manga_preview
Boruto TBV 08

Tmavomodrý tanec: část 1

A je tady ples, dámy a pánové. Pravý „Konožský ples“. Dozvíme se kdo koho pozve, s kým kdo bude tančit a kdo , ehmehm , bude dělat jiné věci.

Ulice Konohy jsou ve svém živlu, oplývající večerním zářením měsíce a hlukem procházejících se občanů. Hvězdy rozjasňují střechy domů i oči Hinatiny, která k nim právě vzhlíží. V tuhle dobu se rozhodla jít Hinata ven, sednout si na trávník nedaleko Konohy a pozorovat hvězdy. Přemýšlí nad plesem, který je ohlášen plakáty snad na každém sloupu ulic. Bude to velká slavnost. Přijdou všichni lidé z okolí. Přemýšlí jestli má vůbec nějakou možnost, že by ji pozval Naruto. „ Ale určitě ne. Vždyť si mě skoro nevšimne. Určitě pozve Sakuru. Zná jí víc a ona určitě přijme, když tady teď nemá Sasukeho. Ach jo,“ uvažuje a sní jaké by to bylo kdyby se na plese ukázala s Narutem.

Příštího dne:
„ Dobré ráno,“ pozdravil Neji svoji sestřenku, která připravovala snídani pro její rodinu.
„Dobré ráno, Neji,“ rychle řekla Hinata a pousmála se.
Zrovna krájela okurku, když vtom se jí Neji “nenápadněchtíc“ zeptal : „ Ehm, slyšela jsi už o tom plese?“
„ Ano, je to vyvěšené skoro všude. Nemohla bych si nevšimnout.“
„ Už víš s kým půjdeš?“
„ Ještě ne,“ odpověděla Hinata tiše a její hlava se sklonila.
„ A ty?“ položila zpětnou otázku.
„ No, ehmmm, chci pozvat Tenten ,“ zamumlal a dál se už o tom nebavili.
Snídaně už byla připravená a celá rodina Hyuuga se sešla ke stolu. Hinata uchopila mističku s čajem a chtěla se napít. Náhle jí přerušil její otec.
„ Hinata, už tě pozval někdo na ples?“
„Ještě ne,“ odpověděla překvapená otázkou a položila šálek čaje.
„ A co ty, Neji?“
„ Já? Ne,“ řekl vyrovnaně Neji a rychle ukousl vafli.
„ A pozveš Tenten?“ dorážel s mafiánským usměvem na Nejiho.
„ Cože? Ty to víš? Jak to víš?...No jo vlastně ji chci pozvat.“
„ Jsem dost všímavý a dost inteligentní abych poznal, že se ti ta dívka líbí.“
Neji se začervenal , začal zmatkovat a skoro se zadusil vaflí. Rychle se napil a odcházejíc do pokoje rozčileně dodával :“To není vůbec pravda. Nechápu jak si to může někdo myslet. A hlavně ty strýč….,“ naboural do sloupu, který stál přímo předním.
Hinata, Hanabi i Hiashi se trochu pousmáli, ale to už byl mladý Hyuuga pryč.
„ Hinata, nezapomeň si koupit nějaké hezké šaty,“ řekl Hiashi a podával jí peníze.
Hinata přikývla a opustila jídelnu.

Odpoledne:
Rušné ulice připomínali jak krásné místo je Konoha. Restaurace, obchody a kavárny byly rozesety po celém městě. Stačilo si jen vybrat a to Hinata nemohla. Všechny šaty vypadaly tak nádherně. Švadleny si dali letos velice záležet. Potřebovala poradit. Procházela se po hlavní ulici a doufala, že na něco nebo na někoho narazí, kdo by jí pomohl s výběrem.
Vtom se z povzdálí ozývaly známé hlasy.
“ Jestli tomu broukovy je špatně, tak ho k mojí sestře klidně přiveď.“
„ Myslím že má žaludeční potíže. Je hrozné se na to koukat. Neustále…..“
Vtom je Hinata přerušila z rozhovoru :“ Dobré odpoledne.“
„Áááá, Hinata, dobré odpoledne,“ odpověděli Shino s Kibou nadšeně, že vidí svoji kamarádku: „ Potřebuješ něco? Vypadáš nervózně.“
„ Vlastně ano, hledám šaty na ten ples co bude teď v pátek.“
„ Cožeeee pleees? Jakej ples? „ křičel udiveně Kiba.
Hinata i Shino se na něj upřeně dívali a divili se, že si nevšiml ani jednoho plakátu.
„ Kiba? Ty plakáty jsou všude. Je možný, že sis toho ještě nevšiml?“ zakroutil hlavou Shino a pokračoval v rozpravě s Hinatou.
„ Jsme tým takže ti pomůžem. Vlastně můj otec mě taky poslal abych si koupil nový kvádro.“
„ Ježišííí, počkejte na mě já si jdu pro peníze. Hned tady budu,“ zařval Kiba na celou ulici a utíkal domů.
Mezitím si Hinata s Shinem zašli na ramen do blízké restaurace.
„ Tak co už tě Naruto pozval?“
„ Shino!!!“ napomenula ho Hinata.
„ Hinata, už to vím jak dlouho. Mně to můžeš říct.“
„ Dobrá. Vlastně mě ještě nepozval. Myslím že pozve Sakuru.“
„ Hele my si ho s Kibou vezmeme na starost. My už ho nějak donutíme. Co ty na to?“
„ Ne, ne, ne, ne!!!! Děkuji moc ale myslím, že to nebude potřeba.“
Hinata uchopila hůlky a popřála „itadakimas“. Oba se pustili do jídla.
„ Mmmm, zbožňuji vepřový ramen. Je vynikající.“
„Vskutku.“
Po pár minutách se Kiba vrátil i s penězi a přidal se k nim.

„ Tak jo, jdeme nakupovat.“
Tým 8 se vydal na cestu po obchodních domech.
„ Takže, máme tady první obchod. Vypadá celkem slušně, takže jděmež!!“ prohlásil nadšeně Kiba a s ukazováčkem mířeje na obchod pomalu vstoupil.
„ Stát!!!“
Postavil se před něj vysoký muž v šedém kimonu. Kiba si ho upřeně prohlížel.
„ Ten pes dovnitř nesmí. Nevidíte tadyto upozornění?“ukazoval muž na značku přilepenou na sklo obchodu.
„Cožeee? Akamaru nesmí dovnitř. Co je to za obchod?Hmmm?“rozčiloval se Kiba:“ pojďte jdeme. Tady s tímhle krachujícím obchodem nechci mít nic společného. Ale to už muž neváhal a v tu ránu držel mladíka pod krkem.
„ Já jsem majitel tohoto obchodu. Takže si dávej pozor na jazyk nebo….!!!!“
„Nebo co?“
Obchodník se rozpřáhl a udeřil Kibu přímo do nosu.
„Kiba-kun,“ zařvala tenkým hláskem Hinata.
Hned se k němu seběhla. Shino mu pomohl vstát.
„ Takový neurvalec,“ stěžovala si Hinata a přitom pomáhala Shinovi udržet Kibu na nohou.
„No tak nic, jdeme jinam.“
Chodili od obchodu k obchodu, ale nikde pejska dovnitř nepustili. Už byli zoufalí. Blížil se večer, slunce už pomalu zapadalo. Shino toho měl ale dost.
„ Nemůže prostě Akamaru počkat přede dveřmi?“
„ Ano Kiba-kun! Chodíme už tady celé odpoledne a ještě jsme nenarazili na obchod, kam by psi směli.“
Kiba spustil hlavu a smutně přitakal. Akamaru udělal to samé. To ale nešlo překousnout, nedalo se jim odmítnout, vypadali tak roztomile.
„ Tak dobře.“

„ Dobrý večer,“pozdravili všichni tři prodavače, který už, už jim chtěl vstup překazit.
„ Dobrý den, psi ale mají vstup zaká…“
„ Ne, ten pes tady zůstane,“přerušil ho Shino a začal vybírat kvádro.
„ Promiňte ale ten pes…“
„ Ten pes tady zůstane ať se vám to líbí nebo ne. Máte nějaké námitky?“ pokračoval ve vyjednávání Shino a pohled svých brýlí zamířil na obchodníka.
„ Zajisté….jen si račte vybrat,“ ochotně vybízel hosty jeho obchodu.

„ Hele, Kiba-kun, tohle by ti slušelo,“vytáhla Hinata z šatníku tmavé kvádro a podala jej Kibovi : „ nechceš si ho vyzkoušet?“
Kiba popadl oblek a běžel rychle do kabiny.
„ Páni, Shino, tohle ti sluší,“ pochválila Shinovi kvádro trochu se začervenala.
„ Děkuji. A co ty už sis vybrala nějaké šaty?“
„ Ne ještě ne.“
Shino se prošel po obchodě a z věšáku vytáhl jedny modré šaty.
„ A co tyhle?“
„Páni, Shino ty máš ale talent na vybírání.“
Hinata se pousmála, vzala šaty a zalezla do kabiny.

„ Hinata!!!! Už jsi hotová??? Vylez!!!!“popoháněl ji Kiba.
Vtom z pod záclony vystoupila krásně oblečená Hinata.
(Písk, písk) zahvízdal Kiba na prsty.
„ Ty jo, to ti sekne.“
„Myslíte?“
Měla na sobě oblečené dlouhé šaty , které vypadali jako kimono. Ale nebylo to úplně takové kimono. Byly na nich vyšité černé ornamenty. Lesk v tmavomodrých barvách nádherně ladil s jejími vlasy. Vypadala opravdu překrásně.“
Kiba byl ve svém živlu popadl Shina i Hinatu za loket a začal vyřvávat něco ve smyslu…“Hurá jdeme na ples…“ nebo něco takového.
„ Myslím, že ta tvoje hlava ještě není úplně v pořádku,viď?“ dodala Hinata
„ Já myslím, že by jsme raději měli jít,“vzpíral se Kibovi Shino.
„ Dobrý nápad,“ souhlasila Hinata.

Slunce už zapadlo Hinata si to štráduje domů….když vtom uslyší hlasy.
„ Tenten…chtěl bych ti něco říct.“
Hinata se příčí, ale nemůže si odpustit malý odposlech. Po špičkách přistoupí ke stromu a rychle se za něj schová.
„ Ano, Neji?“
„ No, jak bych to řekl,…slyšela jsi o tom plese…v pátek?“
„ Jistě. Chceš mě pozvat?“
„ Nééé!!!!!Ne! No vlastně chtěla bys?? Jít??“
„ No musím si to ještě rozmyslet,“odpověděla Tenten prohnaně (v dobrém slova smyslu).
„ Jo jistě…rozmyslet. No tak mi dej vědět,“ promluvil Neji zklamaně.
„ Neji!!!! Už jsem si to rozmyslela. Půjdu s tebou.“
„ Opravdu. No tak fajn. Vyzvednu tě..teda vlastně zavolám ti..NO dám ti vědět v kolik to…
Ehhh no tak času …teda vlastně čau!!!!“
Neji rychle opouštěl Tenten a radostně si poskočil.
„ Páni, to je romantické,“ řekla si tiše Hinata a utíkala s nákupní taškou domů.

O hodinu později:
Sídlo Hyuuga:
Obývací pokoj :
„ Tak jak si na tom s plesem?“ optala se nenápadně Hinata.
„ Jo, jo dobrý.“
„Už jsi pozval Tenten?“ dotázala se opatrně.
„ Jo…šlo to celkem v klidu.“
„ No tak dobrou noc..“
„ Dobrou noc.“

4.83784
Průměr: 4.8 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2019-03-17 00:41 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

MiseVH: A sakra, to vypadá pěkně zamotaně, ale díkyMadarovi, je tam Shino, který situaci zachraňuje, tak jako vždycky. Stejně nechápu, jak může být Shino tak opomíjená postava, když je strašně moc zajímavá. Tady se mi líbí i to, jak ochraňuje svůj tým. Tomu říkám síla přátelství. Chudák Hinata, ta má starosti, aby ji nakonec nepožádal Kiba, i proč ne, byli by hezkej pár, ale nechám se překvapit.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Po, 2018-02-12 13:48 | Ninja už: 4920 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

"Misia V3" Ako sa zdá tak to bude teda niečo pre moje srdiečko. Takže podľa všetkého ten ples bude vo veľkom štýle čo ma mocinko teší a hlavnou postavou bude hlavne Hinata. Len by ma zaujímalo prečo som na túto poviedku už skôr nenarazila? No nič, ale som rada, že som ešte takéto niečo skvelého našla. na to , že to bol prvý dielik sa mi hrozitansky páčil. Už sa nemôžem dočkať až sa zavrtam do pokračka.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, So, 2009-03-07 12:23 | Ninja už: 5602 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Docela lituju, že jsem na tvou sériovku narazila až teď....Je to vážně nádherný! Smiling Tak honem na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele pyrowajcak
Vložil pyrowajcak, So, 2008-06-28 09:50 | Ninja už: 5784 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

pekne...5 bodov

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, So, 2008-03-29 17:14 | Ninja už: 6176 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2008-03-16 01:25 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

To je skvělí, fakt dobrý

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele sakura ja
Vložil sakura ja, Po, 2008-03-10 13:08 | Ninja už: 5892 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

skvělí Smiling už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele Junko
Vložil Junko, Po, 2008-03-10 17:10 | Ninja už: 6013 dní, Příspěvků: 141 | Autor je: Prostý občan

Už brzo Laughing out loud

Obrázek uživatele sakura147
Vložil sakura147, Po, 2008-03-10 12:29 | Ninja už: 5913 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

kdy bude pokračko?????

Obrázek uživatele KyuubiDemon
Vložil KyuubiDemon, Čt, 2008-03-06 21:16 | Ninja už: 5926 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

super, len tak dalej