manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (12. kapitola)

Orochimaru je chvíli pozoroval a pak se snažil nabalit Hedannu, která mu po několika neúspěšných pokusech trhla vazem…

12. kapitola: Návrat do Konohy

Sasuke a Hedanna se tedy připojili k programu, takže Sasuke šel přikládat a Hedanna začala mouku, kterou Shikamaru, Temari, Lee, Ino, Neji a Tenten zatím stihli drcením zrnek plané pšenice získat míchat s vodou v husté těsto. Přidala do toho i nějakou ,,tajnou‘‘ přísadu, kterou byly kvasnice a nechala to vykynout. Zatím…
,,Kibo, Kankurou, Shino, Sasuke! Jen se tam tak válíte, tak teď zkuste najít nějakej placatej šutr, ale dost velkej!‘‘
,,A jak asi velkej?‘‘ zvedal se Kiba.
,,Aspoň jako talíř…‘‘
,,Tak fajn,‘‘ řekl a s klukama šel hledat nějakej placák.
Hedanna nechala těsto kynout a řekla těm, co drtili mouku, aby to hlídali a že až toho bude miska plná, ať jí řeknou. Potom zase šla za ostružináři, vyzvedla si u nich ostružiny, vzala táborový kotlík a vodu a s tím šla k ohni. Tam do kotlíku nalila vodu, vsypala do ní ostružiny a postavila na oheň. Za půl hodiny se už voda skoro vypařila a ostružiny byly měkké. Vzala tedy lžíci a z ostružin udělala marmeládu, ještě cukr by to chtělo…
Za chvíli kotlík odstavila, aby to vychladlo a už k ní běželi Kiba a spol. s šutrem o něco větším, než normální talíř. Dokonce ho už i umyli, protože pochopili, že to bude na vaření (pokud se tak tomu dá říkat…). Položili ho napůl do ohně, aby se rozehřál.
,,Co z toho bude, to fakt nevim, ale Ramen určitě ne…‘‘ komentoval Naruto, ale nikdo si ho nevšímal, protože věděl, že by to nemělo smysl.
Za chvíli už k ohni nesli i misku s těstem.
,,Tak kdo chce první?‘‘ zeptala se Hedanna a tentokrát už nebyl Chouji jediný, kdo chtěl, ale protože měl hlad nejdéle, zdobil si na jídlo srdce první on (kdo nechápe, tak třída se jednou v češtině s učitelkou bavila, že když se někdo na něco těší, zdobí si na to srdce. Paní učitelka se zeptala: ,,Na co si teď zdobíte své srdce?‘‘ a Adéla odpověděla: ,,Na oběd!‘‘ tak mě napadlo, proč to sem nedát…).
Hedanna vzala kousek těsta a rozplácla ho na kameni, jako by to bylo těsto na pizzu. Za půl minuty byla tenká vrstva upečená. Hedanna vzala trochu marmelády a polila jí ,,palačinku‘‘. Smotala ji a podala Choujimu. Ten se zakousl a chvíli žvýkal.
,,Není to otrávený, že ne?!‘‘ zeptala se Hed.
,,Hej kdes´ vzala ten recept?‘‘ ptal se hned Chouji. ,,Vždyť to je úplně výborný!!!‘‘
,,Hlad je nejlepší kuchař!‘‘ konstatovala. ,,A jestli chceš vědět, odkud ten recept mám, tak jsem si ho vymyslela.‘‘
Hned se o svůj podíl přihlásili další. Těsta a marmelády bylo naštěstí dost, takže se postupně dostalo na všechny, dokonce ani Chouji si nestěžoval.
,,Zítra asi půjdem domů, co?‘‘ zeptala se smutně Ino.
,,No tak co se dá jinýho dělat, navíc musíme podat hlášení o misi…‘‘ odpověděla Hedanna.
,,O misi?‘‘ ozvala se Hinata. ,,Kdyby tu dneska nebyl ten incident s těma… tak bych to brala jako výlet. Bylo to super! Včera i dneska…‘‘
,,Tak si to někdy můžem zopakovat…‘‘ navrhla Hedanna. Na to všichni hlasitě souhlasili, že to muselo být slyšet až do Konohy.
Večer se ještě chvíli bavili: skoro každý řekl nějaký vtip, třeba Lee:
,,Víte, kolik Rusů je potřeba k zašroubování jedné žárovky? Ne? To je služební tajemství!‘‘
Nebo Shino:
,,Víte, proč blondýnka tancuje pod semaforem? Myslí si, že je diskotéka!‘‘ A tím si vysloužil rozbití brýlí - jedno sklíčko od Ino, která řekla, že tohle nedělá a druhé sklíčko od Hedanny, která řekla na jeho účet další vtip:
,,Vsadí se tři upíři, kdo vypije víc krve. Letí první upír, vrátí se s celou pusou od krve a říká: ,Vidíte tamhle tu holčičku? Tak tu já vypil.‘ Letí druhej upír, vrátí se s celým obličejem od krve a říká ,Vidíte tamhle tu krávu? Tak tu já vypil.‘ Letí třetí upír, jmenoval se Shino, vrátí se celej od krve a říká: ,Vidíte tamhle ten komín? - - - Tak ten já neviděl…‘‘‘
Potom Kiba, Kankurou a Neji pod vedením Leea začali předvádět break dance. Skončilo to tak, že si Shikamaru vykloubil zápěstí, Kankurou si narazil kostrč, Neji si o keř div nevypíchl oko a Lee si rozcuchal nový účes…
Potom hráli flašku a to se nakonec kluci museli spokojit s otázkama a úkolama, protože holky na svlíkání nechtěly hrát a když je kluci přemlouvali, byli rádi, že to přežili… Nejlepší bylo, když fašku roztočil jeden ze dvojice, třeba Neji a dopadlo to na Tenten. Ta dostala naštěstí úkol, Neji by se samozřejmě radši zeptal na to, jestli mu dnes v noci pomůže při vyhrání sázky... Takhle se jen musela postavit na hlavu, což pro ni nebyl žádný problém. Jednou točila Hed a padlo to na Sasukeho, jenže měl otázku a předem bylo domluveno, že když se to bude týkat jedné a té samé věci, musí se odpovědět tak jako tak.
,,Vsadil ses někdy? Kdy a o co?‘‘ šla na to Hedanna od lesa, protože on jí ještě neodpověděl na předvčerejší otázku, a to, koho si vybral.
Shikamaru, Gaara. Lee, Neji a Naruto se začali dusit potlačovaným smíchem. Sasuke by samozřejmě byl rád, kdyby se mohl na místě vypařit.
,,Jo, vsadil a ta sázka pořád trvá, protože zatím nemá žádného vítěze. Ten, kdo prohraje, musí uznat, že je debil a že prohrál, hraje se teda o čest…‘‘
To, že sázka zatím nemá žádného vítěze, byla samozřejmě pravda, ale kluci se hned přestali smát, protože na tu otázku ,,o co‘‘ vybral ten druhý způsob odpovědi. Samozřejmě chtěli, aby musel říct, co je účelem sázky a tím pádem další, kdo by se ho na něco ptal, by se dotázal na to, koho si vybral a bylo by to v čudu.
Nebudu rozebírat další otázky, protože nakonec skoro spící Naruto dostal podobnou otázku, jako Sasuke a kdyby neusnul, prořekl by se… Na to Lee řekl, kolik je hodin a všichni šli spát, protože zítra museli zpátky do Konohy.
Teď už nikdo nehlídal, protože se (snad) neměli čeho obávat.

Ráno všechny opět vzbudila Hedanna:
,,Vstávat! Budíček!‘‘
,,To už je snídaně? Honem sem s ní!‘‘ Chouji se probudil… Neji po něm hodil zabavené čipsy a ten se hned začal ládovat.
,,Můžem jít hned?‘‘ zeptala se Temari, když se Chouji nacpal a všichni měli sbaleno.
,,Snad jo…‘‘ odpověděla Hedanna a ohlídla se po ostatních. Vyrazili.
Po cestě se rozdělili na několik skupin. Holky šly ve předu, bavily se spolu (o čem si tak mohly povídat) a došlo i na Hedannino vaření.
Kiba, Kankurou, Shino a Chouji se bavili o včerejší otázce na Naruta a Sasukeho.
,,O co myslíte, že se vsadili?‘‘ zeptal se Kiba, když už si řekli, jak se účastníci sázky začali hihňat, když otázka na kamaráda zazněla.
,,O čest, Sasuke to přece říkal…‘‘ řekl Chouji nechápavě.
,,Ale to vim taky!‘‘ zasyčel Kiba. ,,Já myslím, co jako musí udělat, aby vyhráli, protože když se u toho tak řehtali, nemohlo to být jen tak…‘‘
,,No, jo…‘‘ řekl Shino. ,,Teď, když jsi to řekl… Taky mi to tak připadá…‘‘
,,Víte co?‘‘ ozval se Kankurou. ,,Pojďte se jich na to zeptat…‘‘ Ostatní souhlasili a vyslali vyzvídat Kibu.
,,Nazdar!‘‘ pozdravil je, aby upoutal jejich pozornost. ,,O čem se to tu bavíte?‘‘
,,Skoro o ničem…‘‘ sykl Naruto. Před chvílí se totiž se Sasukem zase porafal.
,,Hele, co to mělo být včera s tou sázkou?‘‘ zeptal se Kiba.
,,Proč? Chceš se přidat?‘‘ zeptal se Gaara.
,,No, jde o to, o co jste se vsadili…‘‘ Začali se pohihňávat.
,,A máš vyhlídnutou holku?‘‘ zeptal se Lee.
,,To je nutný?‘‘ Kiba svraštil čelo.
,,Jo, jo! Už to tak je…‘‘ uchechtl se Neji.
,,To jako že s holkama…‘‘ Kluci přikývli.
,,A to se k tomu nesmí stát, že by sis ji musel vzít…‘‘ řekl Naruto.
,,Abych pravdu řekl,‘‘ začal znovu naprosto zaražený Kiba, ,,nepřipadá mi, že ze šesti holek by žádná…‘‘
,,Jo, risk je zisk… To si pamatuj,‘‘řekl Shikamaru. ,,Proč se vlastně ptáš?‘‘
,,No, tak nám to s klukama připadalo divný, že jste se tam hihňali, když ty otázky zazněly…‘‘
,,Tak pro ně dojdi, bude sranda!‘‘ smál se Lee a drcl loktem do Sasukeho.
O chvíli později Kiba zase zpátky u Kankura, Shina a Choujiho:
,,Tak to mi nebudete věřit, o co se vsadili!‘‘
,,Povídej! Přeháněj!‘‘ vyhrkl Shino.
,,Vsadili se, kdo s holkou bude ehmehm a nebude si ji potom muset vzít.‘‘ Všichni vybuchli smíchy.
,,Máme jít za něma!‘‘ řekl nakonec Kiba, když se uklidnil.
,,Jo! Jdem!‘‘ zvolal nadšeně Kankurou. ,,Třeba zjistíme, kdo má kterou holku!‘‘ a se smíchem se vydali za klukama.
,,Tak už jsme tady!‘‘ křičel Kiba.
,,Hele, prosím, kdo si z vás kterou vybral?‘‘ začal hned Chouji. Koukli se na něj…
,,Neřeknete to holkám?‘‘ zeptal se nakonec Neji.
,,Jo vony to jsou tydlety?‘‘ zasmál se Shino.
,,Tak to některý uhodnu sám!‘‘ smál se Kiba. ,,Tak za prvé Naruto a Hinata, potom… Shikamaru a Temari, pak bych řekl Gaara a Sakura…‘‘
Pak ho přerušil Shino: ,,Potom asi Neji a Tenten,… na Leeho mi sedí Ino a Sasuke páchá sebevraždu...‘‘
,,Vlastně jde celkem vidět, kdo z vás se ke které má, jen je rozdíl, jestli si toho ona všimla… Co, Sasuke?!‘‘
,,A proč se mě včera zeptala??!!‘‘ opáčil Sasuke.
,,Protože nás slyšela?!‘‘ navrhl Naruto.
,,Ona - vás - slyšela?‘‘ potlačoval Chouji smích.
,,A kolik toho ví?‘‘ zeptal se Shino.
,,Jen o co jsme se vsadili, rozdělení holek ne…‘‘
,,Teda!‘‘ užasl Kankurou. ,,A proč se ptala tebe?‘‘ řekl směrem k Sasukemu.
,,Protože špehovala a špehovala mě… Taky se mě na to zeptala a já jí neodpověděl…‘‘ odpověděl.
,,No tak to máš teda dobrý…‘‘ řekl Kiba.
Holky si povídaly na téma mířící taky tímhle směrem.
,,Co myslíte, o co se vsadili?‘‘ řekla Ino nadšeně.
,,Vím já?‘‘ nezajímala se Temari.
,,Proč ses vlastně Sasukeho zeptala?‘‘ zeptala se Hinata Hedanny.
,,Tak… Nevěděla jsem, na co se mám zeptat…‘‘ zalhala.
,,Hed, nekecej mi, že o tom nic nevíš..!!!‘‘ pošťuchovala Tenten.
,,Možná něco…‘‘ připustila Hedanna.
,,Tak to vyklop!!!‘‘ vyhrkla Sakura.
,,NE!!!‘‘ odmítla.
,,Ale no tak, nebuď labuť…!‘‘ přemlouvala Ino.
,,Řekla jsem, že NE!‘‘
,,Fajn, fajn…!‘‘ lekla se Sakura, když Hedanniny vlasy začaly stříbrnět.
Asi po hodině bavení na různá témata Hinata zahlédla bránu Konohy. Všichni byli rádi, že už jsou doma.

Poznámky: 

Už mě nudí psát ,pokračování mé FanFiction'...

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Ne, 2008-03-16 11:34 | Ninja už: 5998 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

lidi těšte se hlavně na ten výtah, že jo, .Gaara. jo a pro tebe to venovani...
když už tak uškrtím
a to neuděláš, protože ani nevíš, kde bydlím...

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, St, 2008-03-12 14:21 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

já tě za to věnování zaškrtím jjj už se těším na ty hory

Obrázek uživatele U-zu-ma-ki Naruto
Vložil U-zu-ma-ki Naruto, Út, 2008-03-11 23:54 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

je to dost dobry, piš dál