manga_preview
Boruto TBV 08

Válka o Konohu část 3.

Válka o Konohu část 3.

,,Už jsme skoro tam“! vykřikl potěšeně Deidara
,,Já vím“.Oznámil Tobi.
Od té chvíle co překročili hranice ohnivé země je žádný shinobi nenapadl.Tobi tiše přemýšlel co to ten Jinchuuriken Uzumaki Naruto nebo-li také 6.Hokage vymýšlí.
,,Překročili hranici ohnivé země, Naruto“!Vykřikl Sasuke
,,Já vím, a proto se musí všichni shinobi dostavit do Konohy“!Vyřkl Naruto
,,Je to tvoje vůle, ale moudřejší by bylo abychom na ně ůtočili dřív než jsem dorazí“!Dohadoval se Sasuke.
,,Zůstane to jak řeknu“!!!!Už křičel Naruto.
,,Jak si přeješ Hokage“!Naštvaně mu oplatil Sasuke
,,Zvyšte hlídky u bran dvojnásobně a at se každý shinobi připraví kdyby došlo k ůtoku,a také chci každou hodinu zprávy o jejich postupu“!!!
Shinobi u dveří šel splnit rozkazy.Všichni ve vesnici byly na nohou,a každý shinobi byl již připraven k ůtoku Akatsuki.Zprávy zde se se šířily rychle a piseční shinobi také byly připraveni.Garaa byl schopný shinobi ale to co viděl, ho naplnovalo hrůzou.Nebál se Akatsuki ale jejich zrůdy, která zabila spousty Shinobi z jeho vesnice a ještě více vesničanů.
,,To bude v pořádku“.Usmál se Naruto na Gaaru
,,Hokage,Kazekage-sama“!! Akatsuki jsou pár minut cesty od vesnice!
,,Sakra,všechny shinobi dejte k bráně hnedka tam dojdu“!!!
,,Jdu s tebou“!Vykřikl Garaa
Katon,Goukakyuu no jutsu!Vykřikl Sasuke a velký fireball se hnal na Tobiho.Tobi v klidu odrazil firewall a smál se.
,,Touhle technikou mě neporazíš Sasuke"!
,,Chidori Nagashi“!!!!!!Tohle už pro Tobiho byl větší oříšek.
,,Sundej tu masku,stejně vím kdo si UCHICHA MADARO“!!!Rozzuřeně pronesl Sasuke .
,,Smrt Itachiho jsem už dávno naplánoval, ty malej spratku“!
,,A mě nikdy neporazíš"!!!!
,,To si jenom myslíš“!!!!!!!!!!!!!V záchvatu vzteklosti vykřikl Sasuke Uchiha.
Madara se jen o kousek vyhnul Nagashi a už na něj letěl další fireball a chidori v Sasukeho ruce.

,,Dosud nevyvolali tu bijuu“.Oznámil ustaraný Gaara Narutovi.
,,Kohopak tu máme“!!!řekl Pein
,,Kazekage,Hokage,pěkná kořist“!Zařval hlasitě Pain po celé Konoze.
Naruto se naštval a za zády Peina se objevil Shadow Clon s Rasenganem a 10 dalších okolo něj aby použili Taijutsu na obklíčení protivníka tim z něj udělali snadný cíl pro Rasengan.Garaa si vyvolal písek ze svého sudu.
,,Sabakurou"!(v překladu pouštní vězení)a písek se okolo Pein začal obtahovat.Znenadáni se okolo Peina objevilo 5 různých těl ale všichni měli Piercingy.Rasengan i písek byl okamžitě odražen.
,,Co to ksakru je“!!Vykřikli naráz Naruto i Garaa.
,,My jsme Pein“!Vykřiklo všech 5 Postav.
Naruto použil Rasengan Shuriken a Gaara svůj písek ztvaroval do Shukaku kopí.Oba dva naráz zaůtočili ale tlustá postava to všechno pohltila.
,,Tedka jsem na řadě já". Vykřik Pein
,,Vyvolávací Jutsu(Kuchyiose no Jutsu (to Kyu nwm jak se pise:D) pán smrti"!!!!!!!V tu chvíli se před nimi objevila noční můra.

Doufám že se vám to bude líbit:) Beru všechny komentáře dobrý i zlý:D

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2008-06-17 15:02 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

je to super !!! hned du na další

Obrázek uživatele sukisato
Vložil sukisato, So, 2008-05-03 08:06 | Ninja už: 5878 dní, Příspěvků: 24 | Autor je: Prostý občan

Super

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-04-21 09:51 | Ninja už: 6178 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good

Obrázek uživatele Barunka
Vložil Barunka, Út, 2008-04-08 23:02 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

Krásný.Další a to rychle.Smiling

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Út, 2008-04-08 22:33 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

JJ je to pekny, dalsi dalsi plosim Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-04-08 21:48 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to super !!! Eye-wink