manga_preview
Boruto TBV 09

Minatův odkaz 2

Část první - TADY
Část druhá - VZPOMÍNKA

Naruto se nepřestával usmívat. Srdce mu naplňoval hřejivý pocit. Jeho rodiče ... Něco, co v životě nepoznal. Něco, co jenom mohl závidět ostatním lidem... Rámeček ještě několikrát otřel, aby ho zbavil i toho nejmenšího zrníčka prachu. Připomínalo mu to, že minulost už se sice nedá změnit, ale dává naději do budoucna. Učíme se z toho, co bylo a žijeme pro to, co bude. Můžeme obnovit to, na co všichni zapomněli. Obnovit to, co pro Naruta samotného nikdy nebylo. Rodičovskou lásku.
Takže můj táta byl hokage?
„Tati, ze všech sil se tě budu snažit dohnat, a to taky pro to, abys na mě mohl být hrdý. Záleží mi na tom. Teď ještě víc-ttebayo,“ řekl a zavřel oči. Představil si své rodiče. A sebe mezi nimi. Náhle ho napadla jedna myšlenka a jeho srdce se málem zastavilo.
„Mami … Žiješ ještě? Kde jsi?“ zašeptal do ticha. Žádná odpověď nepřicházela ...

Tsunade seděla za svým stolem a rukou přejížděla po jeho hraně. Měla výčitky svědomí. Měla by mu to přiznat?… Náhle uslyšela žuchnutí a v zádech ucítila pichlavou bolest. Tlak neznámého původu ji srazil na desku stolu.
„Co se to … Jiraiyo?!“
Hned pochopila kdo to způsobil. Jediný kdo kdy vcházel oknem do pracovny Hokage byl Žabí poustevník. Jak ona ho teď nenáviděla! Cítila, jak jí otéká čelo.
„Jiraiyooo!!!“ zařvala s vrčením. Pomalu se otočila a uviděla ho. Obviněný zaujmul obrannou pozici a rukama si chránil obličej. Jeho tváře zčervenaly. Jediné co stačil hlesnout předtím, než ho hokage jednou ranou poslala na druhou stranu pracovny, bylo tiché, omluvné „Hups …“.

Jiraiya se probouzel k vědomí. Pomalu procitával a když otevřel oči neuviděl před sebou jednu, ale rovnou tři Tsunade. Zavrtěl hlavou. Zrak se mu znovu sjednotil. Zatvářil se nejzmučeněji jak mohl. Koutky mu však cukaly smíchy. Tsunade měla na půlce obličeje rozlitý inkoust, který se svrhl, když se uhodila. Snažil se uklidnit, protože věděl, že smát se jí za něco, za co ho teď proklínala, byla sebevražda.
„Eh, Tsunade … Ahoj, jak se máš?“ řekl nejvíc mile jak uměl.
„Vysvětluj, pitomče!“ procedila skrze zuby jedna ze sanninů.
„No, víš … Občas se stává, že se člověku zvrtne noha … Špatně stoupne a tak, znáš to že jo?“
Tsunade vypadala že bude vraždit.
„N-n-no …"vykoktal vystrašeně Jiraiya, „Já jsem tě chtěl navštívit, ale dole na cestě jsem viděl jednu krásnou dí-, uhm, prostě jsem ztratil rovnováhu a vpadl sem trochu hlasitěji než jsem chtěl.“
„Podívej se sem! Půlka dokumentů je zašpiněná a to ani nemluvím o mém oblečení!“ zakřičela Tsunade z plných plic a naštvaně rozhazovala rukama.
„Ještě ses nepodívala do zrcadla …“ uchechtl se Jiraiya a prohlédl si inkoustové skvrny na jejích tvářích.
Tsunade začínala docházet trpělivost. Výhrůžně se narovnala.
„Já tě -“
Něco ji však vyrušilo. Rozrazily se dveře a dovnitř někdo vpadl.
„Aaah, Tsunade-baachan, Ero-sennin, nazdárek,“ zazubil se Naruto.
„Díky za záchranu...“ oddychl si Jiraiya.
Tsunade se otočila na nově příchozího.
„Naruto? Co se děje?“ zeptala se.
„No, víte, já bych …“
Najednou si všiml skvrny na jejím obličeji.
„Hahahaha, to néé-ttebayo, co to má být?“ začal se smát na plné kolo.
„Děkuju Naruto. Teď mě dorazí,“ pomyslel si Jiraiya a preventivně se skrčil. Tsunade se však taky usmála a Ero-sennin se cítil jako v ráji.
„Proč jsi sem přišel?“ snažil se rychle změnit téma.
„No jo, málem bych kvůli týhle scéně zapomněl-ttebayo,“ nepřestával se smát Naruto, „totiž, chtěl jsem s Tsunade o něčem mluvit. Kvůli čemu to-“
Náhle jeho obličej posmutněl.
„Chtěl jsem mluvit o svých rodičích, dattebayo.“
„O rodičích?“ vyděsila se hokage a Jiraiya se zvedl ze země. Oba se zatvářili vážně a uhýbali pohledem.
„Takže už to víš? Ale jak-“
„Vy jste to taky věděli?“ podivil se Naruto. „Proč jste mi nic neprozradili-ttebayo?!“
Tsunade se nadechla a sklopila zrak k zemi.
„To ti teď nemohu říct. Ale jsem ráda, že už ti to nemusíme tajit,“ usmála se vzápětí.
„Já bych od vás něco chtěl-ttebayo. Vím, že ANBU při výslechu používají techniku, která se jmenuje … No …,“ pokrčil čelo naruto, „prostě, donutí člověka na něco si vzpomenout. Potřeboval bych si vzpomenout na ten den,“ položil si ruku na břicho, „kdy do mě byl zapečetěn démon.“
Jiraiya si vyměnil pohled s Tsunade.
„Věřím že víš, proč to děláš.“

Tma. Chlad. Strach. Naruto slyšel zrychleně bít srdce. Jeho? Ne. Ale bylo to někde u něj. Slyšel ho zřetelně. Najednou se ozval dětský křik. Byl to křik smíšený s beznadějí a zmatkem. Kdo to křičel? Kde? Počkat! Řev vycházel z jeho úst. Kushina nesla svého malého syna na hrudi. Hnala se lesem jako kdyby jí už nezbýval čas. Naruto na své tváři náhle pocítil mokro.
„Prší?“ napadlo ho jako první, byla to však slza jeho matky.
Začalo se blížit světlo a nějaký ruch. Kushina zpomalila a přestala svírat Naruta tak pevně.
„Nayate!“ kývla na postavu, která stála přede dveřmi malého domku. Byla to starší žena s prošedivělými vlasy, ale měla upřímný úsměv.
„Postaráš se o něj tedy?“ zeptala se Kushina.
„Ano dítě. Slíbila jsem to.“ řekla stařenka a opatrně převzala miminko do svých třesoucích se rukou. Mladá kunoichi se sehnula nad Narutem a políbila ho na čelo. Deku, jíž byl přikrytý, mu posunula až k bradě. Narutovi spadla na tvář další slza.
„Musím jít. Odpusť mi to, prosím,“ řekla potichu.
„Nebudeš toho litovat?“ hlesla babička, která celou scénu pozorovala. Kushina se na ni podívala.
„To víš že budu. Do konce života. Celým svým srdcem.“
Pohladila Naruta po blonďatých vláscích.
„Teď to tak musí být. Já se ale vrátím. Budu tu muset něco dokončit. Slibuju, znovu se potkáme.“
Otřela si tváře. Zvedla se a otočila, její dlouhé vlasy za ní zavlály. Naposledy se podívala na svého syna, a rozeběhla se vstříc temnotě lesa. Naruto znovu slyšel dětský pláč.

„Už stačí-ttebayo …“ zahekal chlapec. Otevřel oči. Seděl v pracovně Tsunade, v jejím křesle. Samotná hokage a jeden ze sanninů stáli opodál. Před Narutem stál kapitán Yamato a hleděl na něj svým pronikavým pohledem.
„V pořádku?“ zeptal se a pozvedl při tom obočí.
„A-ano,“ vykoktal Naruto. Na tváři cítil kapičky potu.
„Už asi budu muset, hokage-sama, čeká mě ještě nějaká povinnost,“ otočil se Yamato na Tsunade. „A Naruto, doufám, že ti Jigyaku no jutsu pomohlo v hledání odpovědi na tvou otázku.“
„Ano-sensei. Myslím že jo-ttebayo... Ale, myslel jsem že tuhle hypnotickou techniku ovládají pouze ANBU,“ došlo Narutovi. Yamato se na něj opět podíval, jakoby ho za jeho slova chtěl zabít. Ještě Narutovi neřekli pravou identitu tohoto ninji, který v sobě nosil geny Prvního.
„Neptej se,“ hlesl a rozloučil se.
„Tak co?“ zeptal se náhle Jiraiya. Naruto zavřel oči.
„Viděl jsem ji.“
Zhluboka se nadechl.
„Četl jsem ze svých vzpomínek. Odnesla mě k nějaké babičce …“
„Ano, až do svých osmi let jsi žil u Nayate, tety tvé matky. Bála se tvých schopností,“ Tsunade se na okamžik odmlčela, „takže jsi vyrůstal převážně sám. Když zemřela, vesnice tě nechala bydlet v bytě po tvém otci a matce.“
Naruto se usmál. Tak proto tam byla schovaná ta fotka. Znovu se zazubil a složil ruce za hlavu.
„Ona příjde, říkala to, dattebayo!“ vzpomněl si.
„Jestli příjde, bude to brzo," zamyslel se Jiraiya, „Pečeť už slábne delší dobu.“
Tsunade přikývla hlavou. Naruto nechápal co říká. Už brzo?
Jiraiya pokračoval: „Ale stále jsi mi ještě neodpověděl na moji otázku. Jak jsi se dozvěděl, že Kushina a Minato-“
V místnosti se rozletěly dveře. Dovnitř vběhl Shikamaru. Byl zadýchaný.
„Tsunade-sama! Jiraiyo-sama!“ málem zakřičel.
„Hned za vesnicí se najednou strhl boj mezi neznámými ninji!“
Tsunade se podívala na Naruta.
„Běž tam se Shikamarem. Po cestě přiberte alespoň dva další shinobi a běžte zjistit, co se tam děje! Nebojujte za každou cenu,“ zavelela. Naruto se usmál. Byl rád, že jde znovu do boje. Už teď zapomněl na tu poslední větu, kterou hokage řekla. Rychle vyběhl ze dveří, Shikamaru běžel za ním.
„Sakra,“ zaklel Jiraiya a díval se přitom z okna, jak mladí shinobi vybíhají na ulici, „já se snad nikdy nedozvím to, na co jsem se ptal.“
Náhle však za sebou uslyšel tiché vrčení. Tsunade se konečně podívala do zrcadla …

***
Já jsem tam prostě Jiraiyu musela dát =)
Část třetí: Ta, která se vrátila

4.970875
Průměr: 5 (103 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Po, 2010-06-14 21:46 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Psát komentář u každého dílu je těžké, stejně by to byla jen chvála (a to by mně bylo blbé xD)
Tak, samozřejmě je to mazané, ale to s tím Jiraiyou Laughing out loud, je více než skvělé dát do příběhu smutného i takové scénky Smiling

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-06-14 22:51 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Víš, co, čti až na konec série, pak se dvakrát vrať jako já a pak piš xD :-DDD
Nebo ne, přečti si ještě další séri... Smiling

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Po, 2010-06-14 22:58 | Ninja už: 5516 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

To je dobrá rada Laughing out loud
Ok Laughing out loud (pardón, musím se smát, nevím proč)

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, St, 2009-09-23 17:38 | Ninja už: 5478 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Yooo tak toto bola suprová kapča! Smiling Letím na ďalšiu Z lásky

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2008-11-20 18:15 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Oooo Málem jsem při čtení tohodle dílu umřela - máma mě poslala do krámu! xD Jindy záležitost trvající půl hodiny sem zmákla za 15 minut *nebude se zmiňovat o tom, že nestihla koupit půlku věcí ze seznamu xD* Je to sjupééér, letím dál xD
_______________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Út, 2008-07-08 11:27 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jeziskuuuuu .... s Jiraiyou sem aji nepočítala .... mocik se mi to líbí Laughing out loud málem jsem si utírala slzy prozměnu smíchem .... mocko povedený xDDDD

Obrázek uživatele Assori
Vložil Assori, So, 2008-06-21 14:16 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je super,moc dobře napsaný a úžasný téma už aby byla 3 nebo dokonce 4 čast.Máš to moc pěkný! Laughing out loud

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/1878/what_bleach_minor_character_are_you%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Linhe-san
Vložil Linhe-san, So, 2008-06-14 15:56 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 324 | Autor je: Prostý občan

*pred 5 minutami -> "Hlavne nesmiem naraziť na žiadnu super poviedku, lebo sa musím učiť"* Teraz to budem čítať a nestihnem sa učiť *vzlyk* Nabudúce ma varujte pred takouto úžasnou FF Smiling

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, Pá, 2008-06-13 19:27 | Ninja už: 6197 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

Jenom mě mrzí, že ty díly nemůžu zhltat všechny najednou Laughing out loud

Obrázek uživatele Lady Kazekage
Vložil Lady Kazekage, Út, 2008-05-20 20:29 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

super poviedka no mohla by tam byt viac sakura

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-05-20 20:51 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Ještě bude, neboj ^^
Děkuju =)

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Jak3
Vložil Jak3, Ne, 2008-05-18 18:45 | Ninja už: 6002 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

O5 super Kakashi YES

Itachi Fan Pictures, Images and Photos
Naruto-Akatsuki Pictures, Images and Photos
There is a Hell, believe me, I've seen it. There's a Heaven, let's keep it a secret.

Obrázek uživatele nikakola
Vložil nikakola, Po, 2008-05-12 00:34 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Dobřeeeeeeeee, tohle jsem si dala do oblíbených a úplně jsem se těšila na pokračování, tak jdu číst... Kakashi YES

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-12 14:04 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jů, děkuju Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele nikakola
Vložil nikakola, Po, 2008-05-12 18:15 | Ninja už: 5879 dní, Příspěvků: 50 | Autor je: Prostý občan

Heh, spíš já děkuju:D Kakashi YES

Obrázek uživatele hAnko
Vložil hAnko, So, 2008-05-03 21:39 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 5771 | Autor je: Editor ve výslužbě, Zatvrzelý šprt

No ještě že tam Jiraiyáček je. Smiling Nemá totiž chybu. A co on, ale TY nemáš chybu! Konečně jsem se dokopala k pokračování čtení, pozdě, ale přece. Ale musím se přiznat, já jsem si to šetřila. Eye-wink Všichni tě chválili a já mám ráda odstup od davového šílenství. Smiling Jenže oni měli pravdu, je to DOKONALÝ!!!

~ Hello Kitty´s dead! Mashimaro rules the world!!!
~ Nejnovější FF: Orochimarův absolutní životopis - 04.08. 2014
~ Manga tým, při své práci sem tam hodí rým, hrdě čelí slovům kritickým, náš silný manga tým!
~ Hay a ShAnko *-*
~ luksusss avatar made by Drek´than ^^
~ Kapitola 577: Rozhodující bitva začíná dnes kachna! *Google translate*
~ "Vieš čo je pád? Nie keď si vtáčik zlomí krídelko. Nie je to ani vtedy, keď si zlomí nožičku. Je to vtedy, keď vidí pred sebou les plný príležitosti a vletí do tvrdého kmeňa." Laterie

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-05-12 14:05 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Davové šílenství? Laughing out loud
Děkuju strašně moc, jsem ráda, že se líbí (no ... ještě abych nebyla, že jo Laughing out loud)
Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Jaden
Vložil Jaden, Út, 2008-04-22 22:29 | Ninja už: 5908 dní, Příspěvků: 3462 | Autor je: Editor všeho, Moderátor, Ichiny trojky

good ! Smiling


Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2008-03-30 01:30 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

moooooc hezké, doufám, že to Jiraiyu nebude moc bolet Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Čt, 2008-03-27 03:16 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Doufam ze Jiraiya dostane na cumak Laughing out loud

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Čt, 2008-03-20 16:54 | Ninja už: 5905 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

kedy bude pokračko?

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Kimi-chan
Vložil Kimi-chan, Čt, 2008-03-20 15:37 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 25 | Autor je: Prostý občan

krásnééééé, už se nemůžu dočkat Smiling

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, Čt, 2008-03-20 13:49 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

uz sa nwm dockat pokracka Laughing out loud

Obrázek uživatele sakura147
Vložil sakura147, Čt, 2008-03-20 12:55 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

moc pekne moc se mi to libmilo honem napiš pokračko!!Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-03-20 12:49 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Doufám, že pokráčko bude co nejrychleji, tohle je vážně báječná povídka...ale nemohla bys tam nějak zapojit Sakuru? Přece jen to je 2. hlavní postava....Nebo ostatní...Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Čt, 2008-03-20 13:08 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Dekuju Smiling Jj, urcite ji tam zapojim, uz brzo xD

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Kaede Yoshida
Vložil Kaede Yoshida, Čt, 2008-03-20 12:38 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Supééér úžasný moc moc líbí¨:)

Kaede

Obrázek uživatele Ayashiki
Vložil Ayashiki, Čt, 2008-03-20 12:18 | Ninja už: 6035 dní, Příspěvků: 485 | Autor je: Prostý občan

Dobre si urobila, že si tam Jiraiyu dala Smiling A aj ináč, je to perfektné po všetkých stránkach, dobre napísané, teším sa na ďalší diel.

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Čt, 2008-03-20 11:40 | Ninja už: 5891 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

jee mas to skvely...moc se mi to libi:)...uz se nemuzu dockat dalsiho dilu Smiling

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Čt, 2008-03-20 12:51 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Hej, ty máš dobrek obrázek (ten Gaara)...pořád na něj musím zírat, fakt hypnotizující.