manga_preview
Boruto TBV 09

J-Maily aneb Nahé souboje XD

xD Tohle je přepsání známé povídky „Nahý famfrpál“. Autor/Autoři na toto mají autorské právo a tímto se jim omlouvám, že jsem to sem dala bez povolení… Ale je to prostě úúúplně XD
Postavám je něco přes 18… Sasuke se vrátil, zabil Itachiho, prostě všecko v normálních kolejích XD Ale Sai tam není, páč jsem se k němu ještě nedostala…

Pro: Všechny
Od: Tsunade
Předmět: Nahé souboje

Jak nám bylo řečeno, díky lehkomyslnosti, se kterou někteří z vás hráli Vadí-nevadí, příští souboje odehrajou hráči této hry bez šatů.
Jakékoliv sázení ohledně velikostí či váhy vybavení jednotlivých účastníků NENÍ povoleno. Pokud bude v den zápasu zadrženo v okolí bojiště jakékoliv měřidlo, viník bude mít hodně velké problémy.
Třináctiletí studenti a níže, jsou z této ´podívané´ omluveni, neboť se v té přihlouplé hře nijak neangažovali.
Vzhledem k faktu že v této hře nebudou moci být použity suspenzory - protože se jedná o "nahý souboj" - kterýkoliv student mužského pohlaví, který si přeje naučit se ochranné genitální jutsu, nechť se dostaví do mé kanceláře.
Ráda bych upozornila všechny studenty, že tento druh "výzvy" ve Vadí-nevadí je sice nepovolený, ale závazný. Prosím, zapojte napřed mozek, než provedete něco podobně hloupého.

~Tsunade, Pátý Hokage
* * *

Pro: Účastníky nahých soubojů
Od: Reji&Rock Nee
Předmět: Souboje příští týden

Oj. No dobře, takže všichni víme, že budeme hrát nahatí. Všechno venku. Vystavovat se na odiv. Předvádět svou chloubu… jen pro ujištění, že ty cizinecké hajzlíky zostudíme, kdokoliv bude potřebovat zvětšovací jutsu, ať nám dá před zápasem vědět. No, před zápasem. Budete potřebovat alespoň jednu noc na odpočinek a trochu cviku, abyste si zvykli na nové kulky, jestli chápete, co chceme říct.
A dál, Nee a já jsme sehnali menší množství modré barvy. Má někdo zájem o Pikto-bojový tým? Podle nás bysme všichni vypadali v modré skvěle. Zvlášť Tenten, tak co, dámo?
Konečně, poslední sázka na Gaarovi klenoty byla mizerných 5,08 centimetrů. Má kdokoliv, KDOKOLIV zájem odvážit se hádat víc? Smůla že Písečtí nebudou na bojišti tak docela nahatí, ale stejně. Ještě můžeme najít způsob, jak ověřit velikosti. Oh, a Sasuke? Tvůj fanklub vsadil na tvoje rozměry hotové jmění. Možná bys měl uvažovat o tom, že bys jim kapku zapózoval.

R&N
N&R

* * *

Pro: Sasukeho děvčata (Všechny členky)
Od: Sakura Haruno / zakladatelka
Předmět: Boj příští týden

Máme kameru! Jestli někdo máte nápad jak jí zamaskovat za obyčejné dalekohledy, dejte vědět!
Oh, a mimochodem, šlohla jsem Narutův dalekohled. To znamená, že zatím mám tři na půjčení… kdo dřív přijde, ten dřív mele.
No a nakonec, návrhářský tým pro kalendář Sasuke Uchiha Nude 2002 se sejde OKAMŽITĚ po skončení zápasu!

>Sak

* * *

Pro: Účastníky nahých soubojů
Od: Tenten
Předmět: re: Souboje příští týden

Neji, Rock Lee:
Jste mrtví, jste mrtví, jste mrtví.

-Tenten

* * *

Pro: Sakura Haruno
Od: Hinata Hyuuga
Předmět: Očarování na kameru

Nikdy, nikdy nesmíš Narutovi přiznat, že máš tohle ode mě. To jutsu, co potřebuješ, máš přiložené. Taky jsem přidala jutsu, díky kterému může dalekohled vyfotit obrázek a později ho přenést na fotopapír.
Vážně, vážně nesmíš nikomu říct, co ten dalekohled dokáže. Zvlášť ne Narutovi. VĚDĚL by, že to jutsu bylo ode mě. Dalo mu šest měsíců, aby se smířil s tou věcí s Kibou; nechci aby po mně pošilhával pokaždé, když se octnu v jedné místnosti s ním a se Sasukem.
Jen abys věděla, to kouzlo na Dalekohled už jsem vyzkoušela. A ne, neukážu ti ty fotky. Jsou soukromé.

H. H.

* * *

Pro: Neji&Rock Lee
Od: Shikamaru Nara
Předmět: Kluci, máte VELKEJ problém.

Pánové, tu sázku prohrajeme. Sasuke zmizel. Komplet. Zaslechl jsem Jiraiyu a Tsunade bavit se o tom a oni si myslí, že se radši znovu vydal Orochimarovi do rukou, než aby bojoval nahatý.
A mimochodem, Tenten se na vás chystá. Nacvičuje techniku kopni-to-na-kopaře a je v tom FENOMENÁLNÍ! Radši byste měli zajít za Tsunade kvůli tomu ochrannému jutsu.
Hodně štěstí!

-Shika

* * *

Pro: Neji&Rock Lee
Od: Naruto Uzumaki
Předmět: Vaše ztracené eso

Sorry kluci, ale ani všechen Ramen co ho Ichiraku Ramenu mají by vám nestačil. Mějte na paměti že jsem se učil od nejlepších vtipálků celé Konohy. Budete muset nabídnout víc, abych prozradil, kam Sasuke utekl. Takže, jestli seženete svlékací kouzlo pro Sakuru a místnost použitelnou pro soukromé předvedení, tak si promluvíme.

Naruto
* * *

Pro: Shikamaru Nara
Od: Rock Lee
Předmět: Hledání Sasukeho

Zkoušeli jsme to s Narutem, Shiko. Nehnulo to s ním. Jsi si jistý, že Ino nekecala o těch Hinatiných obrázcích?

Rock Lee
(A Neji)

* * *

Pro: Rock Lee&Neji
Od: Shikamaru Nara
Předmět: Obrázky

Pravda je, že náš domácí Super-Mozek vymyslela způsob, jak proměnit Dalekohled na digitální foťák. Docela dobrý, ne?
Má pár zajímavých momentek vašeho Naruta, ze sprch u šaten. Řekl bych, že se naučila to Neviditelnné jutsu od Sasukeho.

-Shika

* * *

Pro: Naruto Uzumaki
Od: Tvoji úžasní velcí ‚bráchové‘
Předmět: Zmizelé eso

Drahý Narutečku,
Dostalo se k nám, díky naší propracované a exotické tajné službě, že někdo (koho nebudeme jmenovat, dokud se nedozvíme kam zmizelo naše eso) využil tvé důvěry a nafotil tvůj nahej zadek (nejen) na film.
Za informace vedoucí k dopadení Sasukeho Uchihy vyzradíme pachatele, metodu činu a vydáme originály inkriminovaných fotografií.
A ne, Naruto… tentokrát nejde o ty máminy miminkovský fotky.
S bratrskou láskou

Rock Nee&Reji

* * *

Pro: Všichni
Od: Naruto Uzumaki
Předmět: Poplach celé Konoze

Jestli najdu toho perverzu který se schovával ve sprchách, aby mě vyfotil nahatýho, vymyslím něco horšího než zakázané jutsu!
A krom toho, vsadím se, že nejsem jediný koho tohle strašidlo špehovalo!
Kdokoliv ví cokoliv o tom parchantovi, ať mi radši dá vědět, a to rychle, nebo jdu rovnou za bábi Tsunade!

Naruto

* * *

Pro: Sakura Haruno
Od: Hinata Hyuuga
Předmět: Že´s mu to neřekla!

Sak!
Prosím, řekni že jsi Narutovi neřekla o tom Dalekohledu! Prosím! Bože můj! Jak se o těch fotkách dozvěděl?! Co mám dělat, jestli zjistí že jsem to byla já!

H.H.

* * *

Pro: Hinata Hyuuga
Od: Sakura Haruno
Předmět: Fotky

To NEMYSLÍŠ VÁŽNĚ! Ty jsi fotila MÝHO parťáka nahýho?! Jsi úplně mimo? K čemu proboha potřebuješ fotky TOHODLE pakoně?
Nic jsem Narutovi neřekla. Nemluvím s ním - schovává Sasukeho, prostě to vím, a neřekne kde.
A k tomu co dělat s Narutem… když jsi na pochybách, lži. Něco si vymysli. Je tak strašně naivní, že by uvěřil i kdybys mu vyznala nehynoucí lásku.
Eer. Nemiluješ ho, že ne? Jsem si jistá, že na to existuje léčivý nápoj.

>Sak

* * *

Pro: Naruto Uzumaki
Od: Tvoje tajná ctitelka
Předmět: Řeči o fotkách

Drahý Naruto,

Jsem na stejné úrovni jako ty a znáš mě…
Umm. Nevím co mám napsat než… jsemdotebeblázenamámtyfotkycojsionichmluvil. Nevím jak jsi to o nich zjistil. Neukázala jsem je NIKOMU! A ani to neudělám.
Prosím, nechoď za Tsunade. Prosím! Nesnesla bych kdybys zjistil kdo jsem, protože… protože vím že prostě není možné abych se ti taky líbila.

Tvoje tajná ctitelka

Pokráčko ZDE

5
Průměr: 5 (55 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Mrs.Hyuuga-
Vložil Mrs.Hyuuga-, St, 2011-05-04 15:27 | Ninja už: 4929 dní, Příspěvků: 147 | Autor je: Prostý občan

nejde přečíst a nebýt u toho aspoň 50x mrtvá smíchy Laughing out loud

OTAKUISMUS
Jejich revírem je internet.
Jejich tempo je vražedné.
Jejich nepřáteli jsou anti-otaku, Farmář hledá ženu a Ordinace v růžové zahradě.
Otaku pracují ve dne v noci.
Jejich úkolem je číst mangy a dívat se na anime.
Vyznávají OTAKUISMUS!

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Pá, 2009-09-04 19:40 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Žiši.. Toto je dokonalé xDD Som naozaj baka, že som sa sem nedostala skorej Laughing out loud

Obrázek uživatele Athalien
Vložil Athalien, Ne, 2009-08-23 20:17 | Ninja už: 5408 dní, Příspěvků: 245 | Autor je: Horší než odpad

Toto som už pár krát čítala (čítaj závisláčila) Laughing out loud úplne úžasné, a všetko to začala úchylná Tsunade Laughing out loud nebola náhodou pod vplyvom saké? Laughing out loud Super, čítala som aj pokráčka Smiling Toto je jedna z mála poviedok, ktoré ma donútia rehotať sa od začiatku do konca Laughing out loud A pri predstave jednotlivých ksichtov zúčastnených Laughing out loud

Obrázek uživatele Aoi_Nyappy_Allen-chan
Vložil Aoi_Nyappy_Alle..., St, 2009-07-22 20:43 | Ninja už: 5661 dní, Příspěvků: 89 | Autor je: Prostý občan

Pokráááčkooo prosiim! xDDD Laughing out loud bolo to SU--GOI Sticking out tongue

No1. Allen Fangirl! Dangerous!! Biting!! Roleplaying!!!
My blog -> klik

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2009-02-09 13:55 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

OMJ! Tresk...tresk...tresk... *trieska hlavu o stol*
PREČO?! PREČO som to neobjavila skor?!?! *TRESK TRESK!!!*
Ja vždy najlepšie poviedky objavím až na poslednú chvíľu!

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-08-05 14:19 | Ninja už: 5781 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Wow... tak toto je kruťárna Laughing out loud Ale asi jako všechno od tebe. Hinata... Hin perverzačka... boží (ty fotky musely bejt hodně kvalitní, když je kvůli nim takovej poprask) Laughing out loud

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-07-24 09:53 | Ninja už: 5902 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

tohle je skvělej přepis Laughing out loud zezačátku jsem moc nechápala o co go, ale teď už to vím Laughing out loud a myslim si, že sem neudělala chybu, když jsem si to přečetla Laughing out loud

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-06-22 15:00 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Tak to je nářez! Ty si geniální! A to jsem si nedovedl představit, že umíš psát i něco jinyho kromě horrorů. Laughing out loud A jak jsem se zmýlil! Fakt moc povedený!

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Hermelín
Vložil Hermelín, Ne, 2008-06-01 09:45 | Ninja už: 5825 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Tak to je hůůůůůůůůůstý.

Obrázek uživatele wishi
Vložil wishi, So, 2008-03-29 20:18 | Ninja už: 6015 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Naprosto dokonalé. Laughing out loud

Obrázek uživatele wishtobeslim
Vložil wishtobeslim, Po, 2008-03-24 21:15 | Ninja už: 6131 dní, Příspěvků: 597 | Autor je: Prostý občan

HAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAHAAAAHAHAHAHAAHAH!!!!!!

LOLEC JAK CIP!!!!!!

Obrázek uživatele Vân
Vložil Vân, Po, 2008-03-24 20:18 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 484 | Autor je: Prostý občan

Njn, Sasuke Naruta (o5) nechal na holičkách.

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-03-24 20:43 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Tak v tomhle smyslu se to brát právě nemá... Tady jde o to, že Naruto Sasukeho schovával z vlastní vůle /teda spíš nechtěl prozradit úkryt/

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Po, 2008-03-24 20:11 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jheziis tak to jebrutaalne

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-03-24 16:51 | Ninja už: 6040 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

ha ha ha, tak toto bolo skvelé:)) chudáčik Naruto a jeho pozadie:))


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-03-23 09:40 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Jéé ^^ ani jsem nečekala, že to bude mít tolik pozitivných ohlasů... Moc děkuju^^

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele shadow.uchiha
Vložil shadow.uchiha (bez ověření), So, 2008-03-22 23:02 | Ninja už: 19843 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

tak som sa uz dlho nepobavil

Obrázek uživatele Garou-tan
Vložil Garou-tan, So, 2008-03-22 22:52 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 292 | Autor je: Prostý občan

Šupky, napiš další, sice jsem se do toho poněkud zamotala, ale bylo to super Eye-wink

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, So, 2008-03-22 19:11 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

XDDDDDDD etěěěě =DDDD to je mazeeec XD

Obrázek uživatele Sashenka
Vložil Sashenka, So, 2008-03-22 18:27 | Ninja už: 6005 dní, Příspěvků: 616 | Autor je: Prostý občan

šmarjáá Laughing out loud tak todle nemělo chybu! absolutně to nemělo chybu...fakt mrtě tyjo xDD

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, So, 2008-03-22 18:17 | Ninja už: 5999 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

ježiši to bylo dokonalý! geniální!! super!! napiš ještě něco podobnýho!! prosíím! xDDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-03-22 19:04 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Boože... pochvala od tebe děsně potěší ^^ *hučí psát druhou část XD*

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Diamond-chan
Vložil Diamond-chan, Pá, 2008-03-21 20:33 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

SUPROVÁ POVÍDKA, možná, že se opakuju, ale strašně jsem se nasmála. Už se moooc těším na pokráčko Smiling

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-03-21 18:34 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Díky, díky XD
Pokráčko... Uhm... ono přepisovat to a domýšlet není tak lehký XD Ale už se na tom pracuje...

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Stormie
Vložil Stormie, Pá, 2008-03-21 16:11 | Ninja už: 5965 dní, Příspěvků: 104 | Autor je: Prostý občan

wow to bolo suprove som sa nasmial..musi byt pokracko!!

Obrázek uživatele Jajusssh
Vložil Jajusssh, Pá, 2008-03-21 11:29 | Ninja už: 5945 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

je to skvelee Laughing out loud som sa na tom tak nasmiala Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2008-03-21 01:51 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Supeeeer....rychle pokráčko, tohle bude ještě sranda....Smiling

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Čt, 2008-03-20 20:54 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

jeeej som sa nerehotala kedy bude pokracovanie Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-03-20 20:58 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Už brzy;)

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele DJAfro
Vložil DJAfro, Pá, 2008-03-21 12:15 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

Nechi bejt vlezli...ale fakt uz by to chtelo pokracko! Smiling