manga_preview
Boruto TBV 15

Tmavomodrý tanec: část 5

„Naruto! Naruto! Vstávej, ksakru!“
„Co? Kdo to zase je?“ ptal se osplým hlasem Uzumaki a přitom se snažil otevřít oči.
„Neji?“zívl a když ho viděl ustaraného rychle se zvedl:“Neji! Co se děje?!“
Ten mu hned vylíčil situaci.
„Hinatu unesli. Musíš jí zachránit. Můj otec dostal výhružnou zprávu, že jestli jí chceme ještě někdy vidět musí pro ni dojít do Zakázaného lesa. Je to prý někde na východě. Pospěš si.“
Naruto už ani nedoslechl jeho poslední slova a v blesku vyrazil na cestu. Neji se za ním jen podíval z okna.
„Někde na východě Zakázaného lesa? To je velké území,“říkal si v duchu strachující se Naruto, když se snažil najít svoji dívku a vyrvat ji ze spárů únosců.
„Doufám, že najdu nějakou stopu.“
Naruto pobíhal lesem rychlostí větru. Hodiny. Nevěděl už kudy kam. Najednou na špičce větvičky stromu objevil cár látky. Uchopil jej do ruky a poznal, že je to kus černého trika, které nosívá Hinata. Pořádně jej stiskl a nabil takové zuřivosti, která se sluší na správného přítele. V tuhle chvíli si uvědomil, že se pro ni klidně upíše ďáblovi, zemře nebo jiné těžkostravitelné věci. Odrazil se od země a přeskakoval z větve na větev co nejrychleji uměl. Konečně také našel další stopy, jako například ulomené větvičky, které mu pomohly k nalezení těch darebáků co mu Hinatu ukradli.
Konečně se jim přibližoval. Vlastně viděl jen jednoho muže...ale Hinatu nikde nespatřil.

„Stůj!“ zařval Naruto rozlobeným hlasem.
Únosce se otočil a pohlédl na toho, kdo je chce zadržet. Když se jejich pohledy střetly, poznal Naruto, že je z klanu Hyuuga. Samozřejmě podle jeho genetické vlastnosti Byakuganu.
Zhrozil se a pomyslil, jak je vůbec možná zrada v klanu Hyuuga. Ale nyní jsou přednější věci ...jako například záchrana Hinaty.
„Kage Bunshin no Jutsu.“

V tu ránu se okolo něj nashromáždilo několik jemu podobných klonů. Všechny klony se vrhly na protivníka s hlasitým zařváním. Jeho útok byl však bezúspěšný. Přeci jenom členové rodiny Hyuuga se jen tak nějakými stínovými klony nenechají odradit. Všichni Narutové se v mžiku rozpustili jen když se jich nepřítel dotkl. No, skoro všichni.Ten poslední se někde ukrýval. Za chvíli se z křoví vyřítil rychlostí střeli a srazil Hyuugu k zemi. Za nim se ještě vyřítili dva Narutové.
„Rasengan!“ V jeho ruce se objevila obrovská modrá koule...nabitá energií, která prudce vrazila do protivníkovi hrudě. Bohužel nebyl ještě zabit. Když se Naruto znovu rozpřáhl aby ho dorazil. Ruka napřítele ho zarazila.
„ Zastav Naruto!“

Naruto s údivem pohlédl na Hyuugu a zastavil právěmířenou ránu.
„Naruto, tohle byla jen zkouška.“
Uzumaki se podivil ještě víc.
„Zkouška, jak bys dokázal ochránit Hinatu.“
Naruto nechápajíc stále zíral.
„ Zkouška?“
„Ano,“ odpověděl Hyuuga vážným hlasem.
Chvíli tam tak jen stáli a bezduše si hleděli do očí. Naruto s nechápavým pohledem a Hyuuga s vážným. Všude se prostřelo naprosté ticho.
„No aaa?“zeptal se Naruto (stále nechápajíc)
„Co, no aaa?“
„ NO já nevim.“
„ Naruto abych ti to ještě jednou vysvětlil...Naše rodina má takovou tradici, co se týče předávání potomků svým nastávajícím.“
„Nastávajícím?“ přerušil ho Naruto.
„ No ano. To znamená...že musíš nejprve prodělat několik zkoušek, které zadává hlava rodiny....“

Naruto nevěděl co říct...a tak raději poslouchal a dozvídal se stále podivnější a podivnější věci, co se týče rodiny Hyuuga.
NO...ale jedno má jistý ...Hinatu si vzít může....samozřejmě o pár let později.
„ No a prošel jsem?“vyzvídal Naruto.
„ Já myslím, že ano.“
Nakonec spolu ještě prohodily pár slova, ale pak se už Naruto spokojeně chystal k odchodu domů, když vtom ještě z dálky na něj Hyuuga zavolal.
„Jo.... a mám ti vyřídit od Hiashiho, že máš přijít na večeři.
Naruto zůstal strnule stát a jen bojácně zíral před sebe.

U Naruta doma:
„ Ach jo.. to přežiješ ...né nepřežiješ...ještě jeden den strávený s panem Hiashim a sem mrtvej,“
říkal si pro sebe a přitom se připravoval na večeři.
Najednou uslyšel jak někdo klepe na dveře. Naruto se zarazil a pak už jenom řekl “dále“.
Ve dveřích se objevila bázlivě Hinata.
„ Už se připravuješ?“
„A-ano...“odpověděl ohromen Naruto. Dneska to Hinatě jako obvykle slušelo. Měla na sobě černé triko s tříčtvrťovými rukávy a dlouhou bílou sukni. Vlasy měla upravené v culíku a ofina jí tradičně sahala až k jejímu obočí.
„ Víš....ta večeře se o dvě hodinky odloží....můj otec musel jít něco zařídit. T-tak sem ti to přišla říct.“
Hinata k němu pomalu přistoupila a upravila mu límec u jeho košile. Pohlédla mu do očí a jemně ho políbila.
„ Jo...Naruto a jak ti dopadla zkouška?“
„ Zkouška?“
„ Vždyť víš...ten fiktivní únos.“
„ Jooo tohle...jo já myslím, že sem to zvládl na jedničku...byla to celkem hračka.“
„Jo, jo hračka,“ opakovala Hinata.
„ Říkáš dvě hodinky?“
„Hmmm?..“
„ Co se takhle kouknout na nějakej film?“
„ Proč ne?“ přitakala Hinata:“ Můžu ho vybrat já?“
„ Jistě...“
Hinata se podívala na poličku s výběrem DVD a vytáhla z ní jedno.
„ Co takhle Armagedon...“
„ Fajn.“
Když Naruto spustil film přisedl si k Hinatě na postel. Hinata ležela na břiše a opřená o ruce pozorovala právězačínající film.
„ Málem bych zapoměl,“ přerušil titulky Naruto :“ co by to bylo za film bez pořádnejch chipsů .“
Naruto vstal z postele a došel pro misku, kterou posléze naplnil paprikovýma brambůrakama.
Nabídnul Hinatě a ta si jeden plátek vzala.

V pokoji i venku už byla tma. Film už byl taky u konce. Najednou si Hinata všimla,že Narutovi slzí oči.
„ Naruto?“zeptala se ho váhavě.
Naruto si utřel slzu která mu právě stékala pod okem.
„ Co se děje“ optala se ho opatrně.
„ Nic....jenom ….chudák ten Ben Affleck ...a ta Liv Taylorová....tohle mě vždycky dostane. Jak tam ten její otec zemře.....“
Hinata se na něj udiveně koukla a trochu se pousmála. Pomyslela si“ jak kluk s takovou odvahou může brečet při tak primitivní záležitosti jako je film“.
Pak už nad ničím nepřemýšlela a lehce ho objala. Naruto se rozplakal ještě víc a nechal se hladit od jejích jemných rukou. Uklidňovala ho něžnými slovy....

4.882355
Průměr: 4.9 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2019-03-17 00:17 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: Moje oblíbená zápletka, únos. To zabere vždycky, když chcete otestovat něčí city. Ono se ne nadarmo říká, že poznáš cenu věci, dokud ji neztratíš. Tady se to vyplnilo. Fakt, ty teda dáváš Narutovi. Už je tak vyklepanej a on ho zve zase na jídlo. Asi se už z toho nevykecá. Nechám se překvapit posledním vydaným díle...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-02-12 19:31 | Ninja už: 5141 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia V3" Tak to bolo teda od Hyugov podlé, ako vystrašili Naruta, tým, ževraj uniesli jeho milovanú polovičku. A ten na nič nečakal a trelil za únoscom. Ale chudáčik, keď sa dozvedal, že to bola len skúška muselo ho skoro klepnúť. Ale na druhú stranu môže byť iba rád. Čo sa týka toho spomínaného filmu tak nám aspoň Uzumaki ukázal aj svoju jemnejšiu stránku. No som zvedavá, ako dopadne večera u Hyugy a či vážne Naruta z Hiashiho už vážne neklepne. Super dielik.

Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, St, 2018-01-31 22:56 | Ninja už: 2566 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Ta scenka vo filme ma vždy dostane,Vynikajúca poviedka Smiling

Obrázek uživatele vysta
Vložil vysta, Ne, 2011-03-13 19:58 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

mě Armagedon taky vždycky dostane Smiling

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, So, 2009-03-07 12:04 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Takže z Naruta se vyklubala citlivka..xD hele, parádní díl, plný počet....

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-06-28 08:48 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

pekne...5 bodov

Obrázek uživatele Resa Hayko
Vložil Resa Hayko, St, 2008-06-04 16:49 | Ninja už: 6114 dní, Příspěvků: 259 | Autor je: Prostý občan

bude dalsi???
protoze tohle je dokonali-Naruto jak breci u filmu hahahahahaXD

Moje hokusy-pokusy:

Žeby další severočeský? XD http://147.32.8.168/?q=node/57641
7. severočeský sraz XD http://147.32.8.168/?q=node/63309
lidé lidem

Údělěm optimistů je zvedat pesimisty ze země... Ale když i optimista spadne na dno, kdo pak zvedne jeho?

Obrázek uživatele neji-----------
Vložil neji-----------, Ne, 2008-04-27 19:14 | Ninja už: 6064 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

bude este dalsie pokracko?

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, Pá, 2008-04-11 22:07 | Ninja už: 6105 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

Tak hold Armagedon to je doják. Ale je to super príbeh Smiling

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-04-06 11:54 | Ninja už: 6210 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

lol chudák Naruto...ale on se rozbrečel xD a u Armagedonu xD...další xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele sakura ja
Vložil sakura ja, Ne, 2008-04-06 11:43 | Ninja už: 6113 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

Dyť je to skvělí přecí Laughing out loud, proč by si nemohli dát Naruto s Hinatou brambůrky? Náhodou mě se to líbilo i když místo Armagedonu bych dala jiný filmeček Eye-wink

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, So, 2008-04-05 22:59 | Ninja už: 6102 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

týjo tak to jsem netušila, že tam maj DVD přehrávače a navíc člověk by řek si dá spíš ramen Eye-wink Smiling, ale uznávám ten by se asi tak moc nehodil Smiling
už se těším na pokráčko Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, So, 2008-04-05 22:03 | Ninja už: 6223 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

hhhhh......to je moc Laughing out loud Naruto se rozbreci u filmu, ten film je armagedon a paprikovy bramburky Laughing out loud fakt narez Laughing out loud