manga_preview
Boruto TBV 09

Minatův odkaz 3

Část druhá - TADY
Část třetí - TA, KTERÁ SE VRÁTILA

Sakura se procházela po ulici. Míjela spoustu lidí. Ale hlavně, přemýšlela. Měla nepříjemný pocit, že se něco stane. Něco důležitého. Jenomže co by to tak mohlo být? Tenhle pocit ji poprvé zaplavil, když dneska ráno uslyšela Naruta křičet ze spaní. Něco začalo. Něco ohledně něho. Této domněnky se nemohla zbavit.
„Dobrý den, Kurenai-sensei,“ usmála se na učitelku, kolem které právě prošla. Dívka došla k závěru, že na špatné věci nesmí myslet. Kolikrát už se ve svých názorech spletla.
„Nechám to být. Jestli se něco doopravdy začne dít, poznám to. Teď půjdu koupit nějaký oběd,“ pomyslela si.
Náhle za svými zády uslyšela Narutovo volání.
„Sakuro-chaaan! Počkej, dattebayo!“
Okamžitě se otočila a uviděla blížící se skupinku shinobi. Naruto utíkal první, za ním se hnal Shikamaru a Rock Lee.
„Dobrý den, Sakuro,“ pozdravil Lee jakmile k ní dorazili. Shikamaru se tvářil nezaujatě, jako obvykle.
„Sakuro-chan, potřebujeme pomoct,“ začal Naruto udýchaně a Sakura se zarazila. Doopravdy se něco děje?
„Za vesnicí se strhl nějaký boj mezi neznámými ninji. Tsunade-sama chce, abychom to šli prověřit,“ vysvětlil Lee.
Narutovi zasvítily oči.
„A protože máme zajistit ochranu vesnice-ttebayo, budeme bojovat abychom-“
„Naruto, nemáme bojovat. Právě proto je tahle mise tak otravná,“ zašklebil se Shikamaru a musel se přemáhat aby svoji otrávenost nedával moc najevo.
Naruto se na něj zamračil.
„V případě nouze všechny ochráním!“ zaprotestoval.
Shikamaru už se nemohl udržet a zívl.
„Ach tak,“ ulevilo se Sakuře, „takže to není zas tak vážné. To je dobře.“
„Nevíme, jestli je to vážné Sakuro-san. Avšak síla mládí vždy zvítězí!“ zazubil se Lee a udělal své vítězné gesto.
„Jo, Lee! Dattebayo!“ přidal se Naruto.
„Cvoci …“ zašeptal Shikamaru. „Jdeme už?“
„Do boje!!!“ zakřičel Naruto a vyběhl směrem k jižní bráně.
„On doopravdy nic nepochopil!“ naštval se chlapec a běžel za ním.

Skupinka tří mladých shinobi a jedné kunoichi se hnala lesem. Najednou se před nimi ozval výbuch a dostal se k nim závan tlaku. Všichni se zastavili.
„To bude dost ostrý-ttebayo,“ přiznal Naruto.
„Jo, vypadají, že jsou alespoň úrovně jounin, možná i víc,“ zamračil se Shikamaru a pokrčil čelo.
Sakura se rozhlížela kolem, jako kdyby hledala nějaký náznak toho, co se děje.
„Nevíme odkaď jsou?“
„Ne,“ zamračil se Shikamaru, „ale mám plán. Půjdeme po dvojcích. Já, Sakura a Naruto, Lee. Každá skupina půjde z jedné strany. Tak zajistíme, že nebudou moct uniknout. Potřebujeme je jenom pozorovat a ověřit si, že s Konohou nemají nic společného a že nás nechtějí napadnout. V opačném případě budeme muset zaútočit a chytnout je. Takže, Naruto, zbytečně nebojuj, rozumíš mi konečně?“
Chlapec se netrpělivě podíval na Naruta. Ten se ztvářil zklamaně.
„Chápu,“ zabručel.
„Doufám, že to budeš chápat i za deset minut,“ neodpustil si Shikamaru a začal rozepínat svoji příruční kapsu, „tady máte všichni vysílačky. Až budeme připraveni, můžeme vyrazit.“
Všichni se podívali směrem výbuchu.
„Jdeme na to,“ prohlásil Lee a energicky zdvihl palec.

„Tady Zelená šelma, slyšíte mě?“ zaznělo Shikamarovi v uchu. Byl na svém místě. Sakura se krčila na stromě pár metrů od něj. Naruto a Lee byli v části lesa přímo naproti nim. Mezi oběma skupinami bylo volné prostranství. Na něm stáli dva ninjové. Jeden vypadal víc než nebezpečně, v ruce měl stříbrný meč a svou podobu kryl černým pláštěm. Ten druhý, mírně obtloustlý shinobi, byl zřejmě slabší. Stál opodál a díval se směrem do lesa. Jejich nepřítel tu ale nikde nebyl.
„Lee, prosímtě, nemůžeš si dát normálnější přezdívku?“ zašeptala do vysílačky Sakura. „My jsme na místě. Jak to vypadá u vás?“
„P-p-promiň, Sakuro-chan! Tady všechno v pořádku.“ odpověděla Zelená šelma.
„Dattebayo!“ přidal se Naruto.
„To je dobře.“
Shikamaru si prohlédl celé bojiště. „Vidíte někdo jejich protivníka?“
„Kousek od nás někdo utíká,“ zašeptal rozrušeně Naruto. Za chvíli se před podivně vypadajícími nepřáteli objevila postava. Byl to mrštný člověk. Jeden z útoků, namířených na něj, ho, nebo možná ji, odmrštil o pár metrů dál. Bojovník se teď však rychle vrátil. Nebylo poznat, co je zač. Měl na sobě blankytně modrý plášť.

Naruto stál na stromě vedle Leeho a pozoroval celou scénu. Usmíval se. Cítil to napětí a jenom silou vůle se nepřidal. Vlastně by ani nevěděl na čí stranu. Sympatičtější mu byl sice ten, co prohrával, nemohl ale riskovat. Najednou kolem něj proběhla veverka. Naruto se lekl a uklouzla mu noha. Chakrou se zachytil na větvi.
„Sakra!“ zašeptal do vysílačky. Lee se na něj podíval.
„V pořádku?“ zeptal se ho.
„Jo, jo-ttebayo. Doufám, že nás neslyšeli,“ odpověděl Naruto.
Lee pozvedl své huňaté obočí.
„Jak nás?“
Lesem zafoukal silný vítr. Mezi nepřáteli se konečně něco dělo. Člověk pod černým pláštěm začal mluvit.
„No tak. Pojď s námi,“ řekl tiše vtíravým hlubokým hlasem, „než se někomu něco stane. Určitě víš, že tu nejsme sami.“
Histericky se zasmál a z kapsy vytáhl kunai. Hodil ho na strom, pár metrů od Narutovy hlavy. Tomu se na čele objevily kapičky potu.
„Sakra-tebayo,“ zašeptal do vysílačky znovu, „viděli mě, ale vás možná ne. Jdu tam, nemá cenu se schovávat.“
„Narutooo!“ zavrčela Sakura.
„Dobře, běž, bude to tak nejlepší. V každém případě tě jistíme, odhaduju, že o nás zatím nevědí. V nejhorším budeme něco jako překvapení,“ zhodnotil situaci Shikamaru.
Naruto seskočil na zem a pomalu se vydal směrem k bojovníkům. Necítil strach. Spíš obavy. Bál se, aby tohle všechno nepokazil. Teď byl jako oběť. Vrhal se do neznámých vod ke třem shinobi o kterých absolutně nic nevěděl. Dorazil na prostranství. Všichni tři se otočili směrem k němu. Člověk, který předtím mluvil, se znovu začal smát.
„Hahaha! To je ale náhoda! Že bys tu byl i ty, to jsem teda určitě nečekal.“
Jeho společník se usmál.
„Máme štígro, šéfe!“ zabručel.
„Co tu děláte? Co chcete po naší vesnici-ttebayo?“ zeptal se naštvaně Naruto.
„Po vaší vesnici nic, kluku.“
Protivník v modrém jakoby ztuhnul strachem a překvapením zárověň.
Naruto si však ničeho nevšiml a odhodlaně pokračoval dál.
„Co tu sakra chcete? Mluvte! Dattebayo!“ málem zakřičel. Nepřítel s mečem se uchechtl a namířil na něj svou zbraní.
„Ty se nám hodíš.“
Najednou se shinobi, který se předtím ohromením nemohl ani pohnout, stoupl před Naruta a roztáhl ruce jako znamení, že je připraven ho ochránit. Naruto nevěděl co si má myslet. Proč by ho chtěl chránit? Možná jen do jejich soukromé rvačky nechtěl zatahovat další lidi. Nebo prostě měl rád ninji z Listové. Chlapec pokrčil čelo.
„Díky, ale tohle nemusíš.“ zavolal na svého ochránce. Náhle se ozvala šílená rána a zasvítilo světlo. Světlo, které všechny oslepilo. Naruto si zakryl obličej.
„Co tu dělají ANBU?“ zašeptala do vysílačky Sakura a chlapec trochu pootevřel oči. Na bojišti se s ohromným nástupem objevily tři postavy. Všechny měly zvířecí masky. Shinobi, který chtěl Naruta napadnout, meč schoval.
„No jo, Konoha si dělá pořádek. Takovýhle problémy nechceme. Jdeme, Kanu.“ otočil se na svého společníka a oba s jemným dýmem zmizeli. Postava, která bojovala proti nim se otočila na Naruta. Udělala dva kroky zpátky a poté se taky ztratila. Z ničeho nic.
Naruto si vyčerpaně sedl na zem. Shikamaru a ostatní opustili své úkryty a přiběhli k němu. „
Ještěže nás hokage poslala.“ řekl jeden ze zamaskovaných mužů. „Dozvěděli jste se od nich něco?“
„Ne,“ zavrtěl hlavou Shikamaru. „vypadá to, že spory byly pouze mezi nimi. Řekli, že kvůli Listové tu nejsou.“
Naruto si podepřel hlavu rukama.
„Kdo byl ten ninja, dattebayo?“ zamyslel se.

Začalo se stmívat. Skupinka znovu dorazila do vesnice a podala hlášení Tsunade. Narto se už navečeřel u Ichiraku a dorazil domů. Až teď si uvědomoval, jak to tady má rád. Ještě víc poté, co se dozvěděl, kdo tu bydlel před ním. Zavřel oči a vzdychl.
„Tady někdy mohl stát můj otec,“ řekl si sám pro sebe.
„A tady … Tady mohla sedět moje matka-ttebayo.“
Rozhodl se, že tyto myšlenky vypudí pryč. Nemůže myslet jenom na ně. Teď musí zjistit kdo ho chtěl ochránit. Proč? Určitě to nebylo jenom z dobré vůle. Vždyť kvůli němu byl schopen nasadit svůj život! Neznámý ninja, z neznámě vesnice. Kdyby alespoň neměl ten plášť … Naruto už potkal hodně lidí. Možná to byl jeden z nich. Proč mu ale neřekl, kdo to je?
Chlapec odešel k oknu. Slunce právě zapadalo. Byl to nádherný pohled. Žhavá koule, barvící se do tmavě oranžova, mizela za horizontem a obklopovalo ho pár mráčků. Byly nasáklé červenou barvou. Paprsky, které na Naruta dopadaly, nádherně hřály. Naruto se usmál.
„Tohle je krásný. Dattebayo...“
Náhle ho vyrušil hluk v ložnici. Něco tam spadlo. Chlapec se okamžitě napřímil a vytáhl jeden ze svých kunaiů. Pomalu se kradl ke dveřím a skočil dovnitř.
„Stůj a ani se nehni!“ vykřikl na postavu, která stála u okna. Důkladněji se na ni podíval a překvapením pootevřel ústa.
„Ty jsi …“ hlesl a sklopil svou zbraň.
Cizinec měl na sobě ten samý plášť jako ninja z lesa. Byl blankytně modrý, od zápasu trochu ohořelý.
„Naruto …“ zaznělo zpod pláště. Byl to ženský hlas. Hlas který Naruto dobře znal. Nemohl tomu uvěřit. Bylo to skutečné, nebo nějaký sen? Kunoichi se pohnula a sundala svou kápi. Světlo zapadajícího slunce se odrazilo od nazrzlé hřívy. Naruto překvapením pootevřel ústa.
„Mami?“

***
Konečně se potkali Laughing out loud
Část čtvrtá: Matka a syn

4.93204
Průměr: 4.9 (103 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-09-23 17:46 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Waaaau tak teda supeeer Smiling Konečne sa stretol s matkou... juuuj :3 fakt super kapča Z lásky

Obrázek uživatele Lu.lu
Vložil Lu.lu, Po, 2009-06-29 19:21 | Ninja už: 5470 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Úžasné Eye-wink

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2008-11-20 18:27 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Super super supéééér!!! *běží dál* xD
_____________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, Út, 2008-09-23 16:02 | Ninja už: 5730 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

jéé Laughing out loud tak to je heezký




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Uzumaki Naruto-san
Vložil Uzumaki Naruto-san, Čt, 2008-07-10 21:19 | Ninja už: 5779 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

To je suppper kapitola, uz letim na dalsi kapitolu!

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-06-14 16:08 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

Krása, som zvedavá čo sa stane ďalej Smiling. Bože, som iba pri 3 kapitole a už mi došli slová chvály...

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, So, 2008-06-14 15:02 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Můj bože! Laughing out loud
To nemělo nejmenší chybu. Tvůj styl se mi moc líbí a stále nemůžu uvěřit, jak je možný, že to čtu až teď.

Obrázek uživatele love_kakashi
Vložil love_kakashi, Pá, 2008-06-06 18:12 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 305 | Autor je: Prostý občan

pekny..ae je tam moc to -ttebayo..nemyslis..?=)ae inak pises fkt dobre..!!

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Pá, 2008-06-06 18:35 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Já to dělam tak, aby to bylo co "nejvěrnější" ... Protože Naruto to říká skoro za každym slovem, měla bych ještě přidat Laughing out loud
Děkuju Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, Po, 2008-08-11 21:05 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

no mňa nadávka "Sakra-ttebayo" úplne dostala XD

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 20:38 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

to je super poviedka

Obrázek uživatele kykYsSka
Vložil kykYsSka (bez ověření), Ne, 2008-05-18 21:33 | Ninja už: 19837 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tohle se opravdu powedlo Min Kakashi YES mocko moc peknyyyy Smiling

Obrázek uživatele Jak3
Vložil Jak3, Ne, 2008-05-18 21:31 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

SUPER Laughing out loud

Itachi Fan Pictures, Images and Photos
Naruto-Akatsuki Pictures, Images and Photos
There is a Hell, believe me, I've seen it. There's a Heaven, let's keep it a secret.

Obrázek uživatele Kamitashi
Vložil Kamitashi, Po, 2008-05-05 16:31 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 134 | Autor je: Prostý občan

Je to fakt pěkný.Klidně si to dokážu představit jako mangu a klidně jako anime Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-05 16:38 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

jéé děkuju Smiling Ráda bych aby co nejdřív potkal svoji matku .. A když sem se zamyslela nad tím, co se mohlo stát, napadlo mě tohle Smiling Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-05-03 21:41 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

"Mami?" V první chvíli mi toto zvolání trochu připomnělo Gaaru, ale pak jsem se vzpamatovala. Smiling Ano, jsem úplně jinde a úplně mimo, protože je to tak skvělý, až z toho blbnu. Eye-wink

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-05 16:40 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

xDD
Ale křičel to Naruto .. holt už má Gaarovskej komplex xD
Děkujuuu ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-04-20 20:25 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

jeee už sa stretli? no idem na ďalšie dieliky xDD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-03-24 10:18 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

supeeeer

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-03-23 20:07 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Mě to na tu 4 nechce pustit....

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-03-23 22:24 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jj, oni mi ji jeste neautorizovali ... Ale snad uz to brzo bude =)

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-03-23 01:22 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Dekuju vam vsem strasne moc =)
Ctverka je uz na svete Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, So, 2008-03-22 16:19 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Ach jo...DALŠÍ!!!!!!! Smiling

Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, So, 2008-03-22 14:54 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

krásnýýý, už se nemůžu dočkat dalšího dílu Smiling

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, So, 2008-03-22 09:51 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Woooow, tak už se mocinky těším na poktáčko.. Jen tak dál

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-03-22 00:49 | Ninja už: 5993 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

moc pěkný

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Hinata-007
Vložil Hinata-007, Pá, 2008-03-21 13:12 | Ninja už: 6029 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Úžasnýýýýý.....těšímm na pokráčko

Kdysi jsem tu byla, s Vámi krásně snila ^^
Nezapomeňte na mě, prosím, protože já štěstí nosím!Laughing out loud

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Pá, 2008-03-21 12:52 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

oh to bylo skvely...hlavne ten konec...uz se tesim na dalsi dil Smiling

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Pá, 2008-03-21 00:22 | Ninja už: 6021 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Famózní zakončení tohoto dílu Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-03-21 00:01 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak doufám, že to napíšeš rychle, protože jsem napjatá jak struna, POKRÁČKO!!!!