manga_preview
Boruto TBV 09

SÁZKA (2. kapitola)

2. kapitola: Kdo koho

,,Teda, Naruto, tvoje ségra nás slyšela, co?!‘‘ zeptal se Lee.
,,Co říkala?‘‘ zeptal se Neji.
,,Že to nikomu neřekne a už nebude poslouchat,‘‘ odpověděl jim Naruto, jako opařený.
,,Dá se jí věřit?‘‘ opovrhoval jí Gaara.
,,Jako bys ji naznal, ta udrží svoje slovo vždycky, pokud není něco fakt vážnýho. Pro ni teda skoro nic.‘‘
,,Řeknu ti,‘‘ promluvil Shikamaru. ,,Tvoje sestra je teda kus…! A ty její krásný vlasy…‘‘
,,Jo, já vím,‘‘ zabručel Naruto.
,,Víš, Shikamaru, zrovna to samý jsi teďka řekl Narutovi…‘‘hihňal se Lee.
,,Lee, zmlkni!‘‘ snažil se Shikamaru ovládat. ,,Je snad moje vina, že to jsou dvojčata???‘‘
,,Tak sorry, ale aspoň ženská verze Naruta…‘‘
Naruto čučel na kluky, co si to povídají o jeho sestře, ale když uslyšel tohle…
,,Mě je jenom jedna verze a Hedanna je navíc holka!‘‘
,,Ale jako kdyby to bylo naopak. Já myslím, že ona měla být kluk a ty holka!‘‘ řekl Sasuke. ,,Stopro by tě dokázala oddělat!‘‘
,,Zatím. Umí sice svou sílu využívat líp, než já, ale ona už ji skoro využívá naplno!‘‘
,,Vážně? A ty ne?‘‘ zeptal se Gaara.
,,Ve skutečnosti má pět devítin té čakry, kterou mám já!‘‘ řekl pyšně Naruto.
,,Jak to víš tak jistě??‘‘ zeptal se Shikamaru. ,,Chceš říct, že ona…‘‘
,,Jo,‘‘ vyšlo nakonec z Naruta, který si uvědomil, že zase plácl něco dřív, než přemýšlel. ,,Je taky Jinchuuriki…‘‘
,,Pět devítin tvé čakry… Když ty máš zapečetěného Kyuubiho… To znamená, že v ní je Houkou, nemám pravdu?‘‘ zeptal se Sasuke. Naruto jen přikývl.
,,Tak, teď už víme, kdo má Houkoua,‘‘ poznamenal Gaara. ,,Naruto, teď by to jutsu mělo vyjít…‘‘ Nedávno totiž Gaara a Naruto zkoušeli svoje vlastní jutsu, při kterém by co nejvíc využívali chakru démonů.
,,Jak to myslíš?‘‘ zeptal se ho Naruto, který si myslel, že to jutsu je ztracený případ.
,,No, množství její chakry je přesně mezi chakrou Ichibi no Shukaku a Kyuubi no Youkou…‘‘
,,Přestaňte s tím. Pojďte se radši zajímat o tu sázku…‘‘vložil se Lee.
,,Tak fajn. Nevím, jestli bychom si radši neměli říct, kdo se o kterou holku pokusí, protože pak by to nebylo tak úplně fér, kdyby se třeba dva z nás zaměřili na jednu…‘‘ poznamenal Neji.
,,To je pravda. A o co se bude hrát?‘‘ přidal se Shikamaru.
,,Mě teda zrovna nic nenapadá,‘‘ řekl smutně Naruto.
,,O čest, to bude nejlepší,‘‘ řekl Sasuke. ,,A kdo prohraje, bude to muset uznat s plným vědomím.‘‘
,,Dobře. Koho si zamlouváte?‘‘ zeptal se Naruto. Po jeho otázce nemusel skoro nikdo váhat.
,,Víte co?‘‘ zeptal se Lee. ,,Já si asi počkám, která na mě tak jako zbude… Nevím, koho.‘‘
,,Gai-senseie…‘‘ zašeptal Neji a Naruto zároveň, ale všichni to slyšeli a začali se smát na plný pecky.
,,Hej, ale takhle jsem to vážně nemyslel…!‘‘ řekl Lee, kterému ale taky tekly slzy od smíchu.
,,Tak dobře,‘‘ přestal se Shikamaru smát. ,,Já asi zůstanu u Temari.‘‘
,,No, schválím ti to…‘‘ rozhodl se Gaara.
,,Ještě, aby ne…!!!‘‘ odpověděl Shikamaru. ,,Koho budeš mít ty?‘‘
,,Já asi Sakuru… Teda, pokud vám to nevadí, Sasuke, Naruto…?‘‘ odpověděl Gaara. Naruto se Sasukem jen zakroutili hlavou.
,,Neji?!‘‘ vyzval ho Naruto.
,,Hmmm…… Asi Tenten,‘‘ zněla odpověď.
,,No jo, kočku…‘‘ zamručel Lee.
,,Ty čekáš, ,kdo na tebe zbude‘!‘‘ otočil se Neji.
,,Už ne, sem si vybral… To byl blbej nápad, čekat na poslední, ale tahle nevadí. Ino.‘‘
,,No, trošku divnej vkus, ale čert to vem,‘‘ ozval se Naruto.
,,Tak se předveď ty!‘‘ pousmál se Lee.
,,Myslím, že Hinatě nebude vadit, když si vyberu ji… Sasuke?! Zbýváš ty!‘‘
,,Co? Cože?‘‘ probral se Sasuke z myšlenek.
,,Kterou holku si vybereš ty?‘‘ zopakoval mu otázku Shikamaru.
,,Na Sakuru jsi mi kývnul,‘‘ bránil své rozhodnutí Gaara.
,,Mně jsi taky nic neříkal, když jsem si vybral Ino,‘‘ udělal stejně Lee.
,,Tak která z tvých ,fanynek‘ má to štěstí?‘‘ zeptal se Naruto.
,,Pokud vím, není to žádná moje fanynka,‘‘ odpověděl Sasuke.
,,Pak už mě nenapadá žádná jiná…. Jen… Sasuke, ty si zahráváš s ohněm,‘‘ komentoval Shikamaru.
,,Jestli myslíš…‘‘ přidal se Neji. ,,Ne, s ohněm, nejmíň se dvěma!!!‘‘
,,Sasuke, nezahrávej si…!!‘‘ varoval Gaara.
,,Pokud jsem to správně pochopil…‘‘ přemýšlel Lee. ,,…Sasuke, vybral sis-
-JI?‘‘
,,O kom tu mluvíte?‘‘ nechápal pořád Naruto.
,,Sedíš si na vedení??!‘‘ smál se Shikamaru.
,,Na čem si sedím?‘‘ ptal se Naruto a zvedal se, aby se mohl podívat pod sebe. Všichni se tomu začali smát.
,,Když bude chtít, oddělá tě!‘‘ nemohl se Lee přestat smát.
,,Neji…‘‘ začal pomalu Naruto. ,,Ten ,druhej oheň‘ – mám být já?‘‘
,,Asi už to tak bude, co, Sasuke?!‘‘ odpověděl Neji a vyzval pořád zamyšleného Sasukeho, aby to konečně odsouhlasil.
,,Nejspíš bych nebyl Uchiha, kdyby ne…‘‘ usmál se, ale ve skutečnosti to s Hedannou myslel vážně, tak, jako ostatně všichni.
,,Tak fajn, to ti schválím zase já, ale na ségru si dávej pozor. Aspoň to bude zajímavý,‘‘ ukončoval pomalu Naruto.
,,Jo, a Naruto, co jsi to říkal o tom ,nejmírnějším následku‘?‘‘ zeptal se Lee.
,,No, asi takhle: vyhraje ten kdo s holkou… ehmehm… a nebude si ji z jiného důvodu než z vlastní vůle muset vzít,‘‘ odpověděl.
,,Tak jo, jsme asi domluvení, co kluci?!‘‘ řekl Shikamaru. ,,Tak já jdu, zatím!‘‘ a odcházel. Zůstal tam jen Lee a Sasuke.
,,Sasuke, ještě jedno varování…‘‘ řekl Lee a ostatní se ještě na odchodu otočili.
,,Co se děje?‘‘ ptal se Sasuke.
,,No, všichni víte, že jsem ji znal jako první, už jako malou holku,‘‘ začal Lee.
Bylo mu asi sedm let, když se ztratil při hře na schovku v lese. Cestu ven nemohl najít a tak tam musel zůstat přes noc. Už spal, když se někde blízko něj ozvalo vytí. Probudil se a uviděl kolem sebe několik párů očí, jasně svítících ve tmě. Když zpoza mraku vykoukl měsíc, poznal, že žlutá ,světýlka‘ patří šedým vlkům. Začali vrčet a cenit zuby. Lee samozřejmě nevěděl, co má dělat. Po chvíli vlci zavětřili. Stáhli ocasy mezi nohy a zdrhli. Z porostu za Leem vyskočilo několik stříbrných kožichů. Jeden z nich byl vyšší, než ostatní. Stál na zadních nohách.
,,Teď už si na tebe netroufnou,‘‘ řekl ten vzpřímený stříbrný vlk. Lee poznal, že to bylo adresováno jemu. Nejvíc ho ale udivilo, že to byl hlas nějaké holky. Ta si pak sundala kožešinu a podala mu ji, když jí Lee viděl do tváře.
Ráno ho sama doprovodila do vesnice. Od té doby byli nerozluční kamarádi.
,,A potom, co tě odešla hledat, Naruto, jsem ji ale ještě jednou viděl. Bylo jí skoro jedenáct. Vůbec se nezměnila. Já jsem vypadal úplně jinak, ale stejně mě poznala.‘‘ Všichni ho poslouchali. ,,Jeden den jsme byli s ostatníma venku, ale nakonec jsme tam zůstali jen my dva. Povídali jsme si a ona se mě najednou zeptala na význam slova ,láska‘, a tím mě šokovala. Chtěl jsem jí to vysvětlit, ale nevěděl jsem, jak. Řekl jsem jí, že to dva lidi k sobě přitahuje, ale nic víc jsme nedokázal. Tak se mě zeptala ,Jaký dva lidi?‘ a já jí odpověděl ,No, až na malý výjimky, většinou kluka a holku.‘ Podívala se na mě…‘‘ překousl Lee.
Všichni věděli, jak se Hedanna dokáže na někoho podívat. Bylo jim jasné, že se na něj nepodívala zlobně, ale uvědomila si, že se to Leemu stopro nevysvětluje dobře. A tušila proč. Jen pořád nedostala odpověď na svou otázku…
,,Pak mi řekla, že až se najde někdo, kdo jí to bude moct říct, má to udělat…‘‘ dokončil Lee.

Poznámky: 

Tady je pokračování mé FanFiction. Jestli se vám něco bude zdát padlý na hlavu, je to nejspíš proto, že jsem sem napsala vždycky první blbost, která mě napadla. Taky by jste asi těžko hledali většího cvoka, než jsem já...Smiling

5
Průměr: 5 (47 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele SHILENTO
Vložil SHILENTO, So, 2017-12-09 22:22 | Ninja už: 2346 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Pěstitel rýže

Misia M:Krasne to nadviazuje na seba od prvej kapitoly poklona autorovy chcem len vediet co je ten Houkou..

Obrázek uživatele Hatake Kakashi13
Vložil Hatake Kakashi13, St, 2009-08-12 11:13 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

dobra povidka i ten prvni dil byl super tesim se na dalsi pokracovani :)

Podpis byl zkrácen z důvodu nadměrné velikosti.

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, St, 2009-08-12 10:53 | Ninja už: 5758 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Větší cvok nalezen!! xPP Začíná se to pěkně komplikovat.. mwuhehe to se mi líbí xDD

Obrázek uživatele Furika
Vložil Furika, St, 2009-08-05 09:20 | Ninja už: 5735 dní, Příspěvků: 239 | Autor je: Prostý občan

Tohle se mi líbí Gaara HeHe Ta Narutova ségra se mi zamlouvá čím dál víc.

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, So, 2008-03-15 22:07 | Ninja už: 5943 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

no jasan že super

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, So, 2008-02-23 15:50 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

OK!!!

Obrázek uživatele KyuubiDemon
Vložil KyuubiDemon, So, 2008-02-23 15:17 | Ninja už: 5931 dní, Příspěvků: 57 | Autor je: Prostý občan

je to super, len tak dalej Smiling

Obrázek uživatele l.e.n.u.l.i.n.k.a13
Vložil l.e.n.u.l.i.n.k.a13, So, 2008-02-23 15:15 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Prostý občan

krásnééé ehm Smiling, kdy bude pokráčko?