manga_preview
Boruto TBV 08

Ešte budeme spolu (Naruto a Hinata)

(A myšlienky a rozhovory sú písané tenším písmom)

Narutovi sa začal objavovať štvrtý chvost. Úplne sa prestáva ovládať a už nevie rozlišovať medzi priateľom a nepriateľom. Ešte že stihol predtým Sakuru odhodiť ďalej od seba. Hlboko vo svojom vnútri bojuje so svojim démonom a snaží sa ho udržať aspoň troška pod kontrolou. Snáď Yamato nemá žiadne problémy a čoskoro príde, aby potlačil silu Kyuubi. A čo Kiba a jeho tím? Čo je s nimi? Sú ešte na žive??

Kiba, Hinata a Shino čelia druhému nepriateľovi z Akatsuki. Vedia, že situácia nie je dobrá. Sai sa ťažko zranil a Yamato s ním šiel rýchlo do Konohy. Sakura je zranená a Naruto v stave Kyuubi nie je schopný normálne rozmýšľať. Niekto tam bude musieť ísť a pomôcť Sakure a Narutovi. Ale niekto bude musieť ostať.
SHINO- ,,Budem to ja, som dosť silný. Dokážem ho zabaviť.“
KIBA – ,,Ja to zvládnem. Som tu ja aj Akamaru. Spoločne to dokážeme.“
Hinata vedela čo chce zo všetkého najviac. Stáť pri Narutovom boku a podržať ho. Ale, to nemohla. Shino a Kiba sú síce odvážni a určite by zostal radšej jeden z nich ako ona, ale tento raz nie!
HINATA - ,, Nie. Ja tu ostanem. Mám proti nemu najväčšiu šancu. Jeho chakra a umiestnenie orgánov v tele je úplne iné ako u normálneho človeka. Jediná z vás viem kam mám presne zasiahnuť. A verte mi!!!...Že neminiem!...Vy choďte a pomôžte Sakure a Narutovi, pokým bude Yamato potlačovať Kyuubiho."
Nemalo zmysel Hinatu presviedčať. Bola pevne rozhodnutá. Shino prikývol hlavou a zmizol.
KIBA - ,, Dávaj si pozor Hinata. My sa ti už o Naruta postaráme.“
Jeho ústa sa vykrivili do smiešnej grimasy a tiež zmizol.

Naruto leží na zemi. Vôbec sa nehýbe a nikto sa o neho nestará. Nikto pri ňom nie je. Cíti to. Pomaly začína otvárať oči. Je krásna hviezdami posiata noc, všade ticho, len neďaleko počuť vodopád. Je to neuveriteľné. Akoby na tomto mieste ešte pred pár hodinami nebol nijaký boj a nikto neriskoval svoj život. Ešte raz zavrel na chvíľu oči a otvoril ich. Okrem toho ticha, teraz počul aj hlasy. Pomaly pootočil hlavou doľava. Videl ako Sakura kľačí na Zemi otočená jemu chrbtom. Oproti nej sedia na Zemi Kiba a Shino.... Naruto už bol na kolenách. Hlava sa mu motala a nevládal. ,,Sakura..heh...Čo sa stalo??... Čo sa deje??“, no jeho hlas sa stratil len v chladnom nočnom vetre. V tej chvíli si uvedomil, že tam medzi nimi niekto chýba. ,,Hinata...Kde je HINATAAA!!“, Naruto sa tackavo plazil k skupinke, ktorá sedela a niečo pozorovala. Všetko ho bolelo. Cítil, že za chvíľu zamdlie, ale nemohol. Musel vedieť čo sa deje. Pokúšal sa vstať, ale šlo mu to len veľmi ťažko. Na chvíľku získal rovnováhu a zaostril pohľad na sediacu skupinku. Uvidel, čo nikdy nechcel vidieť. Ani nevedel prečo, ale ten zdrvujúci pohľad ho úplne zničil. Rozutekal sa. Sakura sa otočila a na jej vyľakanej tvári bolo vidno stopy po slzách. Už len kúsok... už len kúsok a už tam bude. TRESK. Naruto sa potkol a tvrdo spadol na zem. Otvoril oči. Ešte nikdy nebol tak blízko pri Hinate. Jej tvár bola teraz ani nie 10 cm od neho. Len tak ležal na zemi a pozeral na ňu. ,,Hinata, toto nie. Takto to nemalo byť. Prečo si si nedávala pozor. Za to môžem ja. Odpusť mi prosíííím.“, zašepkal jej do ucha, aj keď vedel že ho asi nepočuje. Zamrvil sa a pritiahol sa k nej ešte bližšie. Nežne jej položil ruku na tvár a ešte raz jej pošepkal ,, Sľubujem ti...ešte budeme spolu“.
Nikto okolo ani len nedýchal. Len Sakura sa zmohla na pár slov. ,,Naruto...je to bez nádeje. Takmer nedýcha a s mojim lekárskym ninjutsu už nič viac nezmôžem....heh, už nemôžem nič urobiť (smrk)“, a znova sa rozplakala. Naruto si sadol ale nespustil oči z Hinaty. Cítil v sebe novonadobudnutú silu. ,, Ja ju nenechám odísť! Toto nie je správne. Nevie to čo by mala vedieť. Nikdy som jej to nepovedal....som HLUPAAK!! Pôjdem s ňou za Tsunade-sama ona ju vylieči.“ ,, Naruto, to je nemožné. Ešte nemáš dostatok síl a môže sa ti...“ , ,, Nie Kiba. Nechaj ho. Nech ide.“, povedala rozhodne Sakura. Už Naruta poznala a vedela čo to preňho znamená a že je márne ho o niečom presviedčať, keď si aj tak pôjde za svojim. ,,A dávaj si pozor!!“, stačila zakričať Sakura a Naruto už bol preč.
HINATA-

Kde som to. Som mŕtva?? A kde sú všetci?!...Asi je to už tak. Ale ja nechcem zomrieť!!! Ešte nie!... Musím sa prebudiť z tohto strašného sna... Aah..au...nič...si necítim. KVAP! Žeby to bol už naozaj koniec? KVAP! Čo je to?? KVAP! Hinata mierne pootvorila oči. Vietor jej šľahal do tváre a celú ju mala mokrú. KVAP! A Hinate stekala po tvári ďalšia kvapka-slza...Nevládzem ani len plakať. Zdvihla hlavu k oblohe. A na oblohe nie je ani len obláčika. Oprela si bradu o Narutovo rameno... Až teraz si uvedomila kde je. Naruto ju nesie na svojom chrbte. Bola tak tesne na ňom, že cítila rýchly tep jeho srdca. Inokedy by jej srdce už vyskočilo z tela, ale teraz bol tep čím ďalej tým pomalší. KVAP! Na Hinatu padla ďalšia kvapka. Pozrela na Narutovu tvár. Bola cela mokrá a ošľahaná vetrom. KVAP! Skotúľala sa Narutovi po tvári ďalšia slza a padla Hinate na líce. ,, Vydrž Hinata...Len vydrž...už tam skoro budeme...Tsunade-sama ťa vylieči“. Hinata zavrela oči. ,,Ďakujem ti za všetko..Naruto“. Naposledy Naruta tuho objala a s úsmevom na tvári.... sa vydala na cestu po ktorej už nemohol ďalej kráčať s ňou.

Poznámky: 

No... Laughing out loud, je to moje prve dielo..ale dufam, ze sa vam to aspon trocha pacilo Laughing out loud

4.642855
Průměr: 4.6 (42 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rahzel
Vložil Rahzel, Čt, 2019-01-17 01:42 | Ninja už: 2320 dní, Příspěvků: 745 | Autor je: Student Akademie

Misia 3S: Prvotina. Z toho pramení trochu neuhladená úprava textu, štylizácia a aj nejaká jedna, či dve nezrovnalosti (Yamato vzal Saia do Konohy a zároveň potlačoval silu Kyuubiho? Akosi som si nebola istá, kto mal kde ostať a kto mal kde ísť Laughing out loud). Popracovala by som aj na zjednotení času rozprávania príbehu. Začína sa v čase minulom, no hneď prejde do prítomného, v ktorom myslím aj mohol ostať až do konca. Čo sa týka obsahu, najkrajšie je spracovaný tretí odstavec. Emócie v Tvojom podaní sú veľmi čisté a uveriteľné. Nie je v nich nič násilného, a to sa niekomu nepodarí. K poviedke som sa dostala tak, že ma zaujal názov ^-^

Obrázek uživatele GheTTo.N
Vložil GheTTo.N, Po, 2009-11-09 19:17 | Ninja už: 5284 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

Hinata zomrie? nee precoo ale dufam ze v anime to tak nebudee nee? =(

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Čt, 2011-07-28 16:12 | Ninja už: 4649 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

neboj sa...tento pribeh iba vymmysleli - ona nezomrie. Laughing out loud

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Pá, 2009-10-09 15:09 | Ninja už: 5398 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Akože chudák Naruto ako sa snaží a ty mu spravíš toto... Si to nezaslúžil... vždy sa tak snaží a nakoniec nič z toho... je mi ho ľúto. Každopádne je to pekná poviedka... KVAP Smiling

Obrázek uživatele naruto - kun
Vložil naruto - kun, So, 2009-08-15 04:20 | Ninja už: 5524 dní, Příspěvků: 687 | Autor je: Prostý občan

je to skvele

Obrázek uživatele Ildwins
Vložil Ildwins, St, 2009-01-14 21:49 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 705 | Autor je: Prostý občan

toto je uplne super, a prave tento clanok ma inspiroval k nakresleniu jedneho doujinshi, tak dufam ze mi to vyjde, dakujem yoshino Eye-wink

Moje jediné (a dúfam, že nie posledné) FF o Nejim: Deja vu?

Obrázek uživatele ChidoriKaname-chan
Vložil ChidoriKaname-chan, Čt, 2008-06-26 19:01 | Ninja už: 5893 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Šmutňoučký Cry Ale možná právě proto, je to tak úžasná fanfiction! Smiling SUGOI!

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, So, 2008-06-21 08:49 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

je to mooooc pekny...chudak Hinata

Můj Valenth

Obrázek uživatele TeMaRi.i.i
Vložil TeMaRi.i.i, St, 2008-06-18 17:11 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

j asi myslim ze je to strasne nahderne. nic krajsie som tu zatial nevidela.

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Ne, 2008-06-08 20:14 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

bylo to moc dobrý ale ten konec!!! bééééééééé proč musela zemřít když už to vypadalo nadějne Sad ale jinak moc good Eye-wink

Obrázek uživatele hinata666
Vložil hinata666, Po, 2008-06-02 21:45 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Genin

jeee kráááásnéééé

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., St, 2008-05-28 23:14 | Ninja už: 5833 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

Nový pohled na konec život vztahu NaruHina. Smiling Je to moc hezoučký.


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-05-24 16:00 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To je tak krááásnýýý!!! MILUJU smutný konce! (narozdíl od Sakira...a přitom von čte moje povídky! Puzzled Smiling) No prostě nádhera!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-05-24 11:19 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

NESNÁŠÍM SMUTNÝ KONCE!!!!

Ale good povídka!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Kikkawa
Vložil Kikkawa, So, 2008-05-17 17:13 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Pekne, podarilo sa

Obrázek uživatele Yoshino
Vložil Yoshino, Pá, 2008-05-16 17:02 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

jej diki moc vam za komentare Smiling ...som necakala takuto pozitivnu odozvu Laughing out loud

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-06-08 20:21 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Smutnyyy azh skoro breciim ale peknyyyyyyyyy? Ne, naaaaaadhernej, uuuzasnej skvost... Sad Kakashi YES

Obrázek uživatele Namikaze_Naruto
Vložil Namikaze_Naruto, Čt, 2008-05-15 20:40 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 70 | Autor je: Prostý občan

Vy ste ale co som si doteraz vsimol tak bud sundate Naruta alebo Hinatu a furt ich rozdelite.. to je nefer.. ale inak je to dobre.

Obrázek uživatele Sakura Akatsuki
Vložil Sakura Akatsuki, Čt, 2008-05-15 15:15 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 20 | Autor je: Prostý občan

podla mna to bol ten najdojimavejsi pribeh ktory skoncilk.. skoda ze skoncil takto zle

Obrázek uživatele hrabošík-san
Vložil hrabošík-san, Čt, 2008-05-15 15:08 | Ninja už: 5859 dní, Příspěvků: 319 | Autor je: Prostý občan

smuntnyyy:( fnuk:(


no nečumte a klikejte! Laughing out loud doufám že mně nechcete naštvat -__-