manga_preview
Boruto TBV 09

Válka o Konohu část 4.

Válka o Konohu část 4.
,,Aaaaaaa“!!!!Vykřikl Shinobi těsně Naruta když ho zrůda začala vysávat a pak ho sežrala.
Všichni shinobi co tu byly, z Písečné i z Konohy, měly tváře pokryté děsem.Ta ohavná noční můra(zrůda) s kombinovanými ůtoky Akatsuki byla čirý děs a hrůza.
,,Kage-Bunshin no Jutsu“!!Vykřikl hlasitě Naruto,a už se na zrůdu valilo 1000 klonů.Na zrůdu to ale neůčinkovalo.Jeden švih a všechny klony zmizeli.
,,Katon,Phoenixchidori“!!!!!!!!!!Vykřikl Sasuke z jedních svých vlastních dokončených technik a už se s ohnivým chidorim v ruce hrnul na zrůdu.
,,Mangekyou Sharingan“!!!!!!!Vykřikl velice tiše Hatake Kakashi.Pokusil se použít jutsu které vás pošle do jiné dimenze nebo aspon vaší část(Kakashiho vlastní Mangekyou technika).Nepovedlo se, a Kakashi poslal jen část zrůdné ruky do jiné dimenze a příšeře zas narostla další ruka.
,,To je nemožné“!!!!řekl Kakashi
,,Co“?Zeptal se Naruto
,,Když pošlu jeho ruku do jiné dimenze díky Mangekyou, ruku pořád má ale v jiné dimenzi tak mu nemůže narůst další leda že by…. Kakashi měl vyděšenou tvář.
Naruto se zeptal:,,Co se děje Kakashi-sensei nějak jste zbledl, co se děje“?
,,Leda že by to byl bůh nicoty a všeho,Samotný Sojob v přeměně“!!!!Vyděšeně vyřkl Kakashi.
,,Samotný otec Uchicha Madary“!
,,Ale jak je možné že ho ovládli"!!!Zeptal se nevěřícně Naruto.
V tu chvíli viděl Naruto jak Sasuke a Sakura dostali zásah, a během vteřiny využíval Kyyubiho chakry a útoků pro záchranu svých nejlepších přátel.Z Naruta se dostávala chakra v podobě malých oranžových kuliček.
,,To ne, všichni se stáhněte okamžitě“!!!!Vykřikl Kakashi.
,,Opět se vidíme Kyuubi“.Začal promlouvat Sojob s velmi nepříjemným úsměvem.
,,Ghaaaaaaaaaa“!V tu chvíli na Sojoba začali kuličky shromaždovat v podobě solárního ůtoku plný oranžovo-modré chakry.Sojob tohle nečekal a odlétl 500 metrů přes Konohu a velmi zraněn.Po chvilce byl zase Sojob v pořádku, a zmizel.
Naruto se vrátil zpátky do normálu a zeptal se:,,Kolik Akatsuki padlo a kolik nás“?Akatsuki ztáty 7 krom Madary a Peina , naše ztráty 50 shinobi“!!!
,,Prosím, dnes se bdue pořádat pohřeb všech odvážných shinobi jejich život nebyl ztracen zadarmo".Pronesl smutně Naruto
Naruto se probral z dnešního ůnavného a nebezpečného dne, a přemýšlel a přemýšlel nad ztrátami a po pohřbu šel celý posmutnělý spát.
,,Pane, je tu cizí shinobi který vás chce vidět“!Oznámil mu jeho pobočník.
Naruto přemýšlel kdo to asi je ale hned za ním se objevil neznámy hlas.
,,Ahoj Naruto“.
Naruto se otočil a viděl osobu po které prahnul a chtěl jí poznat už velice dlouhou dobu,osoba která pro něj znamenala vzor ale i spousty otázek,osoba která do něj zapečetila Kyuubiho, ano za ním stal jeho otec.

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Út, 2008-06-17 15:07 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

paráda Smiling

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-04-21 09:56 | Ninja už: 6182 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Út, 2008-04-15 21:03 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

KRASA Laughing out loud !!! Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-04-15 18:43 | Ninja už: 5933 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

super Eye-wink