manga_preview
Boruto TBV 08

Minatův odkaz 6

Část pátá - TADY

Část šestá- Boj dvou Uzumaki

Nastal čas. Oba dva věděli, že je to důležité a neodkladné. Ona myslela, že to bude její poslední večer. On věřil, že všechno dopadne dobře. Matka a syn běželi po větvích stromů. Ani rychle, ani pomalu. Nervozita jim svazovala nohy. Mířili na západ, tam, kde byl poražen Kyuubi. Kde byl zapečetěn, zapečetěn pro budoucnost. Vítr cuchal Narutovy blonďaté vlasy. Myslel na to, co bude teď. Co se odteď změní. Jeho pocity se míchaly a nedokázal se v nich vyznat.
„Je to ještě daleko?“ zeptal se kunoichi vedle něj. Ta se na něho otočila a znovu se usmála. Pořád se usmívala, tak moc mu tím dávala naději.
„Už za chvíli. Neboj,“ odpověděla. Najednou se zarazila. Naruto poskočil ještě o jednu větev dál a ohlédl se. Taky se zastavil.
„Co se-“
Už pochopil důvod. Kushina držela v ruce kunai, který chytila v letu. Někdo ho na ni hodil. Z mýtiny vlevo se ozval známý hysterický smích.
„Kushina! I se svým synáčkem! To je pohled na rodinku. Hahaha!“

Dívka s růžovými vlasy utíkala za Tsunade. Rychle! Honem! Už byla skoro u její kanceláře. Věděla, věděla, že ten pocit něco znamená. A teď jsou najednou pryč! Rychle, Sakuro! hecovala se v duchu. Rychle, než bude pozdě!

„Hahaha!“ nepřestával se smát ten divný shinobi. Stále na sobě měl ten samý černý plášť, kápi už ale neměl na hlavě. Naruto teď viděl jeho obličej. Nepřítel měl dlouhé černé vlasy. Na rtech mu stále hrál ironický úšklebek. Celý obličej mu protínala dlouhá jizva.
„Kanu, nestůj tam tak. Přiveď mi je blíž!“ zakřičel náhle na svého společníka. Ten nebyl zrovna nejhubenější, v očích však měl zlý pohled.
„Jasně, šéfe!“ zamručel a rozběhl se směrem k Narutovi a Kushině. Ti snadno uhnuli. Náhle stanuli přímo před zjizveným mužem. Kushina se zamračila.
„Inate. Stále chceš Kyuubiho sílu?“ zeptala se nenávistně.
„Haha! No jistě! Dřív než to vyjmeš. Chci znát to jutsu! Slyšíš mě?“ zakřičel na ni. Kushina se narovnala.
„To jutsu nezvládneš, ani kdybych ti ho dala. Kolikrát ti to mám říkat?“
„Já to zvládnu! Já! Já jeden ze sedmi zemských pánů, že bych něco nezvládnul? Hahaha!“ pokračoval svým zlomyslným tónem. Jeho společník přešel k němu. Inate najedou vytáhl svůj meč a namířil ho na dvojici.
„Tebe chytím, Kushino! Chytím tě! A ty mi řekneš jak na to jutsu! Potom ho z tvého synáčka dostanu sám! A tu chakru uložím do sebe! Haha! A budu nejsilnější! Nejsilnější na celém světě!“ zakřičel na les okolo. Několik ptáků se leklo a uletělo z korun stromů.
V Narutovi to vřelo.
Kushina se na něj otočila a starostně se na něj podívala.
„Liščí síla?“ zamručel Inate, když jeho pohled spočinul na mladém Uzumakim.
Narutovy oči zrudly a špičáky mu čouhaly z úst.
„Naruto …“ hlesla Kushina. „Musím si pospíšit! Tohle už se nikdy nebude opakovat!“ pomyslela si. Měla o svého syna starost. Přece jenom, takhle ho ještě neviděla. Ale tušila, že se démon bude nějak projevovat. Pochopila, že se Naruto ovládá. Jinak by už dávno byli mrtví.
Najednou se na ni otočil.
„Mami? Porazíme je!“ zavrčel. Kushina se znovu usmála tím svým úsměvem plným naděje.
„Jdeme na ně!“

Inate se ušklíbnul.
„Kanu, přenechám ti je. Ostatně, chytnout je zvládneš, ne?“ otočil se na svého společníka. Ten přikývnul na souhlas a udělal krok dopředu, zatímco se jeho pán vzdálil. Obtloustlý muž udělal pár pečetí.
„Suiton: Teppoudama no Jutsu!“ zahřměl a zhluboka se nadechl. Z úst vypustil vodní kouli pod obrovským tlakem. Řítila se směrem na Naruta nepředstavitelnou rychlostí. Ten naštěstí stihl uhnout včas. Střela letěla dál a pokácela tři stromy, které stály opodál. Bylo to opravdu silné jutsu. Jejich nepřítel ironicky pozvedl jeden koutek úst. Ale teď byla řada na nich.
“Kage Bunshin no Jutsu!“
„Mizu Bunshin no Jutsu!“ zaznělo téměř současně. Naruto se podíval na svoji matku. Taky ji, stejně jako jeho, obklopovaly tři klony.
„Hahaha!“ zaznělo ze zadu znovu.
Naruto už tenhle smích nesnášel. Kdyby se alespoň smál míň často, pomyslel si.
„No, jak vidím, jsi opravdový syn své matky, Naruto Uzumaki,“ zašklebil se Inate.
„Jdeme na to, Naruto!“ zakřičela jeho matka a její klony se rozběhly směrem k obtloustlému nepříteli. Současně vyběhli tři Narutové, aby jí pomohli.
Jeden z nich začal.
„U!“
„ZU!“ přidala se jeho matka.
„MA!“
„KI!“
„Uzumaki Rendan!“ dokončila Kushina a skočila z vrchu aby protivníka kopem zaryla do země. Kanu dostal pořádný výprask, ale vypadalo to, že jenom tak snadno poražen nebude. Znovu stoupl a oprášil se. Naruta to zarazilo. Jenom málo lidí dokázalo po kombu tak jednoduše vstát. Kushina už ale dělala pečetě. Naruto se s jedním svým klonem stáhl trochu dozadu.
„Fuuton: Atsugai!“ zakřičela jeho matka. Ohromná vlna vzduchu vystřelila proti shinobimu. Ten se ani nestihl pořádně vzpamatovat, tlak ho zasáhl a odhodil pár metrů dozadu.
„Fíha …“ vydechl Naruto, který to všechno pozoroval.
„Taky používá větrnou chakru?“ uvědomil si. Vzduch vyrazil pár stromů a Inate, který dosud poklidně stál vzadu, se musel neochotně stáhnout na stranu.
„Je konec?“ zeptal se Naruto.
„Hahaha!“ zaznělo opět. „Nepodceňuj nepřítele, kluku!“
A opravdu, Inatův poskok se zvedl a začal mířit směrem k nim. Pomalu dělal další pečetě. Kushina začala také, ale Naruto ji zastavil.
„Nechej ho mě, prosím.“
Mezitím koncentroval svou chakru, která teď byla připravena k použití. Kushina se na něj podívala a překvapením pootevřela ústa.
„Rasengan …“ vzdychla. Naruto se rozběhl a mířil k soupeři. Než ho zasáhl zhluboka se nadechl. Chtěl do toho dát všechnu svoji sílu.
„Rasengan!“ zahřměl a zazářilo oslepující modré světlo.

Kushina se znovu usmívala. Její syn umí Rasengan. Minatův Rasengan. To musí být Jiraiyova práce. Ale zvládnul ho dokončit? Zvládnul předčít svého otce?
Nepřítel ležel na zemi a už to nevypadalo, že by se znovu zvednul. Rasengan do něho udělal díru ohromnou silou.
Inate vykročil ze stínu a svůj meč vrátil zpátky do pochvy.
„Hm, jste dobrá dvojka. Porazit Kanu, to už je něco. Možná jsem mu mohl trochu pomoct …“ zamyslel se, „No, já jdu radši na jistotu. Chci opravdu dostat to, co chci. Che.“
Podíval se na Naruta.
„Klidně si to dodělejte. Já si tě chytím až s tebou nebude tvoje matka. A potom si vezmu tvoji sílu. Dostanu tě, kluku! Tvoje matka tě už stejně nebude moct ochránit, pokud je to jutsu takové, jako říkala. Haha!“ Najednou zmizel. Nechal tu jenom tělo svého bývalého přítele. Pokud tedy ti dva byli schopni přátelství. Naruto se otočil na svoji matku. Ta vypadala posmutněle.
„Neboj, Naruto. To jutsu není tak nebezpečné,“ usmála se náhle. Nemohla se mu přiznat! Nedovolil by jí to provést. Ale ona musela! Musela, bylo to její poslání!
„Pojďme. Svatyně je už jenom pár metrů odsud. Potom ho doděláme.“

Ještě chvíli utíkali a Kushina se náhle zastavila. Seskočila ze stromu na zem. Naruto ji následoval. Prodrali se hustým křovím až k nějakým balvanům. Kushina si před ně stoupla a chvíli se soustředila. Najednou se kameny začaly rozestupovat a objevil se nějaký vchod.
„Pojď,“ pokynula svému synovi. Vešli dovnitř a Kushina pomalu zapalovala pochodně rozmístěné po stěnách. Šli hlouběji a hlouběji.
„Tohle jsem vybudovala chvíli po Minatově smrti.“
Znovu posmutněla. Kdykoli si na něho musela vzpomenout. Tak moc jí chyběl.
„Tady, tady to je. Pár metrů nad námi se to před šestnácti lety stalo,“ zašeptala do tmy a vytvořila další světlo. Objevilo se něco jako kamenný stůl. Místnost byla jinak úplně holá. Naruto se podíval na svoji matku. Teď uvidí svého otce.
„Jdeme na to?“ zeptal se.

***
Naruto prý bojuje hodně podobně jako ona Smiling
Část sedmá: Jinchuuriki a jeho otec

4.950615
Průměr: 5 (81 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Katashi Hatake
Vložil Katashi Hatake, Pá, 2008-12-26 20:00 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

kráááááááááááááááááááááááááááááásnéééééééééééé...........hey lidičky chtě sem se vás zeptat jak se sem dávají ty FFka????????????dík

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2008-11-20 18:58 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Nééé! Snad neceš Kushinu zabít! T_T
Je to super, ako vždy n_-

_________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Út, 2008-11-04 15:54 | Ninja už: 5649 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

kdybych to pořádně všechno stíhala tak bych u všech povídek dala že je to krásný

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele sawaruna
Vložil sawaruna, St, 2008-09-17 18:21 | Ninja už: 5844 dní, Příspěvků: 5 | Autor je: Prostý občan

Vážně píšeš moc dobře, jen tak dál...

Obrázek uživatele Aryen-nyan
Vložil Aryen-nyan, Čt, 2008-08-07 19:18 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Prostý občan

supeeeer

Nyaa

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-06-14 16:52 | Ninja už: 6248 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Dúfam, že Kushina nezomrie...Hrozne sa mi páčilo, ako spolu bojovali Smiling Píšeš naozaj krásne...

Obrázek uživatele haylie_anne
Vložil haylie_anne, Pá, 2008-05-23 22:07 | Ninja už: 5916 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Prostý občan

UUZASNEE!! Sticking out tongue

Obrázek uživatele Jak3
Vložil Jak3, Ne, 2008-05-18 21:52 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Skvělý!

Itachi Fan Pictures, Images and Photos
Naruto-Akatsuki Pictures, Images and Photos
There is a Hell, believe me, I've seen it. There's a Heaven, let's keep it a secret.

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Čt, 2008-04-24 23:24 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

superrrrrrrrrrr


Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-04-04 20:29 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

baječná povídka a smekám klobouk
PS:už se těšim na další pokráčko a at je těch dilu co nejvic

Obrázek uživatele Mitsuri Uzumaki
Vložil Mitsuri Uzumaki, Čt, 2008-04-03 20:35 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Prosím pokráčko!

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, St, 2008-04-02 17:49 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

hezký, kdybych měla nějakej klobouk, tak smekám... Nemůžu se dočkat pokráčka.
PS:Prosím, co nejdřív, ale když to bude nutný, klidně nehty obětuju Laughing out loud

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, So, 2008-04-05 22:11 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud
Nechtěla sem aby kvůli mě trpěla tvoje manikůra tak sem si pohla xD
Děkuju moc Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2008-03-31 17:06 | Ninja už: 6175 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

nemužu se dočkat dalšího dílu

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-03-31 16:00 | Ninja už: 5901 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

už sa teším na ďľší diel!

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-03-31 14:38 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Teď jsem si všimla....pokud je to jutsu takové....to chceš jako Kushinu zabít? Chjo, sotva se objevila...Sad

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-03-31 15:34 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Uvidíš uvidíš xD Už příští díl (doufám) ... a ten napíšu hodně rychle Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Mitsuri Uzumaki
Vložil Mitsuri Uzumaki, Po, 2008-03-31 14:28 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

to bylo skvělý.Co nejdřív napiš pokráčko!!!

Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, Po, 2008-03-31 14:18 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

já už se prostě nemůžu dočkat dalšího díluuuuuuuuuuuuuu

Obrázek uživatele KoKi
Vložil KoKi, Po, 2008-03-31 00:10 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

Ááááááááááááááááááá...skvělý, skvělý, skvělý...jen mám pocit, že se při dalších dílech rozbrečím, jestli jsou moje typy správné...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-03-30 21:29 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

super

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, Ne, 2008-03-30 21:25 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Určitě pokračuj, jsem napnutá jak špagát Smiling

Obrázek uživatele Lonely Soul
Vložil Lonely Soul, Ne, 2008-03-30 21:20 | Ninja už: 5958 dní, Příspěvků: 309 | Autor je: Prostý občan

Ďalší diel už bude posledný?T_T Dúfam,že nie...

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-03-30 21:28 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Myslim, ze udelam jeste dva, asi to neukoncim jeste hned priste Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Ne, 2008-03-30 21:18 | Ninja už: 5989 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

úžasné! fakt moc pěkný!

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Ne, 2008-03-30 21:14 | Ninja už: 6117 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

Je to skvelé...ako vždy Smiling

stop trollin man!

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Ne, 2008-03-30 20:58 | Ninja už: 6001 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Moc pekny, jen tak dal a doufam ze udelas brzy dalsi dil Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Ne, 2008-03-30 20:52 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Jnj dalši díl bude zajimavý v to pevně věřím Laughing out loud

Obrázek uživatele Merriman
Vložil Merriman, Ne, 2008-03-30 20:36 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrý a už se nemůžu dočkat dalšího dílu.