruto. Skopnul si z nohou boty a až teď si všimnul polonahého Sasukeho.
„To už ses vrátil,“ vyrazil ze sebe a při pohledu na Sasukeho se mu v obličeji objevil vztek.
„Jo, zrovna teď,“ kývnul hlavou Sasuke a divil se, proč se Naruto vzteká. „Děje se něco?“
„Ne nic.“
Uchiha pokrčil v duchu rameny, vzal si svoje čisté oblečení a chtěl projít kolem Naruta do koupelny. Ale zastavil ho jeho hlas.
„Proč jsi mi neřekl, o tom co se stalo před třemi lety,“ pronesl ztěžklým hlasem Naruto a díval se přitom do země, zády k němu.
Sasukemu se v obličeji objevilo překvapení, ale na Naruta se neotočil: „Jak ses to dozvěděl?“
„To je snad jedno,“ odsekl Uzumaki. „Proč jsi mi to neřekl?“
„Já … já jsem chtěl, ale nevěděl jak,“ hlesl potichu Sasuke.
„Měl jsi mi říct o svém bratrovi,“ pokračoval dál v obviňování Naruto a s každým dalším slovem zarážel další a další rány. „I o tom že jsi mě skoro zabil.“
„A jak jsem ti to měl říct,“ ptal se zmučeně Sasuke.
„To nevím, ale jako přítel jsi mi to měl říct. Neměl jsem se to dozvědět od cizích,“ vyhrkl ze sebe poslední větu a rozběhl se ke svému pokoji. Zabouchl za sebou dveře a nechal Sasukeho samotného. Ten ještě chvíli stál v pokoji, ale pak se znovu vydal do koupelny. Shodil ze sebe zbytek oblečení a vešel do sprchy. Otočil kohoutkem, chvíli tam jen tak stál a nechal na sebe dopadat proudy vody, jakoby to byl jeho trest. Pak z ničeho nic bouchnul pěstí do zdi.
„Sakra,“ procedil skrz zuby a zachvěl se.

Naruto za sebou zabouchnul dveře, opřel se o ně a svezl se po nich na zem. Pokrčil kolena, objal je rukama a zabořil do nich hlavu. Tělo se mu otřáslo vzlykem.
Překvapeně si setřel slzu: „Proč brečím?“
Nechápal to, proč brečí? Proč?

Byla jedna hodina po půlnoci a Sasuke se stále převaloval na posteli, neschopný se propadnout do náruče spánku. Nemohl zapomenout na rozhovor s Narutem. Pořád slyšel to jeho obvinění. Vztekle odchodil deku, posadil se a schoval hlavu do dlaní. Po chvíli se zvednul a vydal se do kuchyně. Na sobě měl jenom dlouhé pyžamové kalhoty, byla teplá letní noc.
Došel do kuchyně a natočil si sklenici vody, unaveně se opřel o dřez a trochu upil.

Naruto v druhém pokoji taky nemohl spát a také myslel na to co Sasukemu řekl. Ospale se zvednul z postele, jenom v kraťasech potichu otevřel dveře a vykradl se ze svého pokoje směrem ke kuchyni. Zrovna vcházel do dveří, když narazil do něčího těla. Překvapeně vykřiknul a nebyl sám. Pokusil se něčeho zachytit, aby neztratil rovnováhu, ale nic po ruce nebylo. Sasuke se ho pokusil uchránit před pádem na zem. Pustil sklenici, která se s třísknutím rozbila a tím i vylila vodu. Teď už volnýma rukama zachytil Naruta a strhnul ho na sebe, ale neudržel rovnováhu a i s Narutem se spadnuli na zem. Sasuke na spodu a Naruto na něm.
Naruto celý otřesený zvednul hlavu a střetl se se Sasukeho mírně překvapeným pohledem. A v tu chvíli si uvědomil, co si měl uvědomit už dávno. On se do Sasukeho zamiloval, ale …. !

tak takový krapet kratší díl, bez akce, ale snad se bude líbit a jestli to půjde dobře a mě to ještě bude myslet, tak možná v pondělí to už budu mít kompletní, tak že to pak odešlu ale uvidíme Laughing out loud jinak pěknou četbu Laughing out loud

4.9375
Průměr: 4.9 (48 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SCERY
Vložil SCERY, Ne, 2010-08-01 01:15 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 574 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud

Foxtrot Uniform Charlie Kilo... Laughing out loud

Obrázek uživatele Emilie
Vložil Emilie, St, 2008-10-29 16:16 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 206 | Autor je: Prostý občan

že diel bez akcie xDD Kecáš Sticking out tongue.. Hneď du na pokračko

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Čt, 2008-07-03 15:22 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Díl bez akce?Ty se omlouváš za díl bez akce?Tenhle díl je naprosto suprovej,jako každej díl Smiling Moc moc moc veliká pochvala!Jen tak dál!

Obrázek uživatele Leinara
Vložil Leinara, Út, 2008-06-17 19:19 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 262 | Autor je: Prostý občan

super, skvělý, nemám slov Laughing out loud

Obrázek uživatele Temariii
Vložil Temariii, Pá, 2008-05-30 17:56 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

Je to good Laughing out loud až na to že tyhle 2 .. ehm tenhle pár ráda nemám Laughing out loud

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-05-19 19:07 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Ale Naruto se zamiloval do Sasukeho ale proč,proč se nemoh zasen zamilovat do Sakury. Sakura Naruto
Ale jinak moc dobrej díl už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-05-18 18:16 | Ninja už: 6007 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ale? aké ale? prečo zase v tom najlepšom? neznášam takéto konce......inak fakt dobrý dielik, naozaj som rada, že si zase začala niečo písať Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Ne, 2008-05-18 18:11 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

žjuuuu =D to je hukooot =D

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Ne, 2008-05-18 10:19 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Je to uzasny! Laughing out loud Tak teda podle dohody, ja jdu taky prihodit kapitolku, ale doufam, ze ty co nejrychleji das dalsi Kakashi ^_^ Je to fakt parada!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-05-18 09:27 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Jak poslední dvě nebo tři kapitolky?Sem myslela že to bude delší.No třeba pak napíšeš hned něco super.Ikdyž od tebe je všechno super=).

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Ne, 2008-05-18 09:11 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

všem moc děkuju za kladné ohlasy a můžu říct že už skoro budu finišovat, tekže jestli to půjde všechno tak jak si představuju tak tu večer budou poslední dvě nebo tři kapitoly a když se někde zaseknu tak to bude až v pondělí Laughing out loud

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-05-17 22:56 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

no páni, tak tohle bylo mega super!!! Omlouvám se že zase prudím, ale bude tam ta co dala Kakashimu pusu? Neda mi to spat, musim porad premyslet kdo to byl... *omluva za otravování*

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-05-17 21:21 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Dobre tyyyyyyy je to paradnii Kakashi YES

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, So, 2008-05-17 21:03 | Ninja už: 5809 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

Nádhera.Nemám slov.No konečně se stalo něco.... .Ani newím jak to popsat ale krása, super, skvělý.Doufám že to do toho pondělka stihneš nebo..... newim coXD.

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, So, 2008-05-17 20:55 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

ALE -
Je fakt hodně špatný ukončení! To je naschvál!
Jinak - dokonalost sama Kakashi YES

Obrázek uživatele nyaZzby
Vložil nyaZzby, So, 2008-05-17 20:43 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 28 | Autor je: Prostý občan

Supeeer

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, So, 2008-05-17 20:33 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

First comment Smiling :
No, i když já tyhle páry moc nemusím, tak přiznám, že je to opravdu SKVĚLÉ!! Moc se těším na další díl!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas