manga_preview
Boruto TBV 09

Tmavomodrý tanec: část 6

Ehm...no tak tady máte zase nějakej ten díl. Moc se omlouvám za ten minulej, kterej nebyl nic moc...přesto doufám, že tenhle se vám bude líbit o něco víc:D

„Tak ...měli bychom vyrazit,“ navrhl Naruto a pomalu vstával z obětí Hinaty.
„ Pravda.“
Hinata upravila místo, na kterém ležela a oklepala z něj zbytky brambůrek, které tam zanechal Naruto. Jeho pokoj zrovna nezářil čistotou. Všude se povalovali prázdné krabičky od ramen, různé papíry a špinavé fusekle. Naruto si šel ještě jednou vyčistit zuby, aby mu z pusy nebyly cítit paprikové chipsy. Když si je dočistil a chystal se k odchodu Hinata ho vzala za ruku a řekla mu, aby se z jejího otce nestresoval.
„Dobře...můžeme vyrazit?“
„Můžeme,“ odpověděla Hinata.
Před domem Hyuugů si Naruto ještě naposled ulízl vlasy a spolu vkročily do vchodových dveří.

Nikoho neslyšeli.
„ Naruto ...zuj si ještě boty.“
Když vešli do haly pro hosty, spatřily Hiashiho, jak sedí za stolem a zuřivým pohledem se dívá na mladý pár. Naruto vytřeštil oči a potichu zajekl.
„ Naruto!! Kdes byl s mojí dcerou?!?!“zněla otázka.
„Ehm?“ polkl:“ No...u mě d-d-doma,...prosím.“
Narutovy se klepali nohy.
„ Co ste tam dělali?!!!!!!“ zvýšil hlas Hiashi.
„ Co?“
„ Já se ptám... co,“ přitvrdil ještě trochu.
„ My- my- my...jsme se dívali na f-film.“
„ Tak na film, jo?“
„A-ano.“
Hiashi vstal a pomalu se přibližoval k Narutovi a čím více se přibližoval, tím více se Naruto snažil vzdalovat. Hiashi trochu přidal do kroku až donutil Naruta utíkat.
„Jen počkej....já ti dám film,“ křičel na něj Hiashi a přitom se ho snažil dohonit. Naruto zaběhl na opačnou stranu stolu a schovával se za židlí. Vyděšeně zíral na Hinatina otce, jak je vsteky bez sebe.
„Otče!!!“ zaječela Hinata bojácným hlasem:“ Naruto mluví pravdu....nech ho.“
Hiashi už držel Naruta pod krkem a přitom pozoroval Hinatu jak se ho snaží obhájit.
„ Máš jediný štěstí, Naruto,“ a přitom ho pomalu spouštěl na zem.
Od té doby se Hiashi na Naruta dívá velice drastickým pohledem.
„Dobrá...můžeme si jít sednout,“ rozkázal vůdce rodiny a posadil se na místo v popředí stolu.
Vtom se ozval zvonek. Neji rychle vyběhl z vedlejší místnosti a přešel halu pro hosty aby se dostal ke vstupním dveřím a otevřel očekávanému hostu. Naruto do této doby nevěděl, kdo tím hostem je a z chodby se neozýval jiný hlas krom Nejiho.
„ Zuj si ještě boty,“ozvalo se tlumeně z vedlejší místnosti. Ještě bylo slyšet klapnutí bot, když byly pokládány. Po chvíli se začali pomalu otevírat dveře.
„Tenten?“zíral udiveně Naruto.
„Dobrý večer,“ pozdravila Tenten rodinu, která se právě sešla u stolu.
Hiashi odpověděl hlubokým kývnutím hlavy a pokynul, aby si sedla. Neji si posléze přisedl vedle ní a koukal se vystrašeně do stolu.
„ Takže...Tenten,“ začal Hiashi s odměřeným výrazem:“ Ty máš ráda mého synovce.“
„A-ano prosím,“ odpověděla ztuhle.
Naruto jen pozoroval celou událost a občas se koukl na Nejiho, který nepřestával pozorovat stůl.
Komunikace zase trochu vázla a v místnosti nastalo zase to pitomé ticho, které všechny znervóznělo.

Tenten se na tuto událost velice slušivě ohákla....měla na sobě černé kimono s červenými výšivkami a vlasy měla tradičně spletené do dvou drdolů. Hinata ji trochu uklidňovala svým pohledem a naznačovala, aby se nebála.
„Bohužel ...se na této večeři nezdržím dlouho, jelikož mám ještě nějaké jednání s Tsunade...takže stačí, když si dáme čaj..“řekl velice vyrovnaně pan Hyuuga.,“Hinato! Připrav čaj.“
Hinata se zvedla a zaběhla do kuchyně a po pár minutách přiběhla se šesti šálky, které nakonec položila na stůl. Hiashi si jeden vzal a jako první se napil .

Uběhla dlouhá hodina a pan Hyuuga se už pomalu chystal k odchodu. Když za sebou zabouchl dveře...všichni si hluboce oddechli. Tenten byla trochu roztřesena. Hinata šla uklidit dopité šálky a Neji si mezitím zašel na záchod... V místnosti zbyli jen Naruto a Tenten.
„ Ty jo....koukám, že nejsem sám koho Hiashi nenávidí,“ prohodil Naruto.
„ JO....ale tebe nesnáší víc.“
„ Jo počkej až budeš zachraňovat Nejiho....to se pobavíš.“
„ O čem to mluvíš?“
„ O zkoušce....“na chvíli se Naruto odmlčel:“ prej tradice ....jak bys ochránila Nejiho....“ trochu se zasmál a zlomyslně pohlédl na Tenten, která s vytřeštěnýma očima pozorovala a dozvídala se nové a nové věci o rodině Hyuugů. Za nedlouho se Neji i Hinata vrátili a sedli si ke svým kamarádům. Celý večer si povídali. Hodiny ubíhaly jako vteřiny.

O 3 hodiny:
„ Ty jo ten čas ale letí,“ ozvala se Tenten, která seděla v pokleku vedle Nejiho.
Náhle se ozval rána, jakoby někdo narazil do dveří. Všichni čtyři se lekli. Hanabi už spala a tak nic neslyšela. Neji se opatrně přibližoval k místnosti, kde byly vchodové dveře do domu. Za nim se plížil Naruto, Hinata a té se přidržovala Tenten. Najednou se rozlítly dveře a praštěny takovou silou do zdi, upadlo kus omítky.
„ Strýčku?“
„ Otče?“
Pan Hyuuga se opíral o zeď a víčka měl trochu přivřená. Vypadal jakoby nemohl zamířit pohled na děti, které stáli přímo před ním.
„ Otče?“ optala se znovu Hinata.
„ Jééé....Neji,“ přikimácel se Hiashi k Hinatě a v domění, že jde o jeho synovce , poplácal ji přátelsky po zádech. Když u ní stál Hiashi tak blízko, poznala, co se za tím zmatením skrývá. Pořádná dávka saké...( jo, jo to tak většinou bejvá....ach ty jejich schůze)
„Já jsem byl na...škit ….na poradě...s ….škit....s Tsunade:“ přiznal se a zpotácel se na zem.
„ Tak na poradě,“pousmál se Neji a při tom zvedal Hiashiho ze země.“
„ Ahóój...Hinato,“ usmívaje se na Nejiho se nechával odvléct.
„Panebože...“ odfrkl Neji a přitom se pokoušel nespadnout pod velkou váhou Hiashiho Hyuugy.
„Naruto! Pomoz mi!“ nařídil Neji.
Naruto ihned podepřel Hiashiho a pomalu se sápali do schodů. Hinata mezitím přinesla mísu se studenou vodou a v ní namočený ručník

4.955555
Průměr: 5 (45 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2019-03-17 01:26 | Ninja už: 5720 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: I TenTen? To jí to musel Naruto vykecat? No jo, Naruto, ten toho nakecá. Laughing out loud Co když to bude něco jiného? Když Neji nepatří do hlavní větve... to se už asi nedozvíme. Stejně tak se nedozvíme víc o té Hiashiho kocovině. Je pravda, že Tsunade je proslulá svou láskou k saké, ale, že je bude tahat na schůze? Doufám, že tam neprobírali něco vážného, jinak by byl malér na střeše, kdyby udělali chybu. Laughing out loud Nemají to naši hrdinové, ale vůbec lehké. Souhlasím s Aki, škoda, že povídka nemá více dílů, ráda bych znala konec.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-02-12 20:40 | Ninja už: 4932 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia V3" Ejha chudáčik maličky zlatovlasý Narutík. Taká obrovská zmena chovania Hiashiho až ma dosť zarazila. Ale predsa sa jedná o jeho staršiu dcéru tak si ju musí patrične aj chrániť pred každým, ktorí by ju chcel akýkoľvek sôsobom zneuctiť čo v narutovom prípade zaručenie zataiľ nehrozilo. Keď ho hlava Hyuga klanu chytila pod krk určite mal srdce až niekde v nohaviciach. Milo ma prekvapilo, že sa tam objavila aj TenTen a schytala to rovnako ako aj zlatovlások. Skvelá poviedka len škoda, že nie je dokončená.

Obrázek uživatele Hatake Kakashi269
Vložil Hatake Kakashi269, Čt, 2018-02-01 00:05 | Ninja už: 2357 dní, Příspěvků: 432 | Autor je: Prostý občan

Bude pokračovanie?

Obrázek uživatele kapoere
Vložil kapoere, Po, 2013-01-14 20:31 | Ninja už: 4136 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Pěstitel rýže

Bodlo by pokračovanie Smiling

Obrázek uživatele nika.bezi
Vložil nika.bezi, Po, 2011-08-08 20:58 | Ninja už: 4655 dní, Příspěvků: 11 | Autor je: Prostý občan

prosim prosim dalsi siel Laughing out loud

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, So, 2011-07-30 16:14 | Ninja už: 4721 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

bude další díl?

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele K4Zz
Vložil K4Zz, Ne, 2009-04-26 19:38 | Ninja už: 5484 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

no je to bezva čtu hodně povídky NaruHina ale tahle byla twž hodně dobrá!
líbila se mi celá ale zajímý je ten konec prosil bych abys udělal pokráčko!
dávam za 5!


Free userbars
Free userbars

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, So, 2009-03-07 13:33 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

ten závěr byl výbornej Laughing out loud 5 bodů Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, So, 2009-03-07 13:17 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

pokráčko...prosím prosím, smutně koukám Smiling

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, Pá, 2009-03-13 21:26 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Já bych taky brala pokráčko.

Obrázek uživatele Junko
Vložil Junko, So, 2009-03-07 13:19 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Ježiš marja...on to ještě někdo čte???.. No děkuji za pochvalu. Musím se červenat...

Obrázek uživatele Xia-san
Vložil Xia-san, St, 2009-02-11 21:51 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

Krása, to chce rychle pokráčko=)

Obrázek uživatele Kada-sensei
Vložil Kada-sensei, Út, 2009-02-10 19:10 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

Pokračko! pokračko !!

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Po, 2008-12-29 14:58 | Ninja už: 5777 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

je to suprovy chtelo bi to pokracko

Obrázek uživatele Junko
Vložil Junko, Po, 2008-12-29 19:40 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

děkuju:D

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, So, 2008-12-27 13:06 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Pěkný, suprový, pěkný, suprový.

Obrázek uživatele Junko
Vložil Junko, So, 2008-12-27 20:00 | Ninja už: 6025 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Děkuju Jeny...od tebe mě to obvzlášť těší

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, So, 2008-12-27 20:23 | Ninja už: 5964 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Nemáš zač.

Obrázek uživatele Andulka...xD
Vložil Andulka...xD, Po, 2008-12-08 20:17 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

xD tak ten konec byl hustej-užralej Hiashi xD
Bude pokráčko??Jestli jj,atk ase u žnemůžu dočkat Smiling

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-06-28 09:47 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

pekne....tsunade + alkohol = bolest hlavy a WC

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), So, 2008-04-19 23:17 | Ninja už: 19845 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jaaaaaaj Laughing out loud tak jakko zhe si ho fakt nedokazu ozralyho predstavit zhe Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-04-19 01:23 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

no lol...ožralý Hiashi xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele sakura ja
Vložil sakura ja, So, 2008-04-12 21:33 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Opitej Hiashi.......to nemá chybu Smiling,

Obrázek uživatele Arya
Vložil Arya, Pá, 2008-04-11 23:10 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

tak tuto scénu si naozaj neviem ani len predstaviť :Dožratý Hiashi:D

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, St, 2008-04-09 17:22 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

super:)

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Út, 2008-04-08 22:28 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Jj je to fakt cOoL!!! Ozralej Hiashi Laughing out loud uz se tesim na dalsi Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2008-04-08 21:56 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

tak to je uža Laughing out loud