manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (22. kapitola)

Dokonce i Sasuke se uklidnil a hodil trapas za hlavu…

22. kapitola: Prvně na lyžích

I přes menší potíže jako věci, které se berou na svah (nebo spíš smějí vzít, Ino), pro Choujiho snídaně a Kibovy ztracené ponožky se nakonec podařilo všechny dostat na svah.
Byli strašně happy, když dostali svou první permanentku.
,,Víte, jak se nasazují lyžáky a lyže?“ zeptala se Hedanna a vysvětlovala to těm, co to nepochopili (Naruto hned na druhém místě).
Ti ,inteligentní‘ se zatím zabavovali jinak…
,,Hele,“ začal Gaara, ,,Neji zezadu v té kombinéze vypadá jak holka…“
Neji zavrčel.
,,On tak vypadá i zepředu, Gaaro…“ pousmál se Lee.
,,A hlavně normálně…“ dokončil Sasuke.
Asi po deseti minutách se všem podařilo nazout a Hed vysvětlila, že jak pojednou na vleku, mají se radši pořádně chytnout a nekřížit lyže, nemluvě o hůlkách, které zatím nehodlali zkoušet.
Skoro všichni aspoň jednou vypadli, než se dostali nahoru.
,,A stejně si myslím, že se na lyžích neudržíš…“ zamumlal Naruto směrem k sestře.
,,Vsadíš se?“ pousmála se.
,,To si piš!“ odpověděl Naruto.
,,Nepřeháníš to s tím sázením? Za chvílu budeš jak Tsunade…“ zašeptala, aby to slyšel jen on.
,,Tak se předveď,“ zavrčel, ,,o pajsku, že se vymeleš!“
Hed se jen pousmála a pomalu se rozjela. Chvíli hledala nejlepší trasu, takže to vypadalo, jako by se bála.
,,Já věděl, že to nesjedeš,“ volal za ní Naruto. ,,Dáš mi to až na ho…“ nedořekl, protože v tu chvíli natočila lyže skoro rovnoběžně se svahem. Švihla několik klasických oblouků a pak smykem zabrzdila. Podívala se nahoru, odkud na ni všichni zírali. Znova se rozjela a vystřelila pár dalších teď už karvingem. Zbytek sjezdovky dala sjezdem a šla rovnou na vlek.
,,Tak, Naruto,“ začal Gaara, ,,když jsi TEĎ prohrál padesát, co prohraješ PŘÍŠTĚ?!“ Kluci vyprskli smíchy. To už nahoru vyjela Hed.
,,Je tu něco tak vtipného?“ a bruslila k nim.
,,Ne!“ zavrčel Naruto.
,,Tak buď v klidu, radši se snaž, abys byl lepší…“ řekla mu.
Pak se celé dopoledne snažila je něco naučit, i když je div, že u toho vydržela…
Když kolem poledne šli na polévku, někdo dokonce udělal smýkané oblouky.
,,Já mám hlad!“ skučel Chouji.
,,Ty máš hlad pořád…“ utrhl se na něj Kankurou.
,,Tak já jde objednat… Nejlepší jsou zelňačky. Akamaru, chceš taky?“ zeptala se Hed.
,,Vrr, haf, haf!“ přitakal Akamaru a vrtěl ocáskem. I když se celou dobu vezl v báglu, vyhládlo mu.
,,Zelňačka?!“ mrmlala Ino a rýpala se v tom umělohmotnou lžičkou.
,,V klidu…“ řekl Neji. ,,Aspoň to ochutnej…!“
Nakonec to snědla.

Po menším obědě se znova nezouvali do lyží. Temari to trvalo trochu déle, protože se jí na lyžáky nalepil sníh.
,,Mně připadá, že by se stejně dobře dalo lyžovat na písku…“ řekl Gaara.
,,To těžko, písek je úplně jiný, než sníh,“ řekl Shikamaru.
,,Já mezi tím nevidím žádnej rozdíl…“ odporoval Gaara.
,,Jo? Tak ukaž!“ provokoval Neji.
,,Samo!“ odpověděl Gaara a lyže nechal sklouznout trochu po svahu.
,,Gaaro, neblbni!“ ječela za ním Hed, ale bylo pozdě.
Rozjel se. ,,Na písku by to bylo stejný…“ zařval na ně a podařilo se mu švihnout oblouček.
,,Jak se to BRZDÍ?!!! Help, I can´t stop!!!!!“ řval po chvíli dozadu. Otočil hlavu, aby mohl v případě potřeby odezírat.
,,To už je zbytečný ti říkat!“ odpověděla mu Hed.
,,A proč?“ zeptal se. V příští chvíli zajel do hromady měkkého sněhu, že mu ani hlava nebyla vidět.
,,V klidu, za chvíli vyjede na druhé straně,“ řekla temari a potlačovala smích. Ostatní jakbysmet.
,,Tak mám dojem,“ kuckal Shikamaru, ,,že teď už písek od sněhu rozezná…“
Už to nevydrželi a vyprskli smíchy.
,,Tak mi pomožtééé!“ křičel slabý hlásek z hromady sněhu. Další výbuch, ale sjeli k němu. Tenten a Shinovi se dokonce podařilo zabrzdit bez pádu (s Hed samozřejmě).
Když Gaaru vytáhli, měl úplně mokré vlasy a oblečení. Zimou drkotal zuby.
,,No, myslím, že nikdo nechce, abychom zítra zase kvůli někomu zůstávali na hotelu, takže tam jdem teď, ne?“ řekla Sakura a obdržela souhlas.
Odpoledne šli všichni do bazému, ven nemohli, protože měli oblečení celé promoklé, kdežto plavky jsou šité právě k tomu.
,,Dá si někdo závod?“ zeptal se vyzývavě Lee, když chvíli seděli na kraji bazénu.
,,Určitě!“ řekl Neji se Sasukem unisono.
,,Jasně!“ přidal se Shikamaru s Gaarou. Postupně se přidali všichni kluci.
,,Vy nejdete?“ zeptal se Naruto. Utahaná Ino se na něj podívala s výrazem ???.
,,Tak dobře, já půjdu…“ řekla Sakura a snažila se přemluvit holky. Začala s Tenten, pak přitáhla Temari a dokonce i Ino. ,,Hin, Hed, vy nejdete?“ zeptala se a otočila se k místu, kde před chvílí seděly. Před chvílí…
,,Kde jsou?“ zeptala se Tenten. Ozvala se dvě šplouchnutí a vzápětí vynoření na druhé straně bazénu.
,,Pět. A ty?“ ozvala se Hedanna.
,,Čtyři a půl…“ zamručela Hinata.
,,Ale prosím tě, seš čím dál lepší..“ odporovala Hedanna.
,,Vy si nedáte pokoj s překvápkama, co?!“ zavolal Shino.
,,Na mě se nedívej…“ usmála se Hinata.
,,A co počítáte?“ zeptal se Kiba.
,,Salta, než pleskneš o vodu,“ odpověděla Hedanna.
,,Fíha!“ užasl Kankurou. ,,To bys neudělal, co, Chouji?!“ Chouji dostal vražedný pohled hned, jak se tomu ostatní začali smát.

,,Nechte to plavat a plavte!“ křikla Hed, potopila se a už byla v polovině bazénu. Ostatní pak skočili za ní a strhl se obrovský závod.
,,Lidi, nechcete už vylézt?“ zeptal se udýchaný Shikamaru.
,,Ani náhodou!“ odpověděl Naruto a snažil se držet krok s Hinatou. Kromě Shikamara postupně vylezli Gaara, Lee, Chouji, Shino, Kiba (na kterého byl Akamaru naštvaný, protože ho do bazénu nesměl vzít), Kankurou, Sakura, Ino a Temari.
Asi po čtvrt hodině a dalších dvaceti bazénech se závod zase prohlásil za nerozhodný, tentokrát i s Tenten.
,,A co Akamaru, Kibo?“ zeptal se Gaara.
,,Ještě chvíli to vydrží…“ odpověděl Kiba a šel si skočit do bazénu pár salt (jestli udělá aspoň ty čtyři)…
,,Chtělo by to trochu oživit…“ řekla unuděná Sakura. Uslyšeli, jak Kiba skočil do vody. Hned se vynořil a řval:
,,Helpnite mi, mám křeč!!!“ V tu chvíli se nedobrovolně ponořil do hloubky.
,,Do háje!“ zaklel Shikamaru.

Poznámky: 

Tak další pokráčko... Určitě budete na konci trochu naštvaní, ale v nejlepším přestat...

4.89189
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, Čt, 2009-08-20 15:07 | Ninja už: 5757 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Dost mi to připomnělo jak jsem stála na lyžích poprvé Laughing out loud Gaarušek ve sněhu, Laughing out loud

Obrázek uživatele Hina.LOVE.Naru
Vložil Hina.LOVE.Naru, Ne, 2008-08-03 15:44 | Ninja už: 5813 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

je to fakt zajimavy, už se nemužu dočkat, kdo vyhraje tu sazku

Obrázek uživatele Zinata
Vložil Zinata, Ne, 2008-05-18 12:41 | Ninja už: 5843 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

Supéééér!!!!!

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, So, 2008-05-10 15:30 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

njn co říct jinýho než že je to super

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Út, 2008-05-06 16:57 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Jéžiš neboj

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2008-05-03 17:38 | Ninja už: 6056 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kibinko sa topí? nieee xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Pá, 2008-05-02 19:28 | Ninja už: 5952 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

jej to je super!!! moooc se těším na 23 Laughing out loud

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Pá, 2008-05-02 19:10 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

Gaara ve sněhu! Tak to je hjůstý! Těšim se na pokráčko

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), Pá, 2008-05-02 17:30 | Ninja už: 19859 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

To je teda maso!!! Laughing out loud Hlavně s tim Gaarou, to je mazéc ! Laughing out loud