manga_preview
Boruto TBV 07

J-Maily aneb Nahé souboje XD 2

Další část, od těch autorů/autorek poslední ^^. Pokud by vám nevadili moje trapné vtipy, možná napíšu pokráčko... XD

Pro: Hinata Hyuuga
Od: Tvůj nejlepší kamarád Naruto
Předmět: Pomůžeš?

Nazdar Nato!

Pamatuješ, jak jsi nám vysvětlovala ten J-mailový systém? Co jsi to říkala o tom, že IP# se dá vystopovat? Nemůžu si vzpomenout. Dá se nějak vystopovat KDO ti psal podle IP adresy?
Poděl se! Nebudu dva týdny jíst Ramen, jestli mi pomůžeš!

Naruto

* * *

Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Reji& Rock Nee
Předmět: Naše ztracené eso

Tenten, se vším respektem, šli jsme za Tsunade a dostali to ochranné jutsu. Bojuješ se špatným protivníkem!
Ale máme dobré zprávy. Našli jsme Sasukeho. Ten prevít se poslední tři dny schovával pod Neviditelným jutsu v Orochimarově sklípku. Naše drahá Sakura zašla dolů a přitáhla ho. Měli byste obdivovat její neústupnost - ta když si něco zamane…
V každém případě, Sasuke je teď pod čtyřiadvaceti-hodinovým dozorem. A Kakashi slíbil, že zajistí, aby nechodil na mise. Nechápeme, čeho se to pako bojí. Strávili jsme s ním v šatnách dost času abychom věděli, že nemá nic za co se stydět. Vážně. NIC.

Reji&Rock Nee

* * *

Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Ta příšerná situace, do které jsme se dostali

Mám takový nápad… co takhle vzdát ty boje. NECHME Písečné tu výhru. Já tam nahatej nepůjdu!

**Sasu**

* * *

Pro: Konožské soubojové družstvo
Od: Rock Nee&Reji
Předmět: Vzdát boje?!

Prostě nemůžeme vzdát hru! Zbláznil jsi se, Sasuke?! I kdybychom se nad tím jen na minutku zamysleli, jen pomysli, co by řekl Gaara. Nejde jen o naší osobní hrdost, ale o čest celé naší milované Konohy!
Jakmile s tímhle začne někdo další, jdeme rovnou za Tsunade. Nenechá svou vesnici vzdát se Písečné po tom, co nás tehdy zradili.
Jo, a Sasuke, kdyby sázky na tvou mužskou pýchu byly body, vyhráli bychom soubojový pohár, než bys řekl ´Shino je šprt´.

R&N
N&R

* * *

Pro: Všechny
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Rozměry

Dovolte mi vyvrátit všechny zvěsti. Moje rozměry jsou přesně 13,2842 centimetrů na délku x 4,445 centimetrů na šířku. Pokud by kdokoliv chtěl průměr, poskytněte odpovídající měřidlo a já vám ho dám sakra taky!
Protože jsem tímhle zlikvidoval sázení, myslím, že by jste všichni měli chtít od Leeho a Nejiho zpátky peníze.

S přáním všeho nejlepšího
**Sasu**

* * *

Pro: Sasuke Uchiha
Od: Rock Lee&Neji
Předmět: RE: Rozměry

Jak jsi nám to mohl udělat? Svým kamarádům, svým parťákům, svým druhům ve zbrani… svým spolubojovníkům! Jak, Sasu? Jak?

* * *

Pro: Sasuke Uchiha
Od: Tsunade
Předmět: RE: Rozměry

Drahý Sasuke,

Děkuji, že jsi se s tvojí poslední zprávou podělil se všemi obyvateli Konohy, včetně mě. Věřím, že jsi si tím cosi triviálního dokázal? Cítím, že by byla na místě menší diskuze o slušnosti. Pročež očekávám, že se dostavíš do mé kanceláře hned zítra ráno!

~Tsunade, Pátý Hokage

* * *

Pro: Sakura Haruno
Od: Ino Yamanaka
Předmět: Sasukeho rozměry

Bohové mě vyslyšeli! VIDĚLA jsi to, Sak? Přes třináct centimetrů! Mňam!

^Inuška

* * *

Pro: Sasuke Uchiha
Od: Konožská ctitelka
Kopie pro: Konoha (Všichni)
Předmět: Nezávislé přezkoumání rozměrů

Drahý Sasuke,

Jako vášnivá fanynka tvých schopností (krom jiných věcí) bych ráda navrhla přeměření nezávislou stranou (tj ne-Konohaňany a ne-Písečňany)
Protože kdo má věřit tvým údajům, vzhledem k tomu, že naše vesnice i Písečná se tohoto zápasu aktivně účastní?
Jsem si jistá, že někdo z jiných vesnic by se obětoval a vykonal tento nanejvýš obtížný a nudný úkol.

Konoho, do toho!

-ctitelka

* * *

Pro: Sasuke Uchiha
Od: Kakashi Hatake
Kopie pro: Konožské soubojové družstvo
Předmět: Vesnická čest

Zrovna jsem se přes nouzovou jutsu poštu dosvěděl o tomhle nahém souboji. Sasuke, co si myslíš že děláš? Pravidlo # 1 je nikdy nedej soupeři JAKOUKOLIV výhodu! Jistě, jsi s touhle hrou v poněkud kompromitující pozici, ale vyhrát musí být vždy nejvyšší priorita!
Teď jdi a odvolej svoje rozměry, než se to dozví Písečná. Tvrdě jsem makal, abych vás dostal nahoru, a stejně tak tvoji spolubojovníci. Nenech svoje kalhoty nás klesnout! Jen si uvědom, že máme nejlepší družstvo na zemi… a naše reputace visí na TOBĚ!
Budeš-li potřebovat jakoukoliv radu nebo tip ohledně nějakých jutsu, klidně pošli J-mail.

Kakashi

* * *

Pro: Kakashi Hatake
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: Týmová spolupráce

Kaky:
Neber to špatně, není v tom žádná opravdová neúcta, ale--Jdi k čertu.

**Sasu**

* * *

Pro: Neji&Rock Lee
Od: Kakashi Hatake
Předmět: Sasukeho postoj

Poslouchejte, kluci. Zrovna jsem od toho zatraceného Uchihy dostal naprosto příšerný J-mail. Myslím, že se oba potřebujete pořádně podívat na to, jak zvládáte vaše kapitánství.
Je to o týmové spolupráci. Pracovat spolu a obětovat se pro tým. Musíte ho povzbudit a donutit ho, aby se na to díval ze sportovnějšího úhlu. Jistě, uvědomuji si, že to nejsem já, kdo bude muset nahatý před všechny… ale stejně.
Myslíte, že má jeho zdráhání co dělat s tím, jak budou všichni zírat na NĚJ a na nikoho jiného?

Kakashi

* * *

Pro: Kakashi Hatake
Od: Neji&Rock Lee
Předmět: RE: Sasukeho postoj

Hej, Kakashi:

1. Je naší upřímnou nadějí, že lidé MUŽSKÉHO pohlaví nemají sklony zírat na Sasukeho. Tohle je prostě na zvracení, člověče.
2. Promiň nám to, ale--Jdi k čertu!

N&R
R&N

* * *

Pro: Sakura Haruno
Od: Ino Yamanaka
Předmět: Haló?

Sak? Dostala jsi můj J-mail? Jsi v pořádku? Nikdo o tobě od soboty neslyšel!

^Inuška

* * *

Pro: Ino Yamanaka
Od: Hinata Hyuuga
Předmět: Starosti o Sakuru

Ino,

Našla jsem jí. Byla prakticky v katatonii na své posteli, v jedné ruce měřítko a v druhé ten Sasukeho nablblý J-mail. Vzala jsem jí na ošetřovnu a Tsunade i já jsme si docela jisté, že nepění u úst - jen sliní.

H.H.

* * *

Pro: Sasuke Uchiha, Neji&Rock Lee
Od: Naruto Uzumaki
Předmět: Sakuřin stav

K sakru s tebou, Sasu! Věděl´s že je Sakura do tebe blázen! To´s jí MUSEL poslat ten J-mail zveličující tvoje obdaření?
Hinata jí odvedla na ošetřovnu. Měla u pusy pěnu a nedala z ruky výtisk toho J-mailu a pravítko!
Tohle je VŠECHNO vaše chyba, Neji, Rock Lee. Jen počkejte až se to její mamka dozví!
A Sasu - ty se drž dál od mojí lásky!

Naruto

* * *

Pro: Naruto Uzumaki
Od: Sasuke Uchiha
Předmět: RE: Sakuřin stav

Er? Naruto? Jsem tvůj zatracený spolubydlící! Proč si tohle J-mailujeme?

**Sasu**

* * *

Pro: Konožský ctitel
Od: Sasuke Uchiha
Kopie pro: Konoha (Všichni)
Předmět: Nezávislé stanovení rozměrů

V zájmu přesnosti sázení ohledně sázení na obdaření soubojového týmu, proč nás nezměřit všechny?
Stačí kontaktovat Hinatu Hyuuga kvůli vypracování časového rozvrhu, který by vyhovoval všem, a já sundám kalhoty - jestli Neji&Rock Lee sundají svoje.

**Sasu**

4.95588
Průměr: 5 (68 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumita
Vložil Sumita, St, 2016-03-30 19:36 | Ninja už: 3709 dní, Příspěvků: 217 | Autor je: Účastník Irukova doučování

Misia 1A: Na tento žánr jsem se těšila a tak jsem náhodně najela na první FFko v dohledu a BINGO!
Tohle je naprosto perfektní, nemám prakticky nic, co bych autorům/autorkám vytkla, snad jen to, že je to jenom jednorázovka a není to delší, protože bych si ráda ještě trochu početla. Dobře jsem se zase jednou pobavila, díky Kakashi YES

Obrázek uživatele Testey Neoras
Vložil Testey Neoras, Pá, 2011-05-20 19:38 | Ninja už: 4958 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

dobre som sa zasmiala Laughing out loud

Obrázek uživatele Kikul
Vložil Kikul (bez ověření), Pá, 2009-09-04 19:23 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Toto je úplne perfektné xD Aspoň mierne mi to vylepšuje náladu Laughing out loud

Obrázek uživatele JaninaUchihaHatake
Vložil JaninaUchihaHatake, St, 2009-08-05 16:05 | Ninja už: 5564 dní, Příspěvků: 9 | Autor je: Prostý občan

to je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžasnýýýýýýý!!!Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud musím říct,že taky celkem slintám ze sasukeho:-D i když mě s**e,ale víte jak dámy ne Eye-wink Laughing out loud

Obrázek uživatele neitus
Vložil neitus, Ne, 2009-07-26 18:50 | Ninja už: 5464 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

perfektne ale mat 13 tak nevidem od hamby ani na ulicu

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Po, 2009-02-09 13:04 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Panebože, preboha, ohmájgod... toto je dokonalé!!!xDDDD
Ja som sa dlho u ničoho tak nesmiala!!!xD OMJ...prosím, prosím, smutne koukám-pokračovanie!xDD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Kami-kun
Vložil Kami-kun, Čt, 2009-01-22 20:28 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 175 | Autor je: Prostý občan

yup, další dílek xDDD

Obrázek uživatele Haruka Ayumi
Vložil Haruka Ayumi, So, 2009-01-10 19:48 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 144 | Autor je: Prostý občan

Další další další!!!chci další!
XD XD XD

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, So, 2008-12-20 21:50 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Dobře, dobře... pokráčko možná bude, možná jste mě udolali Laughing out loud

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Ne, 2009-01-18 10:05 | Ninja už: 5839 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No tak to hurá! Laughing out loud

Obrázek uživatele Zumaki
Vložil Zumaki, So, 2008-12-20 21:45 | Ninja už: 5791 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

Ještě ted padám ze židle. XD Pls Plsky Pls pokráčko! Smutně koukám Sad

Podpis byl upraven z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Hlavinka
Vložil Hlavinka, Ne, 2008-11-23 19:19 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

to je super má být pokráčko to by byl hřích neudělat ho a toto mě dostalo:

Er? Naruto? Jsem tvůj zatracený spolubydlící! Proč si tohle J-mailujeme?

Obrázek uživatele Dark Dragon
Vložil Dark Dragon, Ne, 2008-10-26 19:13 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 42 | Autor je: Prostý občan

pls pokráčko

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Ne, 2008-08-10 15:30 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Měla sem blbej pocit z toho, že tohle nemám dočtený, tak sem to radši přečetla celý znova Laughing out loud
A chci se tě na něco zeptat ... Nechceš napsat to pokračování, jak o něm píšeš tam nahoře? Laughing out loud

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Ne, 2008-08-10 16:12 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Víš, že ani ne? xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Út, 2008-09-09 21:19 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

ale mohla by si lebo som od smiechu padla zo stolicky. takto som sa uz dlho nesmiala

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, St, 2008-09-10 05:49 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Přesně. Tahle povídka by si zasloužila dokončit Eye-wink

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Út, 2008-08-05 14:07 | Ninja už: 5966 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem to přečetla znovu xDD neodolala jsem, protože tohle je prostě něco geniálního xDD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Út, 2008-08-05 13:56 | Ninja už: 5770 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

snowfox ty mě zabíjíš Laughing out loud ježiši mlátila sem smíchy hlavou o stůl a navíc to bylo takový roztomilý .... Laughing out loud chudinka Kakashi bude mít mindráky .... každý ho posílá k čertu Laughing out loud

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Pá, 2008-08-08 08:56 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Bwah, tak tohle mě nenapadlo xD Ano chudáček náš malý xDD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Styron Leonyda
Vložil Styron Leonyda, Út, 2008-08-05 13:42 | Ninja už: 5748 dní, Příspěvků: 4071 | Autor je: Prostý občan

Pokráčko! Tahle nestydatost je úžasná! Laughing out loud (Chjo, za chvíli budu jak Jiraiya Laughing out loud)

http://147.32.8.168/?q=node/31633 - mé království zde na Konoze
www.leonyda.mysteria.cz - hlavní web
styron.mysteria.cz - druhý web, v rekonstrukci

http://www.leonyda.mysteria.cz/zvireci-patroni-povidek.html - Můj zvěřinec!

http://www.leonyda.mysteria.cz/krmicsky-list.html - Uživatelé Valenthu! Hledáte potvůrky, na kterých byste si mohli snadno nahnat velké peníze a nechce se vám složitě hledat? Zajděte sem a určitě nebudete litovat. PS: Hodně mi tím pomůžete Eye-wink

Obrázek uživatele Lilgaara
Vložil Lilgaara, Čt, 2008-07-24 09:03 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 488 | Autor je: Prostý občan

pokráčko, pokráčko... budu skandovat Laughing out loud ptže tohle je špatně utípnutý Laughing out loud pak se nedozvíme, jak to vlastně dopadne.... takže šup šup sem s dalším Laughing out loud

Obrázek uživatele martina ibiachi
Vložil martina ibiachi, St, 2008-07-09 15:20 | Ninja už: 5768 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

to je fakt super, musis napisat pokracovanie

[URL="http://www.theotaku.com/quizzes/view/335/who_is_your_naruto_fighting_partner%3F"][/URL]

Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, Ne, 2008-06-22 14:10 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Hej ale to je supr, pokráčko prostě MUSÍŠ udělat?

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Čt, 2008-05-15 17:49 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

no co a nebude nejake to pokracko? Sad

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-05-15 17:51 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Ne, v nejbližší době rozhodně ne.

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Čt, 2008-05-15 17:53 | Ninja už: 19810 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

a dakedy v dalekej buducnosti?

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-05-15 17:55 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Asi ano. Teď mám ale spoustu jiných povídek na krku a nechci si přidělávat další.

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Čt, 2008-05-15 16:22 | Ninja už: 5877 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Kriste pane, lidičky, neprobírejte tu velikost mužských chloub v jednotlivých zemích xD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele Martialis
Vložil Martialis, So, 2008-05-10 23:22 | Ninja už: 6144 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Hmm 13 je i pod evropskym prumerem...i kdyz to ma byt asi jednooky mezi slepymi co????Laughing out loud