manga_preview
Boruto TBV 09

Trosečníci 02

Trosečníci 02

Rybaření a zábava…

Noc uběhla jako voda a je zas slunečný den. Naruto se probouzí s tím, že si zajde na rámen, ale jak vyjde ven zjistí, že je vlastně na ostrově.
,,Ahoj Naruto, tak jak se ti spalo?“ zeptal se nečekaně Shino.
,,Aaaaa!“ rychlé otočení. ,,To si jen ty Shino, fuj ty si mě, ale polekal“ řekl Naruto.
V ten moment si Naruto všiml, jak tady chodí Lee po rukách a ostatní, už také něco dělají.
,,To už jsou všichni vzhůru. Jenom já sem se teď probudil a všichni se chovají jakoby se vůbec nic nestalo, ale my jsme ztroskotali!“ vychrlil ze sebe Naruto.
,,No jo ostatní už jsou vzhůru a každý něco dělá, ale tamhle na pobřeží Gaara, Kankurou a Neji všechno plánují.“
,,A ty Shino? Co děláš ty? A neměl si se náhodou postarat o jednu takovou žábu?!“ řekl Naruto posměšně.
,,Tsss. Nevím kdo tu vstává jako poslední, “ odvětil uražený Shino.

Později na Naruta někdo z povzdálí volá.
,,Naruto. Pojď sem rychle!“ zavolal na něj Gaara.
,,Už běžím. Co se děje Gaaro?“ přiběhl udýchaný Naruto.
,,No pořád jíme ovoce a proto jsme se rozhodli, že si vyrobíme oštěpy a budeme se jimi snažit ulovit nějaké ryby, ale nejdřív budeme muset najít nějaké tlusté pruty a kameny.“
Hned jak to Narutovi řekli, tak zavolali ostatní kluky a pustili se do práce.
,,Hele podívejte támhle jsou jakési kameny.“ Zavolal Kiba.
,,No skvělý to je to co jsme potřebovali. Máme tlusté pruty a teď i kameny.“
,,Teď už z toho jenom udělat oštěpy a je to,“ řekl Kankurou.

Po delší době měli oštěpy hotové a šli se vydat rybařit. Ze začátku to nikomu vážně nešlo.
Lee nabodl na oštěp pouze mořskou hvězdici. Neji jen bodal oštěpem do vody a nic neulovil.
Gaara se snažil a po chvíli se mu i podařilo ulovit malou rybku.
,,Jé. Koukejte Gaara má první podařený úlovek. Sice to pro nás pro všechny nebude stačit, ale aspoň něco.“ zajásal Naruto. Shino zkoušel ulovit rybu, když v tom před ním skočila žába.
,,Aaaaa. To je ta žába. To je ona ta co mi jí moje brouky a o kterou se mám postarat.“ řval na celé kolo Shino.
,,Uklidni se Shino. Vždyť je to jen malá bezbranná žabka.“ Uklidňoval ho Kiba.
Po chvíli Shino i s žábou odešli a ostatní se zase vrátili k lovení ryb. Tentokrát Kiba a Akamaru ulovili pořádné ryby, z kterých se i ostatní určitě nají. Sasuke byl naštvaný, že jemu se zatím nepodařilo nic ulovit. Zrovna kolem proplouvala ryba a jakmile do ní chtěl Sasuke zabodnout svůj oštěp. Místo aby nabodnul na oštěp rybu, se mu jeho oštěp zabodnul do nohy. To byla bolest a Sasuke řval na celé kolo jak pominutý. Z dálky Sakura a Ino slyšely jeho hlas a tak okamžitě k němu začaly běžet. Jak tam doběhly uviděly spoustu krve.
,,Sasuke“ řekly obě najednou a začaly ho léčit.
Naruto jen přihlížel a v duchu si říkal, že si to Sasuke zaslouží, nemá se pořád tak vytahovat.

Mezitím ostatní dívky Hinata, Ten-Ten a Temari, přichystaly pro ostatní skvělý oběd, kde se vyskytovalo převážně ovoce a k pití byla šťáva z kokosových ořechů. Po chvíli tam dorazili i ostatní Kiba dal holkám ryby ať je ještě nad ohněm opečou. Ryby byly za chviličku a pak se všichni pustili do jídla jen naruto ještě myslel na svůj oblíbený rámen.

Po obědě holky uklidily a pak si každý zase dělal co chtěl. Shino se i dokonce skamarádil se žábou, ostatní nechtěli věřit svým očím. Sasuke byl ve stanu kde okolo něj pečovaly Sakura a Ino.Temari Ten-Ten a Hinata hledali po pláži mušle. Kiba a Akamaru běhali a hráli si spolu. Neji s Leem bojovali a o kus dál Kankurou cvičil s loutkami. Každý měl prostě nějakou zábavu.Jen Naruto a Gaara nic nedělali, teda Gaara přemýšlel. Narutovi to nedalo a tak řekl: ,,Tady je taková nuda. Co kdybychom si dali závod o nejhezčí hrad?“ tázal se Naruto.
,,Proč ne,“ odpověděl Gaara. Po chvíli, ale Narutovi došlo, že Gaara ovládá písek.Ale i přesto na tom trval.
,,Dáme si na to čas půl hodiny,“ řekl Naruto.
,,Tak dobrá,“ řekl na to Gaara.

Po půlhodině stál na pláži krásný hrad z písku a vedle něho no, že by to byl výtvor nějakého tří letýho dítěte.
,,No jen se moc nevychvaluj tím hradem Gaaro.“ Odsekl rozzuřený Naruto.
,,Ale kdyby si neuměl ovládat písek určitě bych vyhrál já,“ ještě dodal.
,,Jasně, jasně,“ zasmál se Gaara.
Zavál vítr a vzduchem se sem vznášel míč.
,,Rychle chyť ho Gaaro nebo uletí,“ zaječel Naruto. Gaara rychle pomocí písku chytil míč.
,,Ještě by to chtělo nějakou síť a mohli bychom hrát volejbal,“ dodal Gaara.
,,To jo. Ale kde ji sehnat?“ zajímalo Naruta.
,,No mohli bychom ji dát za úkol uplést holkám,“ napadlo Gaaru.
,,A z čeho tak asi,“ zaťukal si na hlavu Naruto.
,,Z lýka z bambusů ne?“ odpověděl chytře Gaara.
,,Aha. Tak já jim to pudu oznámit,“ řekl Naruto a než stačil Gaara ještě něco odpovědět Naruto už byl pryč.

O chvíli později už Naruto přibíhal a volal.
,,Tak holky už pletou tu síť a myslí si, že je to dobrý nápad. Aspoň tu prý nebude nuda.“
,,To rád slyším,“ odpovídá Gaara.

Asi tak po dvou hodinách je síť hotová a všichni už se těší jak si parádně zahrajou.
Všichni dojdou na pláž a nachystají vše co je potřeba.
,,Tak teď se rozdělíme na dvě družstva.Budou pomíchaná, ať se dívky necítí být slabší,“ řekl Kankurou.
,,To ani náhodou. My nejsme slabé a proto se rozdělíme kluci a holky,“ řekly.
,,No jak myslíte,“ odvětil Neji.
Po chvíli začli všichni hrát až na Sasukeho, který měl pořád poraněnou nohu.
Ze začátku vedli kluci, ale pak se to obrátilo holky nakonec vyhrály. Kluci teda museli přiznat, že holky nejsou slabé. A už byl zase večer a tak všichni povečeřeli ovoce a šli do svých stanů. Ve stanu kde byl Sasuke se Ino a Sakura k němu přitulily a Sasuke byl i docela rád. Naruto začal vyprávět strašidelné příběhy Hinata z toho bylá celá nesvá, ale za chvíli to Naruta přestalo bavit a šel raději spát. Pak už všichni krásně usnuli a jenom žába ještě chvíli kvákala, ale Shino ji uklidnil.

Tak tady je pokračování, doufám, že se vám líbí. Za každý komentík budu vděčná .XD

5
Průměr: 5 (9 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Čt, 2008-04-24 20:02 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Joooooo Sasun jeden hnusný!! Má to co si zasloužil!XDDD

Obrázek uživatele Ta Gaara
Vložil Ta Gaara, So, 2008-04-12 16:02 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

To sem ráda....další díl se pokusím napsat co nejdříve.... Smiling

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, St, 2008-04-09 21:39 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

suuuuper ako vzdy uz sa tesim na dalsi diel Smiling