manga_preview
Boruto TBV 08

Diedarova velká láska - (07)

„No a???? Tak je právě viděla já sem taky viděl svého brachu“ řekl Itachi a Konan se na něho hnusně podívala a řekla „ no jo ale ty si ho viděl po pěti letech a ona po dvou dnech“.
„Tobi zvládneš sejít dolů do Konohy a nakoupit masku a plášť samozřejmě necháš doma a hlavně nikomu neříkej že nás znáš a nevolej na ty co si dneska viděl jen nakup a přiď spátky já to skusím promluvit s Inou a pak tě když tak budeme trénovat jasné????“zeptala se Konan opatrně Tobiho.
„Já………jo……….myslím…….co budu muset koupit??????“zeptal se Tobi.
„Všechno co máš na papírku“ řekla Konan a šla za Ino vešla do chatky Ino a Ino se na ní podívala a měla opuchle a červené oči bylo vidět jak moc brečí.
„Co tady děláš??? Přece sem řekla že chci být sama!!!!!!!!!“rozkřikla se na Konan pak jí skočila kolem krku a objala jí „když já je všechny znám a oni znají mě a já mám taková pocit že je mučím“řekla Ino.
„Já tě chápu můj nejlepší kamarád je Pein vlastně bych mu mohla říkat i Nagato znám ho od malička byla sem s ním i v týmu, já, on a Yahiko našim učitelem byl Jiraiya když přišel do naší vesnice rozhodl se že nás bude trénovat když zjistil že sme všichni sirotci přišli sme o rodiče v jedné s mnoha válek v skryté mlžné vesnici. Pein má svou vrozenou schopnost Rinnegan já se penalizuju na boj s papírem a tak sme prostě nejlepší přátelé a nedovedu už si představit život bez něho“ povykládala jí Konan a Ino se hned cítila líp.
Mezitím v Konoze tobi nakupoval a srazil se s Kibou a s Narutem kteří právě nakupovali.
„ÁÁÁ to ste vy“ prořekl se Tobi.
„Co tím myslíš“ptali se nechápavě.
„Ten s tou maskou co byl v lese“ řekl Tobi.
„To si ty co je s Inou???“se samozřejmě ptali.
„Ino, to je ta nejnej členka Akatsuki jediná která se ke mně chová hezky, dokonce mě s Konan učí“ řekl Tobi a až teď mu došlo co právě udělal.
„COOOO INO JE V AKATSUKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!“křičeli na Tobiho Kiba a Naruto společně ale to už tam Tobi nebyl.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ KONAN, KONAN, KONAN JÁ SEM SE PROŘEK PÁNI JA SEM BLBEČEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“ běžel a křičel Tobi.
„Ty v**e debilní, já tě zabiju“ječel na něho Hidan.
„CO ŽE SI UDĚLAL?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?“ječela na něho Konan.
„Já……..sem…..se……..přeřek….potkal…sem… toho……….kluka……co…..na….Ino….volal…a….řek…sem….mu….že….se…..přidala……k….Akatsuki.“říkal udýchaně Tobi. Konan měla v očích vražedný výraz chytla ho do pasti a málem ho zabila když v tom jí zastavil Pein „Konan, Konan, Konan co Tobi provedl tak strašného že ho chceš zabít???“
„Řekl těm klukm s Konohy že je Ino v Akatsuki!!!!!!!!!“ ječela na něho Konan a snažila se vykroutit s jeho rukou.
„Co…….co že to udělal???????“ Zeptal se Pein pustil Konan a chytl Tobiho a začel ho dusit.
„TY DEBILNÍ v**e JAK BYCHOM TI TISÍCKRÁT NEŘÍKAL ŽE NEMÁŠ MLUVIT S CIZÍMI NINJI!!!!!!!!l“ ječel na dusícího Tobiho Pein.
„Ale oni nebyli cizí, viděl sem je na mojí misi“ řekl písklavým hlasem přidušený Tobi.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ TY NEJSI NORMÁLNÍ!!!!“ křikla na něho Konan.
Já vím že to trvalo a je to krátky ale nestíhám školu tak se moc omlouvám
Příště co se stane s Tobim a co Konoha podnikne až zjistí že je Ino zradila???

4.76923
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akatsukiGIRL
Vložil akatsukiGIRL, Po, 2008-05-19 21:04 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

jeeeeeeej to je vazne pekne ... ako vazne .. len dufam ze ino ostane v akatsuki Laughing out loud

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Po, 2008-05-12 21:53 | Ninja už: 5855 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

loool


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, Po, 2008-05-12 19:27 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

NO,TAK TOHLE VYPADÁ DOST ZAJÍMAVĚ.PŘIJDE MI ŽE SI TAM ANI NEVINECHALA ŠPETKU HUMORU BEZ KTERÉ BY SE TO NEOBEŠLO,TAKŽE MŮJ NÁZO...........mmmmmmmm........no prostě SUPER Laughing out loud
JEŽÍŠ TO MI ALE NESMÍŠ DĚLA TAKHLE MĚ NATAHOVAT DLOUHO,PŘÍŠTÍ DÍL TU MUSÍ BEJT BRZO Smiling

Obrázek uživatele S.n.i.p.e.r
Vložil S.n.i.p.e.r, Po, 2008-05-12 14:25 | Ninja už: 6050 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupa

Obrázek uživatele Katriona
Vložil Katriona, Ne, 2008-05-11 20:27 | Ninja už: 5963 dní, Příspěvků: 258 | Autor je: Prostý občan

jaj, hustýýý! Těším se na next díl!