manga_preview
Boruto TBV 09

Forbidden love 7

Tak a hlásim sa tu s novým dielom, momentálne o niečom kratším. Smiling

Dvere sa so zavŕzganím otvorili a vo dverách sa objavil Kakashi. Umyté mokré vlasy mu stáli na všetky strany a padali do čela. Cez oko so sharinganom nemal ochrannú čelenku , takže bolo vidieť škaredú , dlhú jazvu tiahnucu sa cez ľavé oko. Oblečené mal akési tielko bez rukávov a dlhé šušťákové nohavice. S prekvapeným výrazom v tvári po chvíli prehovoril: ,,Čo tu preboha robíš v tejto hodine?“ V tom sa na ňu pozornejšie zahľadel a zbadal, že napriek tomu , že prišla z vonka má na sebe len tenké tričko a krátke šortky . Zbadal tiež, že po lícach má rozmazanú maskaru a oči červené od plaču. ,Toto asi nebol dobrý nápad...Čo mu mám teraz povedať? No,..asi pravda bude to najlepšie riešenie...´ ,,Ja..., pohádala som sa s mamou kvôli jonninským skúškam. Povedala som jej veľa vecí, ktoré teraz ľutujem a ona ma v hneve vyhodila z domu. Ja...zajtra za ňou pôjdem a vyriešim to ,ale dnes naozaj nemám kam ísť. Všetci moji priatelia sú na párty u Shina a v tomto čase majú v sebe už určite nejaké to promile. No, napadlo ma, že by som mohla u Vás prespať, ale ak nie tak nevadí, pôjdem inde“, vyjachtala zo seba Sakura. Kakashi sa spamätal z prekvapenia v podobe nečakanej návštevy. ,, Ale nie, kam by si chodila. Samozrejme poď ďalej“, a pootvoril dvere. Sakura vkročila dnu a ocitla sa v príjemnom malom bytíku. ,, Počkaj nájdem ti niečo na oblečenie ,ešte náhodou prechladneš“, zvolal a zmizol vo vedľajšej izbe O chvíľu sa objavil a v rukách držal tmavomodrú mikinu a čierne tepláky. ,,Prepáč, ale nemám tu žiadne ženské oblečenie. To vieš, sám chlap v domácnosti“ ,veselo zahlásil pokúsiac sa Sakuru rozosmiať. ,,To je v poriadku, ďakujem. Kde by som sa mohla prezliecť?“ ,,Napravo je kúpeľňa “, odvetil Kakashi. Za pár minút obaja sedeli v obývačke . Sakura sa v Kakashiho veciach mierne strácala , no cítila sa príjemne. Ako prvý sa ozval Kakashi. ,,Tak čo sa vlastne stalo, hm? Ak nechceš hovoriť ,tak v poriadku, ale ak áno, tak vedz, že si ťa vypočujem“, povedal a zahľadel sa na ňu. A v tom, ani nevedela vlastne prečo, sa pristihla, že mu rozpráva o všetkých problémoch ktoré má, o tom čo ju trápi, o hádkach s mamou, o skúškach...proste o všetkom. A vedela, že on ju počúva, že mu jej problémy nepripadajú smiešne. A bolo jej takmer do plaču, keď si uvedomila, že sú to nie jej priatelia, ale jej sensei, ktorému sa teraz zdôveruje. ,On si na mňa dokázal nájsť čas. Ale prečo? Prečo mám pocit, že môžem dôverovať viac svojmu učiteľovi ako svojim priateľom?!´ ,,Hádam by som už mala ísť spať. Je predsa len veľa hodín.“ ,,V poriadku...no a Sakura, ak budeš mať nabudúce problémy, kľudne za mnou prídi, len ma preboha neprepadávaj takto neskoro “, zahlásil s úsmevom, načo Sakura vybuchla v smiech. ,, No vidíš, napokon som ťa ešte aj rozosmial.“ Sakura sa usmiala a natiahla sa na pohovke. ,,Dobrú noc...a Kakashi- sensei..ešte raz Vám moc ďakujem.“ ,To je v poriadku. Brú“, povedal, zhasol svetlo a odišiel. ,Bol taký milý. A nikdy som si vlastne nevšimla ako dobre vyzerá.....Preboha nad čím tu rozmýšľam....´ A zatiaľ vo vedľajšej izbe zaspával Kakashi uvedomujúc si , že vo vedľajšej izbe spí jeho žiačka a má na sebe jeho veci. ,Ak niekto zistí, že tu dnes večer spala, bude o tom klebetiť celá Konohská mládež. A keď to zistí Tsunade , to ma bude čakať veľmi dlhý rozhovor.´ Takto sa Kakashimu i Sakure hnali hlavou myšlienky až kým obaja nezaspali......

4.95
Průměr: 5 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Čt, 2017-08-31 19:01 | Ninja už: 4941 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia L2" Ja som to vedela, že pôjde napokon za Kakashim, keďže jej nik iný ani nezostával. Ale som rada, že ju sensei prijal a nechal ju tam prespať. Ako aj si vypočul všetky jej trápenia. Veľmi sa mi páči, ako si pomaličky uvedomujú, že rozmýšľajú jeden odruhom nejako často než predtým, ako aj vidia sa navzájom aj v inom svetle než doteraz. Skvelý dielik. Teším sa na pokračovanie.

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, So, 2008-04-12 19:52 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

ako kazdy diel je to uza


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Noriko Kawashi
Vložil Noriko Kawashi, Čt, 2008-04-10 16:53 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

no comento Smiling - JE TO PROSTĚ VÝBORNÝ, SKVĚLÝ A JÁ UŽ NWM CO NAPSAT, TAK PROSTĚ .... JEN TAK DÁL

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Čt, 2008-04-10 14:11 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

naprosto úžasné, jen doufám, že z toho Kakashi nebude mít problémy

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele matula1212
Vložil matula1212, Čt, 2008-04-10 12:33 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 68 | Autor je: Prostý občan

no ja nemam slov ja sa nemozem dockat pokracka sa moc teeeeeeeesim:)))