manga_preview
Boruto TBV 13

Trosečníci 03

Trosečníci 03

Deštivé počasí a strašná nuda...

Začíná další ráno. Obloha je zatažená a zatím se nikdo neprobouzí. V tom okamžiku někdo vykřikne.
,,Aaaaaaa. Vždyť sem celá mokrá a déšť mi zničil můj účes,“ vykřikla Ino.
,,Gaaro slyšel si to prší. Co si jen počneme, vždyť ty nemůžeš vůbec vyjít ven, stalo by se z tebe bláto.“ začala panikařit Temari.
,,Uklidni se Temari. Vždyť nikdo nikam nejde, zatím ne.“ uklidňoval ji Gaara.
,,Ach jo, prší.To bude zase nuda, viď Kibo?“ řekl Naruto a začal třást Kibou, aby se vzbudil a odpověděl mu.
,,Naruto, co je? Co se děje a kde je Hinata?“ odpověděl rozespalý Kiba.
,,Hinata ještě spí, ale venku prší.“ dodal Naruto.
,,A to si mě vzbudil jen kvůli tomu, kdybych nebyl tak ospalý tak bych tě asi zabil,“ zívl Kiba a zase usnul.
,,Jak může zas tak rychle usnout? Kibo slyšíš!!“ ozval se Naruto.
Mezitím se probudila Hinata a Naruto začal s počasím otravovat ji.
,,Hinata normálně venku začalo pršet a Kiba ten spí jak zabitý.“ vychrlil na ni Naruto.
Hinata se jen začervenala jak rajče a omdlela.
,,Hinato!Hinato! Je ti něco? Ach jo teď už tu spí oba.“ naštval se Naruto.

O chvíli později ve stanu kde je Sasuke, Ino a Sakura, Ino nadávala pořád na to, jak ji déšť zničil účes a jak je mokrá. To už, ale Sakura nevydržela a probudila se.
,,Ino! Co tu vyvádíš? Nevidíš, že by tu někdo ještě rád spal!“ okřikla ji Sakura.
,,Pche.“ odsykla Ino.
,,Co to tu je? Já bych rád spal, ale díky vám to už nejde.“ promluvil naštvaný Sasuke
,,Sasuke promiň já sem tě nechtěla vzbudit. To všechno ona.“ vykoktala ze sebe Ino a ukázala na Sakuru.
,,Co si to řekla? Ty Ino-prasečino! Nevím kdo tu začal vyřvávat, že má zničený účes!“ odvětila výbušná Sakura.
,,Mně je to jedno kdo si začal, ale chci mít klid.“ skočil jim do řeči Sasuke.
Obě najednou utichly. Ale ani jedné z nich se nelíbilo jak se k nim Sasuke zachoval. A proto je napadl skvělý plán.
,,Hele Ino nedělám to zrovna ráda, ale vůbec se mi nelíbí jak se ke mně Sasuke chová.
Co kdybychom začaly ignorovat a on si pak už nebude připadat tak úžasný a bude dolézat on za námi.“ nabídla jí Sakura.
,,Taky to nedělám ráda, ale musím s tebou souhlasit Sakuro. Sasuke se chová hrozně a proto přistupuji na tvůj návrh a aby toho nebylo málo co kdybychom….“a pošeptala jí její nápad.
Po chvíli když Sasuke spal a holky byly domluvené. Chytly Sasukeho za nohy a ruce a vytáhly ho ven na déšť. Sasuke se ihned probral, jakmile ucítil chladnou zem a kapky deště jak na něj padají. Naštval se a začal holky nahánět a vyhrožovat jim. Holky se jen smály a utíkaly co jim nohy stačily. Samozřejmě,že řev Sasukeho a křik holek probral i ostatní stany. Lee okamžitě opustil stan, protože slyšel Sakuru křičet.
,,Co se to tu děje? Sasuke co to tu Sakuře děláš?“ zakřičel Lee. Mezitím se Sakura dostala až k Leemu a schovala se za něj.
,,Ustup mi z cesty Lee.“ říkal Sasuke vztekle.
,,Nikdy. Nikdo nebude Sakuře ubližovat.“ odvětil Lee statečně.
Ze stanů vyběhli Neji,Kankurou a Shino.
,,Sakra lidi co tu tak řvete a ještě když tu prší. Jakto, že nejste schovaní ve stanech?!“ hulákal na celé kolo Neji.
,,Neji nepleť se do toho. To je mezi mnou a Sasukem.“ odsekl Lee.
,,Sakra kluci uklidněte se!“ ječel na ně Kankurou. ,,Prší a vy tady děláte takový blbiny. To vám nevadí, že budete všichni mokří?!“ ještě dodal Kankurou.

Po chvíli vyletěl ze stanu Naruto a začal pobíhat dokola a řvát, že oni tu mají zábavu a on musel být ve stanu s ospalým Kibou.
,,Naruto neřvi tak. Tady se řeší vážná věc.“ řekl Lee. ,,Sasuke chtěl něco udělat Sakuře jenže já to nedovolím!“ ještě dodal.
,,Cože Sasuke chtěl ublížit Sakuře. Sasuke co si myslíš, že děláš? Ty si tady musel asi zešílet.“ vyjel po Sasukem Naruto.
,,Nechtěl sem ji ublížit, možná jen maličko!“ odpověděl Sasuke.
,,Nechám to už být, ale ať mě holky už neotravují jinak si to fakt nenechám líbit.“ odsekl a bral se pomalu ke stanu.
,,Díky Lee, že se mě zastal.“ řekla mile Sakura.
,,Ale vůbec nemáš zač.“ odpověděl Lee a vznášel se až v oblacích. Mezitím Sakura už byla u Ino.
,,Nápad to byl dobrý, aspoň nebyla nuda. Ale teď už pojďme nebo budeme nemocné.“ šeptla Ino Sakuře.
,,Máš pravdu Ino.“ řekla a obě se odebraly ke stanu.
Ostatní tam stáli na dešti a vyčítali Leemu co tu dělal kvůli Sakuře za randál, ale on to nevnímal, protože byl zasněný.
Po chvíli i ostatní šli do stanů, aby jim nebyla taková zima a nebyli nachlazení.
Neji přišel do stanu přitulil se k Ten-Ten usmál se a usnul. Shino a Kankurou čekali na Leeho až přijde a mezitím na něj volali ať už jde jinak bude nastydlý.
Naruto vešel do stanu a byl pořád ještě naštvaný na ospalého Kibu a na ostatní, kteří mu vůbec neřekli co se venku děje. Hinata se zrovna vzpamatovala z omdlení, a tak s ní Naruto hned navázal řeč. Tak se tam tak spolu bavili a Hinata zázrakem neomdlela, ale někdy se trochu červenala.
Gaara co se venku odehrálo slyšel. Jenže ven nemohl, protože by z něj bylo bahno a navíc musel zůstat s Temari.
,,Zítra snad bude pěkněji a jinak uvidíme co se bude dít.“ řekl si.
Temari byla pořád nervózní z deště, a tak ji Gaara musel ještě uklidňovat.
Ve stanu u Sasukeho bylo,ale ještě rušno. Holky se mu za to omlouvaly a slíbily, že už to neudělají i když to nemyslely vážně. Sasuke jim teda odpustil a řekl jim, že budou odpočívat a tak aspoň chvíli bude klid. Sakura a ino souhlasily a přitulily se k Sasukemu.
,,No konečně si tu Lee,“ odsekl Shino. ,,Co se to s tebou děje?“ ještě dodal Kankurou.
,,Nic, já sem úplně v pořádku.“ řekl ještě omámený Lee.
Dlouho ještě pršelo, a tak mezitím nastal večer a všichni už přemýšlejí co se bude dít zítra.

Táák to je zase prozatím vše. Měla sem konečně čas a tak sem napsala další díl. Doufám, že se bude líbit.

4.833335
Průměr: 4.8 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mischaaa-chan
Vložil mischaaa-chan, Čt, 2008-04-24 20:08 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Je to fajn.. Eye-wink hlavně teda Sakura a Ino...Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Ne, 2008-04-20 15:58 | Ninja už: 6073 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

super!!! ako vzdy uz sa tesim na dalsi

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, Út, 2008-04-15 07:14 | Ninja už: 6046 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

dalsi dil prosim Smiling

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Po, 2008-04-14 20:09 | Ninja už: 19993 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

haluuz....dufam ze ino a sakura budu pokracovat vo svojom plane

Obrázek uživatele Ta Gaara
Vložil Ta Gaara, Po, 2008-04-14 21:36 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 99 | Autor je: Prostý občan

Co na to říkáte? Smiling