manga_preview
Boruto TBV 08

Diedarova velká láska - (06)

„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ TO JE TA NEJNEJLEPŠÍ SPRÁVA POD SLUNCEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“ vykřikli všichni najednou, Deidary jí hned objal a dal jí pusu.
„Tak lidi dneska uděláme Ině chatku nakoupíme oblečení a zítra de na svou první misi jako člen Akatsuki“ řekl Pein.
„Já budu mít vlastní chatu?????“ ptala se Ino která ještě pořád překvapená s toho co právě řekl Pein.
„Jo každý jí tu má“ řekl Pein „tak teď rozdělíme co kdo bude dělat.
„Já du nakupovat“ řekla Konan.
„Já du najít dřevo“ řekl Hidan.
„Já to vyučtuju“ řekl Kakuzu.
„Já se seženu super-extra-mega-cool barvu“ řekl Itachi a rostomile se koukal na Ino.
„Já seženu květiny“řekl Zetsu.
„Já se postarám o domácí mazlíčky“řekl Kisame.
„Já seženu nábytek“řekl Sasori a zavadil pohledem o Ininy ruce.
„Já seženu sklo na okna“ řekl Deidary a zamilovaně se koukl na ino.
„Já na vás dohlídnu“řekl Pein.
„A já pohlídám Tobiho“řekla Ino, chytila ho za ruku a šla s ním do kuchině.
(Po 8 hidinách)
„Páni to je nádhera“ křikla Ino když viděla v čem teď bude bydlet. Stála tam středně velká chatka tmavě modrofialová. Měla krásné dubové dveře a krásnou střechu. Když Ina vešla dovnitř tak jí to doslova vyrazilo dech. Byl to krásný pokoj plný těch nejúžasnějších věcí byl tam krásny javorový nábytek velká vodní postel a v ní byli opravdové rybky (no jo Kisame).
Bylo už celkem pozdě a tak šli všichni spát. Druhý den Ino vstala oblékla se, pohádala se s kakuzem že je v koupelně moc dlouho nasnídala se a oblékla si svůj Akatsuki plášť.
„Tak de se na tvou první misi jako členky Akatsuki“ řekl Pein a usmál se Ino „ Pudeš na misi s tvým novým týmem Deidarym a Sasorim jo a protože je to jen lehká mise dám vám na zaučení i Tobiho“.
„NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ Ino je chytrá a silná ale Tobi tam bude jen překážet, skoro nic neumí Peine prosíím nedávej ho k nám“. Prosil ho Sasori, Peina.
„Prostě ho tam vezmeš nebo tam nepůjdeš ty nebo si mám na tobě vyzkoušet Rinnegan“ řekl nenávistně Pein.
„Ale Peine……………“ nedořekl větu protože ho přerušil Peinuv naštvaný hlas „ Kdo ti dovolil mi říkat Peine pokud vím tak sem váš šéf a proto mě budete poslochat nebo zemřete je vám to jasné myslím že sem vám až moc povolil provaz“řekl Pein a Sasori se na něho podíval a to co uviděl bylo to nejhorší co kdy od něho viděl spaloval ho tak zlostným pohledem že se na něho musel přestat divat.
„My si ho tam vezme ale nemusíš se k nám chvat jako k nepřátelům my ti přece nic udělat nechceme a jestli si myslíš že k tobě nemáme dostatečnou úctu tak to se pleteš ty si ten poslední s kým by sme se chtěli rozhádat ty si náš šéf ale to neznamená že by si nemohl být i náš přítel, promiň ale musela sem to říct“ řekla Ino s hlasem plným smutku ale i úcty, pein se na ní podíval a v jejích očích viděl naději, štěstí ale i volání o pomoc.
„Sasori máš jediné štěstí že tu ta Ina je, a Ino máš pravdu vidím ti to na očích“ řekl Pein už trochu klidnějším hlasem „ tak je čas vyrazit na vaší misi“ řekl a otočil se a odešel do své chatky.
„Díky že ses mě zastal, Pein když se naštve je to s ním k nevydržení, ale co teď budem dělat máme Tobiho na krku.řekl Sasori.
„Já se o něho skusím postarat, a na jakou misi vlastně deme?????“ ptala se Ina kluků.
„To budeš hodná, a deme na misi která je zacílená na napíchnutí jedné štěnice do lesa aby sme viděli kdo a kdy se k nám blíží je to kvůli Orochimarovi“. Řekl Deidary.
„Kvůli tomu geinovi (sry ale nevím jak se to skloňuje)??? Sasuke říkal že je to úchyl a že se do něho zamiloval“ zeptala se opovržlivě Ino.
„Orochimaru je sice gay ale je taky celkem dost nebezpečný a dokázal by obsadit sám vesnici ukrytou v mlze“ řekl vážným hlasem Deidary.
„Páni tak to bych od něho nečekala“ řekla překvapená Ina.
„OMG když se už s ním musíme tahat tak by mohl alespoň přít!!!!!!“ječel už vážně vytočený Sasori.
„Ahoj lidi tak můžeme vyrazit“řekl Tobi.
„No konečně……………………..TOBI CO TO MÁŠ NA ZÁDECH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“ ječel na Tobiho totálně vytočený Sasori.
„Co tím myslíš ?????“ ptal se nechápavě Tobi.
„Já myslím že Sasori myslí tu hromadu věcí co máš na zádech“ řekla Ino za Sasoriho který od vzteku zrudl a nemohl ze sebe vydat ani slovo.
„Aha to je jenom pár věcí které by se mohli hodit“řekl Tobi který měl na zádech pytel velká jako má Santa Claus, a v něm plno harampádí jako housle atd..
„OKAMŽITĚ TO ZE SEBE SCHOĎ A DĚLEJ ČEKAME TĚ U VÝCHODU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“smohl se Sasori a v očích měl vražedný výraz.
(O 10min. později)
„Konečně deš“ řekl Sasori už klidnějším hlasem.
„Páni to zase bude, Tobi je problemové dítě“řekl a Ino s obavami v hlase když si uvědomila že s ním de na misi.
Konečně už sešli do lesa když v tom „LÁÁÁÁ, LÁÁÁÁ, LÁÁÁÁ, TO JE NÁDHERA SÉÉÉM NA MISI JAKO OPRAVDOVÝ AKATSUKI LÁÁÁÁ, LÁÁÁÁ, LÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!“vyřvával do lesa Tobi, a ostatním došli nervy a dostal takovou nakládačku že teď si pořádně rozmyslí jestli ještě bude řvát.
„Slyšeli ste to někdo tu vyřváva že je v Akatsuki“řekl Kiba kterému to řekl Akamaru.
„Halo tady Tým Dogs slyšíte to taky“ řekl do mikrofonu který měl připevněný za uchem.
„Halo tady Týmy Byakugan, Kekkei genii a beetle ano slyšeli sme to“řekl členové těchto týmu.
„Halo tady Tým Dragon ne my sme to neslyšeli“ ozvalo se od Shikamara a Sakura.
„Někdo tu vyřvává že je v Akatsuki“ řekl jim Kiba.
„Tak na co čekáme jdemo to okouknout“ řekl Shikamaru nadšeně.
„Dobře za 10min. u pařezu oprostřed lesa.“ Prohlásil Kiba.
„Jo? Dostala se mu odpověď ode všech týmu stejná.
(za 10min uprostřed lesa)
„Ino podáš mi po kameru???“ ptal se Deidara.
„Jasně, Tobi přestaň do mě dožgarovat“ řekla naštvaně Ino.
„ Tobi ještě jednou na ní šáhneš a nedorazíš domů živý“ procedil vyhružně mezi zuby Deidary.
„Hele Sakura nestrkej do mě!!!!!!!!“
„Slyšeli ste to?!?!?!?“ ptala se ino.
„Bohužel jo!!!“řekli Deidary a Sasori společně.
„Kluci musíme hned pryč“ řekl tichým hlasem Ino.
„Proč???“ptali se.
„to sou mí bývalí přátelé a můj bývalý tým“ řekl Ino když v to „INO, INO ,INO POBĚŽ SEM RYCHLE INO POCEM PŘIŠLI SME TĚ ZACHRÁNIT“Křičel Shikamaru když viděl Ino, ale před Ino se postavili Deidary a Sasori, Sasori hodil kouřové bomby, Deidary mezi tím vytvořil keramického ptáka, ino chytla Tobiho za ruku a skočila na toho ptáka pak chytla Sasoriho a odletěli všichni čtyři spátky domů.
„Ino to bylo o fous“
„jo to bylo“ řekla se slzami v očích Ina.
„NÉÉ UŽ NÉÉÉ, NEMŮŽU TĚ ZASE STRATIT!!!!!!!“křičel Shikamarua nebyl k zastavení.
„Shikamaru ona tě neslyší, neslyší tě!!!!!“ křičela na něho Sakura a měla slzy v očích.
„NO A??? MĚ JE TO JEDNO JÁ JÍ MILUJU , MÍÍÍÍÍÍÍÍLUJU JÍÍÍ!!!“ brečel Shikamaru.
„Já vím, já vím Ino je moje nejlepší kamarádka“ brečela s ním Sakura.
„Co ti je Ino“ ptal se Deidara když viděl jak je smutná.
„NIC A NECHTE MĚ VŠICHNI BÝT!!!“ječela na ně Ino a odběhla do svojí chatky.
„Co jí je“ ptali se néchapavě kluci.
„Vy se ptáte, právě viděla lidi s kterýma vyrůstala a kteří znají její nejtajněší sny a její přání“řekla Konan.
Příště co se stane když se Tobi prořekne o ……………

pls komentáře

5
Průměr: 5 (27 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SELINA
Vložil SELINA, So, 2008-05-10 13:58 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 392 | Autor je: Prostý občan

HOLKA TENHLE DÍL JE VÁŽNĚ SUPER,SEM RÁDA ŽE JE TU TAK BRZO Smiling
NO A PŘÍŠTÍ DÍLEK,NA TEN SEM DOSTI ZVĚDAVÁ. Laughing out loud

Obrázek uživatele S.n.i.p.e.r
Vložil S.n.i.p.e.r, Pá, 2008-05-09 19:18 | Ninja už: 6052 dní, Příspěvků: 1043 | Autor je: Prostý občan

fjuuuuha já chci zase dlaší díl,další!!!další!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! už se nemůžu dočkat miluju tenhle příběh a dneska tam tobi teda vyváděl

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Pá, 2008-05-09 18:10 | Ninja už: 5856 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

juuu ešte lepšie než posledne


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud