manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (17. kapitola)

Pokoje už byly rozdělené normálně, takže byla pohoda. Jen Kibovi se zakázalo kecat, Choujimu se odebraly brambůrky a Naruta přemístili na prázdné oddělení…

17. kapitola: Štědrý den a sanitka… Já se bojim!

Ráno všichni ,,normálně‘‘‘ vstali. Na snídani nešli, protože se snažili držet půst. S Choujim samozřejmě nikdo nepočítal a s Narutem si taky nikdo nebyl jistej. Sanitka se naštěstí nevolala, ale potom na ni stejně museli čekat. Venku byla zima a tak si sedli na sedačky před recepcí. Každou chvíli kolem hotelu projelo nějaké auto nebo i autobus, jen sanitka ne. Přestali teda po každém projetí vozidla po silnici plné kaluží běhat a zkoumat, jestli už je Naruto tady.
Hlídání dostaly za úkol jeho sestra a … dá se jí ještě nebo už říkat jeho holka? Kolem projelo snad padesáté auto.
,,Hin, Hed! Už je…‘‘ začal Gaara, ale když se k hlídkám otočil, uviděl, že už dávno netrpělivě čekají, kdo a v jakém stavu vyjde z nemocničního vozu.
,,Lidi, už ho přivezli!‘‘ zajásal Lee a zvedl se směrem k východu. Ostatní to udělali po něm.
Najednou se otevřely dveře sanitky a všichni (tady vlastně utajení) ninjové koukali, kdo přijde, s očekáváním věčně dobře naladěného Naruta.
Nějaká postava s batohem se sice z vozu vybelhala, ale tohle, a Naruto? Byl skrčený a pobledlý a vůbec se nepřipomínal. Všichni kolem žasli úžasem, protože jak se to s ním přece mohlo stát? Jen Hed byla normálně v klidu:
,,Tak vítej zpátky, bráško!‘‘ řekla a táhla ho do hotelu, protože věděla, co se děje. ,,A jakpak jsi se tam měl?‘‘ Naruto na ni mrkl, aby zmlkla, ale ona jen zakroutila hlavou.
,,Tak ty seš fakt hrozná!‘‘ utrhl se na ni a ta se rozesmála. Naruto měl zase svůj xicht, jako vždycky, když se naštve.
,,Neboj se, ty bys to zahrál dobře…‘‘ zajíkala se Hed smíchy.
,,Co se děje?‘‘ zírala Hinata a s ní i ostatní.
,,Vždyť se podívejte,‘‘ a ukázala na jeho ruce, ,,nic mu není!‘‘
,,Jo, fakt?!‘‘ řekla Hin, jako by se o to nezajímala. To Naruta samozřejmě mrzelo.
,,No vidíš,‘‘ začal Shikamaru, ,,když ti nic není, budeš moct aspoň lyžovat!‘‘
,,Ne, dneska bych to nepokoušela,‘‘ varovala Hed a směrovala bratra k hotelu. Tentokrát jeli všichni výtahem, jen Akamaru tomu nevěřil a dal si s tou divnou věcí závody…

Poznámky: 

Lidi, těchhle pár kapitol vás možná přesvědčí o tom, že aspoň toho základního vánočního zvyku (půst) by někdy bylo dobré se držet...! Těšte se!
No, možná to není tak dlouhý, ale snad to bude aspoň dobrý... Hlavně 19. kapitolka!!!

4.925
Průměr: 4.9 (40 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Po, 2008-03-24 17:48 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

líbí, a jak!

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Po, 2008-03-24 17:22 | Ninja už: 5946 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

jasně Laughing out loud to byla sranda

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Po, 2008-03-24 17:07 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

Líbí?