manga_preview
Boruto TBV 08

SÁZKA (4. kapitola)

Kdyby Hedanna neměla dlouhé vlasy, které si neostříhala v ohonu a ovázané okolo pasu (zepředu vypadala stejně, jako Naruto), všichni by si mysleli, že je to obvyklá hádka Naru x Sasu…

4. kapitola: Další schůzka a první (smluvené) rande sázky

Jako na povel se našich šest asi devatenáctiletých teenagerů sešlo kolem druhé odpoledne tam, kde si svou sázku včera v noci ujednali.
,,Tak už jsi tady!‘‘ přivítal Gaara Shikamara, který přišel jako poslední.
,,Vypadá to, že zatím se nic dělat nedá…‘‘řekl Neji. ,,Nebo se už něco stalo?‘‘ zeptal se přítomných. Na to se začali všichni uculovat.
,,Dá se to tak říct,‘‘ odpověděl Naruto.
,,Nápodobně…‘‘ řekl Lee.
,,Asi tak nějak,‘‘ přidal se Gaara.
,,Sasuke nějak mlčí…‘‘ upoutal Shikamaru pozornost ,,nynímluvících‘‘ na ,,nynízamlklého‘‘ mladšího člena Uchiha klanu.
,,Co? A co jste teda dělali vy? Mluvili jste s nima?‘‘ rozčílil se.
,,JO!!! Abys věděl…‘‘ ozvalo se ze všech stran.
,,Já říkal, že to bude zajímavý, ty budeš mít co dělat, aby ti nepozorovaně nehodila kunai do zad!‘‘ hihňal se Naruto.
,,Ty ani netušíš, jak jí jseš podobnej,‘‘ zchladil ho Sasuke. Na to Naruto zmlkl.
,,A já si myslel, že ji máme v zádech my…‘‘ řekl Gaara. ,,Ale i kdyby, jak to, že jsi o ní věděl?‘‘
,,Poprvé se zeptala…‘‘ odpověděl Sasuke.
,,A na co?‘‘ chrlil ze sebe nedočkavě Lee.
,,Tak která se už na tvou návštěvu může těšit?‘‘ udělal obličej a tón jeho hlasu byl vyšší, než obvykle. ,,Snaž se přemýšlet hlavou, na co by se mě asi ptala…?!‘‘ řekl Sasuke.
,,Tak tohle je už na mě moc!‘‘ vyrazilo ze Shikamara a smíchy se svalil na zem. Všichni včetně Sasukeho to div neudělali po něm.
,,Hmmm…. Co si o tobě musí myslet…???!!‘‘ řehtal se Neji.
,,Co jsi jí odpověděl??‘‘ zeptal se Naruto se slzami na krajíčku.
,,Nic…‘‘
,,Tak jseš jeden z mála lidí, který nepřekecá,‘‘ utrousil Lee.
,,Tak ale tohle si už vážně nedokážu představit…‘‘ hihňal se Gaara.
,,A co mi povíte vy? Jak jste si užili dopoledne? Co, Shikamaru, proč jsi přišel tak pozdě…??!!‘‘ změnil Sasuke téma a nastal další příliv smíchu.
,,Kdybyste se teď podívali do mýho pokoje,‘‘ začal Shikamaru, když se mu podařilo přestat se chechtat. ,,Neviděli byste skoro nic jiného, než kytky…‘‘
,,A u Temari s tím taky můžu počítat, že?‘‘ dodal Gaara.
,,No samo!!!‘‘ vychrlil Shikamaru. ,,A co Sakura…?!!‘‘
,,Jsme byli hned pod vodopádem…‘‘ mávl zrzovlas rukou.
,,Ve vodě?‘‘ zarazil se Naruto. ,,A ta tvoje dýně se nerozpustila?‘‘
,,Ne, ta se vyhřívala na slunku…‘‘ odpověděl Gaara.
,,Vy jste se koupali v plavkách??!‘‘ žasnul Naruto.
,,Ne, v kožichu, v čem jiným!!‘‘
,,Kdyby tě slyšela Hedanna…‘‘ komentoval (kdo jiný, než) Sasuke.
,,Naruto, ty máš IQ tykve!!!‘‘ vyprskl Lee smíchy.
,,Od tebe to sedí… Hele kam’s dal ten tvůj kastr… účes a to zelený maškaro??!‘‘ oplatil mu to Naruto a nestačil si v duchu předpovídat, co udělá Gai-sensei, až Leeho uvidí.
,,Mám chuť vyhrát…‘‘ řekl Lee s myšlenkama někde v…
,,Jo? S Ino?‘‘ chytal se Shikamaru za hlavu. ,,Kdyby nebyla tak…‘‘ Nestačil dokončit větu, protože v tu chvíli mu na tváři přistála facka.
,,S trochou ovládání a změnění image se toho dá lehce dosáhnout…‘‘ dokončoval, třejíce si tvář. Lee na něj jen zíral.
,,Možná…‘‘ řekl, když se dokázal ovládnout na tolik, že by Shikamarovi při příštím slově nedal po hubě. ,,Skoro jsem ji chytl za ruku…‘‘
,,To jste se jen tak procházeli?‘‘ řekl Neji.
,,Jo…‘‘
,,Ó, jak romantické…‘‘ řekl Naruto pištivým hlasem a zamrkal řasama. Hlasitým smíchem vybuchli všichni.
,,Teď jsi dokázal, že jsi i od Hedanny nějak odlišnej…‘‘ komentoval Sasuke.
,,Ty ji znáš nějak dobře…‘‘ zamračil se Gaara s Nejim.
,,A Byakugan taky ještě neosvětlil své dopoledne…‘‘ pošťuchoval Lee.
,,Tak deset centimetrů od Tenten…!‘‘ řekl Neji nepřítomně. Lee zavrčel.
,,To vrčení máš od Hedanny…!!!‘‘ zasmál se Sasuke.
,,Tady zavrčí nebo zasviští něco jiného,‘‘ poškleboval se Naruto. ,,Třeba facka, pokud tu nepřestaneš s těma přednáškami o ní…!!‘‘
,,Nechte toho, stejně si skoro nic nepamatuju, usnula stejně, jako já…‘‘ machroval Neji.
,,Bez ….. oblečení…??!‘‘ potlačoval Shikamaru smích.
,,Rád bych řek‘, že jo, ale lhal bych…‘‘
,,Ty v**e, to je ale….‘‘ začal Shikamaru a všichni se na něj nechápavě podívali. ,,…Napínavý…!!‘‘ dokončil… Lee sebou málem sekl, Gaara a Naruto div nevybuchli smíchy a Neji se Sasukem si říkali: ,To je ale otrava, jsou jak malý děti…‘ a podívali se na sebe. Potom se taky se smíchem svalili pod stůl a Shikamaru letěl za nimi.
Když se všichni vyhrabali z písku a prachu ven, dostal slovo Naruto.
,,No, dopoledne byla Hin na tréninku, ale…. Kolik je…??!‘‘
,,Půl čtvrté,‘‘ podíval se Lee na nově zakoupené luxusní hodinky (Ino přece je na takovýhle krámy)…
,,Hej, tak to vám to rychle dořeknu a valim…‘‘
,,Kam?‘‘ zeptal se Gaara nechápavě.
,,Když byla Hin ráno na tréninku, tak za půl hodiny čas má, ne??!!‘‘ a už byl pryč.
,,No…‘‘ začal po chvíli Sasuke. ,,Tahle sázka není jako ten Narutův Rasengan… Tohle bude pěknej zásah do života…!!!‘‘ a zasmál se.
Úsměv se ostatně vymaloval i na obličejích ostatních přítomných pozůstalých…

Hinata šla pomalým krokem k hlavní ulici. Času bylo ještě dost, takže nemusela spěchat.
Po chvíli se objevila na místě srazu. Opřela se o sloup a sklopila hlavu. ,Co to Naruta tak najednou popadlo…???‘ ptala se sama sebe. Už si to ale nestačila domyslet. Nic neviděla a cítila na očích něčí ruce.
,,Na…Naruto??!‘‘
,,Chytrá hlava…!!‘‘ řekl Naruto a sundal ruce z Hinatiných očí. Hned stál před ní. ,,Ahoj! Jaký byl trénink?‘‘
,,Jo, ušlo to… Cos‘ dělal ty?‘‘
,,Nic moc…‘‘ řekl po pravdě. Chvíli nic neříkali, nenapadalo je žádné téma.
,,Tak pojď…!‘‘ navrhl nakonec Naruto, chytl Hinatu za ruku a vlekl ji jinam. Ta z toho samozřejmě málem dostala šok.
Za chvíli si už vybírali z nabídky (čeho jiného, než) Ramenu. Oba dva si objednali a Naruto si protentokrát odpustil s prominutím žrát jak čokl (kdyby mě tak slyšela Hedanna…).
Snědli jenom jednu várku Ramen což je pro Naruta vážně neobvyklé… Šli po ulici, ruku v ruce a koupili si zmrzlinu. Hinata si dala oříškovou a pistáciovou a Naruto karamelovou a čokoládovou. Hinata si už dokonce jakš-takš zvykla, že ji má Naruto možná víc, než rád.
Došli k parku a sedli si na lavičku. Až teď se jim rozvázaly jazyky. Teda, Narutovi, jazyk. Hinata ho spíš jen poslouchala, jak jí vykládal jakou misi by chtěl mít, a co by chtěl dokázat (jediná Hinata ho spolu s Hedannou byly schopny poslouchat, když frajírkoval ,,A já budu ten nej Hokage‘‘ a ,,A vy všichni ještě uvidíte‘‘,….), ale zatím ještě nezačal o nich dvou. Nemusel. Už zapadalo slunce, to je v létě celkem dost pozdě…
,,…a tady ninja a támhle ninja…‘‘
,,Ehm ehm, Naruto…‘‘
,,Ano, Hin?!‘‘
,,…Proč ses se mnou chtěl sejít??‘‘ Nad odpovědí se musel zamyslet.
,,Protože… se mi líbíš…‘‘ řekl opatrně podle pravdy, nechtěl, aby se jí něco stalo. Ta si však na něj už za odpoledne zvykla, jen tohle ji (jako snad každou holku) trochu zaskočilo.
,,Myslel jsem, že je to jasné…‘‘
,,Jasné?‘‘ nechápala.
,,Proč bych tě sem zval??!!‘‘
,,No, já nevím…‘‘
,,Tak vidíš…‘‘ oba se odmlčeli.
,,Naruto, kolik asi je?‘‘
,,Odhaduju půl deváté…‘‘
,,Já asi půjdu…‘‘
,,Už??!!‘‘ zeptal se Naruto a jeho obličej byl nevěřícný, že už Hinata musí jít. Přikývla.
,,Tak… Tak třeba zas zítra…‘‘ řekl. Chvíli nic neříkali. Pak jí Naruto dal pusu na tvář a zmizel.
Jen pak ještě chvíli Hinatě v uších znělo jeho ,,Pa zítra!‘‘, když si šmátrala po tváři a s úsměvem přemýšlela, jestli to nebyl jen sen.
Když došla domů a usnula, zdálo se jí, co Naruto udělá zítra.

Poznámky: 

Tak tadyk je pokráčko, doufám, že se vám to bude líbit. Je to trochu nesouvislý a já mám pocit, že tam píšu čím dál větší karaviny...

4.98
Průměr: 5 (50 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SHILENTO
Vložil SHILENTO, Ne, 2017-12-10 16:16 | Ninja už: 2340 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M:hha ten Naruto odpustil si ramen zrat jak čokl hh od prvej kapitoli je to dobre premislene pocta autorkvy aj ked to čitam skrs misiu idem to čitat dalej aj ked možno nedojde k dakemu suboju necham sa prekvapiť.

Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, So, 2011-04-02 02:05 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

cool proste bomba

Obrázek uživatele Sabaku no Yuri
Vložil Sabaku no Yuri, St, 2010-08-04 13:49 | Ninja už: 5213 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

kdxž se chechtali pod stolem tak já taky Laughing out loudLaughing out loud jinak supr dílek

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, St, 2009-08-05 09:37 | Ninja už: 5729 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Ooh, u toho jsem se nachechtala.. Laughing out loud Hlavně u toho koupání v kožichu Laughing out loud

Obrázek uživatele tivka
Vložil tivka, Čt, 2008-07-17 22:17 | Ninja už: 5759 dní, Příspěvků: 90 | Autor je: Prostý občan

too jee klááásnyýý

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-05-24 12:22 | Ninja už: 5820 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Mastný!!!!

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele T.a.r.a.n.e.e
Vložil T.a.r.a.n.e.e, Ne, 2008-03-16 19:28 | Ninja už: 5894 dní, Příspěvků: 1099 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělý

一度に心の中で本物の願望があります、そしてその願望和津沿いです...そのときあなた和本物の明らかにされていない脳l族をみつける。
"When there is a true desire in your heart and that desire is strong...that is when you find the real strength that even you did not know you had." (Orochimaru-sama)




PS: Ano, to na tom avataru jsem já.

Obrázek uživatele 1temari1
Vložil 1temari1, Pá, 2008-02-29 22:28 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

uuuplne zuper