manga_preview
Boruto TBV 08

Škola 1.část - Hodina Matematiky

Tohle je povídka,ve které se vyskytují (téměř) všechny postavy z Naruta.Název je „Hodina Matematiky“,protože se vyskytujeme v hodině Matematiky.Jak si s tím poradí Naruto parta?

P.S.:K tomuto mě inspirovala T.a.r.a.n.e.e. se svojí povídkou X-Factor.Takových příběhů sem dám víc,ještě např. na téma: Český jazyk,Přírodopis,Zeměpis,Dějepis apod. Smiling Tak doufám,že se bude líbit.Tyto povídky obsahují hodně vtipných hlášek apod. Nebo teda aspoň sem se snažila,aby to obsahovaly Laughing out loud

Díl 1. - Hodina Matematiky

Je 7:00 ráno a celá Konoha se probouzí,aby stihla Školu.Pár lidí to nestíhá,ovšem Jounini (vyučující) musí být ve škole dříve,aby si všechno připravili.Tsunade,jako ředitelka školy na vše dohlíží a její zástupce Shizune jí ve všem pomáhá.Jinými slovy dělá všechno za ní.Každý den tu probíhá skoro stejně,až na ty předměty.Jsou pouze 2 dny vyučování a každý den je 5 předmětů.Dnešní den začíná hodinou Matematiky (ne příliš oblíbený předmět) Vyučování je od 8:00 do 8:45.Potom je 15 min. přestávka a od 9:00 do 9:45 je další hodina,od 10:00 do 10:45 další,a potom další,a další, a další, a další…počkat,takových hodin přece není Laughing out loud no prostě výuka končí ve 13:00,to se jde na oběd a odpoledne mají děti volno (tedy pokud nemají DÚ)

UČEBNA

„Zvoníííííí!“ začne křičet Lee,a utíká se poslušně posadit do lavice.Najednou vchází do třídy Genma (učitel Matematiky).Všichni se slušně postaví a čekají na Genmův pokyn,že si můžou sednout.
„Přeji hezké ráno,žáci!“ pozdraví Genma.
„Hezké ráno,sensei!“ pozdraví žáci.
„Můžete si sednout!“ povolí Genma,načež polovina pořád stojí.
„Co se děje?Řekl jsem,že si můžete sednout!“ zopakoval Genma.
„Aha,vy nemáte pomůcky,že?!“ došlo Genmovi.Všichni jen poslušně kývli,a začali se omlouvat.Naruto neměl pravítko (ten skoro nikdy nic neměl),Hinata si zapomněla sešit,Shikamaru neměl učebnici,Ino neměla bačkory a tak musela celou hodinu klapat těma svejma kozačkama,a Choji si snědl tužku.To už byl Genma celkem vytočený.Po chvilce někdo zaťukal na dveře.Byli to 3 Gennini z Písečné.Temari,Kankuro a Gaara.Stěžovali si,že jejich škola je zasypaná pískem,a že v ní doslova plavou,a tak se přišli učit sem.Genma je s radostí přivítal a ustaraně se ptal,jestli náhodou něco nezapomněli.Naštěstí měli všechno.
A tak mohla hodina konečně začít.
„Takže dnes si zopakujeme Sčítání,Odčítání,Násobení a Dělení.Všichni se postavte,a dáme si soutěž.“,řekl Genma a jediný Shikamaru se zvedl znuděně.
„Jé,to bude zase otrava!“ fňukal Shikamaru.
„Tak abys to měl rychle za sebou,půjdeš jako první!“ oznámil Genma a vybral mu soupeře.
„Tak třeba…třeba ty…ehm…“
„…Temari!“ vykřikla poslušně Temari a byla připravena se utkat s Shikamarem.
„ 5 x 4 “
V tu ránu začal Shikamaru házet jehly ve tvaru výsledku,což znamená,že vedle Genmy se na zdi objevilo číslo 20.Genma okamžitě ztuhnul a začala se v něm vařit krev.Ostatní tleskali a Temari se jen smutně posadila.Shikamaru si toho všimnul a poslal jí psaníčko.
„Nic si z toho nedělej,krásko!“ stálo na tom dopise a Temari se na něj usmála.
„Co to bylo?!!!Dej to sem!“ zakřičel Genma,a pomalu otevíral dopis.Když ho začal číst,začervenal se,a dopis vyhodil.
„Dobrá,Shikamaru je vítěz.Další…!“ řekl Genma a vyzval další dvojici.Sakura x Ino.
„88 : 11“
Ino vykulila oči a začala si to počítat na prstech.
„Osm!“ zakřičela Sakura a vítězně se na Ino podívala.Ta se na ní chtěla vrhnout…Bylo zapotřebí Gaarova písečného štítu,aby Sakuru ochránil…
„Vítězem je Sakura Haruno!“ oznámil Genma a vyvolal další dvojici.Naruto x Sasuke.
„24 + 65“
Naruto,nebo-li chytrá liška vytáhl kalkulačku a potají začal vyťukávat příklad.
„Hej,ty podvádíš!“ žaloval Sasuke a zaťal pěsti.Okamžitě aktivoval Sharingan a zhypnotizoval Naruta,aby mu to řekl.Bohužel si neuvědomil,že když mu to Naruto nahlas řekne,tak v podstatě vyhraje.
„Vítěz je Naruto Uzumaki!“
„Jupííííííí!“ zařval Naruto a vypláznul na Sasukeho jazyk.
„Slavný Sharingan konečně selhal!“ vysmíval se mu Naruto,a kroutil zadkem v domnění,že jde o tanec.
„Tak dost,ty vypelichaný kuře!“ nadával Sasuke.
„Vopice!“
„Žížalo!“
„Velbloude!“
„Devítiocasá liško!“
„Uchiho!“
Najednou se okolo Sasukeho hlavy objevilo takovejch otazníčků,že Genma nestíhal počítat.
„Uchiho?!To má bejt nadávka?Jseš trochu zastaralej…!“ divil se Sasuke.
„No a co!Nic mě nenapadlo!“ vymlouval se Naruto.
„Jak by taky mohlo…!“ vysmíval se Sasuke.
„Sasuke!!!!!“ zuřil Naruto a už se do něj pustil.Sasuke samozřejmě vyhrál.Hned se na něj slítly všechny možný holky jak vosy na med (i když podle těch zblázněnejch holek bych řekla,že Sasuke byl mnohem sladší,než med…)Dopráno,doláskováno,hodina Matematiky mohla pokračovat.
„OK.Další dvojice.Gaara a Kankuro.“
„56 – 47“
„De „Devět“ vět“ řekli oba dva najednou,i když Gaara pomaleji a Kankuro rychleji.
„Jo__oo__oo!“ špitl Gaara a Kankuro to zaregistroval.
„Proč se tak raduješ?Já to řekl rychleji!“ hádal se Kankuro.
„Ale_já_dřív!“ (Jen pro vysvětlení:Ty podtržítka dole znamenají,že to Gaara říká pomalu,velmi pomalu…)
„To je jedno!Stejně sem vyhrál!“ zuřil Kankuro.
„To_neni_pravda!“ slymáčil Gaara.
„Tak ať rozhodne Genma!“ rozhodl Kankuro a podíval se na Genmu.Genmovi najednou stékala kapka po tváři,když viděl všechny své studenty,jak se na něj upřeně dívají.
„Tak co???!!!“ zuřil Kankuro.
„No…Čistě teoreticky jste zvítězili oba…!“ řekl Genma a čekal na jejich reakci.Oba dva se na sebe vražedně podívali,a velice neradi souhlasili.
„Dobrá…chce ještě někdo soutěžit?“ zeptal se Genma.Okamžitě se mu přihlásilo několik dobrovolníků.OK,tak třeba Neji x TenTen.Jakmile tohle TenTen uslyšela,začala se červenat.Neji se jenom výsměšně podíval,a těšil se na to,jak si jí podá!
„Tak tentokrát něco těžšího! 87 + (96 : 2)“
TenTen už věděla,že je nahraná,ale když viděla Nejiho výraz,změnila názor.Neji si začal okusovat nehty,a potit se.
-Páni,že by to Neji nevěděl?- divila se TenTen,dívajíc se na Nejiho,alias želé…
„Tak co?Víte to někdo?“ ptal se Genma ostatních žáků.
„135!“ ozval se hlas…
„Výborně,Neji!Velice si mě potěšil!“ chválil ho Genma.
„Cože?Ale jak to?Viděla jsem tě,jak se tady klepeš,a najednou s klidem řekneš správný výsledek??!!“ zuřila TenTen.
„To byla jenom zástěra…abych tě vyvedl z míry!“ vysvětloval Neji.
„A fungovalo to báááječně!“ liboval si.Okolo hlavy TenTen se začali vytvářet obláčky kouře velké tak,jak když brzdí Titanic…Dala si ruce v bok a sedla si.Najednou na ní přistála velká porce vody od Naruta v domnění,že by mohla rozpoutat požár…
„Co děláš,ty idiote??!!“ doutnala TenTen.
„Nic,já jsem měl starost o to,aby nám neshořela škola.“
Najednou se absolutně všechny hlavy ze třídy otočili Narutovým směrem.Ten pohled,jakým každá hlava čuměla byl k nezaplacení…
„To si ze mě děláš *****!“ divil se Sasuke.
„Kdyby shořela škola,tak bych byl v sedmém nebi…!“ snil Sasuke.Genma ho okamžitě chytil za ucho a vedl ho k ředitelce (Tsunade).
Ťuk,ťuk!
„Dále!“
„Dobré dopoledne paní ředitelko!“ pozdravil Genma.Okamžitě zatáhl Sasukeho ještě víc za ucho,aby také pozdravil.
„Au!Dobrý den!“ odhodlal se Sasuke.Tsunade byla zabrána do papírů,a tak si ani nevšimla,kdo to je.
„Dobré odpoledne…“ najednou zvedla hlavu,aby se podívala,kdo jí to přišel navštívit.
„…Sasuke??Co tady děláš?“ divila se Tsunade.
„Paní ředitelko,tento nevychovanec se dopustil hrozného činu!“ vysvětloval Genma.
„Činu jakého druhu?“ ptala se Tsunade.
„Chce…chce…“
„Chci,aby shořela škola!“ doplnil ho Sasuke drzým tónem.Tsunade vstala od stolu,a pomalu se blížila k Sasukemu.Ten věděl,že je mrtvej,a tak se v duchu začal modlit…
Jakmile k němu Tsunade přišla,nečekaně mu podala ruku.
„Víš,Sasuke.Já to chci pořád!“ dala mu za pravdu Tsunade a usmála se na něj.Sasuke jí úsměv s radostí opětoval,a podal jí také ruku.Ze srdce mu najednou spadlo 1000 kamenů.Za to Genma nebyl moc nadšený.Pomalu,ale jistě se začal rozpadávat na prach.
„Ale…ale…paní ředitelko?!“
„Ano,Genmo?Máš s tím nějaký problém?“zeptala se Tsunade, a nasadila svůj vražedný výraz.
„N-ne,paní…“ odkývl Genma a odvedl Sasukeho zpátky do třídy.
Ve třídě to mezitím vypadalo ještě hůř,než u Naruta doma.Shino vytáhl svojí novou Mp3 a na repráčky (repráky) pustil písničku od Vanessy Carlton-Watch me shine na plný pecky!Download ZDE .Na ní začala tancovat Ino.Vyplázla na Sakuru jazyk,ale to neměla dělat.Sakura se naštvala,sebrala Shinovi jeho Mp3 a pustila tam písničku od Britney Spears – Piece of me.Download ZDE.Bohužel v tu chvíli se vybila baterka,a Sakura měla po ptákách (a Shino po Mp3,když s ní Sakura zlostí třískla o zem…)
„SEDNOUT!“ zařval Genma,vcházejíc do třídy se Sasukem.
„Sasuke ty si běž sednout,a vy ostatní se laskavě uklidněte,a vemte si sešity!“ rozkázal Genma.Když všichni viděli,jakou má náladu,tak se raději přizpůsobili.Když se ale Genma otočil k tabuli,a začal něco psát,všichni se shrnuli k Sasukemu,a vyzvídali,co se v ředitelně stalo.
„Nic zvláštního…Ale zjistil jsem,že Tsunade je prima ženská!“ řekl Sasuke.
„Jak to?“ zeptal se Naruto. „Bábi Tsunade nebyla nikdy příjemná…“ odsekl Naruto.
„Tak to si jenom myslíš…“ zašklebil se Sasuke,a všichni se vrátili na svá místa.
„Takže…Kdo mi vypočítá tuto rovnici?!“ hlásil Genma.Všichni seděli jako pecky.
„Tak co třeba ty s tím blbým výrazem ve tváři!“ řekl Genma a ukázal na Hinatu.
„Cože???Já,že mám blbej výraz ve tváři???Se podívejte na sebe!“ odsekla Hinata,a jakmile se ke Genmovi přiblížila,praštil jí ukazovátkem přes hlavu.
„AU!“ zakřičela bolestí.
„To si ještě vypijete!“ šeptl Naruto.Bylo mu velice nepříjemné,že si někdo dovoluje na jeho milou.
„Já to slyšel!“ zdůraznil Genma,a Naruto na něj nepatrně vyplázl jazyk.
„Kde je nějaká křída?“ ptala se Hinata.Genma se na ní jen zlostně podíval,a ani neodpověděl.
„Dejte to sem!“ řekla Hinata a vzala Genmovi křídu z ruky.Genma už pěnil a chystal se jí znovu praštit.Jeho ruku ale zastavila prudce letící tužka.
„Nešahejte na ní!“ vyhrožoval Naruto.Hinata se na něj otočila a s úsměvem mrkla očkem.Naruto jí úsměv oplatil a pohodlně se usadil na židli s rukama za hlavou a s nohama na lavici.Mezitím Hinata pohotově psala výsledek rovnice na tabuli.
„Správně,Hinato!Pověz nám,jak si na ten výsledek přišla?“ vyzvídal Genma,jelikož na tabuli nebyl popsán postup.
„To je jednoduché…Když tyto dvě čísla vydělíme jejich součtem,a potom vynásobíme jejich společným podílem,vyjde nám výsledek,který potom musíme převést do zlomku,vykrátit,a potom převést do desetinného čísla,které odečteme od čísla 113,na které jsme přišli součtem všech daných čísel.“
Genma se jenom uculil,a tím dal nenápadně najevo,že postup je správný.
„Páni…Jak tohle Hinata mohla vědět?“zeptala se Sakura Ino.Ino ale vůbec nereagovala.Byla v jakémsi transu.Hlavu měla sklopenou,tělo nehybné,a navíc pěkně páchla…
„Hej,ty potvoro!“ vykřikla najednou Sakura do úplného ticha.Všichni se na ní otočili a nechápavě koukali.Jenom Hinata věděla o co jde, a začala se strachem potit.Mohlo jí napadnout,že Sakuru nepřelstí.
„Stalo se snad něco,Sakuro?“ zeptal se jí nechápavě Genma.
„No…já…“ koktala Sakura strachem,když se rozhlížela po celé třídě.
„Právě jsem si všimla,že Ino má stejný prstýnek jako já!“ vymyslela si najednou Sakura a doufala,že jí to projde.Genma se jenom uculil a prohlásil:
„Tak za 1.Ty žádný prstýnek nemáš a za 2.Co máš co koukat k sousedce?!“
„No to je jasný,že ten prstýnek nemám…Ona mi ho totiž ukradla!“ žalovala (neprávem) Sakura.Najednou se Genma rozpohyboval a šel k Sakuře.
-- Sakra,teď mě odhalí,že lžu – strachovala se Sakura.
-- Ale né,už jde,už se blíží.Co budu dělat? – strachovala se Sakura.
-- Prosím,ať se stane nějaký zázrak.Prosím,prosím,prosím…--

CRRRRRRR

„Jupííííííííííííííííííí.Zvoní!“ radovala se Sakura a vyletěla ze třídy jako střela.Ani si nestihla zabalit svoje věci…

4.89796
Průměr: 4.9 (49 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Ne, 2019-02-17 21:48 | Ninja už: 2679 dní, Příspěvků: 3005 | Autor je: Metař Gaarova písku

Misia VH: Netušila som, že Genma je zdatný v matematike Teeth Ooo, v Piesočnej piesok zasypal školu, tak naše rodinné trio TKG sa prišlo vzdelávať do Konohy. Dobrý pedagogický nápad v nindžovskej škole – súťaž Cool Frfľajúci Šikamaru všetko vie, ale aspoň poslal Temari lístoček, len čo tam bolo, keď Genma celý očervenel Puzzled Je div, že Ino so Sakurou sa ešte nedomrzačili, ale tu Sakura vyhráva, keďže Ino rátaním na prstoch nemá dostatočnú rýchlosť Laughing out loud Naruto má aspoň kalkulačku, avšak kto by povedal, že Sasuke je žalobaba Shocked Slávne vzájomné osočovanie dostalo zelenú a vrhanie sa fanúšičiek na úbohého Učihu tiež hihihi Gára a Kankuro dosiahli remízu, tuším z nich má Genma strach, keď sa spotil Whááá Predstava, že: „Neji si začal okusovat nehty, a potit se“ je pre mňa nepredstaviteľná a veru, tuším je super herec, lebo úplne TenTen oklamal a aj mňa Nevím, co jsem si dal, ale bylo to vážně silné! Nuž mnohí žiaci túžia po tom, aby škola zhorela, len Sasuke ťahaný za uši do riaditeľne za svoje geneticky zdedené túžby je komédia Laughing out loud Chudák Hinata si odniesla zlú náladu učiteľa po fiasku s Cunade, ktorá by tiež najradšej školu nechala vyhorieť. „Tak co třeba ty s tím blbým výrazem ve tváři!“ řekl Genma a ukázal na Hinatu." Shocked Ale tá ohromila svojimi znalosťami Jump! Jeeej, čo sa Ino pocikala, keď tak smrdí? Ehh... jasně... hehe... A čo s ňou Hin spáchala? Tak teď vůbec nevím... A zazvonil zvonec, čo je v škole asi najobľúbenejší zvuk Úpa boží!!! Príbeh je fajn, akurát Cookie nedáva za čiarkou medzery Ehh... jasně... hehe... Ale pobavila som sa Kvítek sakury

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, So, 2009-09-19 16:08 | Ninja už: 5668 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Joho, skvělá věc na pobavení Smiling

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Ne, 2009-02-01 20:55 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Já chci taky... budu se opičit a napíšu povídku o jednom dni v naší třídě (je, to by mnozí ihned odešli do blízince a to nejenom učitelé), jen trošku mi ve čtení vadí tvoje mezery za tečkama, čárkama a podobné... oprav si to (na chyby v textu nekoukám, ani já sama si s nimi nevím rady...)
jinak je to bezvadný nápad

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2008-10-17 23:14 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mě se to líbí a strašně mocinky, ale jak se říká v nejlepším se má přestat zítra navážu na tuto suprovou FF.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Út, 2008-07-29 13:44 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Páni, takhle dlouho už jsem se nazasmál Laughing out loud Bože, myslim, že to na mě za chvíli začne působit jako droga Laughing out loud Chjo, to je neuvěřitelný, musim jít na další díl Laughing out loud

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Ne, 2008-07-27 17:55 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Alea:Myslím,že si to občas každý z nás přeje! Laughing out loud
Laviathan:Dobrá,budu se snažit! Smiling
12345:Super,díky za názor! Smiling
Akitawa:Děkuju,moc mě to těší! Smiling
Monai:Udělám,co budu moct! Smiling
Lady Kazekage:Díky za povzbuzení,dodalo mi to šťávu! Smiling
Nora:Ty jseš taky Supeeer! Laughing out loud
Hina-Kyu:NEXT! Laughing out loud
San Inuzuka:Mno dííííky Laughing out loud
Miharu:Děkuju mocinky za pochvalu,moc si toho vážím!


Nikon:No teď máš ten Avatar jiný,ale máš pravdu,ten předtím vypadal nějak tak Laughing out loud
Kazekage Gaara:Ó,začínám se červenat!Arigatou!
Snowfox:Ježiši marjá,tak tomě moc těší,zrovna od tebe!Arigatou Gozaimas (nebo jak se to píše) Laughing out loud
Japan Momosu:Díky... Smiling
Uchiha Yumi:Nic jiného nemusíš,tohle mi bohatě stačí! Smiling
Sakura-sama:Tak pozor,nerada bych,aby kvůli mé povídce někdo přišel o zdraví Laughing out loud

Obrázek uživatele Hitomi Yamada
Vložil Hitomi Yamada, So, 2008-07-19 19:18 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

O boze to suuuperrr. jdu na dalsi. ale jestli bude stejne takovy jako tenhle tak se stezi udrzim na zidli ^_^

Obrázek uživatele Uchiha Sterethys Yumi
Vložil Uchiha Sterethy..., Čt, 2008-07-10 12:18 | Ninja už: 5882 dní, Příspěvků: 470 | Autor je: Prostý občan

to je uuuzasneee ja vazne nemozem povedat nic ine

Obrázek uživatele JapanMomusu
Vložil JapanMomusu, Pá, 2008-07-04 17:45 | Ninja už: 5792 dní, Příspěvků: 222 | Autor je: Prostý občan

Bože to je SuPEr..... Mrk

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-06-12 18:01 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ježišmarjá, fakt hustý Laughing out loud

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Kazekage Gaara
Vložil Kazekage Gaara, Út, 2008-06-10 14:36 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Toto bolo cool. Veľmi som sa zasmial, máš fakt talent:)

Obrázek uživatele nikon
Vložil nikon, Út, 2008-06-10 14:20 | Ninja už: 6137 dní, Příspěvků: 288 | Autor je: Prostý občan

Slavný Sharingan konečně selhal!“ vysmíval se mu Naruto,a kroutil zadkem v domnění,že jde o tanec. - nevypadalo to náhodou nějak takhle jako můj avatar? xD

Obrázek uživatele Miharu-chan
Vložil Miharu-chan, So, 2008-05-31 21:28 | Ninja už: 6077 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

*rozmýšla kto je Genma* mmmm.......heeeej už viem, veď to je "páratko" XD no nič idem k veci: bolo to fakt úžasné Kakashi YES máš moju pochvalu

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-05-30 17:59 | Ninja už: 19832 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Mno supééér!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele Hina-Kyu
Vložil Hina-Kyu, Čt, 2008-05-29 18:57 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

dlší

Obrázek uživatele Mariah-taichou
Vložil Mariah-taichou, So, 2008-05-24 09:54 | Ninja už: 5858 dní, Příspěvků: 207 | Autor je: Prostý občan

Supeeeer! Pokráčko!

Jo, víte... já už tu stejně nejsem. FF jsem smazala. Česká FF nečtu, na Naruta se nedívám. A taky nelituju. A pochybuju, že někomu chybím.
Snažila jsem se pomoct s napravením té "japonštiny" tady, byla jsem ignorována. Já už se do vašich věcí míchat nebudu, klidně se to učte špatně. Bye.

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Po, 2008-05-19 22:35 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

to je super urcite daj pokracko

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, So, 2008-05-17 16:36 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

určite pokráčko!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Akitawa
Vložil Akitawa, Ne, 2008-05-11 22:11 | Ninja už: 5831 dní, Příspěvků: 568 | Autor je: Prostý občan

XDXD jj určo napiš pokráčko je to skvělý=).

Obrázek uživatele 12345
Vložil 12345, Čt, 2008-05-08 19:08 | Ninja už: 5910 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

supeeer.... urcite napis pokracko:D

Obrázek uživatele laviathan
Vložil laviathan, So, 2008-05-03 18:38 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 106 | Autor je: Prostý občan

samooooooooo že pokračko musí byť

Meh...

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-05-03 18:20 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDD joooo =D požáry ve školních ústavech *4ever* XD

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, So, 2008-05-03 15:23 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Tak já doufám,že se vám to bude líbit.Prosím pište komentáře.Jakékoliv.. Smiling A hlavně by mě zajímalo,jestli mám ještě psát nějaký pokráčko Smiling